TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [29-04-2005] Tiësto ISOS 4 Release Party - Heineken Music Hall, Amsterdam
Pages (20): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 »

Posted by djdavid on Mar-16-2005 17:31:

quote:
Originally posted by Muppy
waarschijnlijk worden die club-avonden de 'hoeveel-hits-van-mezelf-kan-ik-in-anderhalf-uur-stoppen-show'

nee bedankt

Posted by Remy D on Mar-16-2005 17:49:

quote:
Originally posted by Fkwebeman
Het hele moeten aanmelden vind ik kansloos.. want willen ze zo bepalen wie de echte fans zijn ofzo??
Ik heb dat forum ooit wel eens gelezen, maar echt vaag gelul en Tiesto Halleluja, als ik zou zeggen dat ik vond dat hij niet zo'n strak shirtje had moeten aantrekken de avond ervoor word ik bij wijze van al gebanned..
Heb me dan ook nooit aangemeld voor dat Forum, TA was wel voldoende. en dat er veel meer aanmeldingen zijn nu, betekend ook wel weer dat de zwarthandelaren ook dit geintje snel doorhebben
GEEN Tiesto HMH pour moi

Daar heb je ook gelijk in, das ook de rede dat ik er nooit ben gaan posten. Zat voor TA wel altijd op het Black-Hole gastenboek. Dat was nog wel leuk. Maar ze doen het denk zo omdat ze ooit is beloofd hebben een forum party te houden zijn ze daar ook mooi van af..

Posted by Dj Lex on Mar-16-2005 18:07:

Misschien koop ik er wel 2 en verpats ze aan 1 of ander Breezahgrietje voor het dubbele whehe

Posted by dj pdv on Mar-16-2005 18:32:

Ik ga wel als ik tenminste kaartjes kan krijgen zaterdag(als de server niet plat ligt). Maar dat moet wel lukken lijkt me.

Posted by Partyhardy! on Mar-16-2005 19:25:

quote:
Originally posted by Matthijs
Bovendien weet ik niet in hoeverre tiësto zelf in 'ISOS-stijl' gaat draaien. Ik kan me de releaseparty van ISOS 3 in de Now&Wow herinneren, toen draaide hij een vrij normale set met niet eens heel veel tracks van z'n nieuwe CD...

Klopt, maar hij draaide toen absoluut een ISOS waardige set! echt onwijs staan genieten daar! met Carrera 2 en Jericho - Personal Reflexion!

quote:
Originally posted by Remy D
Zat voor TA wel altijd op het Black-Hole gastenboek. Dat was nog wel leuk.

ja me too, die hele Black-hole site zag er toen erg relaxt uit met een mooi overzicht van alle Blackhole cd series als Magik, ArtistProfileSeries, Freedom, Space Age etc.. plus voorkant en tracklists

Posted by emre on Mar-16-2005 22:10:

quote:
Originally posted by Tim81
Hmm... op zich wel een sport om hier kaartjes voor te bemachtigen!!

Zal wel meevallen ... heb die meel nl ook binnen gehad (diehard forum member daar )

Posted by @win on Mar-17-2005 09:46:

Eerst maar eens kijken of Armada die nacht nog wat gaat doen...

Posted by Roger on Mar-17-2005 11:01:

quote:
Originally posted by @win
Eerst maar eens kijken of Armada die nacht nog wat gaat doen...

ook mijn idee

Posted by Tim81 on Mar-17-2005 16:24:

quote:
Originally posted by emre
Zal wel meevallen ... heb die meel nl ook binnen gehad (diehard forum member daar )

Zal het niet binnen een uurtje uitverkocht zijn?

Posted by eieregooie on Mar-18-2005 06:55:

Ik ben ook al tijdje lid en ga het er zeker op wagen morgen

Posted by Siesta on Mar-18-2005 15:48:

01 Way Out West – Killa
02 Leama & Moor – Fact Of The Matter
03 Gabriel & Dresden – Arcadia
04 Quest – The Shepherd
05 Nathan Fake – The Sky Was Pink (Holden Remix)
06 The Ambush – Everlast
07 Interstate – I Found U
08 ID
09 Tiësto – A Tear In The Open (Leama & Moor Remix)
10 Portishead – Roads (Sultan & Tonedepth Remix)
11 Blank & Jones – Perfect Silence (E-Craig’s 212 Mix)

Posted by Glaniskanis on Mar-18-2005 16:32:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
01 Way Out West – Killa
02 Leama & Moor – Fact Of The Matter
03 Gabriel & Dresden – Arcadia
04 Quest – The Shepherd
05 Nathan Fake – The Sky Was Pink (Holden Remix)
06 The Ambush – Everlast
07 Interstate – I Found U
08 ID
09 Tiësto – A Tear In The Open (Leama & Moor Remix)
10 Portishead – Roads (Sultan & Tonedepth Remix)
11 Blank & Jones – Perfect Silence (E-Craig’s 212 Mix)

haha wat is dat dan?
je gaat me toch niet vertellen dat je echt denkt dat dat de ISOS tracklist is lol

Posted by Siesta on Mar-18-2005 16:39:

dit las ik op een forum, moah ik check tiesto niet zo vaak meer, maar denk dat het wel zou kunnen

waarom niet?

Posted by Asperge on Mar-18-2005 16:42:

quote:
dit las ik op een forum, moah ik check tiesto niet zo vaak meer, maar denk dat het wel zou kunnen

waarom niet?

Omdat er al platen bekend zijn die erop komen en die hier niet bij staan, bovendien zijn deze platen allemaal dik oud en zijn het er maar 11. Dit had gewoon iemand verzonnen

Posted by Siesta on Mar-18-2005 16:55:

welke platen zijn bekend dan

Posted by Matthijs on Mar-18-2005 16:56:

Duidelijk een verzonnen lijstje inderdaad. Het is namelijk ook een beetje vreemd als er een ID in zo'n lijst staat, dat zou namelijk betekenen dat de CD al af is en dat er zelfs al mensen zijn die 'm beluisterd hebben, wat me vrij sterk lijkt.

Posted by Asperge on Mar-18-2005 17:22:

quote:
welke platen zijn bekend dan

Spit maar eens rond op het Tiesto forum

Posted by Siesta on Mar-18-2005 17:55:

quote:
Originally posted by Asperge
Spit maar eens rond op het Tiesto forum

gelukkig is dat een overzichtelijk forum, met altijd inhoudelijke threads

Posted by Glaniskanis on Mar-18-2005 18:12:

de nieuwe Tiesto schijnt er op te komen (Tiesto @ Aria #09)
is dus nog steeds een ID
en verder een Phynn en nog zon producer track maar ik weet niet hoe bekend dat is
Phynn heeft zichzelf verraden dus die kan ik wel noemen

Posted by Siesta on Mar-18-2005 18:19:

lucid niet hoop ik

Posted by MennoB on Mar-18-2005 19:16:

Ik denk dat het een vrij 'harde' ISOS wordt, als ik zo hoor dat er een Phynn op komt en die Aria ID..

Posted by MaGiKaL_MiKe on Mar-18-2005 21:01:

quote:
Originally posted by MennoB
Ik denk dat het een vrij 'harde' ISOS wordt, als ik zo hoor dat er een Phynn op komt en die Aria ID..

Ja een productie gemaakt door Finne, dat hoeft dus niet meteen een Phynn track te zijn kan ook onder een andere alias.

En misschien is wel alleen het laatste deel redelijk hard en daarvoor heel soft.
Nog 3 dagen en er zijn al 2 track te downloaden van ISOS, 1 daarvan is als het goed is de Phynn track, wat ik daarvan moet verwachten weet ik niet. Ik weet in iedergeval dat die andere track dik inorde is.

Posted by Djeebie on Mar-18-2005 21:06:

Ook al luister ik al in geen tijden meer naar Tiësto, ik ben toch wel benieuwd naar ISOS 4. Deel 1 en 2 zijn natuurlijk absolute classics en deel 3 was ook een behoorlijk lekkere cd. Ik luister ze in ieder geval tot op de dag van vandaag nog.

Ik heb in ieder geval geen hoge verwachtingen, omdat zijn draaistijl van de afgelopen anderhalf á twee jaar absoluut niet mijn ding is. Maar goed, je weet nooit

Posted by MennoB on Mar-18-2005 21:33:

quote:
Originally posted by MaGiKaL_MiKe
Ja een productie gemaakt door Finne, dat hoeft dus niet meteen een Phynn track te zijn kan ook onder een andere alias.

En misschien is wel alleen het laatste deel redelijk hard en daarvoor heel soft.
Nog 3 dagen en er zijn al 2 track te downloaden van ISOS, 1 daarvan is als het goed is de Phynn track, wat ik daarvan moet verwachten weet ik niet. Ik weet in iedergeval dat die andere track dik inorde is.

Is die Finne productie dan die Finor - Dilemma? Geproduceerd door Finne en Cor Marijs..

Posted by joesterizor on Mar-19-2005 00:20:

quote:
Originally posted by MennoB
Is die Finne productie dan die Finor - Dilemma? Geproduceerd door Finne en Cor Marijs..

jep ,dat is hem

Pages (20): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 »