TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [29-04-2005] Tiësto ISOS 4 Release Party - Heineken Music Hall, Amsterdam
Pages (20): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 »
| quote: |
| Originally posted by Muppy waarschijnlijk worden die club-avonden de 'hoeveel-hits-van-mezelf-kan-ik-in-anderhalf-uur-stoppen-show' nee bedankt |
| Originally posted by Fkwebeman Het hele moeten aanmelden vind ik kansloos.. want willen ze zo bepalen wie de echte fans zijn ofzo?? Ik heb dat forum ooit wel eens gelezen, maar echt vaag gelul en Tiesto Halleluja, als ik zou zeggen dat ik vond dat hij niet zo'n strak shirtje had moeten aantrekken de avond ervoor word ik bij wijze van al gebanned.. Heb me dan ook nooit aangemeld voor dat Forum, TA was wel voldoende. en dat er veel meer aanmeldingen zijn nu, betekend ook wel weer dat de zwarthandelaren ook dit geintje snel doorhebben GEEN Tiesto HMH pour moi |
Misschien koop ik er wel 2 en verpats ze aan 1 of ander Breezahgrietje voor het dubbele whehe 
Ik ga wel als ik tenminste kaartjes kan krijgen zaterdag(als de server niet plat ligt). Maar dat moet wel lukken lijkt me.
| Originally posted by Matthijs Bovendien weet ik niet in hoeverre tiësto zelf in 'ISOS-stijl' gaat draaien. Ik kan me de releaseparty van ISOS 3 in de Now&Wow herinneren, toen draaide hij een vrij normale set met niet eens heel veel tracks van z'n nieuwe CD... |
echt onwijs staan genieten daar! met Carrera 2 en Jericho - Personal Reflexion!
| Originally posted by Remy D Zat voor TA wel altijd op het Black-Hole gastenboek. Dat was nog wel leuk. |
| Originally posted by Tim81 Hmm... op zich wel een sport om hier kaartjes voor te bemachtigen!! |
)
Eerst maar eens kijken of Armada die nacht nog wat gaat doen...
| Originally posted by @win Eerst maar eens kijken of Armada die nacht nog wat gaat doen... |
| Originally posted by emre Zal wel meevallen ... heb die meel nl ook binnen gehad (diehard forum member daar ) |
Ik ben ook al tijdje lid en ga het er zeker op wagen morgen 
01 Way Out West – Killa
02 Leama & Moor – Fact Of The Matter
03 Gabriel & Dresden – Arcadia
04 Quest – The Shepherd
05 Nathan Fake – The Sky Was Pink (Holden Remix)
06 The Ambush – Everlast
07 Interstate – I Found U
08 ID
09 Tiësto – A Tear In The Open (Leama & Moor Remix)
10 Portishead – Roads (Sultan & Tonedepth Remix)
11 Blank & Jones – Perfect Silence (E-Craig’s 212 Mix)
| Originally posted by DJ_Siesta 01 Way Out West – Killa 02 Leama & Moor – Fact Of The Matter 03 Gabriel & Dresden – Arcadia 04 Quest – The Shepherd 05 Nathan Fake – The Sky Was Pink (Holden Remix) 06 The Ambush – Everlast 07 Interstate – I Found U 08 ID 09 Tiësto – A Tear In The Open (Leama & Moor Remix) 10 Portishead – Roads (Sultan & Tonedepth Remix) 11 Blank & Jones – Perfect Silence (E-Craig’s 212 Mix) |
lol
dit las ik op een forum, moah ik check tiesto niet zo vaak meer, maar denk dat het wel zou kunnen
waarom niet?
| Originally posted by DJ_Siesta dit las ik op een forum, moah ik check tiesto niet zo vaak meer, maar denk dat het wel zou kunnen waarom niet? |
welke platen zijn bekend dan 
Duidelijk een verzonnen lijstje inderdaad. Het is namelijk ook een beetje vreemd als er een ID in zo'n lijst staat, dat zou namelijk betekenen dat de CD al af is en dat er zelfs al mensen zijn die 'm beluisterd hebben, wat me vrij sterk lijkt.
| Originally posted by DJ_Siesta welke platen zijn bekend dan |
| Originally posted by Asperge Spit maar eens rond op het Tiesto forum |
de nieuwe Tiesto schijnt er op te komen (Tiesto @ Aria #09)
is dus nog steeds een ID
en verder een Phynn en nog zon producer track maar ik weet niet hoe bekend dat is
Phynn heeft zichzelf verraden dus die kan ik wel noemen 
lucid niet hoop ik 
Ik denk dat het een vrij 'harde' ISOS wordt, als ik zo hoor dat er een Phynn op komt en die Aria ID.. 
| Originally posted by MennoB Ik denk dat het een vrij 'harde' ISOS wordt, als ik zo hoor dat er een Phynn op komt en die Aria ID.. |
Ook al luister ik al in geen tijden meer naar Tiësto, ik ben toch wel benieuwd naar ISOS 4. Deel 1 en 2 zijn natuurlijk absolute classics en deel 3 was ook een behoorlijk lekkere cd. Ik luister ze in ieder geval tot op de dag van vandaag nog.
Ik heb in ieder geval geen hoge verwachtingen, omdat zijn draaistijl van de afgelopen anderhalf á twee jaar absoluut niet mijn ding is. Maar goed, je weet nooit 
| Originally posted by MaGiKaL_MiKe Ja een productie gemaakt door Finne, dat hoeft dus niet meteen een Phynn track te zijn kan ook onder een andere alias. En misschien is wel alleen het laatste deel redelijk hard en daarvoor heel soft. Nog 3 dagen en er zijn al 2 track te downloaden van ISOS, 1 daarvan is als het goed is de Phynn track, wat ik daarvan moet verwachten weet ik niet. Ik weet in iedergeval dat die andere track dik inorde is. |
| Originally posted by MennoB Is die Finne productie dan die Finor - Dilemma? Geproduceerd door Finne en Cor Marijs.. |