TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- reisplannen
Pages (12): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 »
| quote: |
| Originally posted by Bomar Ik kan pas vanaf de tweede helft van augustus of in september; da is ook de beste periode om een tocht te maken, nie meer veel sneeuw en het beste weer; de prijs voor een overnachting met ontbijt en avondeten in een hut ligt rond de 35 euro per nacht, hangt er ook vanaf of ge lid bent van een bergsportvereniging; dus een tocht van 4 dagen kost dus ongeveer 150 euro; de reis ernaartoe zal wel duurder zijn met de trein; ik wacht eerst af of ik geen tweede zit heb, en dan kan ik nog wa ander volk zoeken; met een groep is altijd plezanter |
| Originally posted by X-Tune In augustus en zeker in september, wordt het daar al vroeg donker. |
| Originally posted by Bomar Normaal gezien bent ge ook al wel tegen 16u in de hut |
| Originally posted by Bunz ja das nog zoiets wak me altijd af vroeg. Ge hebt er ook die echt al om 12-13u in een hut arrivere. Wa doet ge daar dan nog de hele tijd ? |
en heel vroeg gaan slapen (rond 21u, om weer om 6u op te staan) maar ik hou graag van een actieve vakantie, ik hoef nie elke dag uit te slapen
en doen daar ook mooie Heidi's mee met die huttentocht?
^OPCD OPCD denkt gij nu aan niks anders 
| Originally posted by X-Tune en doen daar ook mooie Heidi's mee met die huttentocht? |
Ik ben al volle bak aan het aftellen voor men tripke naar Kroati�. Ga de regio van Dubrovnik wat onveilig maken. Hopelijk breekt er dan weer gene Balkan oorlog uit tussen de Bosniers/Serven/Kroaten
Soit, zo ver zal het wel ni komen zeker ? Iemand die daar al is geweest / Enige tips heeft ? Of iemand die nog Kroatisch geld heeft ? Da moogde altijd geven
!!!
lijkt me erg leuk eigenlijk, i love the mountains
wat moet ik me precies voorstellen bij zo'n hut?
Ik ga naar Pula, da ligt in Istri� (fucking klote hemen)
1Million$shot, wie weet komk u tege
Hmmmm, Istri�, is da ni aan de kanten van Split ?
| Originally posted by Bertn ik denk dak maandag een reisje naar kreta ga boeken met mn vriendin. lijkt me wel een mooi eiland |
| Originally posted by Bertn voila, geboekt zie |
kheb het eigenlijk gisteren al geboekt, maar vandaag geld overgeschreven
| Originally posted by TOR lijkt me erg leuk eigenlijk, i love the mountains wat moet ik me precies voorstellen bij zo'n hut? |
Juist 3 dagskes Disneyland geboekt voor Anja & myself. Het geld ontbreekt een beetje voor een verre reis, dat zullen we voor volgend jaar houden 
En dan einde van die week nog 2 nachtjes in Oostende waarschijnlijk, en Ferry Corsten meepikken op Illusion at the beach.
Kheb serieus nood aan vakantie 
| Originally posted by Xilver Juist 3 dagskes Disneyland geboekt voor Anja & myself. Het geld ontbreekt een beetje voor een verre reis, dat zullen we voor volgend jaar houden ![]() En dan einde van die week nog 2 nachtjes in Oostende waarschijnlijk, en Ferry Corsten meepikken op Illusion at the beach. Kheb serieus nood aan vakantie |
| Originally posted by Dj LPG voor 3 dagen disneyland kan je al 14 dagen naar zuid frankrijk met de tent |
Ik moet nen douche en nen aparte propere wc hebben of ik zit 2 weken met constipatie
| Originally posted by Xilver Mja ik ken mezelf, een tent is in feite niks voor mij, ik ben een luxebeest Ik moet nen douche en nen aparte propere wc hebben of ik zit 2 weken met constipatie |
Je kan natuurlijk ook altijd op de last minutes wachten, maar dan moet je ook al wat meer geluk hebben...
ik heb mij gisteren een nieuwe tent besteld 
| Originally posted by djcresto ik heb mij gisteren een nieuwe tent besteld |
| Originally posted by X-Tune hehe |
Terug van Lloret en twas 'fucking' goed.
we gaan terug eind augustus - begin semptember 
Ik ben weg, au revoir!
net terug van paar dagen Rome. veeeeeeeel te warm, niet te doen (34� in de schaduw), maar voor de rest wel fijn