TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [06-05-2005] Tiësto - Asta, Den Haag
Pages (8): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 »


Posted by eieregooie on May-07-2005 13:34:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Na bijna 1.5 jaar geen Tiesto-optreden te hebben meegemaakt, heeft Tiesto me wederom niet weten te imponeren......daarbij komt nog er een hoog BrEeZaAh-gehalte was......veel Tiesto-groupies (incl. tattoos van Tiesto)..... baggerbekken (Johnny's en Anita's).......oftewel voor het merendeel kut-publiek. Asta was wederom tot de nok toe gevuld.....dus hoog haring in een ton-gehalte, winst maken is nog altijd belangrijker om de mensen een aangenamen avond te leveren. Daardoor was de temperatuur 50+ volgens mij.

Oftewel zoals bij de laatste twee keer Tiesto (dec 2003 Asta en jan 2004 Invited), ben ik tijdens zijn set weggegaan met een teleurstellend gevoel......of Tiesto is gewoon slechter gaan draaien of ik ben na +/- 50x Tiesto in 5 jaar tijd uitgekeken op hem. Woensdag krijgtie een laatste kans......en als dat ook bagger is, dan zal ik hem wel weer 1.5 jaar niet zien.


lol, je kan t ook overdrijven he... Ik vonnet best aardig setje, niet zo goed als vorige week, maar ook niet echt slecht. Het was druk ja, maar dan ook weer niet veel drukker dan bij een Armin in de Asta, en de temperatuur heb ik echt helemaal geen last van gehad... Je wordt een ouwe lul MaGiK


Posted by ryo on May-07-2005 13:37:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Na bijna 1.5 jaar geen Tiesto-optreden te hebben meegemaakt, heeft Tiesto me wederom niet weten te imponeren......daarbij komt nog er een hoog BrEeZaAh-gehalte was......veel Tiesto-groupies (incl. tattoos van Tiesto)..... baggerbekken (Johnny's en Anita's).......oftewel voor het merendeel kut-publiek. Asta was wederom tot de nok toe gevuld.....dus hoog haring in een ton-gehalte, winst maken is nog altijd belangrijker om de mensen een aangenamen avond te leveren. Daardoor was de temperatuur 50+ volgens mij.

Oftewel zoals bij de laatste twee keer Tiesto (dec 2003 Asta en jan 2004 Invited), ben ik tijdens zijn set weggegaan met een teleurstellend gevoel......of Tiesto is gewoon slechter gaan draaien of ik ben na +/- 50x Tiesto in 5 jaar tijd uitgekeken op hem. Woensdag krijgtie een laatste kans......en als dat ook bagger is, dan zal ik hem wel weer 1.5 jaar niet zien.


Doet me wel een beetje aan Maastricht denken als ik eerlijk ben, alhoewel het publiek me nog wel meeviel. Vond het eerste uur van z'n set prima, daarna werd het minder vond ik. Zijn trouwens nog wel plaatsen waar ze wel rekening houden met drukte i.v.m. aantal verkochte kaarten?


Posted by TranceFool on May-07-2005 13:38:

Als je naar de Asta gaat met Tiesto kan je er vergif op in nemen dat het druk is, dat ze er winst op willen maken en dat er allemaal groupies komen, dan moet je niet gaan


Posted by eieregooie on May-07-2005 13:41:

idd

En dat je heel hard doof wordt Wat een herrie uit dat Funktion One


Posted by Enrico on May-07-2005 13:44:

Begin van de set was erg lekker,palma salone als begin tune. Daarna nog Do what what you want en een lekkere knaller als Open your eyes....
Ondanks de drukte heb ik mij de eerste 2 uur goed vermaakt, in tegenstelling tot het laatste uur.....saaie inspiratieloze "trance" platen kwamen voorbij en het leek erop dat Tiesto zo snel mogelijk weer naar huis wilde
De popster had het veel te druk met handtekeningen uitdelen om nog een plaatje daarna op te zetten, dus was het de beurt aan misja helsloot.

Gelukkig draaide Misja een super set wat een hoop goed maakte. Vette knalplaten en klassiekers gehoord, echt super. (volgende keer moet ie Love theme dusk thuis laten )

Conclusie: Misja helsloot > Tiesto


Posted by MaGiK54 on May-07-2005 13:44:

quote:
Originally posted by eieregooie
lol, je kan t ook overdrijven he... Ik vonnet best aardig setje, niet zo goed als vorige week, maar ook niet echt slecht. Het was druk ja, maar dan ook weer niet veel drukker dan bij een Armin in de Asta, en de temperatuur heb ik echt helemaal geen last van gehad... Je wordt een ouwe lul MaGiK



Yes ik word oud, gelukkig maar

Ik heb me verder best wel vermaakt hoor......maar wees eerlijk Tiesto is gewoon op dit moment gewoon overrated.....der lopen zoveel betere dj's rond op dit moment die veel energieker en afwissellender draaien dan de de nummer 1 DJ van de wereld.....het was één boring tempo gistern......


Posted by MaGiK54 on May-07-2005 13:45:

quote:
Originally posted by eieregooie
idd

En dat je heel hard doof wordt Wat een herrie uit dat Funktion One



Was dat precies btw ???


Posted by MaGiK54 on May-07-2005 13:45:

quote:
Originally posted by TranceFool
Als je naar de Asta gaat met Tiesto kan je er vergif op in nemen dat het druk is, dat ze er winst op willen maken en dat er allemaal groupies komen, dan moet je niet gaan


Als ik voor deze avond had moeten betalen dan was ik ook niet gegaan........ik gaat geen 25 pleuro voor Tiesto in de Asta uitgegeven, gezien mijn vorige slechte ervaring in de Asta met Tiesto......


Posted by eieregooie on May-07-2005 13:59:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Yes ik word oud, gelukkig maar

Ik heb me verder best wel vermaakt hoor......maar wees eerlijk Tiesto is gewoon op dit moment gewoon overrated.....der lopen zoveel betere dj's rond op dit moment die veel energieker en afwissellender draaien dan de de nummer 1 DJ van de wereld.....het was één boring tempo gistern......


Naja, aangezien ie in t begin nog rustig een track als Open Your Eyes kan draaien, en tegen t eind toch flink staat te heien... is dat eentonig? Bovendien vind ik m juist lekker anders draaien dan de rest van de trance jocks... Geen "ASOT"-trance om het zo maar te noemen (niet dat ik daar verder iets op tegen heb )...

Het werd pas eentonig toen Misja achter de decks verscheen... In t kleine uurtje wat ik van hem gehoord heb heb ik geloof ik wel 6 keer een of andere duistere Intruder kloon gehoord met een dubbele snare op iedere 2e en 4e beat... Dat kwam mij pas me strot uit


Posted by eieregooie on May-07-2005 14:01:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Was dat precies btw ???


Een of ander geluidssysteem dat heel vet schijnt te zijn... www.funktion-one.nl


Posted by Roger on May-07-2005 14:02:

quote:
Originally posted by eieregooie
Het werd pas eentonig toen Misja achter de decks verscheen... In t kleine uurtje wat ik van hem gehoord heb heb ik geloof ik wel 6 keer een of andere duistere Intruder kloon gehoord met een dubbele snare op iedere 2e en 4e beat... Dat kwam mij pas me strot uit


ja dat hoor je echt te veel de laatste tijd! Vooral uit de hoek van fred baker.. Misja heb ik eigelijk nog nooit heel inspirerend horen draaien maar kan aan mij liggen


Posted by MaGiK54 on May-07-2005 14:04:

quote:
Originally posted by eieregooie
Naja, aangezien ie in t begin nog rustig een track als Open Your Eyes kan draaien, en tegen t eind toch flink staat te heien... is dat eentonig? Bovendien vind ik m juist lekker anders draaien dan de rest van de trance jocks... Geen "ASOT"-trance om het zo maar te noemen (niet dat ik daar verder iets op tegen heb )...



Heb het laatste gedeelte niet meegekregen van Tiesto.....dus daar kan ik niet over oordelen. Wellicht is mijn muziekkeus verschoven en dat daarom Tiesto me niet meer weet te boeien.......maar op basis van de setjes die ik het afgelopen half jaar live heb meegemaakt, was dit toch wel één van de mindere die heb gehoord.


Maar wat is Funktion One nou ???? Edit....u heeft al geantwoord....dan u.


Posted by Remy D on May-07-2005 14:08:

In the Matrixx draaide Tiesto echt wel weer vet, wel vrij hard!! Maar phat!!


Posted by jp on May-07-2005 14:14:

Geef mijn portie maar aan fikkie. Wat is dit voor iets? Je mag geen appels met peren vergelijken maar Tiesto en z'n hele entourage is gewoon zuig. Tiesto trekt publiek als ware het een popster, die alleen juichen als er hitjes gespeeld worden. Het leek de vrijdag TIC II wel. Wat nou 'ik waardeer de muziek'? Als er een nummer een DJ in Nederland is dan moet dat Armin zijn. Die wordt gewaardeerd, bejubeld en geprezen maar zonder dat hele 'kom we gaan naar Tiesto want die is cool'. Zoals ik al eens zei, Tiesto moet maar lekker grote events gaan doen want daar hoort ie thuis. In ieder geval niet in een club.

Dat je hier 25 Euro voor neer moet tellen is werkelijk een schande. De enige plek waar het goed vertoeven was was op de 2e etage. Daar zaten ook de liefhebbers die puur voor de muziek gingen: geen breezers, maar vooral oudere clubgangers. Over de muziek gesproken... eentonige meuk zonder noemenswaardige hoogtepunten. Gooi er eens een experimentje doorheen for crying out loud. Alle vewachtingen van Tiesto naar aanleiding van 'The Bridge' kunnen dus regelrecht de vuilnisbak in. Pfff waar zijn de kalmeringstabletten?


Posted by MaGiK54 on May-07-2005 14:19:

quote:
Originally posted by jp

De enige plek waar het goed vertoeven was was op de 2e etage.





Dat was wel een groot pluspunt, eindelijk ook Tiesto doorgeschakeld naar de 2e etage, verleden keer ging er een aandere dj draaien toen Tiesto begon....daaro was het goed vertoeven....


Posted by Tim81 on May-07-2005 15:23:

Kortom echt een leuk avondje uit voor jullie


Posted by jp on May-07-2005 15:53:

Het is toch simpel. Een leuke avond is een combinatie van factoren: leuke mensen, goede muziek, aangename locatie etc etc

Een overschot aan het een kan het tekort van het ander terug in balans brengen. Soms heb je geluk en klopt alles. Gisteren had alleen een uitbreide pijpbeurt van Cameron Diaz in de wc's onder invloed van pure Boliviaanse coke de boel enigszins kunnen redden.


Posted by Tim81 on May-07-2005 15:55:

Haha, dat lijkt me een overduidelijke beargumentering!
Compleet met voors en tegens en zelfs de mogelijke oplossing


Posted by HardKiller on May-07-2005 16:09:

Ik moet toch zeggen dat ik het een leuk feestje vond hoor, idd druk en heet maar dat was te verwachten, vooraan was het zelfs nog best goed te doen, redelijk wat ruimte.

Z'n set was niet zo goed als die van de HMH vorige week (ook niet mogelijk eigenlijk) maar vond het toch lekker. Misja Helsloot vond ik erg sterk beginnen (Dark Alliance - Genetic ) maar zwakte tegen het einde helaas wat af.


Posted by eieregooie on May-07-2005 16:39:

Mja, misschien vond ik het idd nog wel leuk omdat ik niet echt hoge verwachtingen had hehe... Maar ondanks dat ik het toch wel leuk vond, ben ik oh zo blij dat ik vorige week naar de HMH gegaan ben Dat had ik voor geen goud willen missen hehe

Panama is dus woensdag? Is die al uitverkocht?


Posted by MaGiK54 on May-07-2005 16:44:

quote:
Originally posted by eieregooie

Panama is dus woensdag? Is die al uitverkocht?


Kheb een kaartje over.....50 euro issie voor jouw





Nee, tis volgens mij nog niet uitverkocht en volgens mij zouden ze 200 a 250 kaarten voor aan de deur overhouden.....via het A'dam uitburo zijn ze nog te krijgen...http://www.amsterdamsuitburo.nl/dsp...8A2DCC6E0C41E58


Posted by eieregooie on May-07-2005 16:47:

Mooi, dan kan ik er nog even een nachtje over slapen

Ben echt nog half doof van gister... Iets minder hard dus de volgende keer graag, Asta...


Posted by SnuggLe on May-07-2005 16:51:

quote:
Originally posted by TranceFool
Als je naar de Asta gaat met Tiesto kan je er vergif op in nemen dat het druk is, dat ze er winst op willen maken en dat er allemaal groupies komen, dan moet je niet gaan


Mee eens...
Je kan dat soort dingen echt verwachten hoor.
En dan niet zeggen dat Tiesto slecht is, nee, het is de entourage er omheen. Maar dit had je idd kunnen verwachten! Het ligt er puur aan hoe je daarheen gaat.


Posted by HardKiller on May-07-2005 17:04:

Nou, voor de echte liefhebber zal ik dan maar zeggen

Meer foto's en filmpjes hier





Posted by eieregooie on May-07-2005 17:11:

Zeg meneer Hardkiller... hoe zie jij er uit? Ik moet echt vlak naast je gestaan hebben


Pages (8): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.