TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [02-04-2005] Intuition Recordings Launch Party (trance.nu v4) - Asta, Den Haag
Pages (9): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 »
| quote: |
| Originally posted by @win Zeg Bram, het zal me aan mijn REET roesten... |
Ik moet helaas Hardbass voorbij laten gaan
Dus... tot morgen 
Kom misschien ook nog wel ff een uurtje buurten, maar heb eerst elders verplichtingen in Den Haag, dus als ik kom, ben ik laat.
| Originally posted by jp Ik moet helaas Hardbass voorbij laten gaan Dus... tot morgen |

| Originally posted by @win Helaas zit ik morgen in Belgie dus geen deja-vu deze keer |
knalluh vanavond! iedereen die komt: TOPPIE
Heb er weer zin in zeg!!
| Originally posted by Tomaz Heb er weer zin in zeg!! |
| Originally posted by eieregooie Wederom een feest waar wij elkaar niet tegen zullen komen... ![]() |
Hey maar hoe kom je nou in die garage die er vlakbij zit?!
Iemand hier een aardige routebeschrijving?:P
Zet je auto wel in de goede parkeergarage (die dus 24 uur open is)! Ik heb geen routebeschrijving voor je... maar er zijn vast anderen die je daarbij kunnen helpen
| Originally posted by Donna Hey maar hoe kom je nou in die garage die er vlakbij zit?! Iemand hier een aardige routebeschrijving?:P |
Ja k denk t
Vorige keer stond ik 3 jaar verderop en die waar je niet uitkan moet ik ook nie hebben,dus dunno of t plein de goeie is..
Anders moet ei weer zo lang helpen zoeken naar me auto
| Originally posted by Donna Ja k denk t Vorige keer stond ik 3 jaar verderop en die waar je niet uitkan moet ik ook nie hebben,dus dunno of t plein de goeie is.. Anders moet ei weer zo lang helpen zoeken naar me auto |
HMZ
Tip van ASTA: Parkeer de auto niet in de Parkeergarage onder het stadhuis. Deze sluit nl. om twee uur 's nachts. Het is beter de auto te parkeren in Parkeergarage Grote Markt, deze is 24 uur geopend en op 1 minuut lopen van Asta, of in de parkeergarage Grote Markt, let op: hiervan zijn 's-nacht niet ALLE ingangen geopend.
Routebeschrijving vanaf de A4/A12 met de auto
Neem afslag 2 Den Haag centrum. Ga bij de eerste stoplichten linksaf. Volg de weg tot u aan uw linkerhand hotel Mercure ziet liggen, sla bij de verkeerslichten rechtsaf. Rij vervolgens langs het stadhuis en sla bij de 2e verkeerslichten rechtsaf, u ziet nu aan uw rechterhand de ingang van der parkeergarage. Neem in de parkeergarage de uitgang Spui. Op het Spui ziet u nu ASTA aan uw linkerhand.

Hey Donnie!
Waar vorige keer mijn auto stond, dat is de Pleingarage, en dat is dus helemaal geen 10 minuten lopen... Plein is net zo ver, zo niet dichterbij, dan de Grote Markt garage...
Pleingarage:
Rijd tot het einde van de A12 (Utrechtse Baan) en ga: 1e links, 1e links, 1e rechts. Je rijdt dan op het Korte Voorhout met het malieveld achter je... Daar moet je het 2e steegje links nemen (er staat een bord die de parkeergarage al aangeeft), de Lange Houtstraat in. Aan het einde van de Lange Houtstraat zit de ingang van de garage.
Ok dan heb ik nu iig 2 manieren om er te komen,MOET lukken
Heb r zin in!
Heb er zin in!!!
Tot straks mensjes... 
PS Ik zet 'm ook altijd in Plein, niet goedkoop, maar dichtbij en 24 uur open.
tot zo luitjes
Oh heb ik de eer?
Heb geweldig genoten,sfeertje was weer dik in orde en 2 Kimito : U rocked compadre!
The last track u picked out very well,no words needed
Compliments to yer back2back partner aswell,u both are a VERY nice team!
Om het laatste moment toch maar besloten om te gaan en ik heb er zeker geen spijt van gehad.
Menno de Jong begon al lekker aan het begin en doordat hij eindigde met ' Confirmation' en ' Castamara' kon mijn avond al niet meer stuk.
Tijdens Kyau en Albert heb ik helemaal genoten. Dit kwam mede door hun muziek maar ook door die kerel (kyau of albert?) die de hele set helemaal uit zijn dak ging.
Misja Helsoot draaide boven verwachting erg goed en wat harder dan normaal gesproken volgens mij. Hoogtepunt was 'Love Theme Dusk'
, dit wordt voor mij echt een van de superplaten van 2005.
Kortom een heel erg geslaagd feest.
echt een SUPER geslaagd feestje!
Heerlijke platen gehoord, er hing een goede sfeer, echt top.
Enigste jammerlijke was dat ik wel behoorlijk wat platen dubbel gehoord heb, gelukkig waren dat dan nog wel goede nummers dus het was geen ramp.
Liquid Love
Senorita
Massive Motion
die oa 2 (of meer) keer gehoord.
Die trance.nu feesten zijn toch altijd weer erg leuk
Sfeertje was weer perfect en de dj's hadden er duidelijk zin in. Veel bekenden gezien. Snuggle, leuk je gesproken te hebben, was weer gezellig
Ramona en Kelvin, was weer een top avondje met jullie
Dit was voor mij weer het bewijs dat gratis feesten net zo goed zijn als die waar je entree voor betaalt.
ik heb eigenlijk maar een conlusie :
sinds gister heet ik Robert Nickson volgens een veel te zat meissie die sinds vanmorgen Pugie
heet haha..
Esrem weet wel over wie ik t heb 
Zeer geslaagd feest! Heel veel topplaten gehoord en love theme dusk was idd heel vet
Ook mooi om �zg�r te zien stampen toen Likwit draaide