TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Extrema Outdoor (10th Anniversary) - 16 juli 2005 - Aquabest
Pages (14): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 »
| quote: |
| Originally posted by Hitman Zijn er nog meer mensen die hier niet meer kunnen wachten tot 16 juli? |
zin !
niet zo erg meer als vroeger toen het nog niet zo massaal was,
maar kijk toch weer uit naar het beste festival van NL.
Kan ook al niet meer wachten! Dit wordt suuuuuper! 
Ik krijg er op de een of andere manier steeds MINDER zin in...How come, i dont know. Moet ook nog steeds kaarten halen. Maar dat komt goed.
kaartjes zijn zooo 2004.... 
| Originally posted by SnuggLe Ik krijg er op de een of andere manier steeds MINDER zin in...How come, i dont know. Moet ook nog steeds kaarten halen. Maar dat komt goed. |
| Originally posted by SnuggLe Ik krijg er op de een of andere manier steeds MINDER zin in...How come, i dont know. Moet ook nog steeds kaarten halen. Maar dat komt goed. |
| Originally posted by Phortje Hoe kun je hier nou geen zin in hebben? |
| Originally posted by tijs08 Het is gewoon een ouwe zak die niet meer weet hoe die moet feesten! |
Nou Tijs, leer het me eens dan 

| Originally posted by Disney Wat is dat toch met jou Bram? Bij Hernan kon je de mood ook al niet vatten... Tijd voor een goeie pot Prozac misschien? |
Originally posted by SnuggLe Nou Tijs, leer het me eens dan ![]() Ik zal wel een hele baal wiet meenemen, en het kleedje, en een bellenblaas ![]() |
| Originally posted by SnuggLe Maar ik moet nog even zien of er maten meegaan. Dat is altijd een stukje gezelliger. Anke gaat wel mee, maar... |
| Originally posted by tijs08 Ik zie je probleem al denk ik... |

| Originally posted by SnuggLe Maar ik moet nog even zien of er maten meegaan. Dat is altijd een stukje gezelliger. Anke gaat wel mee, maar nu BasD nog en 2 anderen. |
Na een zekere gigantische poster (thnx nogmaals!
) vorige week zaterdag, en na Matthew afgelopen zaterdag, NOG meer zin dan ik al had! Nog geen kaartjes, ik wacht nog even wat prijsvragen af, maar ook als ik niks win ik ga sowieso.
| Originally posted by M_Peror Na een zekere gigantische poster (thnx nogmaals! ) vorige week zaterdag, en na Matthew afgelopen zaterdag, NOG meer zin dan ik al had! Nog geen kaartjes, ik wacht nog even wat prijsvragen af, maar ook als ik niks win ik ga sowieso. |
centerparcs is geboekt, kaarten in de pocket...eerst awakenings en dan extrema nu alleen nog hopen op goed weer 
| Originally posted by M_Peror Nog geen kaartjes, ik wacht nog even wat prijsvragen af, maar ook als ik niks win ik ga sowieso. |
Krijg toch wel zwaar zin om hier heen te gaan. eerst effe kijken of ergens nog wat te winnen valt (blijven nederlanders h�)
De line-up is in ieder gaval dik..dik.

| Originally posted by Original Krijg toch wel zwaar zin om hier heen te gaan. eerst effe kijken of ergens nog wat te winnen valt (blijven nederlanders h�) De line-up is in ieder gaval dik..dik. |
Extrema Outdoor 2005 bijna uitverkocht; Extra area toegevoegd! Ondanks de hitte, wordt er op het kantoor van organisator Extrema steevast hard gewerkt aan de laatste voorbereidingen van Extrema Outdoor 2005! Het festival is bijna uitverkocht. Alles wijst erop dat het dance-event aan het water van Aquabest weer een onvergetelijke festivaldag gaat worden! En, ja, je leest het goed: in ons enthousiasme hebben we zelfs een extra area op het water(!) toegevoegd met z���rrr zonnige dj�s! Daar vertellen we ��n dezer dagen meer over. Als de trend zich blijft voortzetten, verkoopt Extrema Outdoor een week voor de aanvangsdatum (zaterdag 16 juli) gewoon weer uit. Da�s best bijzonder in de aflopende festivalmarkt die momenteel heerst. Fijn is dat het bezoekersaantal niet is verhoogd en vanwege de nieuwe terreinindeling zal het festival stukken minder druk lijken dan de voorgaande editie. Natuurlijk wordt ook dit jaar de festivaldag afgesloten met Closing Act; een spannend theaterstuk dat zich afspeelt tussen en boven het publiek� �n: op de dvd-registratie van Extrema Outdoor hebben vooraanstaande acts toegezegd! Binnenkort meer info! Het festival vindt zaterdag 16 juli plaats aan het strand van recreatiewater Aquabest, vlakbij Eindhoven. In de voorverkoop kost een kaartje �47,50 exclusief fee. Extrema Outdoor �10th anniversary� opent van 10 uur �s ochtends tot 23.00 uur haar deuren. bron: extrema.nl |
Psies het gaat extrema hard met die kaarten en er doen zo gigantisch veel mensen mee met zulke prijsvragen, echt kleine kans dat je wint dus zou niet lang meer wachten 
| Originally posted by Partyhardy! Psies het gaat extrema hard met die kaarten en er doen zo gigantisch veel mensen mee met zulke prijsvragen, echt kleine kans dat je wint dus zou niet lang meer wachten |
Had ik al gezegd dat ik eindelijk ook 2 kaarten binnenheb?
*pray for the good weather*
Heb in ieder geval de auto, dus dat scheelt.
| Originally posted by SnuggLe *pray for the good weather* |
| Originally posted by SnuggLe Had ik al gezegd dat ik eindelijk ook 2 kaarten binnenheb? *pray for the good weather* Heb in ieder geval de auto, dus dat scheelt. |
| Originally posted by Dj Lex Dat slechte weer aan het eind was vorig jaar nog best grappig |
| Originally posted by SnuggLe ...en toen gooide Holden er zijn laatste plaat in. Brr....heerlijk. Dacht dat dat de holden remix van Inner Laugh was. |