TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [03-05-2005] Sander Kleinenberg Solo (Mellow Moods) - Catacomben, Den Haag
Pages (7): « 1 2 3 4 5 [6] 7 »
Ben ook weer wakker, was om half zeven thuis 
Echt een leuk feestje, zeker boven verwachting!
Was erg gezellig met de vele TA-ers, en het geluid was ook erg goed
dus heb me op en top vermaakt!
Vond Sander Kleinenberg erg goed draaien, vooral het Gabriel & Dresden gehalte natuurlijk
Alleen jammer dat hij zo "kort" draaide, Mark van Dale was niet echt mijn ding. En Tijs post nog ff wat ID-s, Sander openingsplaat bijvoorbeeld, die was ook super!
| quote: |
| Originally posted by Roger ik wil nog wel even klagen dat het er in de cocoon zo f*cking laag was je kan er niet eens een beetje springen of je hebt al een lamp in je hoofd |
| Originally posted by Partyhardy! Die plaat heet The Killers - Mr Brightside (Jaques Le Cont Remix) Fucking vette plaat... zeker als je hem de gehele 9 minuten uit laat lopen!!! Wat een vette set van Sander... de laatste 70 minuten dan iig! Heerlijk om te horen dat Sander ook zo'n waanzinnige fan is van Gabriel & Dresden ![]() Was erg gezellig allen! En Engeltje Grtz Tijs en Onno ps thanks voor die Lost Language titel Roger! was krap maar gezellig! |
!!!
| Originally posted by moogwai Vond Sander Kleinenberg erg goed draaien, vooral het Gabriel & Dresden gehalte natuurlijk Alleen jammer dat hij zo "kort" draaide, Mark van Dale was niet echt mijn ding. En Tijs post nog ff wat ID-s, Sander openingsplaat bijvoorbeeld, die was ook super! |

| Originally posted by Engeltje Thanx, die bedoelde ik !!! |
| Originally posted by Partyhardy! Die plaat heet The Killers - Mr Brightside (Jaques Le Cont Remix) |
| Originally posted by SnuggLe En roger: je moet ook niet zoveel springen! Al waren er mensen die nog veeeeel erger ADHD waren (ja, zelfs nog 10x erger dan Onno de springkoning) |

| Originally posted by Partyhardy! ps thanks voor die Lost Language titel Roger! was krap maar gezellig! |
Maar een verslag van de avond: Ik heb me prima vermaakt! Gezellig zitten praten eerst met Roger, Maarten en Marijke (en mijn schouder verdraaid zo ongeveer...
) en daarna lekker de dansvloer op gegaan. Veel bekenden van TA maar ook daarbuiten.
De Cocoon is wel een leuke tent, maar je kon goed merken dat het nog steeds een 'kijk mij hip zijn'-tent was. Rond 2 uur was het ook ineens een stuk rustiger. Veel mensen die dus niet kwamen voor Sander K. Het gehalte mooie dames was overigens hoog... Al snapte sommige mensen hier niet wat 'sjans hebben' betekent 
Mark Van Dale (en andere kerel...naam weet ik niet) draaide goed. De eerste dj, niet Mark, draaide Out of Space, maar ook die vette remix van Shout, Shout, Let it all out. Leuk begin.
Half 2 begon Sander dus, die Magik en JP vlgensmij gemist hebben. De dansvloer stond toen wel redelijk vol, en heb eigenlijk naast veel gegaap (he Marijke?
) al mijn energie eruit gedanst. Leuk zitten ouwehoeren met Onno (evelineeeee) en Tijs (hobie & salsa
), was wel gezellig! Asperge btw, wat had jij op? Of ben je altijd zo ADHD? Best irritant
:
Sander draaide clubby, maar ook sleazy en wat steviger. Rond 3 uur ben ik er maar vandoor gegaan, onder Xpander
S'ochtends om half 8 ging de wekker alweer namelijk.... Dat was wel vroeg.
Oh Maarten, ik zou nog dat nummer voor je zoeken! Hij staat op Work 10 van Erick-E! Krijg je straks Maarten 
| Originally posted by eieregooie Die zocht ik idd ook! Zoooooo vette plaat!!! |
Mr Brightside I'm coming out of my cage And I've been doing just fine Gotta gotta be down Because I want it all It started out with a kiss How did it end up like this It was only a kiss, it was only a kiss Now I'm falling asleep And she's calling a cab While he's having a smoke And she's taking a drag Now they're going to bed And my stomach is sick And it's all in my head But she's touching his-chest Now, he takes off her dress Now, let me go I just can't look its killing me And taking control Jealousy, turning saints into the sea Swimming through sick lullabies Choking on your alibis But it's just the price I pay Destiny is calling me Open up my eager eyes 'Cause I'm Mr Brightside I'm coming out of my cage And I've been doing just fine Gotta gotta be down Because I want it all It started out with a kiss How did it end up like this It was only a kiss, it was only a kiss Now I'm falling asleep And she's calling a cab While he's having a smoke And she's taking a drag Now they're going to bed And my stomach is sick And it's all in my head But she's touching his-chest Now, he takes off her dress Now, let me go Cause I just can't look its killing me And taking control Jealousy, turning saints into the sea Swimming through sick lullabies Choking on your alibis But it's just the price I pay Destiny is calling me Open up my eager eyes 'Cause I'm Mr Brightside I never... I never... I never... |
Zo dat was me het feestje wel, goede sfeer, lekkere muziek en relaxt publiek!
Ik was rond 2315 binnen toen net Cut&Run werd gedraaid, lekkere binnenkomer
Naast wat biertjes had ik niets bijzonders op, ik ben altijd zo ADHD
Vooral bij Say Hello werd ik gek, echt zo gave plaat, helemaal los
Ik ben het zowaar met Roger eens dat het echt vet laag is daar, ben een aantal keer tegen een lamp aangesprongen
Bedankt voor het biertje nog
Die remix van Mr. Brightside is echt zo goddelijk vet
, die had ik al een aantal keer voorbij horen komen in een deep dish set, echt vet mooie euforische plaat! Ik vond die remix van Prince - Kiss ook erg gaaf!
En Ei hoe smaakte je welverdiende colaatje
die ik aan het halen was toen expander ingemixt werd!
Fotos komen er zo aan en ben ik nu officieel springkoning
| Originally posted by Asperge Fotos komen er zo aan en ben ik nu officieel springkoning |
| Originally posted by Roger laten we het maar op springnicht houden, je bent nog altijd een tiesto fan |
| Originally posted by SnuggLe http://www.bangbangrecords.com/description.asp?ID=3737 |

| Originally posted by Asperge En Ei hoe smaakte je welverdiende colaatje die ik aan het halen was toen expander ingemixt werd! |
| Originally posted by eieregooie Thx! Alleen de bestelling was al geplaatst ![]() |
| Originally posted by SnuggLe Dat was er aan af te zien |

| Originally posted by SnuggLe Ik ken het nr niet eens, kan iemand hem op Yousendit.com gooien?? |
techno:logy is teringlauw
| Originally posted by techno:logy techno:logy is teringlauw |

| Originally posted by SnuggLe Ik ken het nr niet eens, kan iemand hem op Yousendit.com gooien?? |
| Originally posted by Roger laten we het maar op springnicht houden, je bent nog altijd een tiesto fan |
Gooi die betreffende mix nou maar op Yousendit.com 
Geen onzin, gooien dat ding 
En ik hou niet van foto's, klopt. Alleen als ik er voor poseer 
| Originally posted by Asperge Lol zegt iemand met een Armada/Armin sig |
ik geef gewoon alle eer aan onno over ookal was ie zich aan het inhouden in die loungebar
| Originally posted by Roger ik noem mezelf ook geen springkoning ik geef gewoon alle eer aan onno over ookal was ie zich aan het inhouden in die loungebar |
)
| Originally posted by Asperge Ik claimde dat ook niet, ik stelde een vraag... (geven ze nu al geen begrijpend lezen meer op de havo ) |
[QUOTE]Originally posted by Roger
au!
maar waar is dat vraagteken dan? he? he? he?
[/QUOTE
Die zat verstopt achter de
smilie
komt ie dan he
http://s47.yousendit.com/ d.aspx?id=0VBNYP5LADI3G1WQ2ZI4AG1O0E
wat was het ook al weer???
Trance Addict doesnt support filesharing.

ohh damn vergeten
nou de bestelling is ook al gemaakt overgens
en het is allemaal bram zn schuld

zo... GAAP.... ben eindelijk wakker 
erg gezellig en vermakelijk avondje den haag!! alleen jmr dat SK wat later dan verwacht ten tonele kwam. wel apart trouwens om die mc-gozer mc paul-t in t begin achter de decks stond. en ons aller mark de vandaal had nou ook weer niet gehoeven, alhoewel ie wel wat aardige plaatjes wist te draaien...
om de feestweek compleet te maken gaan we vanavond nog maar ff langs in club panama met oa nic fanciulli en remy