TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [10-06-05] Earth met Hernan Cattaneo
Pages (8): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 »

Posted by Remy D on Jun-10-2005 15:04:

melkweg is zo goddelijk gaaf, ik had ook wel kunnen gaan vanavond! Ging trouwens altijd logisch naar de heineken hoek voordat ik naar binnen ging..

Posted by Remy D on Jun-10-2005 15:06:

quote:
Originally posted by Glaniskanis
Hoe laat is iedereen er vanavond
Ik denk dat ik tussen 10 en 11uur wegrij hiero.. Heb dan ook Snarfi en een extra maat in de pocket...
Wordt mooi feestje... Heb de hele week al lopen uitkijken naar vandaag!!!

[edit]
Iemand timetable?
+ waar kan ik beste de auto kwijt... Parkeergarage die 24/7 open is in de buurt zou fijn zijn
Ik weet waar het zit dus wat dat betreft geen uitleg nodig... maar iemand dus die weet van Parkeergarage bij het Leidseplein die 24/7 open is
De Europarking iets verder op sluit nml al om 2uur... bvd
[/edit]

ik reed ook altijd straten door en langs grachten vlakbij het leidsplein en heb altijd een plek gevonden. En ik ben echt vaak met de auto naar de Melkweg geweest..

Posted by Tim81 on Jun-10-2005 15:20:

Ik zie inderdaad staan dat Europarking maar tot 02.00 uur open is... en dan weer vanaf 6.30 uur, dus inderdaad maar ff in de omgeving zoeken naar een plekkie. 22.30 uur staat de taxi voor de deur en rijden we naar Lijnbaansgracht.

Ik heb er zin, momenteel ff Cattaneo's Essential Mix - Skolbeats - 17-APR-2005 opstaan om in the mood te komen!

Kreeg vanmorgen een berichtje van Beep: "Je hebt tickets gekocht voor EARTH. Voor deze keer sta je op de gastenlijst met je 06-nummer, naam en aantal tickets. Veel plezier!"

Hebben anderen, die via Beep hebben besteld, dat ook ontvangen? Vaag... werkt dat scan-systeem niet of zo?!

Posted by Tim81 on Jun-10-2005 15:21:

quote:
Originally posted by SnuggLe
10 uur de trein.
Effe kijken hoe ik daar precies precies kom eigenlijk....welke bus/tram.

Op het Leidseplein stoppen de tramlijnen 1, 2 en 5 (ca.10 minuten vanaf het Centraal Station) en de lijnen 6, 7 en 10 (ca.7 minuten vanaf metrohalte Weesperplein). Daar stoppen ook de buslijnen 170, 171, 172 en de nachtbussen 72, 73, 74 en 78.

Posted by magrec on Jun-10-2005 15:25:

quote:
Originally posted by Tim81
Kreeg vanmorgen een berichtje van Beep: "Je hebt tickets gekocht voor EARTH. Voor deze keer sta je op de gastenlijst met je 06-nummer, naam en aantal tickets. Veel plezier!"

Hebben anderen, die via Beep hebben besteld, dat ook ontvangen? Vaag... werkt dat scan-systeem niet of zo?!

Ja. Zoals ik al zei je even melden bij de kassa waar je ook je lidmaatschap koopt.

Posted by SnuggLe on Jun-10-2005 15:25:

quote:
Op het Leidseplein stoppen de tramlijnen 1, 2 en 5 (ca.10 minuten vanaf het Centraal Station) en de lijnen 6, 7 en 10 (ca.7 minuten vanaf metrohalte Weesperplein). Daar stoppen ook de buslijnen 170, 171, 172 en de nachtbussen 72, 73, 74 en 78.

Zag het ook op de site ja.
Ben er rond 23:15

Posted by Glaniskanis on Jun-10-2005 15:34:

quote:

Snarfi die maat vamme belde me ook al met dat bericht omdat hij ook via beep had gekocht
Is wel makkelijk omdat ik ook gastenlijst heb... kunnen we iig allemaal bij dezelfde plek melden en naar binnen

Posted by Tim81 on Jun-10-2005 15:39:

Het lijkt wel of iedereen tegenwoordig gastenlijstplekken heeft?!

Ben ik de enige die zijn kaartjes nog trouw betaald

Posted by SnuggLe on Jun-10-2005 15:50:

quote:

Had ik al gezegd dat ik ook gastenlijst had?
Camera gaat btw NIET mee, laat iemand anders maar sjouwen. Leon, neem jij hem mee, ik heb wel wiet Net naar de shop geweest.

Posted by magrec on Jun-10-2005 15:57:

quote:
Originally posted by Glaniskanis
Snarfi die maat vamme belde me ook al met dat bericht omdat hij ook via beep had gekocht
Is wel makkelijk omdat ik ook gastenlijst heb... kunnen we iig allemaal bij dezelfde plek melden en naar binnen

dat helemaal niks uit. Iedereen moet zich daar melden
Ik betaal meestal ook gewoon netjes, hoewel in de tijd van The Q was het altijd wel goedkoop...iedere keer op gastenlijst.

Posted by Remy D on Jun-10-2005 15:57:

quote:

ik sta ook op de gastenlijst, ga je gewoon op mijn naam naar binnen want ik kan helaas niet..

Posted by Tim81 on Jun-10-2005 16:00:

quote:
Originally posted by Remy D
ik sta ook op de gastenlijst, ga je gewoon op mijn naam naar binnen want ik kan helaas niet..

Kom je nu mee! Ik heb al kaartjes... en kan niemand verder vinden die mee wil denk ik!

Posted by Remy D on Jun-10-2005 16:02:

quote:
Kom je nu mee! Ik heb al kaartjes... en kan niemand verder vinden die mee wil denk ik!

nou lekker, dan moet je voor straf Jasper pijpen vanavond..

Posted by Tim81 on Jun-10-2005 16:14:

quote:
Originally posted by Remy D
nou lekker, dan moet je voor straf Jasper pijpen vanavond..

Mijn zin in vanavond is in een keer verdwenen

Posted by Djeebie on Jun-10-2005 16:31:

Heb d'r ook vet zin in! Als het goed is wacht de R'dam Posse mij om half 12 op. Tot vanavond iedereen!

Posted by Tim81 on Jun-10-2005 16:39:

quote:
Originally posted by Djeebie
Als het goed is wacht de R'dam Posse mij om half 12 op.

Meestal is het geen goed teken als je wordt opgewacht door een stelletje Rotterdamse hooligans

Posted by Djeebie on Jun-10-2005 16:45:

quote:
Meestal is het geen goed teken als je wordt opgewacht door een stelletje Rotterdamse hooligans

Hehe, maar ze staan toch in het hol van de leeuw

Posted by Tim81 on Jun-10-2005 16:58:

Da's waar! Ze hebben zich koest te houden...

Posted by ChooChoo on Jun-11-2005 05:11:

de drie brakke herders uit het oosten zijn thuis
vet feestje hoor! later meer, eerst slapen...

Posted by Hitman on Jun-11-2005 05:12:

Topfeest!!! Later meer, eerst slapen...

Posted by Glaniskanis on Jun-11-2005 05:19:

Hiero ook.. net ff lekker broodje gemaakt
Nu klets ik hem het bed in
Geniale shit gehoord

ff alvast een pluspuntje.... het buurmeisje van het jaar

Posted by Roger on Jun-11-2005 07:37:

.....

Posted by magrec on Jun-11-2005 09:51:

Supervet!!!
Beetje vroeg vertrokken maar iemand was erg moe en in het motto samen uit samen thuis zijn we maar vertrokken. Maar wat draaide hernan vet zeg. Oldksool pompende progressive

Posted by Tim81 on Jun-11-2005 10:11:

Zoooooo vet!

Exact om 23 uur stond emre met zijn rode bolide voor de deur en binnen 50 minuten (met dank aan Beep en het codewoord 'gastenlijst')hadden wij ons positie aan de rand van de dansvloer al ingenomen! De zaal stroomde al snel vol, met een zeer gevarieerd publiek, terwijl Per zijn plaatjes draaide. Onder het genot van een 7up even acclimatiseren, en alvast de eerste TA's tegen het lijf gelopen, voordat Hernan zijn intrede maakte!

Vanaf het moment dat onze Argentijnse held om 1.00 uur begon aan zijn set heb ik volgens mij niet meer stil gestaan! Heerlijke nummers gehoord, alleen maar strakke mixen en een hele prettige opbouw... WERELDS! Deze man mag wat mij betreft vaker ons kikkerlandje aandoen, want hij heeft zijn naam meer dan waargemaakt! Tijdens Dance Valley kan hij dan ook zeker op een bezoekje van mij rekenen

Ik was niet eerder in de Melkweg geweest, maar inderdaad een zeer goeie locatie. Wel veel vaag (vnl. blowend) publiek, langzaam barpersoneel en 'Dirty Sticky Floors', maar verder perfect! Verder natuurlijk zeer veel TA's aanwezig, dat werkt ook altijd sfeerverhogend

PS. Ik zag wel meer gasten (lees: Tijs08) verlekkerd kijken naar het buurmeisje van het jaar Terug in de auto zei ze nog dat veel jongens geen manieren hebben geleerd, dus ik weet niet of jullie haar lastig hebben gevallen?!

Posted by Djeebie on Jun-11-2005 10:58:

Echt een supervette avond gehad! De muziek was echt hemels en de draaikunsten van meneer Cattaneo logen er ook niet om Supergezellig ook met alle TA's

Alleen het drinken halen was een ramp. Wie verzint het om ��n lullige bar in die zaal te plaatsen De indeling van de zaal lijkt best wel op het Paard, dus plaats gewoon aan allebei de kanten barren in de lengte. Scheelt je een hoop wachttijd.

Pages (8): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 »