TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Contest: Ontwerp een TA T-shirt
Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]

Posted by Dj Alpha on Dec-04-2001 16:25:

quote:
Originally posted by The Groove

als jij dat nou even doet he :P

btw, ben jij nog in The Groove te vinden a.s. zaterdag?

ben alweer tijdje niet geweest, aankomende vrijdag moet ik draaien in railroad en zaterdag ben ik stampen op QLIMAXXXXXXXX

Posted by Miss Proximus on Dec-04-2001 16:55:

origineel ontwerp was:

...Addicted yet?

puntjes voor de zin dus

Posted by HiGH_NrG on Dec-04-2001 18:01:

Als die 2 zinnen zijn omgedraaid dan is het ointwerp toppie denk ik!

Kan je ook op meerdere kleuren laten drukken? Bijv.: Paars en Zwart?

Posted by Dj Alpha on Dec-04-2001 18:12:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Als die 2 zinnen zijn omgedraaid dan is het ointwerp toppie denk ik!

Kan je ook op meerdere kleuren laten drukken? Bijv.: Paars en Zwart?

koop een zwart en een paars shirt, knip ze doormidden, naai een zwarte en een paarse halft aan elkaar en tadaaa

Posted by TranceFool on Dec-04-2001 18:33:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
origineel ontwerp was:

...Addicted yet?

puntjes voor de zin dus

oja, das waar ook , dat bedoelde ik dus, is eigenlijk het meest logisch ook ja

Posted by Flipper01 on Dec-04-2001 19:42:

hehe eindelijk weer eens internetverbinding...

Ik vind het ontwerp van Alpha erg strak!! Ik zou dus alleen die twee zinnetjes ff omdraaien..
Zou je misschien ook een ontwerp kunnen posten met een nickname erop, het lijkt mij namelijk wel gaaf om m'n nick erop te zetten.
Ik denk dat als we het voor IC af willen hebben er binnenkort snel een beslissing moet vallen

Posted by kolkiewolkie on Dec-05-2001 07:50:

quote:
origineel ontwerp was:

...Addicted yet?

puntjes voor de zin dus

OEPS, dat bedacht ik me gisteravond ook ineens, sorry, foutje

greetz kolkiewolkie

ps, volgens mij is iedereen het er wel ongeveer mee eens of niet??

Posted by Ruben_Dubbink on Dec-05-2001 09:26:

ben het er zo zekers wel mee eens Kolkie

Posted by Flipper01 on Dec-12-2001 19:54:

Question Hoe zit het nu?

Hoe zit het nu met de T-shirts??
Is er al wat bekend over de prijzen en wat erop de shirts komt te staan???

Posted by TimeportE on Dec-12-2001 21:46:

Re: Hoe zit het nu?

quote:
Originally posted by Flipper01
Hoe zit het nu met de T-shirts??
Is er al wat bekend over de prijzen en wat erop de shirts komt te staan???

ik neem aan dat zodra miss p iets meer weet dat ze dat wel laat weten, niet ongeduldig worden he ..

Posted by Miss Proximus on Dec-12-2001 21:47:

Ik zit te wachten op het definitieve ontwerp van Alpha!

De prijs gaat tegen de 35 piekjes aanzitten, incl. verzendkosten

GO ALPHAAAAAAAAA t-shirt NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Posted by TimeportE on Dec-12-2001 21:51:

quote:
Ik zit te wachten op het definitieve ontwerp van Alpha!

De prijs gaat tegen de 35 piekjes aanzitten, incl. verzendkosten

GO ALPHAAAAAAAAA t-shirt NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik vind die prijs VEEEEEEELLLLSSSSS te duur.. wil je me arm hebben ofzo .. en trouwens over alpha's ontwerp.. heb je het nu over een design op grote (dus groot formaat en niet zon klein friemel plaatje) of over het afmaken van een definitief design (dus toevoegingen aan het oudere, kleinere plaatje)

Posted by Miss Proximus on Dec-12-2001 22:33:

Gewoon ontwerp met TA voorop en achterop Add. yet met daaronder in t klein ta.com

Ik ga +/- vrijdag naar de drukker om te kijken wat voor kwaliteit ie levert

Posted by TimeportE on Dec-12-2001 22:43:

quote:
Gewoon ontwerp met TA voorop en achterop Add. yet met daaronder in t klein ta.com

Ik ga +/- vrijdag naar de drukker om te kijken wat voor kwaliteit ie levert

dus met enig geluk kan ik (en alle anderen die een kaart voor ic hebben) dit tshirt naar ic aan.. zou wel erg vet zijn btw.. bedankt iig voor de moeite

Posted by dj_highforce on Dec-13-2001 15:52:

die prijs is geen probleem...
als het beetje kwaliteit is..

Wanneer moete we dat geld dan gaan storten..???

Posted by Dj Alpha on Dec-13-2001 16:31:

ik ben bijnaaaaaaaaa klaar met t ontwerp, dan gaat miss p morgen naar de drukker vragen hoe ne wat ne in principe moet dat geld dan meteen gestort worden.. als alles binnen is dan wordt er pas gedrukt..
als r nog vragen zijn hoor ik t wel

Posted by Dj Alpha on Dec-13-2001 16:39:

oowja nog ff dit... er zijn wat verwarringen ivm het aantal shirts dat besteld moeten worden...
iedereen die dus een shirt wil stuur een Private Message naar Miss Proximus met de kleur en de maat..

Posted by Miss Proximus on Dec-13-2001 17:05:

Wacht daar nog maar ff mee

Als ik alle details binnen heb dan plaats ik een oproep...en dan mag je via de site een email naar me sturen...de details over de email zet ik wel in die oproep

Anders is strax me pm box vol

Posted by Blik on Dec-13-2001 17:14:

quote:

Als ik alle details binnen heb dan plaats ik een oproep...en dan mag je via de site een email naar me sturen...de details over de email zet ik wel in die oproep

dat mag je natuurlijk best in een nieuwe thread doen , anders lopen sommige mensen het mis

Posted by dj_highforce on Dec-14-2001 16:04:

quote:

Misschien kan ik wel een mailscript maken..
Dan hoeft iedereen alleen maar een paar dingen in te vullen en op verstuur te klikken..
Dan moet ik wel ff te horen krijgen wat er ingevult moet worden.

Posted by Obi on Dec-16-2001 01:23:

Ik kreeg even terug een PM van Alpha, ik lees die krengen nooit en bij deze dus mijn late reactie (misschien hebben jullie er iets aan):

quote:

Dj Alpha wrote on Nov-25-2001 22:39:
Hee Ibo,

Zoals je op het forum kunt lezen zijn we van plan TA shirts te laten maken..
We weten nog niet wat dat allemaal gaat kosten enzo en hoe het shirt eruit gaat zien.
Het is misschien een beetje vreemd, eigenlijk kan het ook helemaal niet volgensmij, maar niet geschoten is altijd mis
Zou ID&T die T-shirts niet willen sponsoren? Dan krijgen we ook nog eens zo'n vet ID&T logo op de achterkant..
Naja, ik hoor het wel, maar ik denk niet dat het kan omdat we helemaal nix met ID&T te maken hebben. Nouja, we gaan naar jullie feesten en we hebben op jullie gestemd

Greetz Dj Alpha en natuurlijk ook namens de rest

Sorry voor de late reply, ik bekijk die PM dinges nooit..
Ik heb het gelezen op het forum, leuk idee van die shirts. Paar dingetjes wil ik je als tip geven; er wordt veel gesproken over personalised shirts, membername oid achterop. Dat is �rg duur. Veel goedkoper is het om ��n shirt te laten maken en die een aantal keer te laten 'drukken'. Anders moet elk shirt apart uitgedraait worden. Nog een voordeel is dat je er een aantal van kan laten maken, als je over hebt kun je die later nog gebruiken. Met namen er op zijn ze persoonlijk en dus niet overdraagbaar.
Ook een tip: Zorg dat het ontwerp als VECTORBESTAND aangeleverd wordt, geen photoshp ontwerpen, dat komt niet mooi over. Zorg dat het design ik Adobe Illustrator is gemaakt.
Nog een tipje: Zorg voor een rustig design, strak en zonder gradients.

Over sponsoring, daar kan ik kort over zijn, dat doen wij niet. Ik ben niet de persoon die over dat soort dingen beslist maar ik kan je nu al zeggen dat dat niet door zal gaan.
ID&T is een onafhankelijk merk en sponsort maar een beperkt aantal dingen. De Clio cup, een Wakeboarder en een snowboarder. Verder niets. En zeker het feit dat wij zelf een site met forum hebben maakt het natuurlijk een utopie datwij andere sites zouden sponsoren. Zeker een site die het niet zo nauw neemt met door auteursrechten beschermde muziek (staan nog wel 's tracks ter download of links naar downloadable muziek).

Maar verder een cool idee en ik hoop voor jullie allen dat het een mooi shirt gaat worden

Posted by Dj Alpha on Dec-16-2001 03:41:

lekker oud maja.. boeiuh.. we zijn al bijna rond
toch nog bedankt voor je reaktie hehehe

Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]