TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Contest: Ontwerp een TA T-shirt
Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]
| quote: |
| Originally posted by The Groove als jij dat nou even doet he :P btw, ben jij nog in The Groove te vinden a.s. zaterdag? |
origineel ontwerp was:
...Addicted yet?
puntjes voor de zin dus 
Als die 2 zinnen zijn omgedraaid dan is het ointwerp toppie denk ik!
Kan je ook op meerdere kleuren laten drukken? Bijv.: Paars en Zwart?
| quote: |
| Originally posted by HiGH_NrG Als die 2 zinnen zijn omgedraaid dan is het ointwerp toppie denk ik! Kan je ook op meerdere kleuren laten drukken? Bijv.: Paars en Zwart? |
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus origineel ontwerp was: ...Addicted yet? puntjes voor de zin dus |
, dat bedoelde ik dus, is eigenlijk het meest logisch ook ja
hehe eindelijk weer eens internetverbinding...
Ik vind het ontwerp van Alpha erg strak!! Ik zou dus alleen die twee zinnetjes ff omdraaien..
Zou je misschien ook een ontwerp kunnen posten met een nickname erop, het lijkt mij namelijk wel gaaf om m'n nick erop te zetten.
Ik denk dat als we het voor IC af willen hebben er binnenkort snel een beslissing moet vallen
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus origineel ontwerp was: ...Addicted yet? puntjes voor de zin dus |
ben het er zo zekers wel mee eens Kolkie 
Hoe zit het nu?
Hoe zit het nu met de T-shirts??
Is er al wat bekend over de prijzen en wat erop de shirts komt te staan???
Re: Hoe zit het nu?
| quote: |
| Originally posted by Flipper01 Hoe zit het nu met de T-shirts?? Is er al wat bekend over de prijzen en wat erop de shirts komt te staan??? |

..
Ik zit te wachten op het definitieve ontwerp van Alpha!
De prijs gaat tegen de 35 piekjes aanzitten, incl. verzendkosten 
GO ALPHAAAAAAAAA t-shirt NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus Ik zit te wachten op het definitieve ontwerp van Alpha! De prijs gaat tegen de 35 piekjes aanzitten, incl. verzendkosten ![]() GO ALPHAAAAAAAAA t-shirt NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |

.. en trouwens over alpha's ontwerp.. heb je het nu over een design op grote (dus groot formaat en niet zon klein friemel plaatje) of over het afmaken van een definitief design (dus toevoegingen aan het oudere, kleinere plaatje)
Gewoon ontwerp met TA voorop en achterop Add. yet met daaronder in t klein ta.com 
Ik ga +/- vrijdag naar de drukker om te kijken wat voor kwaliteit ie levert 
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus Gewoon ontwerp met TA voorop en achterop Add. yet met daaronder in t klein ta.com ![]() Ik ga +/- vrijdag naar de drukker om te kijken wat voor kwaliteit ie levert |

die prijs is geen probleem...
als het beetje kwaliteit is..
Wanneer moete we dat geld dan gaan storten..???
ik ben bijnaaaaaaaaa klaar met t ontwerp, dan gaat miss p morgen naar de drukker vragen hoe ne wat ne in principe moet dat geld dan meteen gestort worden.. als alles binnen is dan wordt er pas gedrukt..
als r nog vragen zijn hoor ik t wel 
oowja nog ff dit... er zijn wat verwarringen ivm het aantal shirts dat besteld moeten worden...
iedereen die dus een shirt wil stuur een Private Message naar Miss Proximus met de kleur en de maat..
Wacht daar nog maar ff mee
Als ik alle details binnen heb dan plaats ik een oproep...en dan mag je via de site een email naar me sturen...de details over de email zet ik wel in die oproep 
Anders is strax me pm box vol 
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus Wacht daar nog maar ff mee Als ik alle details binnen heb dan plaats ik een oproep...en dan mag je via de site een email naar me sturen...de details over de email zet ik wel in die oproep ![]() Anders is strax me pm box vol |
, anders lopen sommige mensen het mis
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus Wacht daar nog maar ff mee Als ik alle details binnen heb dan plaats ik een oproep...en dan mag je via de site een email naar me sturen...de details over de email zet ik wel in die oproep ![]() Anders is strax me pm box vol |
Ik kreeg even terug een PM van Alpha, ik lees die krengen nooit en bij deze dus mijn late reactie (misschien hebben jullie er iets aan):
| quote: |
Dj Alpha wrote on Nov-25-2001 22:39: Hee Ibo, Zoals je op het forum kunt lezen zijn we van plan TA shirts te laten maken.. We weten nog niet wat dat allemaal gaat kosten enzo en hoe het shirt eruit gaat zien. Het is misschien een beetje vreemd, eigenlijk kan het ook helemaal niet volgensmij, maar niet geschoten is altijd mis ![]() Zou ID&T die T-shirts niet willen sponsoren? Dan krijgen we ook nog eens zo'n vet ID&T logo op de achterkant.. Naja, ik hoor het wel, maar ik denk niet dat het kan omdat we helemaal nix met ID&T te maken hebben. Nouja, we gaan naar jullie feesten en we hebben op jullie gestemd ![]() Greetz Dj Alpha en natuurlijk ook namens de rest ![]() |
lekker oud maja.. boeiuh.. we zijn al bijna rond 
toch nog bedankt voor je reaktie hehehe
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.