TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het grote Progressive topic - deel 4
Pages (41): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 »
Die EM is inderdaad erg lekker. Vooral die M83 - Teen Angst is
Maar ik ben ook erg fan van The Egg - Wall (The Egg Re-edit). Met al die setjes van de laatste tijd is Sasha @ Panama (als het doorgaat) echt iets om naar uit te kijken 
Vind de EM en Fundacion tot nu toe tegenvallen.
Denk dat ik ze vaker moet beluisteren.
James Holden op een donderdag voor 8 euro in Rotterdam:
Club Stubnitz 23 juni 2005
Is dat wat die toko? nooit van gehoord...
| quote: |
| Originally posted by Human Alle Essential Mixes ooit!!!!!!!!!!!! (stream) http://mixes.cajones.org/index.php?...efault.css#dir9 |
| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! James Holden op een donderdag voor 8 euro in Rotterdam: Club Stubnitz 23 juni 2005 Is dat wat die toko? nooit van gehoord... |
| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! James Holden op een donderdag voor 8 euro in Rotterdam: Club Stubnitz 23 juni 2005 Is dat wat die toko? nooit van gehoord... |
| quote: |
| Originally posted by Djeebie Ik was nogal sceptisch over de album sampler van Fundacion, maar nu ik de volledige promo heb gehoord weet ik zeker dat het er eentje voor de collectie is |
| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! James Holden op een donderdag voor 8 euro in Rotterdam: Club Stubnitz 23 juni 2005 Is dat wat die toko? nooit van gehoord... |
Eind augustus komt Matthew Dekay met een dubbel-compilatie op Armada. 
Weet niet of het al gepost is, maar op Proton Radio wordt nu een 6 uur durende set van danny howells uitgezonden! (van 18.00 - 00.00)
| quote: |
On tour to promote his new Global Underground compilation, Danny Howells comes to Proton Radio on Tuesday, May 31st with an exclusive 6 hour broadcast recorded live in Charlotte with Third Eye. We're playing the complete night, recorded start from finish, as Danny plays from downtempo to club tempo. This broadcast is brought to you by Greg Pappanastos and his PURR show on Proton. The event begins Tuesday, May 31st at noon eastern time! |
| quote: |
| Originally posted by Matthijs Eind augustus komt Matthew Dekay met een dubbel-compilatie op Armada. |
dat zou helemaal stoer zijn
| quote: |
| Originally posted by tango Weet niet of het al gepost is, maar op Proton Radio wordt nu een 6 uur durende set van danny howells uitgezonden! (van 18.00 - 00.00) http://protonradio.com/proton.m3u |
Hopen dat iemand de hele handel opneemt.
Heb de eerste 2 uur gemist, vergeten stream te starten ....... Daarna viel de stream nog een keer 10 minuten uit ofzo, maar van wat ik gehoord heb, super!
| quote: |
| Originally posted by Original Het is zeker een leuk cdtje, maar kan eigenlijk pas na een week en eigenlijk na een maand pas zeggen of t echt een TOP cd is... wat ik dus van Involver duidelijk kan zeggen. Nu zet ik ook in ieder geval liever zijn essential mix op.. |
Ik hoor best veel mensen die Fundacion of de EM 'vaker' meoten horen.
Komt het niet gewoon omdat de mixtechniek zoals altijd feilloos is, maar de tracks neit helemaal kunnen bekoren?
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Komt het niet gewoon omdat de mixtechniek zoals altijd feilloos is, maar de tracks neit helemaal kunnen bekoren? |
Die Fundacion moet ik wel wat vaker luisteren, dat had ik met die sampler al en met de hele CD nu ook. De EM helemaal niet, die vond ik de eerste keer al super....
| quote: |
| Originally posted by Lynxx Das wel vet!! Zal ie ook wel op die boot terechtkomen tijdens een Armada night. |
| quote: |
| Originally posted by @win Leuk! Krijgen we naast Armin alleen nog maar meer Prog, zucht... |
Kunnen ze Prog in de mainzaal hosten op de boot en Armin in de foyer
| quote: |
Originally posted by Freezel Ik zeg: Ferry in de Asta op 3 juni |
Heb post net ge-edit 
| quote: |
| Originally posted by Freezel Heb post net ge-edit |
| quote: |
| Originally posted by @win Leuk! Krijgen we naast Armin alleen nog maar meer Prog, zucht... |
Dat vind ik nou niet echte 'pure' trance-tracks. En zeker niet zoals @win ze graag ziet, aan zijn wensenlijstje te zien dan.
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.