TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het grote Progressive topic - deel 4
Pages (41): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 »


Posted by Djeebie on May-30-2005 22:36:

Die EM is inderdaad erg lekker. Vooral die M83 - Teen Angst is Maar ik ben ook erg fan van The Egg - Wall (The Egg Re-edit). Met al die setjes van de laatste tijd is Sasha @ Panama (als het doorgaat) echt iets om naar uit te kijken


Posted by SnuggLe on May-31-2005 05:30:

Vind de EM en Fundacion tot nu toe tegenvallen.
Denk dat ik ze vaker moet beluisteren.


Posted by Partyhardy! on May-31-2005 09:44:

James Holden op een donderdag voor 8 euro in Rotterdam:
Club Stubnitz 23 juni 2005
Is dat wat die toko? nooit van gehoord...


Posted by ahp2002 on May-31-2005 09:52:

quote:
Originally posted by Human
Alle Essential Mixes ooit!!!!!!!!!!!!
(stream)
http://mixes.cajones.org/index.php?...efault.css#dir9


vet hoor! Je kan ze ook gewoon downloaden he, openen in mediaplayer en dan media opslaan als...


Posted by SnuggLe on May-31-2005 09:59:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
James Holden op een donderdag voor 8 euro in Rotterdam:
Club Stubnitz 23 juni 2005
Is dat wat die toko? nooit van gehoord...


Ik zag zoiets op Clubcharts staan, maar toen was het een foutje in de agenda of iets dergelijks. Weet niet of deze datum is aangepast.




Ik ga me maar eens uit andere threads houden en alleen op de boeiende threads concentreren. Wat een stelletje kansloze posts in veel andere threads....lang leve progressive


Posted by Matthijs on May-31-2005 12:18:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
James Holden op een donderdag voor 8 euro in Rotterdam:
Club Stubnitz 23 juni 2005
Is dat wat die toko? nooit van gehoord...


Ik heb ook nog nooit van die tent gehoord, zal me wel wat zijn dan!


Posted by Original on May-31-2005 14:29:

quote:
Originally posted by Djeebie
Ik was nogal sceptisch over de album sampler van Fundacion, maar nu ik de volledige promo heb gehoord weet ik zeker dat het er eentje voor de collectie is


Het is zeker een leuk cdtje, maar kan eigenlijk pas na een week en eigenlijk na een maand pas zeggen of t echt een TOP cd is... wat ik dus van Involver duidelijk kan zeggen.

Nu zet ik ook in ieder geval liever zijn essential mix op..


Posted by Matthijs on May-31-2005 14:59:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
James Holden op een donderdag voor 8 euro in Rotterdam:
Club Stubnitz 23 juni 2005
Is dat wat die toko? nooit van gehoord...


ben maar eens even gaan zoeken, en het is dus een boot! KLIK Maar of James Holden ook echt komt weet ik niet zo zeker. Hij staat alleen op Partyflock in de line-up, maar op de site van die club staat hij niet genoemd, en op James' eigen site staat ook niks over deze gig...


Posted by Matthijs on May-31-2005 15:13:

Eind augustus komt Matthew Dekay met een dubbel-compilatie op Armada.


Posted by tango on May-31-2005 16:32:

Weet niet of het al gepost is, maar op Proton Radio wordt nu een 6 uur durende set van danny howells uitgezonden! (van 18.00 - 00.00)

quote:

On tour to promote his new Global Underground compilation, Danny Howells comes to Proton Radio on Tuesday, May 31st with an exclusive 6 hour broadcast recorded live in Charlotte with Third Eye. We're playing the complete night, recorded start from finish, as Danny plays from downtempo to club tempo. This broadcast is brought to you by Greg Pappanastos and his PURR show on Proton. The event begins Tuesday, May 31st at noon eastern time!


http://protonradio.com/proton.m3u


Posted by Lynxx on May-31-2005 16:35:

quote:
Originally posted by Matthijs
Eind augustus komt Matthew Dekay met een dubbel-compilatie op Armada.


Das wel vet!!

Zal ie ook wel op die boot terechtkomen tijdens een Armada night.


Posted by Roger on May-31-2005 17:08:

dat zou helemaal stoer zijn


Posted by Djeebie on May-31-2005 20:03:

quote:
Originally posted by tango
Weet niet of het al gepost is, maar op Proton Radio wordt nu een 6 uur durende set van danny howells uitgezonden! (van 18.00 - 00.00)
http://protonradio.com/proton.m3u


En het klinkt erg lekker Hopen dat iemand de hele handel opneemt.


Posted by Freezel on May-31-2005 20:07:

Heb de eerste 2 uur gemist, vergeten stream te starten ....... Daarna viel de stream nog een keer 10 minuten uit ofzo, maar van wat ik gehoord heb, super!


Posted by Disney on Jun-01-2005 08:11:

quote:
Originally posted by Original
Het is zeker een leuk cdtje, maar kan eigenlijk pas na een week en eigenlijk na een maand pas zeggen of t echt een TOP cd is... wat ik dus van Involver duidelijk kan zeggen.

Nu zet ik ook in ieder geval liever zijn essential mix op..


Ik heb het net andersom.

Eerste indruk van Fundacion is veel beter dan die van de EM, maar die moet ik nog eens een keer vaker luisteren misschien...


Posted by SnuggLe on Jun-01-2005 08:12:

Ik hoor best veel mensen die Fundacion of de EM 'vaker' meoten horen.

Komt het niet gewoon omdat de mixtechniek zoals altijd feilloos is, maar de tracks neit helemaal kunnen bekoren?


Posted by Partyhardy! on Jun-01-2005 08:31:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Komt het niet gewoon omdat de mixtechniek zoals altijd feilloos is, maar de tracks neit helemaal kunnen bekoren?


De tracks zijn wicked! Precies zoals Tijs ook al zei: het mooie bij Sasha is dat hij zelden een tune draait die niet goed is


Posted by TranceFool on Jun-01-2005 08:41:

Die Fundacion moet ik wel wat vaker luisteren, dat had ik met die sampler al en met de hele CD nu ook. De EM helemaal niet, die vond ik de eerste keer al super....


Posted by @win on Jun-01-2005 11:27:

quote:
Originally posted by Lynxx
Das wel vet!!

Zal ie ook wel op die boot terechtkomen tijdens een Armada night.


Leuk! Krijgen we naast Armin alleen nog maar meer Prog, zucht...


Posted by Freezel on Jun-01-2005 11:29:

quote:
Originally posted by @win
Leuk! Krijgen we naast Armin alleen nog maar meer Prog, zucht...


Ik zeg: Ferry in de Asta op 3 juni Kunnen ze Prog in de mainzaal hosten op de boot en Armin in de foyer


Posted by @win on Jun-01-2005 11:29:

quote:
Originally posted by Freezel
Ik zeg: Ferry in de Asta op 3 juni


Ik ga al naar FC Zwolle in de kanslozen competitie


Posted by Freezel on Jun-01-2005 11:30:

Heb post net ge-edit


Posted by @win on Jun-01-2005 11:34:

quote:
Originally posted by Freezel
Heb post net ge-edit


Idd! Prog is echt fijne muziek hoor maar moet dat nu weer ten koste gaan v/d trance?

Ik opper een Armada Night met Armin, Signum enb MIKE en dan het gas de hele avond vol open!


Posted by Partyhardy! on Jun-01-2005 11:59:

quote:
Originally posted by @win
Leuk! Krijgen we naast Armin alleen nog maar meer Prog, zucht...


Matthew Dekay gaat meer richting trance toe en laat de prog achter zich. Hij wil/is bezig door te breken bij een groter publiek en maakt dus toegankelijkere tracks dan voorheen. The Deep Show en Clearing The Mind evenals Digifruitella en zijn remix van Living The Dream zijn pure trance tracks. Niet zeuren dus!


Posted by Three 'O Three on Jun-01-2005 17:49:

Dat vind ik nou niet echte 'pure' trance-tracks. En zeker niet zoals @win ze graag ziet, aan zijn wensenlijstje te zien dan.


Pages (41): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.