TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [23-07-2005] Intuition Summer Event - Asta, Den Haag
Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]
Signum was teh bomb.........
Net wakker, was een leuk feestje, prima naar mijn zin gehad 
Signum ownde de avond 
Heb me prima vermaakt gister
Geweldige set van Menno, ook de andere waren zeer goed te doen. Volgende keer weer erbij, maar dan toch maar eens wat aan normaal vervoer doen, want 1,5 uur wachten op Den Haag CS is ook niet echt prettig.
Ik heb nog even bij Magik gechilled om wachten cq verknikkelen op Den Haag CS/Utrecht CS te voorkomen.
Sow ik ben ook weer terug op aarde! Tering wat heb ik me goed vermaakt. Was precies druk genoeg zodat je lekker kon springen.
Bij Ozgur was het erg rustig en dat was wel jammer, maar toch nog ff een uurtje daar gestaan en los gegaan (ruimte zat
)!
Kwam de vriendin van Adam White nog tegen in de gang, zij van: je hebt het goed naar je zin, ik heb een paar fotos van je gemaakt en die zal ik op internet zetten, aardige vrouw
Ze kon alleen mijn naam niet uitspreken
Probeer een Engelse maar een Arjan te laten uitspreken
Het moment dat iedereen Say Hello begon te roepen was ook gaaf, die werd gelijk ingemixt (k weet niet eens meer wie stond te draaien toen
) en iedereen ging los 
Kwam ei nog tegen al was ik toen al wat minder helder
Pics komen er zo aan
(tering wat een onsamenhangend verhaal
)
Pics:
De stemming zit er al vroeg in:
Adam White:
Menno de Jong:
Ozgur en Likwit:
Signum:
En nog veel meer op www.appics.tk 
Het was een heerlijk avondje trancen.
Menno liet zien dat hij nog een hele grote kan worden, wat een wereld set!
Van wat ik van ozgur heb gehoord was het me op dat moment net ff wat te techno/electro house. Ik weet dat hij die kant al een tijdje opgaat maar het was net niet de muziek die ik op dat moment nodig had, maar hij deed het goed zonder meer!
Adam White, ieder zn ding maar wat ik van hem gehoord heb moet ik gewoon weg echt niet, erg mooi die breaks en string maar het ging nergens heen...
Signum was ff flink gaan, alleen van Silence moet je afblijven
Jonas begon erg lekker met Flow
alle mensen bij Castamara was ook wel even een
momentje!
Ja het is weer gelukt, het was een top feestje!
leuke pics asperge!
Het was een erg geslaagd feestje! Idd jammer dat het zo rustig was bij �zg�r maar hij draaide top
Enkele platen die ik me nog kan herinneren:
Ballerina, say hello pvd mix, leon bolier - back in the days, castamara, whiteroom, shivers adam white edit, language tech dub, killa, changed G&D mix, full blown - some kinda freak (steve angello dub), dexter - acid lullaby
, sebastian ingrosso - walk talk acid, remy & roland klinkenberg - scrambled (nathan fake remix), silent waves + darkside of the moon acapella
Filmpjes

Iedereen weer bedankt voor de gezellige avond! Ik heb me weer prima vermaakt! Signum roeleerde het hele spul weer eens door gewoon een set met alleen maar bombastische atoombommen te draaien! Hoogtepunt was Second Wave met de vocalen van Silence, man wat ging dat los!
Verder draaide Menno nog Language en Jonas draaide Flow, ook twee persoonlijke hoogtepunten!
Heb me gister ook aardig vermaakt. Bij whoosah was de opkomst beetje tegenvallend maar het was desalniettemin toch goed gezellig daar. Daarna door naar de Asta. Vond 't tot 2 uur eigenlijk maar weinig aan. Miika Kuisma en Adam White konden me niet echt boeien. Toen ook maar ff naar area 2 gelopen. Roel H vond ik wel relaxte stijl hebben. Maar heb maar heel klein stukje van z'n set meegekregen. Wel lullige fout dat ie bij z'n laatste plaat op de verkeerde CDJ op de eject knop douwt. Daar ging z'n laatste plaat dus haha
Maargoed, beginners luck zullen we maar zeggen
. Jav D stond ook relaxt te draaien. Toen weer naar beneden naar de set van Menno. Gruwelijk gewoon, topset. Tijdens Language had ik 'm helemaal niet meer
Verder stond Signum ook weer gruwelijk vet te roeien. Heerlijke set. En Jonas probeerde toch nog enigzins aan te sluiten op Signum door met Flow te openen. Maar hij deed de party wel erg goed afsluiten. Top gewoon. Was een erg relaxt feestje, hoewel ik niet van de gedachte afkom dat de vorige 2 intuition parties (die met t.nu, en de launch party) toch iets beter waren. Verder nog talloze mensen tegengekomen en mee geouwehoerd. Dus 't was weer goed gezellig. Shoutout naar die mensen dus ook hehe
Nou...nog 2 weken en dan weer knallen op Dance Valley. See you there! 
Er was dus helaas wat tussen gekomen, zo te lezen een prima feestje gemist
Had niet anders verwacht van Intuition / MdJ eigenlijk. Balen, maar goed te lezen dat iedereen het naar z'n zin heeft gehad! 
Zeer lekker feestje inderdaad.....Menno met als afsluiter Ralphie B - massive
dat was toch wel even vet.
Heeft er iemand nog een goede pic van de, blijkbaar, vrouw van Adam white? 
| quote: |
| Originally posted by Enrico Heeft er iemand nog een goede pic van de, blijkbaar, vrouw van Adam white? |
Eitje, waar zijn je pix? 
Nog op me cam scheet
Nog geen tijd voor genomen... Soon 
Sgoei 
PICS OR STFU! 
http://s87274285.onlinehome.us/ASta...2005/index.html