TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Illusion @ The Beach 2005
Pages (9): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 »

Posted by Kaidreas on Jul-16-2005 15:56:

waarom qoute ge dan mijn reply???
als ik het tegen u had, was het ws jos

Posted by Synthesia on Jul-16-2005 15:59:

Heh ik wist niet direct of je het over mijn reply's of die van X-tune had

lol...wie is nu weer jos

Posted by X-Tune on Jul-16-2005 16:01:

Posted by Kaidreas on Jul-16-2005 16:18:

quote:
Originally posted by Synthesia

lol...wie is nu weer jos

tsssssss noobies

Posted by djcresto on Jul-17-2005 15:57:

quote:
Originally posted by Synthesia
Ben ook net terug...wat een avond!!!

Begon niet echt super...amai al die controle!! Eerst moest de politie de auto eens doorzoeken...daarna volledig gefouilleerd, portefeuillen binnekijken...en dan nog eens afzonderlijk worden gebracht om je helemaal uit te kleden..pfft.

volgens mij zijn wij (ik, brenda, tom, anja en dries) ulle gepasseerd toen we nr den inkom liepen

Mijn bevindingen van de avond zijn zowat dezelfde als die van de rest. We kwamen voor Ferry en hij ontgoochelde niet. De lazers vond ik wel vetjes. 6 in totaal voor een toch wel niet al te grote ruimte. Vond het wel aangenaam dat er nie teveel volk was. Hierdoor hadden we genoeg ruimte om te dansen. Blijkbaar heb ik wel de aanwezigheid van verschillende Beta's gemist. Kheb ook nog wat pics, zien of ik ze ergens online kan zwieren.

Wel toch opvallend dat Ferry enorm veel eigen producties of remixen draait. Andere dj's (lees tiesto) zouden hiervoor bakken kritiek krijgen. Natuurlijk zijn ferry's platen wel een pak beter (imo). Maar het is toch helemaal geen verrassing meer dat hij rock your body en it's time op het einde van zijn set draait. Heb Ferry nu 3x zien draaien er enkele platen heb ik alle keren gehoord (tot zover deze minieme kritiek).

Posted by pooley on Jul-18-2005 00:03:

kzal proberen woensdag, ma normaal moet dat wel doorgaan denk ik

Posted by Aur�lie on Jul-18-2005 16:10:

20/07 - M.I.K.E./Marco V

FUSyke
TOR (onder voorbehoud)
Buoyant (onder voorbehoud)
Hydra
Synthesia
BZRK
Aur�lie

22/07 Retro Night

Buoyant
Synthesia

23/07 Danjo & Styles

Buoyant
Jedi (onder voorbehoud)
Synthesia (onder voorbehoud)
Aur�lie

Wordt voor mij men 4e Illusion beach dit jaar . Helaas niet alle dagen dit jaar door vakantiejob. Iemand geweest naar Mike Koglin ?

Posted by X-Tune on Jul-18-2005 16:38:

Ik zie je daar, A.

http://www.femistyle.be/ubbthreads/...o=&fpart=1&vc=1

Posted by TOR on Jul-18-2005 16:54:

quote:
Originally posted by X-Tune

als dat niet buiten het boekje is, weet ik het ook niet meer

Posted by X-Tune on Jul-18-2005 16:56:

quote:
Originally posted by TOR
als dat niet buiten het boekje is, weet ik het ook niet meer

Het zijn de flikken, aldus Illusion..

Posted by TOR on Jul-18-2005 17:03:

quote:
Het zijn de flikken, aldus Illusion..

dan nog

Posted by DJ Zetski on Jul-18-2005 17:22:

Een foute boel, als ze dat proberen bij mij woensdag of vrijdag, dan ben ik weer weg! Ze zouden wel niets vinden, maar 't is't principe.
Jammer dat dat allemaal moet gebeuren.

Posted by FUSyke on Jul-18-2005 17:27:

Dit kan toch echt niet! Waar zijn ze toch mee bezig Zoals al eerder gezegd: mij zullen ze er woensdag zeker niet moeten uitplukken!

Wat zijn de bevindingen van de mensen die al naar het event zijn gegaa?

Posted by djcresto on Jul-18-2005 17:32:

quote:
Originally posted by FUSyke
Dit kan toch echt niet! Waar zijn ze toch mee bezig Zoals al eerder gezegd: mij zullen ze er woensdag zeker niet moeten uitplukken!

Wat zijn de bevindingen van de mensen die al naar het event zijn gegaa?

geen last gehad

Posted by X-Tune on Jul-18-2005 17:33:

Wedden dat ze mij er weer gaan uitpikken?

Posted by Jasperovitsj on Jul-18-2005 17:35:

Kweet niet hoe het 2 jaar geleden zat met zulke overdreven fouilleersessies, maar toen zat er binnen in ieder geval toch een groot aantal mensen die overduidelijk dope gepakt hadden...

Posted by TOR on Jul-18-2005 17:44:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Kweet niet hoe het 2 jaar geleden zat met zulke overdreven fouilleersessies, maar toen zat er binnen in ieder geval toch een groot aantal mensen die overduidelijk dope gepakt hadden...

dat was nu ook het geval.. vreemd dat ze die er dan niet uitpikken

Posted by Pheatus on Jul-18-2005 17:46:

20/07 - M.I.K.E./Marco V

FUSyke
TOR (onder voorbehoud)
Buoyant (onder voorbehoud)
Hydra
Synthesia
BZRK
Aur�lie
Pheatus

Spreken we ergens af? Of vinden we elkaar daar
Aan het station would be nice

Posted by Jasperovitsj on Jul-18-2005 17:50:

quote:
Originally posted by TOR

Vreemd inderdaad, maar dat maakt uw klacht er wel alleen maar sterker door.

Posted by FUSyke on Jul-18-2005 17:58:

quote:
Wedden dat ze mij er weer gaan uitpikken?

Den X-tune gaat ook se

Posted by _Jedi on Jul-18-2005 18:00:

quote:
Originally posted by TOR

Omdat diegene waar het zo opvalt, denk ik meestal niet de dealers zijn..

Maar ik herinner me dat ik ooit eens zo zenuwachtig was voor Belgium 3/9/1995 (destijds in tkuipke in Gent), ik kon niet vlug genoeg binnen zijn, was echt zenuwachtig en kon niet nauwelijks wachten dat ik daardoor zowaar verdacht voorkwam en dat ze er mij ook daarom uitpikten,..

na fouillage, paspoort controle en stuff zeiden de security mensen:
*moet niet zo zenuwachtig zijn manneke! precies of ge gaat ontploffen das nergens voor nodig!*

Posted by X-Tune on Jul-18-2005 20:48:

Behold, my arse.

quote:
Originally posted by FUSyke
Den X-tune gaat ook se

Ja, effe getwijfeld of ik wel zin had dat iemand mijn hol gaat checken, maar nu ik het hoor dat het politie is, moet ik me geen zorgen maken. De politie is altijd uw beste vriend.

Waren ze wel in uniform?

Posted by Lady_LizzY on Jul-19-2005 06:44:

quote:

WTF?
Mja, langs ene kant, verbaast niet veel na de ervaringen op Mayday...

Erg voor die meisjes wel

Posted by Synthesia on Jul-19-2005 09:43:

Net weer terug Internet..anders had ik al vroeger een review van de 2de dag gegeven..

quote:
Originally posted by djcresto
volgens mij zijn wij (ik, brenda, tom, anja en dries) ulle gepasseerd toen we nr den inkom liepen

Hehe djcresto,..waar jij die dan in die gele getunede wagen dat ik naast stond ? na een controle die nog erger was dan de dag dervoor van minstens een half uur, 200meter voor de hangar.

Toen vond ik het toch echt wel schandalig...weer kleren volledig uit, portefeuille alles nakijken..zag ook in de hoek van die kamer een vuilbakske staan met wat vieze plastieke handschoenen...was al blij dat die niet moesten gebruikt worden...dan ne maat ook volledig onderzocht geweest en toen gans de auto controleren..

Moesten tegen de muur staan..de politie had dan mijn xtc-tester (Marquis reagent) gevonden maar toch geconfisceerd en moest een verklaring afleggen, ook al is dit geen illegaal product ..ze verdachtten het van GHB te zijn..
Btw, ik heb dit product vaak bij me moest een maat iets kopen dat hij toch eerst zeker kan zijn dat er geen DXM, Speed, 2CB, PMA, etc in de pil zit.

Na dat alles nog toen ik dacht dat ik eindelijk weg mocht gaan moest ik bijna nog een urine test afleggen omdat een van die politiemannen beweerde dat ik onder de invloed was...vond dat hij wat agressief werd maar hij vond het blijkbaar ook plezant dat hij eens eindelijk dacht dat hij iemand te pakken had.

Vond het ook wel raar dat ze dan later niemand oppakten die duidelijk toch onder de invloed van iets was...ben er van overtuigd dat minstens 70% iets had genomen (vooral wel vuile speed)..vanaf 3uur merkte je het zeker..

Nu mijn vraag over die controles, mag dit (die uitkledings controle) wel gebeuren? De politie zij dat ze die bevoegdheid had gekregen dus ze mocht uitoefenen..als het waar is dan kan je toch niet weigeren? Heb mij ook niet direct laten doen en eens gezegd dat ze beter eens in de Langestraat zouden passeren en de mensen hier elke avond met rust zouden laten in plaats van de sfeer te verpesten..was er niet al genoeg security van de organisatoren zelf al???

Ook al nemen velen drugs wat ze toch nooit gaan kunnen tegenhouden..wat doen die mensen anderen verkeerd? De sfeer is bijna altijd meer vredeliefhebbend dan in clubs waar mensen zich zat drinken en waar er veel vaker gevechten zijn..Ok als je onder de invloed rijd ben ik er ook zeker tegen...maar zijn deze mensen echt zo grote criminelen..pffft..

ALs ze hier zo voort doen dat ze het uitgaansleven in Belgie kapot maken..vooral de vrouwen die eens naar zo een evenement zouden gaan zullen het nu minder plezant vinden denk ik..

Anyways...na een half uurtje dat ik binnen was (toen al 00:30) begon de sfeer dan toch wat te verbeteren...herkende een paar mensen van de dag dervoor en dj Jan (denk toch dat het hem was) knalde wat mooie klassiekers rond waaronder Push - Universal Nation en dat maakte het eigenlijk wel voor een stuk goed...waren al een redelijk aantal mensen maar je zag weeral toch dat velen nog in de juiste mood moesten geraken en je kon op 1 hand tellen hoeveel er aan't dansen waren.

Dan om 1 uur begon Mike Koglin aan zijn set en die was zeer goed...wel soms redelijk hard maar het bracht herinneringen op van de tijden dat ik in Engeland uitging...

Regi speelde daarna nog eens en het publiek hoorde weer precies liever de jump platen.

Later tegen de avond heb ik een vredesakkoord gesloten met een stoel en had niet veel zin meer om te dansen..had ook maar een uurke geslapen sinds donderdagavond en later die avond ook niet meer veel geslapen.

Al bij al musicwise een geslaagde avond maar toch heb ik me minder goed geamuseerd dan de 1ste avond...kijk al uit naar de woensdag

Posted by pooley on Jul-19-2005 10:40:

peis dak mijnen drugs via een bootje langs de outdoorarea binnen ga smokkelen.
wa een avontuur !

Pages (9): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 »