TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BeTA Chart oproep
Pages (7): « 1 2 3 4 5 [6] 7 »

Posted by Push2005 on Aug-22-2006 11:34:

quote:
Originally posted by djcresto
doet mij aan Airwave van rank 1 denken

Klopt volledig
Is dezelfde synth van de JP-Roland 8000; dat ding heeft supersaws veroorzaakt

Posted by RadiantB on Aug-22-2006 11:43:

Volgens mij zijn die charts redelijk nutteloos, omdat iedereen een andere 'spelling' hanteert.
Danjo & Styles zou bvb DJ Danjo & Rob Styles moeten zijn, anders krijg je verschillende entries voor hetzelfde nummer.

quote:
je kan zelf woorden invullen waarvan de hoofdletters niet aangepast worden ('my options' > 'automatic replacing')

... marcheert blijkbaar niet, hij blijft CJ omzetten naar Cj (en O'Neil naar O'neil (en S.H.O.K.K. naar S.h.o.k.k.))

woe me

Posted by Antony on Aug-22-2006 12:11:

heb me der ook ma is 1tje gemaakt

Posted by Jasperovitsj on Aug-22-2006 12:16:

Looking good

Posted by CygnusX on Aug-22-2006 12:24:

quote:
Originally posted by RadiantB
... marcheert blijkbaar niet, hij blijft CJ omzetten naar Cj (en O'Neil naar O'neil (en S.H.O.K.K. naar S.h.o.k.k.))

woe me

Try again. Weer een paar bugjes gefixed

Posted by RadiantB on Aug-22-2006 12:29:

Danke sehr ! Es arbeitet perfect nun !

Posted by Config on Aug-22-2006 15:35:

looking good

kheb M.I.R.A. geadd

btw Cygnus, M.I.R.A. is dus met die puntjes geschreven en niet gewoon Mira, want nu zijn er 2 verschillende entries terwijl het wellicht over dezelfde track gaat.. en dat geeft, zoals al eerder gezegd een paar posts hierboven ofzo, een redelijk vertekend beeld.. OOk: als er 2 Mixes zijn dan moet je ook Original Mix invullen zeker? en dat doe jij ook niet

edit: kunt ge anders niet maken dat er, als ge nix invult bij 'remix' er gewoon Original Mix opkomt? ZO gaat ge ook rapper dezelfde entries hebben denk ik..

Posted by Push2005 on Aug-22-2006 15:52:

Als ik mijn sig heel de tijd update, kan ik dan Traffic als de beta alltime-favourite maken ?

Posted by Bl@ckOut on Aug-22-2006 16:12:

Kzal de mijne ook maar eens updaten zeker

Posted by CygnusX on Aug-22-2006 16:48:

quote:
Originally posted by ConFig
M.I.R.A. is dus met die puntjes geschreven en niet gewoon Mira,

Done...

quote:
Originally posted by ConFig
kunt ge anders niet maken dat er, als ge nix invult bij 'remix' er gewoon Original Mix opkomt?

en done.

Posted by kokkenmaster on Aug-22-2006 17:50:

Vroeg mij altijd al af hoe je aan zo'n sig met een top 5 geraakte, tot ik deze topic las... Bij deze ook aangemaakt... Graag gedaan

Posted by CygnusX on Aug-22-2006 18:09:

Ohja, als iemand de bestaande layouts beu is en een nieuwe wil maken, contact me

Posted by Vishnu on Aug-22-2006 18:29:

quote:
Originally posted by CygnusX
Ohja, als iemand de bestaande layouts beu is en een nieuwe wil maken, contact me

Wel ik was just aant denken; de huidige zijn prima, maar het zou properder en universeler ogen als je voor iedereen gewoon dezelfde stijl voorziet, en in da geval gaat mijn persoonlijke voorkeur uit naar da blauw-oranje zoals in uw eigen en in mijn sig.

Posted by Config on Aug-22-2006 20:45:

quote:
Originally posted by Vishnu
Wel ik was just aant denken; de huidige zijn prima, maar het zou properder en universeler ogen als je voor iedereen gewoon dezelfde stijl voorziet, en in da geval gaat mijn persoonlijke voorkeur uit naar da blauw-oranje zoals in uw eigen en in mijn sig.

same here, blauw - oranje rocks de meesten vinden dat wel denk ik

Posted by Antony on Aug-22-2006 20:51:

speciaal rood - geel genomen om ni almaal tselfste te hebben trouwens de belgische kleuren

Posted by domineesje on Aug-22-2006 20:54:

quote:
Originally posted by Vishnu

mah mah mah, ik gebruik die ook op andere forums

en dat past er soms niet

Posted by BZRK on Aug-22-2006 22:51:

Wat ik graag nog gezien had, is een mogelijkheid om nummers gemakkelijk van plaats te wisselen, bvb door het nummer ervoor te wijzigen. Want als ge nu een plaat wilt tussenvoegen op de 1e of 2e plaats, dan hebde wel ff copy-paste werk

Posted by Config on Aug-23-2006 04:42:

quote:
Originally posted by BZRK
Wat ik graag nog gezien had, is een mogelijkheid om nummers gemakkelijk van plaats te wisselen, bvb door het nummer ervoor te wijzigen. Want als ge nu een plaat wilt tussenvoegen op de 1e of 2e plaats, dan hebde wel ff copy-paste werk

+1.. had ook al aan zoiets gedacht , zou heel handig zijn

Posted by krikke on Aug-23-2006 11:02:

De mens is toch wel lui geworden eigenlijk ... Maar ik sluit mij erbij aan

Posted by CygnusX on Aug-23-2006 13:15:

quote:

Goei idee, ik heb het net toegevoegd. Test het ne keer als ge wilt, hier lijkt het te werken

Posted by TOR on Aug-23-2006 17:30:

quote:

#3 uit uw chart =

Posted by Mr_Pedro on Aug-23-2006 22:40:

Ok, nu weet ik dus eindelijk hoe dat er hier velen met de zelfde soort sig zitten. Heb me er ook maar eentje aangemaakt zie

Posted by CygnusX on Sep-24-2006 13:00:

Ik wil er een .com domein aan koppelen. Heeft er iemand suggesties voor een domeinnaam?

Posted by BZRK on Sep-24-2006 13:11:

quote:
Originally posted by CygnusX
Goei idee, ik heb het net toegevoegd. Test het ne keer als ge wilt, hier lijkt het te werken

Ik moet uw post toen der tijd gemist hebben, want ik merk nu pas dat ge dat direct aangepast hebt Het werkt hier ook goed alleszinds

Posted by CygnusX on Jan-12-2007 12:12:

De site staat nu op een nieuwe server: http://www.trancesig.com
Gelieve jullie sigs aan te passen als je het gebruikt.

Bijvoorbeeld:
http://www.pheatus.com/seba/beta/cy...gs/cygnus_1.png
wordt nu
http://www.trancesig.com/sigs/cygnus_1.png

Voor de rest blijft alles hetzelfde.

Ik dank u!

Pages (7): « 1 2 3 4 5 [6] 7 »