TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BeTA Chart oproep
Pages (7): « 1 2 3 4 5 [6] 7 »
| quote: |
| Originally posted by djcresto doet mij aan Airwave van rank 1 denken |

Volgens mij zijn die charts redelijk nutteloos, omdat iedereen een andere 'spelling' hanteert.
Danjo & Styles zou bvb DJ Danjo & Rob Styles moeten zijn, anders krijg je verschillende entries voor hetzelfde nummer.
| je kan zelf woorden invullen waarvan de hoofdletters niet aangepast worden ('my options' > 'automatic replacing') |
heb me der ook ma is 1tje gemaakt
Looking good 
| Originally posted by RadiantB ... marcheert blijkbaar niet, hij blijft CJ omzetten naar Cj (en O'Neil naar O'neil (en S.H.O.K.K. naar S.h.o.k.k.)) woe me |
Danke sehr ! Es arbeitet perfect nun ! 
looking good
kheb M.I.R.A. geadd 
btw Cygnus, M.I.R.A. is dus met die puntjes geschreven en niet gewoon Mira, want nu zijn er 2 verschillende entries terwijl het wellicht over dezelfde track gaat.. en dat geeft, zoals al eerder gezegd een paar posts hierboven ofzo, een redelijk vertekend beeld.. OOk: als er 2 Mixes zijn dan moet je ook Original Mix invullen zeker?
en dat doe jij ook niet 
edit: kunt ge anders niet maken dat er, als ge nix invult bij 'remix' er gewoon Original Mix opkomt? ZO gaat ge ook rapper dezelfde entries hebben denk ik.. 
Als ik mijn sig heel de tijd update, kan ik dan Traffic als de beta alltime-favourite maken ? 
Kzal de mijne ook maar eens updaten zeker 
| Originally posted by ConFig M.I.R.A. is dus met die puntjes geschreven en niet gewoon Mira, |
| Originally posted by ConFig kunt ge anders niet maken dat er, als ge nix invult bij 'remix' er gewoon Original Mix opkomt? |
Vroeg mij altijd al af hoe je aan zo'n sig met een top 5 geraakte, tot ik deze topic las... Bij deze ook aangemaakt... Graag gedaan 
Ohja, als iemand de bestaande layouts beu is en een nieuwe wil maken, contact me 
| Originally posted by CygnusX Ohja, als iemand de bestaande layouts beu is en een nieuwe wil maken, contact me |
| Originally posted by Vishnu Wel ik was just aant denken; de huidige zijn prima, maar het zou properder en universeler ogen als je voor iedereen gewoon dezelfde stijl voorziet, en in da geval gaat mijn persoonlijke voorkeur uit naar da blauw-oranje zoals in uw eigen en in mijn sig. |
de meesten vinden dat wel denk ik
speciaal rood - geel genomen om ni almaal tselfste te hebben
trouwens de belgische kleuren
| Originally posted by Vishnu Wel ik was just aant denken; de huidige zijn prima, maar het zou properder en universeler ogen als je voor iedereen gewoon dezelfde stijl voorziet, en in da geval gaat mijn persoonlijke voorkeur uit naar da blauw-oranje zoals in uw eigen en in mijn sig. |

Wat ik graag nog gezien had, is een mogelijkheid om nummers gemakkelijk van plaats te wisselen, bvb door het nummer ervoor te wijzigen. Want als ge nu een plaat wilt tussenvoegen op de 1e of 2e plaats, dan hebde wel ff copy-paste werk 
| Originally posted by BZRK Wat ik graag nog gezien had, is een mogelijkheid om nummers gemakkelijk van plaats te wisselen, bvb door het nummer ervoor te wijzigen. Want als ge nu een plaat wilt tussenvoegen op de 1e of 2e plaats, dan hebde wel ff copy-paste werk |
, zou heel handig zijn
De mens is toch wel lui geworden eigenlijk ... Maar ik sluit mij erbij aan 
| Originally posted by BZRK Wat ik graag nog gezien had, is een mogelijkheid om nummers gemakkelijk van plaats te wisselen, bvb door het nummer ervoor te wijzigen. Want als ge nu een plaat wilt tussenvoegen op de 1e of 2e plaats, dan hebde wel ff copy-paste werk |
Ok, nu weet ik dus eindelijk hoe dat er hier velen met de zelfde soort sig zitten. Heb me er ook maar eentje aangemaakt zie 
Ik wil er een .com domein aan koppelen. Heeft er iemand suggesties voor een domeinnaam?
| Originally posted by CygnusX Goei idee, ik heb het net toegevoegd. Test het ne keer als ge wilt, hier lijkt het te werken |
Het werkt hier ook goed alleszinds
De site staat nu op een nieuwe server: http://www.trancesig.com
Gelieve jullie sigs aan te passen als je het gebruikt.
Bijvoorbeeld:
http://www.pheatus.com/seba/beta/cy...gs/cygnus_1.png
wordt nu
http://www.trancesig.com/sigs/cygnus_1.png
Voor de rest blijft alles hetzelfde.
Ik dank u!