TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Film
Pages (19): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »
| quote: |
| Originally posted by Laszlo T�nkte ha en filmkv�ll med polarna f�r att h�mta lite inspiration inf�r v�rt kommande projekt, d�r vi ska g�ra en kortfilm. Tips p� filmer i stuk med Mullholland Dr., Donnie Darko, Memento etc. som vi skulle kunna h�mta lite inspiration fr�n? |
Top 3 filmer:
1. Heat
2. Spiderman 2
3. Spiderman
gl�mde jag att s�ga att v�rldens genom tidernas b�sta film The good the bad and the ugly sl�pptes p� en nyutg�va DVD i v�ras?
K�P! 
En b�ttre film har aldrig gjorts. Och kommer antagligen aldrig att g�ras. B�sta soundtracket ocks�. Ja allt �r perfekt 
| Originally posted by SteveTranz4ever Eternal sunshine of the spotless mind |
| Originally posted by P4z! Pi kanske? |
Filmer utan rangordning:
Bowfinger (S� h�rligt buskis)
Underworld (MUMS!)
Matrix (1-3 2:an s�mst..)
Boondock Saints (Underbar v�ldshumor)
Lock Stock and Two Smoking Barrels (Underbar v�ldshumor)
An Interview With the Vampire (Bara bra
)
Hitta Nemo (Yaah, den enda bra filmen Disney gjort p� senaste tiden)
M�ste bara se Eternal Sunshine Of The Spotless Mind som verkar vara helt underbar
..
Edit: Fan vilken gammal tr�d egentligen!

Kom just hem fr�n stan... har sett "Sky Captain and the world of tomorrow"
En h�gst ovanlig film som var mycket underh�llande men h�gst overklig !
Ingen eftertanke beh�vdes f�r denna filmen men de var underh�llning... killen som gjort denna hade nog r�tt mycke fantasi iaf.
kollade p� strandvaskaren idag.. gillar inte svenska filmer direkt, men 3 brudar drog med mig o en polare p� bio o s� valde dem s�klart den d�..... inte n�got �cklig alls tycker jag.. tjejerna d�remot va livr�dda typ.. haha
2 av dem kollade la knappt p� halva filmen.. hahahaha 
Ser j�vligt mycket fram emot AVP... Alien Vs. Predator !!!!!!!!!!
| Originally posted by SteveTranz4ever Ser j�vligt mycket fram emot AVP... Alien Vs. Predator !!!!!!!!!! |
| Originally posted by SteveTranz4ever Ser j�vligt mycket fram emot AVP... Alien Vs. Predator !!!!!!!!!! |
| Originally posted by Cloudburst *host* har sett den, och s�g ocks� fram emot den.. meh.. S�g Collateral p� bio p� premi�ren, en j�vligt bra film! Den borde ni se tycker jag. |
| Originally posted by SteveTranz4ever Den �r en s�n film man m�ste se f�rsta g�ngen p� Bio... antar det var det du ocks� gjorde |
Originally posted by Cloudburst |
ska iv�g och se Collateral imorgon ^^
| Originally posted by Aendy Jag s�ger som reklamen; "No matter who wins, you lose" |
hehe
| Originally posted by dbl det e la �nd� "Whoever wins, we lose" hehe |
| Originally posted by SteveTranz4ever Ja ang. AVP Det var det jag svarade p�... inte Collateral |

| Originally posted by Cloudburst F�rstod det. ![]() B�st i AvP serien �r Alien 1,2 och Predator 1. |
De byggs upp en v�ldigt pressad st�mning i den. Man ser ju inte en alien f�rr�n typ 1,5 timmar in i filmen i den l�nga orginalversionen. Mycket bra film �r det. 
"What the fuck are we gonna do now, huh? Game over, man. Game over!"
Ingen som sett Director's cut p� Donnie Darko �n?
�r s� pass galen i originalet att jag inte vet om jag v�gar se denna... kanske bara f�rst�r lixom 
| Originally posted by jeremy1984 Ingen som sett Director's cut p� Donnie Darko �n? �r s� pass galen i originalet att jag inte vet om jag v�gar se denna... kanske bara f�rst�r lixom |
| Originally posted by Aendy Kom p� det, t�nkte g� in och �ndra, pallade inte, trodde det skulle g� obem�rkt f�rbi, oavsett s� st�mmer det nog in p� filmen... |
| Originally posted by dbl har den kommit ut �nnu???? inte sett n�got om den direkt |
Collateral var het..
Ett tips �r Popul�rmusik fr�n Vittula.. Den �r roligare iaf du inte l�st boken men riktigt bra hursom!
Ser fram emot denna som fan... Star Wars III Revenge Of The Sith
Trailer:
http://qveflander.com/akke/mm/laff-...ots.trailer.mpg