TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Hoe VET dat Nederland het WK niet gaat halen!!!
Pages (15): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »


Posted by X-Tune on Jun-07-2005 17:37:

Ai, nu kom je met een slecht voorbeeld af.
Al ooit van een Mechelse scheper gehoord?


Posted by Remy D on Jun-07-2005 17:39:

wat denkt die aids-activist met cholera in zijn pisbuis wel niet door met Hachmed iemand van NLTA uit te dagen. Wat een kansloos hassangedrag, beter pas je beter op je kontgat en geef je hem niet meer zo vaak aan je marokkaanse vrienden..


Posted by jp on Jun-07-2005 17:39:

quote:
Originally posted by X-Tune
Ai, nu kom je met een slecht voorbeeld af.
Al ooit van een Mechelse scheper gehoord?


ja hoor


Posted by X-Tune on Jun-07-2005 17:41:

quote:
Originally posted by Remy D
wat denkt die aids-activist met cholera in zijn pisbuis wel niet door met Hachmed iemand van NLTA uit te dagen. Wat een kansloos hassangedrag, beter pas je beter op je kontgat en geef je hem niet meer zo vaak aan je marokkaanse vrienden..



Haha, wat een stoere praat die jongen.


Posted by MaGiK54 on Jun-07-2005 17:41:

quote:
Originally posted by Remy D
wat denkt die aids-activist met cholera in zijn pisbuis wel niet door met Hachmed iemand van NLTA uit te dagen. Wat een kansloos hassangedrag, beter pas je beter op je kontgat en geef je hem niet meer zo vaak aan je marokkaanse vrienden..



Ze worden steeds creatiever Remy..........


Posted by X-Tune on Jun-07-2005 17:41:

quote:
Originally posted by jp
ja hoor





Komt hij daar af met een stom tekeningske.


Posted by Remy D on Jun-07-2005 17:41:

quote:
Originally posted by X-Tune
Haha, wat een stoere praat die jongen.

aids aan je reet


Posted by X-Tune on Jun-07-2005 17:43:

quote:
Originally posted by Remy D
aids aan je reet


ik hoor je


Posted by jp on Jun-07-2005 17:45:

quote:
Originally posted by X-Tune

Komt hij daar af met een stom tekeningske.


Nee Suske en Wiske dat is lekker




Posted by Remy D on Jun-07-2005 17:45:

quote:
Originally posted by X-Tune
en een ban voor de topicstarter


beter sterf je aan je smegma afscheiding in je vulvarand, hoerenjong!!!


Posted by MaGiK54 on Jun-07-2005 17:47:

quote:
Originally posted by Remy D
beter sterf je aan je smegma afscheiding in je vulvarand, hoerenjong!!!



Tijd om het medische woordenboek erbij te pakken hoor ik net......


Posted by X-Tune on Jun-07-2005 17:47:

quote:
Originally posted by Remy D
beter sterf je aan je smegma afscheiding in je vulvarand, hoerenjong!!!


Wat een intelligentie.


Posted by MaGiK54 on Jun-07-2005 17:48:

quote:
Originally posted by X-Tune
Wat een intelligentie.



Ja zeker........hij heeft in deze draad al diverse ziektes ontdekt....Remy is ook wel bekend als Dr Remy D


Posted by jp on Jun-07-2005 17:48:

Een natte washand en wat lauwe thee wil wel helpen meestal


Posted by New Wave on Jun-07-2005 17:48:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Tijd om het medische woordenboek erbij te pakken hoor ik net......


Weet jij niet wat een vulva is ?


Posted by Remy D on Jun-07-2005 17:49:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Ja zeker........hij heeft in deze draad al diverse ziektes ontdekt....Remy is ook wel bekend als Dr Remy D


Posted by jp on Jun-07-2005 17:49:

quote:
Originally posted by New Wave
Weet jij niet wat een vulva is ?





Posted by X-Tune on Jun-07-2005 17:49:

quote:
Originally posted by Remy D
beter sterf je aan je smegma afscheiding in je vulvarand, hoerenjong!!!


Dit kan?


quote:
Originally posted by mellow_head
FUCK HOLLAND AND HER MORONIC INHABITANTS WHO GOT NOTHING BETTER TO DO THEN ACTING LIKE A COUPLE OF SMELLY CHEESE-HEADS!!! Belgi� rulez, jullie moeten dood!!!


Dit kan niet?


Posted by Remy D on Jun-07-2005 17:50:

quote:
Originally posted by X-Tune
Wat een intelligentie.

nog altijd slimmer dan toen jou vader besloot zijn bedorven zaad in die korstenbak van je moeder te spuiten..


Posted by MaGiK54 on Jun-07-2005 17:50:

quote:
Originally posted by New Wave
Weet jij niet wat een vulva is ?


smegma is een nieuw woord voor mij......maar kan me wel wat indenken....ik wist toch ook niet wat rimmen betekende......zo nu en dan leer je hier wat nieuwe woordjes bij.....nu we het toch over rimmen hebben:



LAAT JE RIMMEN X-TUNE


Posted by AirPole on Jun-07-2005 17:50:

quote:
Originally posted by X-Tune





Dit kan niet?


nee


Posted by jp on Jun-07-2005 17:51:

Remy heeft Gilles de la Tourette en kan daar niks aan doen

Wat is jouw excuus


Posted by X-Tune on Jun-07-2005 17:52:

quote:
Originally posted by jp
Remy heeft Gilles de la Tourette en kan daar niks aan doen

Wat is jouw excuus



Ik ben Belg.


Posted by MaGiK54 on Jun-07-2005 17:52:

quote:
Originally posted by jp
Remy heeft Gilles de la Tourette en kan daar niks aan doen

Wat is jouw excuus





Posted by AirPole on Jun-07-2005 17:52:

Ow trouwens Remy, is smegma wat wij hier noemen 'kopkaas' of op ze Grunnings: kopkeze??


Pages (15): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.