TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- NLBE TA mix contest 2005 --->definitieve topic
Pages (20): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 »
Hehe, dat wordt nog haasten, t is al bijna 1 juli... Maarja sorry hoor... vakantie ging voor 
| quote: |
| Originally posted by Creamfields23 Hey hoe en waar kan ik die crap van jullie downlooien ? En in welke pool zit ik? |
| Originally posted by TranceFool 1 juli is de deadline.........deadline=deadline |

| Originally posted by Jasperovitsj Ik bedoelde eigenlijk een uur ![]() Is het 1 juli om middernacht, of 1 juli om 6u 's morgens? |
| Originally posted by Phortje Op 1 juli mag je 'm de hele dag nog uploaden |
hij komt er morgen aan als het goed is
| Originally posted by tijs08 Haha prachtig dit! Is iedereen ook zo bezig voor zijn studie... alles last-minute!! ??? Ik namelijk wel... hij komt er morgen aan als het goed is |
Ik zal straks m'n eerste opname uppen, geen tijd voor nog een opname om de slordigheidjes eruit te halen. Misschien ook wel zo eerlijk om het bij 1 opname te houden 
nou vandaag moet de grote dag zijn als ik het goed gelezen heb.. dus phortje oogsten maar
| Originally posted by tijs08 Haha prachtig dit! Is iedereen ook zo bezig voor zijn studie... alles last-minute!! ??? Ik namelijk wel... hij komt er morgen aan als het goed is |
haha idd last minute werk...
de mix is er al wel, maar had m op md opgenomen, btje problemen met op de pc zetten maar komt wel goed voor 1 juli.
vanavond moet het dan gaan gebeuren, morgen uploaden... ook last-minute dus, studie etc...
ik zal hem ook pas morgen kunnen uppen 
Hehehehehe, zoals het er nu uitziet moet ik vrijdag nog opnemen zelfs
Tenzij ik morgen op tijd uit me bed ben... Eigenlijk had ik vanavond geplanned, maar toen bleek me ma opeens jarig te zijn vandaag 
ik ga um morgen opnemen, en uploaden (denk ik)
Ik heb net mn setje opgenomen, niet echt helemaal tevreden over.....1 keer sloeg de plaat over. Zo ff terugluisteren, misschien (als ik tijd) morge nog een nieuwe maken anders zal het deze moeten worden ben ik bang.
Ik ben benieuwd naar alle last minute mixen 
| Originally posted by eieregooie Hehehehehe, zoals het er nu uitziet moet ik vrijdag nog opnemen zelfs Tenzij ik morgen op tijd uit me bed ben... Eigenlijk had ik vanavond geplanned, maar toen bleek me ma opeens jarig te zijn vandaag |
Niks binnengekregen vandaag 
| Originally posted by TranceFool Ik heb net mn setje opgenomen, niet echt helemaal tevreden over.....1 keer sloeg de plaat over. Zo ff terugluisteren, misschien (als ik tijd) morge nog een nieuwe maken anders zal het deze moeten worden ben ik bang. |
hoe lang moet de mix zijn? kwaliteit?
greetz
| Originally posted by teknasia hoe lang moet de mix zijn? kwaliteit? greetz |
| Originally posted by Asperge Dan weten we nu dus al welke van jou is |

ik ben nu aan het uploaden....
Ik ga nu mixen 
| Originally posted by sndh ik ben nu aan het uploaden, het is allemaal maar net gelukt, in 1 keer out of the blue opgenomen. Zeker geen winnaar, hoop wat punten te halen op originaliteit of zo, want voor de rest Helaas heb ik m gedaan op 128, was de eerste keer opnemen met Audacity (of zo). Volume is ook wat raar... naja. |