TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tiësto @Versuz op 25 juni!
Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]
en hoe was het?
vraag ik mij ook af 
ze zijn blijkbaar vertrappeld ofzo 
even gekeken op het tiesto-forum:
http://forum.tiesto.com/forum/viewtopic.php?t=16359
| quote: |
| People : 5 The most of the people where standing still |
Nog Nooit maar dan nog nooit Zo'n bangelijk vette tiesto set gehoord in mijn leven!
Omstreeks half 10 vertrokken eerst nog met mellonhead gesproken (die me wat goede moed gaf: "het gaat ws heel druk zijn
"
eerst wat geld gaan afhalen, en nog langs mac donalds gereden. dan richting hasselt. ik stond wel een beetje te kijken dat het toch niet zo ver is dan ik altijd dacht. +30-40 minuten rijden, (op de autostrade meestal 130, dus niet overdreven)
aan de versuz aangekomen, zag ik al een lange rij staan (ik was al meteen teleurgesteld). ff gauw men cruiser gedumpt op hun parking en dan maar aanschuiven, wat toch sneller ging dat ik gewoon ben van versuz.
In de versuz zelf nog eerst wat liggen rond kijken, wat drankjes gehaald en dan maar wachten op den Tijs. het duurde vreed lang eigenlijk de eerste dj's speelde zowat groovy deephouse achtige muziek, ik kon het met momenten wel pruimen, ma de funk zat er nog niet echt in.
om 12 uur was tiesto nog niet begonnen en zat het ook nog niet eens vol (het bovenste gedeelte bleef zelf een hele lange tijd dicht)
Rond 2 uur is hij uiteindelijk begonnen (ik al aan het rekenen: damn das 5 uur dat hij stopt... mzzzzzz dan zal er wel wat volk snel afdruipen... joy joy)
zoals ik al zei: wat een super vette set, totaal geen spijt van mijn kaart, de volle 21 euro waard. enkele nummer die ik heb gehoord:
2de nummer was: Deep Dish-say hello
dan kwamen de deze ook nog langs:
Mathew dekay vs prolocturs-bad
Jasse from outta space-do what you want (die montreal remix)
nog veel van zen "in search of sunrise" nummers die heel zomers klonken, maar waar ik niet echt een titel op kon plakken.
dan draai Dj fatso toch wel niet Suburban train zekerst. Ik werd gewoon gek, maf.. daar had ik enkel op kunnen hopen dat hij die ooit ging draaien
verder :
Southern sun
en universal nation.... kippenvel en bijna een erectie in men broek.
een remix van delerium -innocente
nog maar een kwartiertje tegaan, stond ik hevig te wezen met een blaas die op springen stond... wat een betere moment dan gaan te gaan urineren tijdens jawel hoor Traffic
een kwartier tijs-hits kon ik nog wel aan dacht ik. ma hij integendeel dat was het, hij begon gewoon terug een vette set neer te zetten!
het was dus super goed, en er was helemaal niet veel volk ik had een 1meter rondom mij om te bewegen
om het in de l337 5p34k te zeggen: Tiesto Roxorzz my Boxorzz

wat een verrassing
1. Estuera vs. Re:Locate - Palma Solane
2. Deep Dish - Say hello (Club mix)
3. Matthew Dekay vs. Proluctors - Bad
4. Benny Benassi - Love is gonna save us
5. ID
6. Luminary - Wasting (Andy Moor remix)
7. ID
8. JASEfos feat. Claire Van Der Boom - Do what you want (Max Graham mix)
9. Wighnomy Brothers - Wurz + Blosse
10. Delerium - Innocente (Dj Tiesto remix)
11. Mojado - El Toro
12. Electric Pulse - White Noise VET!
13. Jose Zamora & Damian DP - Transatlantic (Andy Moor remix)
14. Mojado ft. Mr. Sam - Naranja (Dimitri Andreas vision)
15. BBE - Flash rmx ??
16. Mr. Sam - Lyteo (Rank 1 remix)
17. Dj Tiesto - Saburban Train (Children of Orpheus mix) Dit was volgens mij de original ze ma kom
18. Thomas Bronzwaer - Close Horizon
19. ID 29 Crobar
20. ID
21. Sensorica vs. Jin Key - Only One (Rave mix)
22. ID
23. Odyssee - Evolution
24. ID
25. Paul Oakenfold - Southern Sun (Dj Tiesto mix)
26. Abel Ramos - Aquarius (Randy Katana dubdown remix)
27. Tiesto - Traffic
28. Marcel Woods - Advanced (tech-trance mix)
29. Push - Universal Nation (DJ Montana Edit)
30. Allure - The Loves We Lost oooooo prachtige blijt schijf
| Originally posted by !Roch! After that 90 minutes the sphere was being boring and the crowd was standing still and you can see on Tiesto that he was finding a way to put the crowd back on course . Tiesto's set : 6.5 it was not the bettest set i've heard People : 5 The most of the people where standing still [/B] |
damn, dat ziet er idd fantastisch uit
behalve deze overgangen mss:
10. Delerium - Innocente (Dj Tiesto remix)
11. Mojado - El Toro
12. Electric Pulse - White Noise
13. Jose Zamora & Damian DP - Transatlantic (Andy Moor remix)
14. Mojado ft. Mr. Sam - Naranja (Dimitri Andreas vision)
maar tiesto kan duidelijk nog steeds goed zijn als hij het wilt
^ Inderdaad, de flow in Tijs' mixen is soms ver te zoeken...
| Originally posted by TOR 10. Delerium - Innocente (Dj Tiesto remix) 11. Mojado - El Toro 12. Electric Pulse - White Noise 13. Jose Zamora & Damian DP - Transatlantic (Andy Moor remix) 14. Mojado ft. Mr. Sam - Naranja (Dimitri Andreas vision) |
maar 5 tiesto producties... dat gaat al de goeie kant op 
Hoe beoordelen jullie die eigenlijk?
^volgens cheesyness
mja kwas toch blij langs de ene kant dak nu geweest ben 
tracklist is imo ook nie om over naar huis te schrijven :/