TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Party v3
Pages (70): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 »
| quote: |
| Originally posted by djcresto deal! volgende party op Tom zijn appartement |
. Elk een bak bier, en tzal gezellig worden
^sgoe, morgen? allemaal komen dus, en alles was op zijn kosten
| Originally posted by Kaidreas ^sgoe, morgen? allemaal komen dus, en alles was op zijn kosten |
herexamens 
vanaf 3 september, kunnen we het hier bij mij thuis doen, men ouders zijn toch weg voor 2 weken

| Originally posted by Kaidreas vanaf 3 september, kunnen we het hier bij mij thuis doen, men ouders zijn toch weg voor 2 weken |
| Originally posted by djcresto deal! volgende party op Tom zijn appartement |
Tom zen appartement... seg euh
, en de vrouw des huizes heeft die er ook nog iets op te zeggen?
| Originally posted by Pheatus I'm in . Elk een bak bier, en tzal gezellig worden |
, ma ge moet allemaal h���l stil zijn, want de buurvrouw beneden ons kan ni echt veel van lawaai verdragen
. En we zijn nochtans zo stil
.
ik pleit voor 8 oktober in de rector 
kan ik lekker "crashen" zoals dat dan heet op m'n kot 10 min ervandaan
nuja, je ziet natuurlijk maar hé, ik zou zelfs komen mocht het in de Ardennen georganiseerd zijn ...
now thats an idea... 
Full moon party in het bos 
| Originally posted by The_G0dfather ik pleit voor 8 oktober in de rector ![]() kunnen WE lekker "crashen" zoals dat dan heet op the godfather z'n kot 10 min ervandaan |
perfect 
kom maar af
Een kleine update:
Ik ben al een paar dagen aan het rondmailen voor zaaltjes in antwerpen, en daaruit blijkt dat alles al bijna volgeboekt zit voor oktober en november. Dus als jullie willen dat de BETA party in antwerpen doorgaat, zal er wel nog wat geduld uitgeoefend moeten worden
Trouwens, voor de mensen die thuis zijn in antwerpen, ik heb al qua deftige zalen gemaild maar nog geen antwoord ontvangen:
Aalmoezenier (maar volgens een hoop mensen is dat een marginaal kot?)
Kaaiman
Pier 19 (kelder)
En voor de rest kreeg ik vooral tips voor van die Zaal Jacob toestanden, en dat is ook ni echt wat we zoeken
Zijn er nog andere die ik zou kunnen contacteren? Of heeft er iemand nog andere zalen in andere steden gevonden?
Ik heb dit weekend Roland nog gezien en gezegd dat de zoo terug open is en hij ging er es voor informeren, ma don't hold your breath on that
.
| Originally posted by Jasperovitsj Aalmoezenier (maar volgens een hoop mensen is dat een marginaal kot?) |

Mij best dat het in Antwerpen zou doorgaan. Maar als je niets vindt, en de betere zalen al voor een tijd zijn volgeboekt... waarom laat je hem dan gewoon niet terug in Gent doorgaan ? Je hebt al ervaring met de zaal en je kan er winst uit halen. Kan toch handig zijn om een teleurstelling te voorkomen ?
Is maar een suggestie eh 
Die suggestie is al gemaakt, en hoewel ik er voorstander van ben, leek het toch alsof de meesten liever een andere locatie verkozen boven nog eens De Rector 
| Originally posted by Kaidreas indeed niet echt aan teraden, en ook niet direct in onze stijl, vraag maar aan rafic ![]() |
Ik had nog een leuke locatie gevonden die qua prijs en dergelijke best meeviel. Maar bij nader inzien is het toch niet echt iets voor een trance-feestje, judging by the pics:

interieur is ni slecht, maar waar gaan we in godsnaam bootyshaken op de phat beats?
Er zijn ten eerste al geen dikke woofers om phat basses door te jagen denk ik
En qua belichting lijkt er me daar ook geen variatie mogelijk, afgaande op de foto's. Ik wacht wel nog steeds op een mail met meer details, dus misschien zijn de foto's totaal niet representatief...
| Originally posted by Jasperovitsj Er zijn ten eerste al geen dikke woofers om phat basses door te jagen denk ik |
Die is er normaal gezien hebben ze mij verteld...
Anyway, de enige optie die nog overblijft is de Kaaiman of Il� Afrik, maar die kerel van de Kaaiman stelde nogal onnozele vragen in zijn mail, dus ik vrees daar ook een beetje voor 
www.dezep.be
donkere vochtige lelijke bunker
mits ne laser paar strobo's en een rookmachien de ideale plaats voor een underground party
150 euro zonder dj booth en den drank moogde zelf uitbaten.
| Originally posted by Push2005 waarom laat je hem dan gewoon niet terug in Gent doorgaan ? |
Al feestjes daar meegemaakt Gert? Is het iets voor een Beta-party met een grote naam op de affiche, of heeft het t� veel "gore chirofuif" gehalte? 
| Originally posted by Jasperovitsj Ik had nog een leuke locatie gevonden die qua prijs en dergelijke best meeviel. Maar bij nader inzien is het toch niet echt iets voor een trance-feestje, judging by the pics: |