TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tour De France 2005
Pages (18): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »

Posted by Phortastic on Jul-05-2005 15:39:

quote:
Originally posted by Phortastic
in geen 100 jaar.
Morgen wint Armstrong (zen ploeg) en pakt hem het geel en zit er dik in da hij ze dan al nimeer afgeeft tot in Parijs.

ik had waarzegger moeten worden
kvraag me trouwens af hoe zabriskie gevallen is
maybe ff ongeconcentreerd zoals Lance al in een intervieuw zei... tis rap gebeurd natuurlijk.

Posted by BZRK on Jul-05-2005 15:55:

Lekkere dag: 285 punten en 8e plaats totaal in dagranking.
Afgeven die trui Real

Posted by MikeVee on Jul-05-2005 15:56:

BeTA ritwinnaars:
Rit 01: MikeVee
Rit 02: TatanaGirl
Rit 03: Crups
Rit 04: BZRK

Armstrong heeft weer hoerechance gehad, de enige renner die hem kon en ging van de 1ste plaats houden valt gewoonweg.

Posted by Bunz on Jul-05-2005 15:59:

waar ziet ge eigelijk de aparte score per rit van de BeTA ploeg ?

Posted by MikeVee on Jul-05-2005 16:03:

Nergens, ga gewoon de BeTA lijst af om te zien wie de hoogste score heeft.

Posted by Phortastic on Jul-05-2005 16:04:

quote:
Originally posted by MikeVee
Armstrong heeft weer hoerechance gehad

LOL no offence maar wat een belachelijke uitspraak is dat nu weer. Of denkt ge dat als ge valt dat dat altijd pech is? Soms wel ja bijvoorbeeld als de renner voor u neergaat en gij zo ook neergaat maar in veel gevallen is het even een gebrek aan concentratie en pats neer. Zoals ook in het geval met Zebriskie want er was geen lekke band of een technisch mankement dus heeft geen zak met chance en pech te maken.
Zeg me es waarom Armstrong in geen 7 jaar is gevallen? En Indurain ook nooit al die jaren? Omdat dat perfectionisten waren/zijn die altijd geconcentreerd waren en zo de risico's op vallen zelf zeer klein houden. Tuurlijk heb je dan wat geluk dat je niets overkomt, want dat kan altijd gebeuren.

Posted by Rhand on Jul-05-2005 16:25:

Dus de vorige keer dat Ullrich daar bekanst in et ravijn sukkelde was onkunde?

Posted by X-Tune on Jul-05-2005 16:27:

quote:
Originally posted by Rhand

Dat was een fout.

Posted by Phortastic on Jul-05-2005 16:29:

quote:
Originally posted by Rhand

wat anders? tuurlijk is dat onkunde. En toen armstrong beloki ontweek die net voor hem viel dat is kunde.

als ge met uw auto tegen ne muur knalt is ook pech zeker? da ge da uw verkeringsagent graag zou duidelijk maken kan ik begrijpen ja maar pech is dat niet.

Posted by CygnusX on Jul-05-2005 16:32:

quote:
Zeg me es waarom Armstrong in geen 7 jaar is gevallen?

Elke renner valt wel eens. Armstrong heeft gewoon geluk gehad dat het (tot nu toe) nooit serieus was, in tegenstelling tot vrijwel al zijn tegenstanders.

Posted by MikeVee on Jul-05-2005 16:33:

Als hij de gele trui overneemt omdat de andere pech heeft op een paar honderd meter voor de laatste kilometer noem ik dat geluk hebben, anders had hij nu nog 2de plaats.
Volgens de reporter van Sporza die de fiets na de aankomst op de wagen gezien heeft was de ketting kapot, dus blijkbaar wel een technisch probleem. Als Zabriskie op de pedalen stond op het moment dat de ketting brak, kan hij zijn fiets niet meer controleren aan die snelheid. Zelfs Armstrong zou in die omstandigheden gevallen zijn, dat heeft niks met perfectionisme of onoplettendheid te maken.

Posted by DJ Zetski on Jul-05-2005 16:34:

Armstrong heeft altijd chance. Vorig jaar, toen verschillende renners ten val kwamen reed hij gewoon door de velden, zonder gediskwalificeerd te worden. Niemand kan er een kwaad woord praten over Armstrong, maar van mij is het mijn favoriete renner niet.

Posted by Phortastic on Jul-05-2005 16:37:

quote:
Originally posted by MikeVee
Als hij de gele trui overneemt omdat de andere pech heeft op een paar honderd meter voor de laatste kilometer noem ik dat geluk hebben, anders had hij nu nog 2de plaats.
Volgens de reporter van Sporza die de fiets na de aankomst op de wagen gezien heeft was de ketting kapot, dus blijkbaar wel een technisch probleem. Als Zabriskie op de pedalen stond op het moment dat de ketting brak, kan hij zijn fiets niet meer controleren aan die snelheid. Zelfs Armstrong zou in die omstandigheden gevallen zijn, dat heeft niks met perfectionisme of onoplettendheid te maken.

die ketting lag eraf ja, kon ook evengoed van de val zelf zijn he. Nu ja als het idd een technisch probleem was dan is het uiteraard pech voor zab en geluk voor Lance maar tot nu toe wees er nog niets echt op dat dat het geval was. En geluk voor Lance... Zijde daar zo zeker van? Het was misschien wel beter geweest als hij het geel net niet had, moest zen ploeg een vijftal dagen minder werken. En dat kan op het laatste wel veel uitmaken die vijftal dagen minder werken...

Posted by Real on Jul-05-2005 16:51:

quote:
Originally posted by BZRK
Lekkere dag: 285 punten en 8e plaats totaal in dagranking.
Afgeven die trui Real

Verdoeme!

Wel erg mooie score zerk.

*geef*

Posted by Bunz on Jul-05-2005 20:55:

ksnap nie waarom jullie zich druk maken omdat zabriskie niet meer int geel zit, tis nie alsof die iets kan doen in het eindklassement eh. En CSC (Basso) heeft er geen tijdverlies onder geleden.

Tis natuurlijk jammer voor hem, maar sommide dingen gebeuren nu eenmaal

Posted by Phortastic on Jul-05-2005 21:47:

zoals ik dus al dacht, geen technisch mankement voor zabriskie. Heb het hem net zelf horen zeggen in een interview. Dus gewoon neer zonder enige reden. Pech my ass

Posted by Eagle` on Jul-05-2005 23:08:

quote:
Originally posted by CygnusX
[img]http://www.csudh.edu/dearhabermas/racefall03.jpg[/img

Elke renner valt wel eens. Armstrong heeft gewoon geluk gehad dat het (tot nu toe) nooit serieus was, in tegenstelling tot vrijwel al zijn tegenstanders.

da was ni echt valle zijn stuur is toen blijve hangen in een (etenszakje) van ne supporter langs de kant

Posted by Eagle` on Jul-05-2005 23:12:

quote:
wat anders? tuurlijk is dat onkunde. En toen armstrong beloki ontweek die net voor hem viel dat is kunde.

als ge met uw auto tegen ne muur knalt is ook pech zeker? da ge da uw verkeringsagent graag zou duidelijk maken kan ik begrijpen ja maar pech is dat niet.

got to agree with phor, armstrong had diee etappe verkend en wist da de afdaling aarts gevaarlijk was, belokki niet en ging onderuit toen op die smeltende asvalt. Geluk dwing je nog altijd af imo, waarom heeft Armstrong meestal geluk omdat ie professioneel met zen vak bezig is, de etappes verkent, weet waar de gevaarlijke plaatsen liggen, weet waar ie moet vooraan zitten, enz ....

Posted by Phortastic on Jul-05-2005 23:52:

idd eagle mja zoals ik al eerder zei de haat tegen de echte winnaars is soms echt niet te geloven
tis alleen goed als iedereen evenveel valt en iedereen om de beurt es ne keer wint

Posted by cyberia on Jul-06-2005 10:04:

quote:
Originally posted by Eagle`
got to agree with phor, armstrong had diee etappe verkend en wist da de afdaling aarts gevaarlijk was, belokki niet en ging onderuit toen op die smeltende asvalt. Geluk dwing je nog altijd af imo, waarom heeft Armstrong meestal geluk omdat ie professioneel met zen vak bezig is, de etappes verkent, weet waar de gevaarlijke plaatsen liggen, weet waar ie moet vooraan zitten, enz ....
hij heeft natuurlijk ook de tijd om ze allemaal te verkennen
Ullrich ook ,ma hij geniet ook nog graag van zijn leven,lol.

Nee ma on the issue Armstrong,ook al moet ik ni zo van hem weten,als je al 6 keer de tour gewonnen hebt en dan nog eens een mooi uitzicht hebt op een zevende keer,dan kan je niet van geluk spreken, dan verdien je de overwinning,want dan ben je goed!Geluk komt er altijd bij kijken, da's een feit, kijk maar naar Boonen voor hetzelfde geld wint hij volgende etappes niet meer (ik hoop ten sterkste van wel natuurlijk), je moet gewoon zien het geluk naar je kant toe te trekken.

Posted by Real on Jul-06-2005 10:11:

Kheb een voorgevoel dat Boonen vandaag eens niet gaat winnen.

Drie op drie zou t� mooi zijn.

Pronostiek:
1. McEwen
2. Hushovd
3. O'Grady
4. Cooke

Boonen als 15e ofzo.

Posted by cyberia on Jul-06-2005 10:35:

quote:
Originally posted by Real
Boonen als 15e ofzo.

shhhht don't say that!

ik denk dat als Boonen niet wint,hij toch ergens in den top5 eindigt,we'll see.
Misschien dat er vandaag wel een groepje in slaagt een ontsnapping tot een goed eind te brengen, zo'n groepje met Erik Dekker ofzo(gelijk eergisteren gewoon blijven gaan ook al wist'em dat 'em ging ingelopen worden )

Posted by Eagle` on Jul-06-2005 12:12:

quote:
Originally posted by cyberia
shhhht don't say that!

ik denk dat als Boonen niet wint,hij toch ergens in den top5 eindigt,we'll see.
Misschien dat er vandaag wel een groepje in slaagt een ontsnapping tot een goed eind te brengen, zo'n groepje met Erik Dekker ofzo(gelijk eergisteren gewoon blijven gaan ook al wist'em dat 'em ging ingelopen worden )

denk eerder het zelfde als seba hier boven, na zo ne zware ploegentijdrit, een groepke da een vrijgeleide krijgt tot de finish

Posted by X-Tune on Jul-06-2005 15:14:

McEwen owns Boonen.

Posted by MikeVee on Jul-06-2005 15:25:

Eindelijk McEwen

Pages (18): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »