TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tour De France 2005
Pages (18): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »
| quote: |
| Originally posted by Phortastic in geen 100 jaar. Morgen wint Armstrong (zen ploeg) en pakt hem het geel en zit er dik in da hij ze dan al nimeer afgeeft tot in Parijs. |

Lekkere dag: 285 punten en 8e plaats totaal in dagranking.
Afgeven die trui Real 
BeTA ritwinnaars:
Rit 01: MikeVee
Rit 02: TatanaGirl
Rit 03: Crups
Rit 04: BZRK
Armstrong heeft weer hoerechance gehad, de enige renner die hem kon en ging van de 1ste plaats houden valt gewoonweg. 
waar ziet ge eigelijk de aparte score per rit van de BeTA ploeg ?
Nergens, ga gewoon de BeTA lijst af om te zien wie de hoogste score heeft.
| Originally posted by MikeVee Armstrong heeft weer hoerechance gehad |
Dus de vorige keer dat Ullrich daar bekanst in et ravijn sukkelde was onkunde?
| Originally posted by Rhand Dus de vorige keer dat Ullrich daar bekanst in et ravijn sukkelde was onkunde? |
| Originally posted by Rhand Dus de vorige keer dat Ullrich daar bekanst in et ravijn sukkelde was onkunde? |
| Originally posted by Phortastic Zeg me es waarom Armstrong in geen 7 jaar is gevallen? |

Als hij de gele trui overneemt omdat de andere pech heeft op een paar honderd meter voor de laatste kilometer noem ik dat geluk hebben, anders had hij nu nog 2de plaats.
Volgens de reporter van Sporza die de fiets na de aankomst op de wagen gezien heeft was de ketting kapot, dus blijkbaar wel een technisch probleem. Als Zabriskie op de pedalen stond op het moment dat de ketting brak, kan hij zijn fiets niet meer controleren aan die snelheid. Zelfs Armstrong zou in die omstandigheden gevallen zijn, dat heeft niks met perfectionisme of onoplettendheid te maken.
Armstrong heeft altijd chance. Vorig jaar, toen verschillende renners ten val kwamen reed hij gewoon door de velden, zonder gediskwalificeerd te worden. Niemand kan er een kwaad woord praten over Armstrong, maar van mij is het mijn favoriete renner niet.
| Originally posted by MikeVee Als hij de gele trui overneemt omdat de andere pech heeft op een paar honderd meter voor de laatste kilometer noem ik dat geluk hebben, anders had hij nu nog 2de plaats. Volgens de reporter van Sporza die de fiets na de aankomst op de wagen gezien heeft was de ketting kapot, dus blijkbaar wel een technisch probleem. Als Zabriskie op de pedalen stond op het moment dat de ketting brak, kan hij zijn fiets niet meer controleren aan die snelheid. Zelfs Armstrong zou in die omstandigheden gevallen zijn, dat heeft niks met perfectionisme of onoplettendheid te maken. |
| Originally posted by BZRK Lekkere dag: 285 punten en 8e plaats totaal in dagranking. Afgeven die trui Real |
ksnap nie waarom jullie zich druk maken omdat zabriskie niet meer int geel zit, tis nie alsof die iets kan doen in het eindklassement eh. En CSC (Basso) heeft er geen tijdverlies onder geleden.
Tis natuurlijk jammer voor hem, maar sommide dingen gebeuren nu eenmaal
zoals ik dus al dacht, geen technisch mankement voor zabriskie. Heb het hem net zelf horen zeggen in een interview. Dus gewoon neer zonder enige reden. Pech my ass 
| Originally posted by CygnusX [img]http://www.csudh.edu/dearhabermas/racefall03.jpg[/img Elke renner valt wel eens. Armstrong heeft gewoon geluk gehad dat het (tot nu toe) nooit serieus was, in tegenstelling tot vrijwel al zijn tegenstanders. |
| Originally posted by Phortastic wat anders? tuurlijk is dat onkunde. En toen armstrong beloki ontweek die net voor hem viel dat is kunde. als ge met uw auto tegen ne muur knalt is ook pech zeker? da ge da uw verkeringsagent graag zou duidelijk maken kan ik begrijpen ja maar pech is dat niet. |
idd eagle mja zoals ik al eerder zei de haat tegen de echte winnaars is soms echt niet te geloven 
tis alleen goed als iedereen evenveel valt en iedereen om de beurt es ne keer wint 
| Originally posted by Eagle` got to agree with phor, armstrong had diee etappe verkend en wist da de afdaling aarts gevaarlijk was, belokki niet en ging onderuit toen op die smeltende asvalt. Geluk dwing je nog altijd af imo, waarom heeft Armstrong meestal geluk omdat ie professioneel met zen vak bezig is, de etappes verkent, weet waar de gevaarlijke plaatsen liggen, weet waar ie moet vooraan zitten, enz .... |
Kheb een voorgevoel dat Boonen vandaag eens niet gaat winnen.
Drie op drie zou t� mooi zijn.
Pronostiek:
1. McEwen
2. Hushovd
3. O'Grady
4. Cooke
Boonen als 15e ofzo. 
| Originally posted by Real Boonen als 15e ofzo. |
)
| Originally posted by cyberia shhhht don't say that! ik denk dat als Boonen niet wint,hij toch ergens in den top5 eindigt,we'll see. Misschien dat er vandaag wel een groepje in slaagt een ontsnapping tot een goed eind te brengen, zo'n groepje met Erik Dekker ofzo(gelijk eergisteren gewoon blijven gaan ook al wist'em dat 'em ging ingelopen worden ) |
McEwen owns Boonen.
Eindelijk McEwen