TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Armada Tour with ARMIN VAN BUUREN (Monday Bar)
Pages (16): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »
ajaj, nu sket det sig f�r min del ocks�
Vart inst�lld p� att det var den 10 oktober...fan
Aja, hoppas ni f�r det grymt kul!
| quote: |
| Originally posted by St_Andrew D� kan du v�l g� efter tentan? |
| Originally posted by SteveTranz4ever Sk�nt den kom fram ordentligt Det sk�lar vi p� den 20e okt ![]() |
| Originally posted by dj_palm HEY, jeg trenger 3 billeter, men jeg bor i norge. kan noen stikke � kj�pe dem for meg s� kan jeg overf�re penger og kj�pe dem av den som vil gj�re dette for meg? PLEASE!!!!!!!!!!!!!!!!!11 |

Synd att inte Armada Tour stannar till i HBG p� Slagthuset. 
Bor ju iofs i GBG men det k�nns fan l�ttare att ta sig till HBG �n Sthlm.
| Originally posted by Glorie ang. M�nchen...inte sn�ppet.. Flera ggr fetare ![]() Varf�r k�r inte MB sina fester d�r ist�llet? Mkt mer plats d�r ju |
| Originally posted by Glorie �r det samma euphoria som skrev till mig p� UKTA? ![]() sk�nt f�r din egen del att du fixat biljetter det stemmer same person ![]() |
Om n�gon v�nlig sj�l vill s�lja en biljett �r det bara at PM:a mej 
Kanske ska s�ga ...Hej allihopa! f�rst, ny h�r inne

V�lkommen!
Gl�m inte skriva in dig i "Svenska Folket" nu :P
| Originally posted by jofawe V�lkommen! Gl�m inte skriva in dig i "Svenska Folket" nu :P |
| Originally posted by Clearthought Tackar! Japp ska skriva in n�t s� fort jag tagit mej mod... |
| Originally posted by SteveTranz4ever Men s� du ska p� Armada kv�llen iaf. med Remy och AVB ? |
Elller n�n som har ett stort "pimp crib" st�lle
| Originally posted by Clearthought Japp, det �r gjutet!! Skulle va kul ifall det fixades n�n f�rfest hos n�n som bor i n�rheten, typ p� s�der el omnejd... Elller n�n som har ett stort "pimp crib" st�lle |

L�ter bra!
Tror det skulle kunna bli riktigt fint faktiskt, de flesta h�r p� SweTA verkar ju va trevliga prickar 
Brorsan hade ju en lya p� s�der f�rut, ett stenkast fr�n G�ta K�llare, d�r det ofta blev f�rfester...fast det var f�rr det som sagt 
Vi �r alla en bunt trevliga prickar h�r p� SWETA
S� finns det nu ocks� en warmup DJ... ALex Kunnari... har ju sett han inom kort tid nu p� 2 fester.... dels warmup till Ferry Corsten och p� senaste kryssen.... han spelar grymt sk�nt den d�r finnen !
Speltider:
22.00-23.00 : ALEX KUNNARI
23.00-01.00 : REMY
01.00-04.00 : ARMIN VAN BUUREN
Saxat ur senaste Monday Bar nyhetsmailet
Vi fr�gade Armin om han ser fram emot att �terse den svenska publiken.. s� h�r skrev han tillbaka:
I wanted to thank the people who came to the monday bar cruise when I played there last year! It was totally cool to DJ in a room on a boat that went thru thick ice while the sun came up, with lots of cheering people. The crowd was amazing and I can't wait to be back! Thanks & See you in Stockholm! -Armin
Biljett fixad!! :)
S�d�r ja! D� har man f�tt tag p� en biljett till den 20:e, sweEEeet!
Var bara tv� kvar n�r jag k�pte min...
HOHO we are back 
Om n�gon har en biljett till f�rs�ljning s� s�g till
En fr�gan till om n�gon har en videokamera av 3cc eller HDV klass s� h�r av er beh�ver den till armin hehe
FILMA
VI ses mina TA V�NNER 
^
S�g att det var n�n som s�lde tv� biljetter i g�stboken p� www.mondaybar.com...
aha...det kanske man ska kolla upp tack f�r TIPSET 
| Originally posted by EsseT HOHO we are back ![]() Om n�gon har en biljett till f�rs�ljning s� s�g till En fr�gan till om n�gon har en videokamera av 3cc eller HDV klass s� h�r av er beh�ver den till armin hehe FILMA VI ses mina TA V�NNER |
| Originally posted by Aendy En kort fr�ga, har du n�gonsin k�pt biljett i f�rstahand? Eller �r det bara andrahandsbiljetter f�r din del, du verkar n�mligen alltid efterlysa biljetter... |
| Originally posted by Snowave har du n�gonsin k�pt biljett i f�rstahand? Svar: jA , Jag har det iaf. =) Avb m�ste rock GK den 20okt. |
| Originally posted by Aendy Fr�gan var inte riktad till dig men tack f�r din medverkan �nd� |
HEJSAN jag k�per alltid f�rsta hand? eller st�r p� g�stlista 
Men n�r jag s�ker biljetter brukar det inte alltid vara till mig utan jag �r en s�nd�r eldsk�l som fr�ga �t folk som INTE v�gar fr�ga andra eller ha det kontaktn�t som jag har??
HEHE
men den h�r g�ngen s� �r det f�r min egendel O vad menar du med ofta? De senaste festerna har jag inte beh�vt en enda biljett till?... jag �ker ju p� mer en 1 fest om �ret hehe