TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voetbal seizoen 2005 - 2006
Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]
Engeland verloren

| quote: |
| Originally posted by Pumaz Engeland verloren |
| Originally posted by Pumaz Engeland verloren |

Daerden en Van Den Bergh in de basis ipv Pieroni en Van Damme that's all I say! Ge moet deze match natuurlijk in het juiste perspectief zien, 10 san marinese amateurs zijn geen 11 hevige bosni�rs die u geen metertje ruimte geven. Maar vanavond was er (voor een groot deel dankzij de nieuwe spelers denk ik) eindelijk terug aansluiting en infiltratie en degelijk flankspel. En ook een hele herademing dat Goor weer terug is. 
| Originally posted by Jasperovitsj Daerden en Van Den Bergh in de basis ipv Pieroni en Van Damme that's all I say! |
. De entertainment was er wel h�. 8-0
).
lekker matchke van de Belgen, maar Bosni� heeft gewonnen en Spanje staat gelijk dus het WK is meer dan ooit ver weg van ons landje!!
Eindstand:
Spanje 1-1 Servi�
We zien wel wat er van komt. 
| Originally posted by Jasperovitsj Daerden en Van Den Bergh in de basis ipv Pieroni en Van Damme that's all I say! |
Plots leeft de WK-droom in Belgi� weer op. De Rode Duivels moeten dan wel met 3 goals verschil winnen van Spanje, drie punten pakken in Litouwen �n hopen op een misstap van Bosni�-Herzegovina tegen San Marino of Servi� om dan (wellicht) via de barrages nog mee te dingen voor een ticket naar Duitsland
^
yeah right

| Originally posted by Shadowkid Idd, behoorlijk teleurstellend dat ze dan met zo een speler afkomen. Weggesmeten geld vind ik. Nuja, ge weet nooit dat zo'n speler verrast maar ik betwijfel het. Was al een paar dagen dat er enorm werd gespeculeerd op de naam van die zuid-amerikaan en dan komen ze af met iemand die net terug is uit blessure, niet echt schitterend statistieken heeft en niemand bijna van gehoord heeft. |
| Originally posted by Phortastic ni te rap oordelen... hebde hem vandaag zien spelen tegen chelsea? Zeer degelijke sobere verdediger. Hebben ze goeie zaak mee gedaan! Dat Portillo maar es wa laat zien morgen |
Juhasz had ik meer vertrouwen in, ge legt geen 2 miljoen neer voor iemand waarvan ge niet overtuigd zijt dat hij iets kan. Maar hij heeft toch nog wel verrast, Juhasz. Zuiver spelen en altijd kalm blijven. Hopen dat hij zo verder doet en dan maar hopen dat Kompany eens op de positie van verdedigende middenvelder wordt uitgespeeld want Vanderhaeghe mist gewoon handelingssnelheid.
Ja Juhasz bedoelde ik natuurlijk
dacht dat ge het ook over hem had 
en agree met kompany op verdedigende middenvelder...
| Originally posted by Shadowkid ...en dan maar hopen dat Kompany eens op de positie van verdedigende middenvelder wordt uitgespeeld want Vanderhaeghe mist gewoon handelingssnelheid. |
.
. Aanvalleuhh! Ben benieuwd of het goed zal lopen. Spijtig van al die geblesseerden wel, hoewel ik denk dat dit niet zoveel zal uitmaken, want degene die nu eens kunnen spelen zullen wel super gemotiveerd zijn.
Bwahah, Brugge gans veel chance gehad, over algemeen goei partij gespeels MA NOG VEEL FOUTEN!!
Juve moes met 0 - 45 kwame winnen
| Originally posted by mellow_head Bwahah, Brugge gans veel chance gehad, over algemeen goei partij gespeels MA NOG VEEL FOUTEN!! Juve moes met 0 - 45 kwame winnen |
| Originally posted by FCB_Fanatic Kwist wel dat Brugge met Stijnen ne goeie tweede keeper had. |
| Originally posted by Lady_LizzY Is een oud-klasgenootje van mij Heb nog nooit iemand zo bezeten van voetbal geweten, zalig voor die kerel dat hij het gehaald heeft |
) wel leuk als ge dan zo iemand opeens op tv ziet
.
sterke partij van yulu en dikkie invalbeurt van blondel, hopelijk grijpt hem nu eindelijk zen kans. Wedstijd van stijnen verbaast me eigelijk nog het minst, altijd al steengoeie keeper geweest
STIJN STIJNEN 0WNS YOU ALL!!!!!!