TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voetbal seizoen 2005 - 2006
Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]

Posted by Jakhira on Sep-07-2005 20:41:

Engeland verloren

Posted by Gladius on Sep-07-2005 20:51:

quote:
Originally posted by Pumaz
Engeland verloren

omg kheb er stukken van gezien, incl. de laatste 10min. prachtig man, die supporters, wat een sfeer.

btw, iemand pasje van bisconti gezien? (achter steunbeen)

Posted by Phortastic on Sep-07-2005 21:11:

quote:
Originally posted by Pumaz
Engeland verloren

haha idd. kheb meer de match van engeland gezien dan van belgi� eigenlijk. slecht gespeeld van engeland, en WAT EEN INZET van ierland. ongelooflijk. dat is voornamelijk wat er mist bij de rode duivels...

wel mooie goalen bij de duivels. Vooral van ons Kevintje
en sjieke pas van bisconti idd glad

Posted by Jasperovitsj on Sep-07-2005 21:17:

Daerden en Van Den Bergh in de basis ipv Pieroni en Van Damme that's all I say! Ge moet deze match natuurlijk in het juiste perspectief zien, 10 san marinese amateurs zijn geen 11 hevige bosni�rs die u geen metertje ruimte geven. Maar vanavond was er (voor een groot deel dankzij de nieuwe spelers denk ik) eindelijk terug aansluiting en infiltratie en degelijk flankspel. En ook een hele herademing dat Goor weer terug is.

Posted by Pheatus on Sep-07-2005 21:39:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Daerden en Van Den Bergh in de basis ipv Pieroni en Van Damme that's all I say!

Nen dikke +1!

Al�, eindelijk nog eens een toffe voetbalwedstrijd . De entertainment was er wel h�. 8-0
Toch eigenaardig dat het allemaal lukt nu. Zaten toch echt een paar pareltjes tussen ze! Nuja, dit was nog makkelijker dan een oefenmatch...
dus veel geeft het niet weer voor volgende matchen (al zal het de duivels wat meer zelfvertrouwen geven ).

Posted by djibberonacid on Sep-07-2005 21:45:

lekker matchke van de Belgen, maar Bosni� heeft gewonnen en Spanje staat gelijk dus het WK is meer dan ooit ver weg van ons landje!!

Posted by Real on Sep-07-2005 22:08:

Eindstand:

Spanje 1-1 Servi�

We zien wel wat er van komt.

Posted by Phortastic on Sep-07-2005 22:23:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Daerden en Van Den Bergh in de basis ipv Pieroni en Van Damme that's all I say!

zijn ook van Genk he

Posted by lievez on Sep-07-2005 23:22:

Plots leeft de WK-droom in Belgi� weer op. De Rode Duivels moeten dan wel met 3 goals verschil winnen van Spanje, drie punten pakken in Litouwen �n hopen op een misstap van Bosni�-Herzegovina tegen San Marino of Servi� om dan (wellicht) via de barrages nog mee te dingen voor een ticket naar Duitsland

^
yeah right

Posted by Phortastic on Sep-13-2005 22:40:

quote:
Originally posted by Shadowkid
Idd, behoorlijk teleurstellend dat ze dan met zo een speler afkomen. Weggesmeten geld vind ik. Nuja, ge weet nooit dat zo'n speler verrast maar ik betwijfel het. Was al een paar dagen dat er enorm werd gespeculeerd op de naam van die zuid-amerikaan en dan komen ze af met iemand die net terug is uit blessure, niet echt schitterend statistieken heeft en niemand bijna van gehoord heeft.

ni te rap oordelen... hebde hem vandaag zien spelen tegen chelsea? Zeer degelijke sobere verdediger. Hebben ze goeie zaak mee gedaan!

Dat Portillo maar es wa laat zien morgen

Posted by Shadowkid on Sep-14-2005 11:13:

quote:
Originally posted by Phortastic
ni te rap oordelen... hebde hem vandaag zien spelen tegen chelsea? Zeer degelijke sobere verdediger. Hebben ze goeie zaak mee gedaan!

Dat Portillo maar es wa laat zien morgen

Ik had het over Pujol, niet over Juhasz Juhasz had ik meer vertrouwen in, ge legt geen 2 miljoen neer voor iemand waarvan ge niet overtuigd zijt dat hij iets kan. Maar hij heeft toch nog wel verrast, Juhasz. Zuiver spelen en altijd kalm blijven. Hopen dat hij zo verder doet en dan maar hopen dat Kompany eens op de positie van verdedigende middenvelder wordt uitgespeeld want Vanderhaeghe mist gewoon handelingssnelheid.

Posted by Phortastic on Sep-14-2005 11:35:

Ja Juhasz bedoelde ik natuurlijk dacht dat ge het ook over hem had
en agree met kompany op verdedigende middenvelder...

Posted by Pheatus on Sep-14-2005 11:45:

quote:
Originally posted by Shadowkid
...en dan maar hopen dat Kompany eens op de positie van verdedigende middenvelder wordt uitgespeeld want Vanderhaeghe mist gewoon handelingssnelheid.

Idd, Vanderhaeghe is wat te traag aan het worden op gebied van omgang met de bal. Zou een schitterende zet zijn om Kompany op te schuiven. Btw: goed en degelijk gespeeld van RSCA gisterenavond! Als ze op dit elan kunnen verderbouwen kunnen ze misschien nog iets forceren. Nuja, als ge het verslag zag van Betis - Liverpool, zag je toch wel duidelijk dat Betis ook een zot ploegske is ze! Maar volgens mij kan alle .
Juhasz idd een schitterende speler. Goede koop!

Nu, op naar Brugge - Juv�. Goede zaak om 3-4-3 te spelen van Caje. Doen Belgische ploegen veel te weinig. Altijd te bang van de tegenstrever . Aanvalleuhh! Ben benieuwd of het goed zal lopen. Spijtig van al die geblesseerden wel, hoewel ik denk dat dit niet zoveel zal uitmaken, want degene die nu eens kunnen spelen zullen wel super gemotiveerd zijn.
Hopelijk toont Portillo vanavond eens wat hij in huis heeft (twijfel ik eigenlijk niet aan). Z'n home-town heeft het nochtans wat minder gedaan: 3-0 tegen Lyon

Bon, good luck FCB!!!!

Posted by mellow_head on Sep-15-2005 11:16:

Bwahah, Brugge gans veel chance gehad, over algemeen goei partij gespeels MA NOG VEEL FOUTEN!! Juve moes met 0 - 45 kwame winnen

Posted by FCB_Fanatic on Sep-15-2005 15:27:

quote:
Originally posted by mellow_head
Bwahah, Brugge gans veel chance gehad, over algemeen goei partij gespeels MA NOG VEEL FOUTEN!! Juve moes met 0 - 45 kwame winnen

daarvoor staat der dus ne keeper in de goal h�, om te zorgen dat het dus niet 0-45 wordt

Kwist wel dat Brugge met Stijnen ne goeie tweede keeper had, ma hij heeft gister echt wel een wereldmatch gespeeld. Kwas der zelf verwonderd van. Kmoet wel zeggen dat ik bij de eerste goal zijn positie niet echt perfect vond ...

maar ja, had hij mss meer naar de links gestaan, dan had Nedved em mss den andere hoek in gedraagd

Posted by Lady_LizzY on Sep-15-2005 15:52:

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
Kwist wel dat Brugge met Stijnen ne goeie tweede keeper had.

Is een oud-klasgenootje van mij
Heb nog nooit iemand zo bezeten van voetbal geweten, zalig voor die kerel dat hij het gehaald heeft

Posted by Nyah on Sep-15-2005 16:31:

quote:
Originally posted by Lady_LizzY
Is een oud-klasgenootje van mij
Heb nog nooit iemand zo bezeten van voetbal geweten, zalig voor die kerel dat hij het gehaald heeft

ik had dat een tijdje geleden opeens... was match aant zien en die jongen kwam zo bekend voor... ik maar aant denken : "allez nu... die lijkt op iemand die gekend heb ofzo" uiteindelijk bleek dus dat t ook een oude klasgenoot van mij was(en zehra). (karel geraerts ) wel leuk als ge dan zo iemand opeens op tv ziet .

Posted by Eagle` on Sep-15-2005 18:04:

sterke partij van yulu en dikkie invalbeurt van blondel, hopelijk grijpt hem nu eindelijk zen kans. Wedstijd van stijnen verbaast me eigelijk nog het minst, altijd al steengoeie keeper geweest

Posted by mellow_head on Sep-20-2005 23:10:

STIJN STIJNEN 0WNS YOU ALL!!!!!!

Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]