TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Radioshows van Belgische Amateur Dj's
Pages (28): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 »
Kapotte kabel en te weinig RAM geheugen 
I really like this one 
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Er wordt door de tranceliefhehbers genoeg gezaagd op prog, dus ge kunt me ni kwalijk nemen dat ik nthousiast ben als sommigen mijn mixkes toch eens appreci�ren |
Mooie mix tot hier toe al Jasperovitsj, of wat ik er al van gehoord heb, mijn setje helemaal vergeten te beluisteren :s
Deze overgang was anders wel zwaar kut

| Originally posted by Jasperovitsj Deze overgang was anders wel zwaar kut |
I broke Lazerhothits

\o/
Lol; ze zijn zeker wa werken aant doen
Vanavond weer van 19h-21h live op Evolution FM, van 19h-20h guest mix van Dj Tomax.. Prog setje! Zeker meegenieten! Stream: Zie sig
Tuned in, hoewel er momenteel precies nog niks te horen is? 
The show has started! Tuune in!
Hier is de TL van Dj Tomax' Guest Mix
1. Jellisimo & Tim J - Walk My Talk
2. Jos� Amnesia ft. Linn - Closer (Dub Mix)
3. M.I.D.O.R. vs. Linn - Breathing (Prgz Mix)
4. �zg�r Can - Changed
5. Hawk - Need For Cognition
6. Niklas Harding pres. Blackout - Shadows
7. Matthew Dekay - Clearing The Mind
8. Niklas Harding pres. Arcane - Blue Circles
9. Elles De Graaf - Show You My World (Jonas Steur Mix)
10. Mark Otten - So Serene (Menno De Jong's Heading South Dub Mix)
11. Dogzilla - Without You (Dogzilla Dub)
En ik hoor nog steeds niks, buiten een vriendelijke man die me vertelt dat ik naar ��n of andere default intro aan het luisteren ben die ik moet updaten met m'n eigen content 
| Originally posted by Jasperovitsj En ik hoor nog steeds niks, buiten een vriendelijke man die me vertelt dat ik naar ��n of andere default intro aan het luisteren ben die ik moet updaten met m'n eigen content |
Ok�, dan ben ik al zeker dat het niet aan mij ligt 
Kunnen jullie niet luisteren?
Nope 
En de link klopt wel, want ik zie de naam van uw show verschijnen hoor. Alleen krijg ik telkens diezelfde intro-boodschap, gevold door stilte, zelfs geen ruis...
Hmm jullie zij nde 2 enigen... Anderen luisteren wel probleemloos mee.. Kzou ezggen, probeer rond iets na 8u nogeens, dan ben ik erop..
Zelfs als ik via de site ga krijg ik nog steeds dezelfde boodschap en stilte 
Geen alternatieve manieren om te luisteren?
Nope.. Een kerel is wel anat recorden dus mss wel 
Om 20u is het mijn beurt op www.t-spirit.be
Allemaal live enzo. 
Tune in of ik werp je een boze blik !
Zo meteen vlieg ik er weer in, luister nu toch eens mensen. 
Tuned in!
Mja, die kerel na mij connect een kwartier te vroeg.
Maarja, die wist ook niet dat ik aan het draaien was, kstond niet in de schedule voor vandaag, maar er was nog een gaatje. 
Spijtig, want het ging wel vlot. 
Tis weer zaterdagavond, dus binnen een half uurke weeral DJ Vega in the mix op www.lazerhothits.com
Hopelijk zenden ze vanavond dan de set uit die normaal vorige week uitgezonden had moeten worden, een overzicht van mijn favoriete tracks van 2005...
Den Transfusion is trouwens ook weer bezig op Lazer at the moment, en die det dat erg goed! 
sweeet !!! yahel