TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [28-10-2005] LEF: The Politics Of Dancing 2 Tour (Ferry & Paul) - Escape, Amsterdam
Pages (7): « 1 2 3 4 5 [6] 7 »
Ook leuk 
ZO
dan ga ik maar ns richting station...
see ya all strax 
ben er zo rond kwart voor 11 als de NS meewerkt...

| quote: |
| Originally posted by HBtje ZO dan ga ik maar ns richting station... see ya all strax ![]() ben er zo rond kwart voor 11 als de NS meewerkt... |
Technische perfecte set van PvD met weinig hitjes (behalve als toegift)
Die 4 km naar de auto lopen was wat minder 
| Originally posted by jp Technische perfecte set van PvD met weinig hitjes (behalve als toegift) Die 4 km naar de auto lopen was wat minder |
Net terug van Amsterdam.
Na wat file in Amsterdam binnen om half 12.
Ronald Van Gelderen was al bezig, set was wel OK.
Om 1 u Begon PvD aan zen set ; eerste 1u45 was in de TPOD2 stijl. Geen hitjes, geen vocals. Dan speelde hij "For An Angel" gevolg door wat van zen bekendere nummers.
Een kwartier later dan gepland nam ferry over met een leuke set, vond ze zelfs beter dan die van PvD. Om 10 na vier al doorgegaan.
+ leuke sets gehoord
+ Nergens moeten aanschuiven: bar, inkom
+ Stevig geluidsnive op het gelijkvloers
- Slecht geluid op het balkon
- Zeer druk en warm vooraan, amper plaats om te bewegen.
- Een laser is altijd leuk.
Supersets van Paul en Ferry! Eindelijk wat nieuwe tracks bij Ferry
ging met koorts naar het feest toe, maar heb me prima kunnen vermaken.
En ..... gabber-ei 
| Originally posted by jp Technische perfecte set van PvD met weinig hitjes (behalve als toegift) Die 4 km naar de auto lopen was wat minder |

Ronald Van Gelderen vond ik niks, Paul begon zwakjes, maar daarna werd t beter, tot de "Paul Van Dyk Megamix" en Ferry vond ik top!
Wel een erg duur avondje alles bij elkaar. Verder heb ik gleoof ik alle TA's die er warewn wel gezien 
Heerlijk avondje beleefd 
Ronald's set vond ik prima, lekker trancey en vooral die dikke breaks op t einde!
Paulus draaide ook erg verdienstelijk. Echt zoals het hoort op een clubavond met liefhebbers, veel nieuw materiaal en alleen op het einde een paar hitjes.
Ferry was echter de held van de avond met een superverassende set! Echt non stop staan dansen gewoon
Echt een heerlijke opbouw. Eerste lekker zweven en daarna knallen
In tijden niet zo'n goede set van hem gehoord!
Groot pluspunt deze avond waren toch wel al die mooie Aziatische vrouwen! ...

Groot minpunt: Die belachelijk hoge drankprijzen... Sla de Escape daarom de volgende keer maar over...
Oeee moe zeg -_-
Ik was pas om 00.30 binnen, was namelijk na me werk van plan te gaan, totdat ik ontdekte dat ik me kaartjes thuis laten liggen, ja erg slim ik weet het
en zoeken naar een parkeerplaats duurde ook eeuwen, uiteindelijk de auto in de garage gedumpt.. Was net op tijd voor de meeting, en toen snel dansen dansen.. Vond Paul wel erg vet, alleen eerste gedeelte wat minder hitjes.. stond eerst daarvoor, maar daar was het echt serieus niet te doen.. vette sauna en al iedereen had 30 vierkante cm ofzo.. en na 4u begon al vet in te kakken..
Leuke nacht al met al 
| Originally posted by MennoB Haha, hier advies geven om je auto in Markenhoven te zetten en zelf je auto ergens anders neer zetten |
| Originally posted by jp Van 20:00 tot 03:30hr had me dat 22 Euro gekost. Nee bedankt |
Does someone have the tracklistings?
Tracks that i can remember:
Ronald:
Mr. Sam - Lyteo (Rank 1 Remix)
The Police - SOS (Sander van Doorn Remix)
Ronald van Gelderen - Cold Storage
Jonas Steur - Castamara
Dogzilla - Without You (Ronald van Gelderen Remix)
Paul:
Marco V - False Light
Paul van Dyk - For An Angel (PVD Club Werk Mix)
Paul van Dyk - Nothing But You
Markus Schulz feat. Departure - Without You Near (Gabriel & Dresden Mix)
Ferry:
The Police - SOS (Sander van Doorn Remix)
Mojado - El Matador (Original)
Moonman - Galaxia (Ferry Corsten Remix)
| Originally posted by MennoB Markus Schulz feat. Departure - Without You Near (Coldharbour Mix) Ferry Corsten - Galaxia |
| Originally posted by eieregooie Gabriel & Dresden Remix Moonman /miereneuk mode |
Oh, heeft de nieuwe versie een andere naam gekregen? Suf...
Volgende keer in het Paard zonder dat Sensation publiek 
En zonder van gelderen 
Blijkbaar is er een radiobroadcast geweest :
n00b
Tracklist :
01. Kuffdam & Plant - Dream Maker
02. ID (World In My Hands)
03. Marco V - False Light
04. Emjay - Real High
Is dit echt ferry zijn setje? Dit lijkt meer op een setje van PvD.
Of is ferry gewoon van dyk zijn platen aan het draaien?
Iemand die het setje van beide heren heeft gezien/gehoord en dit ff kan opklaren?
Volgens mij is False Light maar 1 keer gedraait en wel door Paul van Dyk..
Zal wel een opname zijn van de preparty met Ferry voor LEF.
een koning heeft een half uur van de paul van dyk set gedaan 
Even een paar fotootjes: