TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Monday Bar Lucia Cruise 8-9/12 2005
Pages (7): « 1 2 3 4 5 [6] 7 »
Galet bra som vanligt.. O tjejerna k�rde riktigt bra, tufft att h�nga med i det tempot :P Blev ju n�stan lite tomt ibland p� stora golvet n�r alla var och r�jde till Dana, Anneli och g�nget.
Fergie var v�l enda stora besvikelsen.. Kan inte varit m�nga som stannade och lyssnade en l�ngre stund p� hans set. �r det s�nt han vanligtvis brukar lira eller, n�gon som vet?
Har sl�ngt upp 105 bilder fr�n kryssen p�:
http://www.almers.nu/MB_Lucia_Cruise_2005/

det var j�vligt bra n�r Dana spelades. tror m�nga har blivit impat ..
�ntligen hardstyle till Svenska folket 
Fergie k�ndes felplacerad... , efter AoB dragit delerium (d� man n�sta gr�t f�r att det var s� bra) s� verkade ju knappt n�n vara sugen p� de "stuket" som Ferige verkade lira.. , d� var det bara o glida upp till Dana o tok�sa! =)
Fast igen som ja sa.. Anneli.. oj oj oj va impad jag �r av henne.. , g�r l�tt p� fler grejer som hon �r inblandad i!
en riktig kanonkryss. haha keddo peter den gamle r�ven, tog bakv�gen in p� b�ten lr n�t, han slapp ju typ betala.
| quote: |
| Originally posted by staz haha keddo peter den gamle r�ven, tog bakv�gen in p� b�ten lr n�t, han slapp ju typ betala. |
tur att han inte ramla av den eller n�t 
vad tror vi om chanserna att n�n artist/dj spelade in n�tt av sina set? /l�t n�n annan spela in? *vill h�ra igen!!*
| Originally posted by DxMxC vad tror vi om chanserna att n�n artist/dj spelade in n�tt av sina set? /l�t n�n annan spela in? *vill h�ra igen!!* |
| Originally posted by mr_fisken Man kan ju alltid hoppas men �r tveksam till det. Mailade mysteria och fr�gade, hoppas dom spelade in danas set iaf. |
I CANT FEEL MY LEGS!
| Originally posted by xPROXYx I CANT FEEL MY LEGS! |
*mutter*mutter*mutter* (kastar repet runt tr�dgrenen och sp�nner snaran h�rdare...)
sm�rtar att l�sa inl�ggen dagarna efter :| �ven om h�rdstil och psyktr�ns �r allt annat �n my cup of tea s� verkar det som att jag missade en schyssft fest...fram tills i somras hade jag inte missat n�gon kryssning...k�nns som en del av mig d�tt n�r jag inte varit p� kryssning p� �ver ett halv�r...hoppas det blir en v�rkryssning, d� �r jag definitivt d�r!
| Originally posted by Laszlo sm�rtar att l�sa inl�ggen dagarna efter :| �ven om h�rdstil och psyktr�ns �r allt annat �n my cup of tea s� verkar det som att jag missade en schyssft fest...fram tills i somras hade jag inte missat n�gon kryssning...k�nns som en del av mig d�tt n�r jag inte varit p� kryssning p� �ver ett halv�r...hoppas det blir en v�rkryssning, d� �r jag definitivt d�r! |
| Originally posted by mr_fisken I maj kommer Ferry Corsten och Agnelli&Nelson |
| Originally posted by St_Andrew Enligt? |

| Originally posted by mr_fisken Enligt ferry sj�lv, han o jag e r�tt tajta ![]() N�men mondaybar avsl�jade det nu p� luciakryssen |

kvittar ju typ, man kunde ju komma med som 18-19 denna kryss om man mailade mondaybar. en trend som inte l�r f�rsvinna s� l�nge det finns platser kvar sista veckan iaf.
kvittar ju typ, man kunde ju komma med som 18-19 denna kryss om man mailade mondaybar. en trend som inte l�r f�rsvinna s� l�nge det finns platser kvar sista veckan iaf.
| Originally posted by DxMxC AVB �gde.. ,men den som �gde h�rdast m�ste ju varit Dj Anneli herregud vilken sk�n musik!, k�ndes som hon toppade och �vertr�ffade sig sj�lv g�ng p� g�ng! , vilket j�vla �s det var!! |
| Originally posted by Aendy �r det inte helger�n att f�rkorta Above & Beyond till AVB? Det �r v�l en stor herre som lagt beslag p� det? |
| Originally posted by Laszlo sm�rtar att l�sa inl�ggen dagarna efter :| �ven om h�rdstil och psyktr�ns �r allt annat �n my cup of tea s� verkar det som att jag missade en schyssft fest...fram tills i somras hade jag inte missat n�gon kryssning...k�nns som en del av mig d�tt n�r jag inte varit p� kryssning p� �ver ett halv�r...hoppas det blir en v�rkryssning, d� �r jag definitivt d�r! |
| Originally posted by RebeL9 att d�mma av lineupen s� var det v�l ingen psytrance d�r p� denna kryssningen. hade det varit det hade det varit intressant dock ingen full on utan sk�n gungande progpsy ala Ticon och Vibrasphere ! |
du m�ste missat anneli men hon lirade iaf psy p� kryssningen
| Originally posted by RebeL9 att d�mma av lineupen s� var det v�l ingen psytrance d�r p� denna kryssningen. hade det varit det hade det varit intressant dock ingen full on utan sk�n gungande progpsy ala Ticon och Vibrasphere ! |
agnelli & Nelson + ferry...wohooo I'm going ! 
ska b�rja spara pengar redan nu, om det verkligen blir s� kommer det bli asnice! 
Det �r ju en riktigt grym lineup f�r trance men jag hoppas p� andra stilar ocks�, g�rna progg/house p� ett golv, hardstyle/hadcore p� ett annat och sen main kan f� k�ra trance