TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Monday Bar Lucia Cruise 8-9/12 2005
Pages (7): « 1 2 3 4 5 [6] 7 »

Posted by Alm_rs on Dec-10-2005 03:22:

Galet bra som vanligt.. O tjejerna k�rde riktigt bra, tufft att h�nga med i det tempot :P Blev ju n�stan lite tomt ibland p� stora golvet n�r alla var och r�jde till Dana, Anneli och g�nget.

Fergie var v�l enda stora besvikelsen.. Kan inte varit m�nga som stannade och lyssnade en l�ngre stund p� hans set. �r det s�nt han vanligtvis brukar lira eller, n�gon som vet?

Har sl�ngt upp 105 bilder fr�n kryssen p�:
http://www.almers.nu/MB_Lucia_Cruise_2005/

Posted by ScuL on Dec-10-2005 11:06:

det var j�vligt bra n�r Dana spelades. tror m�nga har blivit impat .. �ntligen hardstyle till Svenska folket

Posted by DxMxC on Dec-10-2005 12:04:

Fergie k�ndes felplacerad... , efter AoB dragit delerium (d� man n�sta gr�t f�r att det var s� bra) s� verkade ju knappt n�n vara sugen p� de "stuket" som Ferige verkade lira.. , d� var det bara o glida upp till Dana o tok�sa! =)

Fast igen som ja sa.. Anneli.. oj oj oj va impad jag �r av henne.. , g�r l�tt p� fler grejer som hon �r inblandad i!

Posted by staz on Dec-10-2005 12:16:

en riktig kanonkryss. haha keddo peter den gamle r�ven, tog bakv�gen in p� b�ten lr n�t, han slapp ju typ betala.

Posted by keddo on Dec-10-2005 12:36:

quote:
Originally posted by staz
haha keddo peter den gamle r�ven, tog bakv�gen in p� b�ten lr n�t, han slapp ju typ betala.

mm tur att han inte ramla av den eller n�t

M�ste till�gga att misstress barbera var riktigt grym ocks�.

Posted by DxMxC on Dec-10-2005 12:41:

vad tror vi om chanserna att n�n artist/dj spelade in n�tt av sina set? /l�t n�n annan spela in? *vill h�ra igen!!*

Posted by mr_fisken on Dec-10-2005 12:57:

quote:
Originally posted by DxMxC
vad tror vi om chanserna att n�n artist/dj spelade in n�tt av sina set? /l�t n�n annan spela in? *vill h�ra igen!!*

Man kan ju alltid hoppas men �r tveksam till det. Mailade mysteria och fr�gade, hoppas dom spelade in danas set iaf.

Posted by DxMxC on Dec-10-2005 13:04:

quote:
Originally posted by mr_fisken
Man kan ju alltid hoppas men �r tveksam till det. Mailade mysteria och fr�gade, hoppas dom spelade in danas set iaf.

mmkay.. *h�ller tummarna*

Posted by xPROXYx on Dec-10-2005 14:56:

HappyHappy

I CANT FEEL MY LEGS!

Posted by Hauken on Dec-10-2005 15:07:

quote:
Originally posted by xPROXYx
I CANT FEEL MY LEGS!

Samma h�r =)

Toppkryss som vanligt!

H�ll p� att missa den dock pga 1 timmes f�rsening med Fly Me p� �stersunds flygplats. Klarade oss med 5 min marginal eller s� :S

Ngt som inte verkar n�mts �n �r Anne Savages spelning som aldrig riktigt blev av... f�rst och fr�mst gick hon ju aldrig p� utan l�g avd�ckad i bakgrunden. Sen b�rjade hon lira lite, vilket l�t helt ok i 10 min, sen b�rjade mixarna bli mer och mer offbeat och det l�t helt enkelt f�rj�vligt... tillslut stod hon bara och gunga och dem plockade bort henne.. vad fan �r det?! V�ldigt proffsigt av henne att supa ner sig eller vad hon nu gjort inf�r en spelning. less man blir.

Men.. d� kom Dana p� desto tidigare ist�llet! Man grinade ju inte direkt �ver Anne n�r Dana dunkade ig�ng Back In Time =). Helt sjukt sett, dansade hela... damn damn damn!! Hon kanske kunde sn�lat lite mer p� "stormers" och inte bara peakeat hela tiden, det blev lite v�l maxat, men det �r sm�gn�ll =). En snubbe i Globalhardstyle.com tshirt d�k ju �ven upp under settet, visade sig vara ScuL, trevligt =), ngn st�rre konversation blev det ju dock inte man var ju lite "upptagen" s� att s�ga...!

A&B var helt ok, Johnny gjorde verkligen sitt dag2.

B�sta kryssen f�r mig hitills helt klart!

Posted by anuga on Dec-10-2005 15:19:

*mutter*mutter*mutter* (kastar repet runt tr�dgrenen och sp�nner snaran h�rdare...)

Posted by Laszlo on Dec-10-2005 15:36:

sm�rtar att l�sa inl�ggen dagarna efter :| �ven om h�rdstil och psyktr�ns �r allt annat �n my cup of tea s� verkar det som att jag missade en schyssft fest...fram tills i somras hade jag inte missat n�gon kryssning...k�nns som en del av mig d�tt n�r jag inte varit p� kryssning p� �ver ett halv�r...hoppas det blir en v�rkryssning, d� �r jag definitivt d�r!

Posted by mr_fisken on Dec-10-2005 15:54:

quote:
Originally posted by Laszlo
sm�rtar att l�sa inl�ggen dagarna efter :| �ven om h�rdstil och psyktr�ns �r allt annat �n my cup of tea s� verkar det som att jag missade en schyssft fest...fram tills i somras hade jag inte missat n�gon kryssning...k�nns som en del av mig d�tt n�r jag inte varit p� kryssning p� �ver ett halv�r...hoppas det blir en v�rkryssning, d� �r jag definitivt d�r!

I maj kommer Ferry Corsten och Agnelli&Nelson

Posted by St_Andrew on Dec-10-2005 16:09:

quote:
I maj kommer Ferry Corsten och Agnelli&Nelson

Enligt?

Posted by mr_fisken on Dec-10-2005 17:31:

quote:
Originally posted by St_Andrew
Enligt?

Enligt ferry sj�lv, han o jag e r�tt tajta

N�men mondaybar avsl�jade det nu p� luciakryssen

Posted by St_Andrew on Dec-10-2005 17:36:

quote:
Enligt ferry sj�lv, han o jag e r�tt tajta

N�men mondaybar avsl�jade det nu p� luciakryssen

�r 20 d� ox�, s� j�vla perfekt

Posted by staz on Dec-10-2005 20:00:

kvittar ju typ, man kunde ju komma med som 18-19 denna kryss om man mailade mondaybar. en trend som inte l�r f�rsvinna s� l�nge det finns platser kvar sista veckan iaf.

Posted by staz on Dec-10-2005 20:00:

kvittar ju typ, man kunde ju komma med som 18-19 denna kryss om man mailade mondaybar. en trend som inte l�r f�rsvinna s� l�nge det finns platser kvar sista veckan iaf.

Posted by Aendy on Dec-10-2005 23:07:

quote:
Originally posted by DxMxC
AVB �gde.. ,men den som �gde h�rdast m�ste ju varit Dj Anneli herregud vilken sk�n musik!, k�ndes som hon toppade och �vertr�ffade sig sj�lv g�ng p� g�ng! , vilket j�vla �s det var!!

�r det inte helger�n att f�rkorta Above & Beyond till AVB? Det �r v�l en stor herre som lagt beslag p� det?

Posted by anuga on Dec-10-2005 23:10:

quote:
Originally posted by Aendy
�r det inte helger�n att f�rkorta Above & Beyond till AVB? Det �r v�l en stor herre som lagt beslag p� det?

Hehehe, jo, med tanke p� att de sj�lva har g�tt ut med urs�kter tre ggr innan f�r att n�gra dumbasses skrev AVB p� Posters ist�llet f�r A&B och folk trodde AvB skulle spela...

Posted by RebeL9 on Dec-10-2005 23:38:

quote:
Originally posted by Laszlo

att d�mma av lineupen s� var det v�l ingen psytrance d�r p� denna kryssningen. hade det varit det hade det varit intressant
dock ingen full on utan sk�n gungande progpsy ala Ticon och Vibrasphere !

Posted by mr_fisken on Dec-11-2005 02:10:

quote:
Originally posted by RebeL9
att d�mma av lineupen s� var det v�l ingen psytrance d�r p� denna kryssningen. hade det varit det hade det varit intressant

uhm du m�ste missat anneli men hon lirade iaf psy p� kryssningen

Posted by Laszlo on Dec-11-2005 12:30:

quote:
Originally posted by RebeL9

hmmm, okej...�r dessv�rre inte v�ldigt insatt ju just den scenen men jag trodde Anneli spelar just psytrance. :| I vilket fall som helst har hon inte f�tt speciellt mycket fart p� mina f�tter de g�nger jag sett henne spela tidigare.

Sa de n�got datum f�r n�sta kryssning f�rresten? Ferry Corsten �r f�r �vrigt n�gon som jag aldrig gillat speciellt mycket...jag vet inte vad det �r i hans set som absolut inte tilltalat mig det en endaste g�ng. Kanske jag som h�rt honom vid fel tillf�llen. Who knows..? Men det �r skit sak samma, jag h�nger med p� n�sta kryss i vilket fall som helst. F�rhoppningsvis sl�nger de in ett g�ng tunga house- eller technojockar p� n�got av de andra golven...

Posted by Vizay on Dec-11-2005 16:07:

agnelli & Nelson + ferry...wohooo I'm going !

ska b�rja spara pengar redan nu, om det verkligen blir s� kommer det bli asnice!

Posted by mr_fisken on Dec-11-2005 16:53:

Det �r ju en riktigt grym lineup f�r trance men jag hoppas p� andra stilar ocks�, g�rna progg/house p� ett golv, hardstyle/hadcore p� ett annat och sen main kan f� k�ra trance

Pages (7): « 1 2 3 4 5 [6] 7 »