TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BeTA Mix
Pages (11): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 »
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Alleen de deelnemende DJ's hebben toegang tot de FTP en bijgevolg tot de tracklists �n de mix in elk stadium Kvind dat wel leuk, dan kan iedereen die mee in het project betrokken is het stap voor stap blijven meevolgen! ![]() En de rest, tjah...die moeten maar geduld hebben! |
| Originally posted by Jasperovitsj Ondanks dat er nog maar 2 plaatjes in de mix zitten klinkt hij toch al goed! Alleen is het nu te hopen dat de titel van de openingstrack geen waarheid wordt voor deze mix |

Ik wou ook die track voor te openen !
Ge hebt het verraden
| Originally posted by Push2005 Edit: Jasper, tis uwe schuld Ge hebt het verraden |
| Originally posted by Jasperovitsj Anyway, ik weet �cht ni welke plaat ik moet kiezen! Kheb er 2, en ze zijn allebei even mooi, betekenen evenveel voor mij en zijn ook allebei perfect voor deze plaats in de mix... ik haat dilemma's! |
| Originally posted by Jasperovitsj Anyway, ik weet �cht ni welke plaat ik moet kiezen! Kheb er 2, en ze zijn allebei even mooi, betekenen evenveel voor mij en zijn ook allebei perfect voor deze plaats in de mix... ik haat dilemma's! |
Jullie verpesten het voor de hele groep!
Kee, dan zal ik wel geen classic draaien 
(wat is een stoefer?)
stoefer = opschepper in mooi nederlands 
Kunnen de noorderburen ni volge? 
Zo, net opgenomen, en ik ben de mix nu op de pc aan het recorden. Dus met wat geluk staat hij binnen een uurtje klaar voor de volgende! 
ik ga voor een verassing zorgen denk ik... wait and see
Wa zouden jullie zeggen als ik er op het einde 'n Regi plaat inmix ... puur Belgsich en zo op het einde van de set moet da tocch geweldig klinken h� 
lol!
pooley, you in?
anders go!
En dan moogt ge de informatie aan de volgende doorspelen rechtstreeks zulle 
yet to listen to the added mix
Uit nieuwsgierigheid... Wie is er nu eigenlijk bezig ? Pooley ?
BB ge gaat uw sterreke in de eerste post moeten updaten eh 
ik heb nog niets gehoord iig... En inmiddels is me vrije weekend voorbij 
| Originally posted by Push2005 Wa zouden jullie zeggen als ik er op het einde 'n Regi plaat inmix ... puur Belgsich en zo op het einde van de set moet da tocch geweldig klinken h� |
| Originally posted by Push2005 Wa zouden jullie zeggen als ik er op het einde 'n Regi plaat inmix ... puur Belgsich en zo op het einde van de set moet da tocch geweldig klinken h� |
| Originally posted by eieregooie ik heb nog niets gehoord iig... En inmiddels is me vrije weekend voorbij |
)
m'n ftp ligt momenteel eventjes plat, omdat er een abuse is geweest. Blijkbaar hebben kerels van Romeni� mijn paswoord teweten gekomen en hebben ze een phishing-pagina op mijn account geplaatst. Deze heeft dan een mail rondgestuurd naar duizenden mensen!
Nu, we zijn druk bezig met alles opnieuw inorde te brengen. Ik vrees wel dat de filmpjes van Tomorrowland niet meer online zullen komen. Mijn excuses daarvoor, maar ik heb te weinig upload over om ze te uppen. De beta-mix blijft dezelfde normaal!
Ik hou jullie op de hoogte!
Groetjes,
Seba
ca marche again! Happy mixing 
| Originally posted by Pheatus ca marche again! Happy mixing |
blijkbaar
kwas ook wel verschoten ze! En ergste van al: ze moeten mijn hoofdpaswoord gevonden hebben om op onze ftp te kunnen. En met dit paswoord kan je zowat al onze klanten hun sites plat leggen
.
Nuja, het nieuwe paswoord zullen ze zo snel niet meer vinden
. En elke klant-site krijgt een andere pass.
Haha, net eens goed geluisterd naar de voorlopige versie; gaat zwaar de goeie richting uit met deze mix vind ik 
Heel goeie mixes en gewoon steengoeie muziek 
Kzen es curieus wat ervan gaat worden. 
Prioriteitenlijstje...
- Perceptions mixen voor morgen
- Icone's ID contest update nakijken
- BeTA mix mixen
- Website repareren
En aangezien ik aan dat laatste vanavond al wil kunnen beginnen... Zal ik de rest ook vandaag maar moeten doen...