TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Trance Energy 2006
Pages (7): « 1 2 3 4 5 [6] 7 »
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Nemas problemas.... Fast det �r snarare ca. 30'000 pers =) Dock s� �r jag r�tt l�tt att hitta... Jag st�r i princip alltid l�ngst fram lite till h�ger om DJn... + Ser DJn bra (�ven om man n�stan f�r nacksp�rr )+ Inte s� satans j�vla h�gt f�r det �r aldrig h�gtalare i mitten p� ID&T event + Inte s� tr�ngt faktiskt - Man kan f� nacksp�rr - L�ngt bit att g� om man ska p� toan eller till ett annat golv Faktum �r att man springer in i en del m�nniskor flera g�nger. Ex-vis s� sprang jag in i 2 jag k�nner flera g�nger p� Innercity 2003 med 52'000 bes�kare |
Jahapp dags � b�rja r�ra p� sig d�r�, allt e packat � klart s� det �terst�r bara att v�xla lite 
Syns p� bussen eller d�r nere i v�rsta fall, steve jag ringer la dig imorrn f�r � kolla vart du befinner dig osv.
f�r du skulle v�l med i Utrecht � chilla eller hur? 
Ha s� kul nu v�nner!
Sj�lv ska jag stanna hemma .. eller tja.. ska ju till estocholmo .. men �nd� 
Fan jag skrev fel... ha ha... brukar st� till v�nster...
H�ger �r go'dag go'dag-handen... v�nster �r den andra 
| Originally posted by Vizay Jahapp dags � b�rja r�ra p� sig d�r�, allt e packat � klart s� det �terst�r bara att v�xla lite ![]() Syns p� bussen eller d�r nere i v�rsta fall, steve jag ringer la dig imorrn f�r � kolla vart du befinner dig osv. f�r du skulle v�l med i Utrecht � chilla eller hur? |

| Originally posted by SteveTranz4ever Jag ![]() Ni |

| Originally posted by SWE_TRANCE haha, sluta upp � vara s� mallig bara f�r att du ska vara elajt och flyga Hoppas att du f�r sitta j�mte en 240 kilos bj�sse som luktar svett och sover mot din axel S� kan vi andra mysa ihop p� bussen..hehe Om en timma b�r det av mot G�teborg och ska dricka lite och umg�s med v�rat s�llskap. Sen b�r det av vid 22-tiden s�derut ![]() Syns i Utrecht alles |
Stereon p� h�gsta, utvilad, nyduschad, mat i magen, strax kommer skjutsen till Arlanda
HERE I GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Bye bye suckers !!!!!!!!!111oneoneone
Ha det s� bra d�! 
D� var man hemma igen ! Sk�nish !
Planet lyfta ca.13:00
Sovit lite korta stunder p� flygplatsen och planet hem.
Tycker 06 var b�ttre �n 05... bra musik rakt igenom n�stan...
PUSH var grym ! Love M.I.K.E.
N�stan fotat 1Gb ! F�r se hur mycket som ens blev bra... 567 bilder blev de, runt 100 �ker v�l upp p� Liquid.
Ses & h�rs.... kul att tr�ffa en del Svenskar... ni �r ju snyggast iaf. i pundarlandet
kort review
ronald van gelderen - .. b�rjan var f�r seg (inte min grej)
k�k ... var hungrig 
above & beyond bara de sista 2 l�tar som jag tyckte om (clear blue water & satellite) 
ernesto & bastian live... ehm lite f�r mycket bass framf�r scenen men kul live performance
judge jules ++
armin van buuren ++
gielen .. s�d�r
randy katana.. hm lite monotomt/enformig +-
push... KUL
marcel woods .. bra men kunde varit b�ttre
scot project .. �ger =)
har tr�ffat en del TC-folk p� f�rfesten iofs men jag har inte sett n�gon p� TE (!!) fattar inte hur det kan h�nda n�r man kommer med s� m�nga. jag har g�tt n�stan �verallt i de 10 timmar och har inte hittat n�n f�rutom Steve! 
och tack vore honom och liquidsunset fick jag presspass hehe 
2 atmosferimpressioner 
lagom bild fr�n TC-f�rfesten

marcel woods

Mina bilder finns nu p� http://www.liquidsunset.org
Mer bilder kommer snart ! �ven en video tids nog...

Har �ntligen vilat lite mer men nu ska jag l�gga mig igen 
phew, kom precis hem nu, bussen landade v�l runt 04.00 i Sthlm, ku kul :/
Desto roligare var festen, fyfan va skoj jag haft. Armin och Above & Beyond �r mina solklara gudar fr�n TE i �r, sjukt bra set fr�n b�da!
Vilken avslutning av Armin, trodde aldrig jag skulle f� h�ra Carte Blanche p� en s� stor fest, klockrent. Jag och Jeremy dansade loss rej�lt n�r han sl�ppte den 
Sen handlade v�l resten av kv�llen mest om att �verleva sm�rtorna i mina kn�n och f�tter, sm�dansade lite, sm�haltade lite osv 
Sjukt n�jd med resan, synd bara att vi hamnade med det "j�tteroliga" partyg�nget p� bussen, riktigt jobbiga m�nniskor f�r att vara �rlig.
Ohh well, dags att sova ordentligt f�r f�rsta g�ngen den h�r helgen 
sm� filmer
[[ LINK REMOVED ]]
| Originally posted by SteveTranz4ever D� var man hemma igen ! Sk�nish ! Planet lyfta ca.13:00 Sovit lite korta stunder p� flygplatsen och planet hem. Tycker 06 var b�ttre �n 05... bra musik rakt igenom n�stan... PUSH var grym ! Love M.I.K.E. N�stan fotat 1Gb ! F�r se hur mycket som ens blev bra... 567 bilder blev de, runt 100 �ker v�l upp p� Liquid. Ses & h�rs.... kul att tr�ffa en del Svenskar... ni �r ju snyggast iaf. i pundarlandet |
Hoppas att man f�r bilderna snart =) fan va kul det var.
H�r �r n�gra klipp ifr�n mig
[[ LINK REMOVED ]]
Btw var det n�gon som s�g vad som h�nde n�r typ 20vakter kom rusande i fullfart p� main?
Vore kul att se n�gon form av playlist

| Originally posted by thernan Vore kul att se n�gon form av playlist |
har precis lyssnat igenom gielens set. var v�ll halvbra. V�ntar p� de andra =)
Jag m�ste s�ga att Johan Gielen spelade ett ganska bra set, jag �r verkligen imponerad av hans nya l�t, Magnitude den �r fan riktigt bra! 
Om du klickar p� den h�r gubben
s� kan du "inte" tanka hem Johan Gielens live-set
| Originally posted by mr_fisken Btw var det n�gon som s�g vad som h�nde n�r typ 20vakter kom rusande i fullfart p� main? |
300 pics Trance Energy (zipped):
host 1: [[ LINK REMOVED ]]
Host 2: http://www.yourfilehost.com/media.p...06_300_PICS.zip
Host 3: http://s23.yousendit.com/d.aspx?id=...AN0APCS96X3FMXN
Det har kommit en videosnutt fr�n id-t.
mms://media.hosting.nob.nl/dutchview/id-t/tranceenergy2006.wmv
M�ste bara s�ga att jag var heln�jd och rej�lt utpumpad efter detta
N�r vi kom till Utrecht tog det oss en evighet att hitta det fiiina vandrarhemmet vi bokat via internet.
Halv�gs dit fick vi v�nda f�r att m�ta upp n�gra TCfolk som ville l�na dusch.. Framme vid stationen ins�g vi att dom redan g�tt. S� d� var det bara ranta tillbaka..
Hittade gjorde vi och det fiiina vandrarhemmet visade sig vara st�kigt, oorganiserat och f�rfallet. Det f�rsta vi m�tte var en halvtokig tysk som bad oss g� upp f�r trappan och in till "receptionen".
Vi klev �ver kilometersvis med tv�tt och kom in i ngn slags samlingsrum som var kn�kfullt med folk..
Efter en stund kom vi underfund med att TCpojkarna redan hittat dit
Dom s�g r�tt f�rvirrade ut
Vi kom ocks� underfund med att v�ran fina bokning inte existerade
Men vi fick l�fte om att "h�nga" d�r s� mycket vi ville och �ta hur mycket vi ville.. Vilket var riktigt schysst
Dom sa ocks� att vi troligtvis kunde f� ett rum p� morgonen eftersom n�gra troligtvis �kte tidigt.
N�r vi kom dit vi halv �tta sov alla.. Vi satt i trappan och sov...
Efter stund kom den halvtokiga tysken och b�ddade i en skrubb med h�l i tak och golv p� tv� r�tt skitiga madrasser..
Rummet var iskallt och vi sov med ytterkl�der och skor p� med varsin badrock som t�cke
Anyways..
Trance Energy var asgrymt!
Ernesto & Bastian var skitkul att se om man bortser fr�n alldeles f�r mycket bas som fick det att vibrera i hela br�stkorgen..
Armin var mycket b�ttre �n vad jag f�rv�ntat mig 
Push och Scot Project var bara f���r bra!
Johan Gielen var eg inget jag tyckte var ngt vidare..
Marcel Woods blev lite av en besvikelse men fyrverkerier �r ju alltid kul
Lita p� att jag �ker n�sta �r med