TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Linnnnnnnn welkom op et TA forum =)
Pages (7): « 1 2 3 4 5 [6] 7 »
Dit is gewoon weer uiterst jammer dat een dame zich door ons gedrag zich uit het veld laat slaan. Valt meer weer tegen......
Maar ja misschien verdienen wij het?????? Wie zal het zeggen....
Dj Dazzle???? hmm luisteren dan maar kijken of het beetje veelbelovend klinkt
en over die boete 25.000 : 2,20371 = � 11344,505402253472553103629787949 hmm afgerond �11345
hmm 100.000 = � 45387 <-- met die euro lijkt het minder stout 
Gegroet
| quote: |
| Originally posted by Donna hehe zou je toch echt wel moeten kennen,Dazzle is van blackhole too en heeft de freedom cd's gemixed,also een aantal zeer vette producties gemaakt,en ach op een aantal *aardige* feestjes gedraait,kortom,vrij bekend hoor |
DJ Dazzle draait best wel relaxed...
Zou je toch eigenlijk wel moeten kennen als bezoeker van t forum
| Originally posted by John henkie_henk boete van 4e categorie is maximaal 25.000 (guldens...weetni in euros)..(5e cat. is max 100.000 gulden) maar waarvoor zou je zon boete krijgen dan? stout geweest? |
Bw.Sr.24 art 23:
er zijn zes categorieen;
De eerste categorie, vijfhonderd gulden;
de tweede categorie, vijduizend gulden;
de derde categorie, tienduizend gulden;
de vierde categorie, vijfentwintigduizend gulden;
de zesde categorie, een miljoen gulden.
Bij veroordeling van een rechtspersoon kan, indien de voor het feit bepaalde boetecategorei geen passende bestraffing toelaat, een geldboete opgelegd worden tot ten hoogste het bedrag van de hoogste categorie (snap jij het snap ik het?)
Wel uit mn blote kop opgeschreven dit, die boetes dan, en dan nog beweren dat ik mn tentamen recht vandaag kut heb gemaakt 
Anywayz, de hoogste boete die je in nederland kan krijgen is een miljoen! Dus als je nou ff tien miljoen losmaakt ergens, een jaartje de bak in en hoppa! 9 miljoen om verder mee te leven!
Dus Henkie, je moet kiezen: OF SUPERMEGA stout doen, of gewoon je bek houe 
Wel krom, ik heb alles moeten leren uit een burgerlijk wetboek van 2001/2002 maar ik heb nog geen euro gevonden in dat boek!
Recht schrijvers zijn maar nerds; willen ze dat iedereen na tien uur 's avonds vuurwerk mag afsteken, schrijven ze 10.00 uur op ipv 22.00!! Foutjuh! (waar alle jeugd dankbaar gebruik van maken
)
pff...zit ik me hier ook ff in mijn wetboekkie te bladeren , maar dat strafrecht ziet er toch wel errug ingewikkeld uit
ben blij dat ik me portie recht voor dit jaar alweer gehad heb! 
maare Henkie zal wel precies weten hoe de vork in de steel zit , want hij studeert namelijk niet voor niets management , economie en RECHT ....of lul je je er weer onderuit henkie? 
| Originally posted by Dj Alpha zeg John, wanneer komt die Linn nou weer een post doen? Ze moet wel terug komen hoor! |
| Originally posted by John ben ik trouwens de enige die de � als een vierkantje zie in de posts? |
| Originally posted by M5 maare Henkie zal wel precies weten hoe de vork in de steel zit , want hij studeert namelijk niet voor niets management , economie en RECHT ....of lul je je er weer onderuit henkie? |
enneh stond boete 4e graad op
Maar k wist nie hoe hoog dat was.. nja is dus wel redelijk hoog lol
| Originally posted by John misschien alsje et lief vraagt? ben ik trouwens de enige die de � als een vierkantje zie in de posts? |
Linnnnnnnnnnnn kom je weer truggggggggggggggg???? 
tyring man wat s die linnnnnnnn toch populair 10 pagina's terwijl ze
pas een keer wat gezgd heeft.......
was k maar zo populair
Grtz....
Yarnie
Proef ik hier een beetje jaloezie??��
Das wel een slechte eigenschap he Yarnie
(oh damn das een andere post
)
| Originally posted by Gurian Proef ik hier een beetje jaloezie??�� Das wel een slechte eigenschap he Yarnie (oh damn das een andere post ) |
In mijn interpetatie van Lip houden zeg ik liever:
ZIP THA LIP!!!!
whehehe mijn interpetaties zijn zo geweldig 
| Originally posted by !_PeTrUs_! Lip houde!!! |

Original posted by Optimus Trance Schaamlip? |
| Originally posted by LightForce Ben je geil of wil je een koekie????? |
| Originally posted by John ik wilde eigenlijk een normaal kadootje...ik was gistere nml jarig |

| Originally posted by John ik wilde eigenlijk een normaal kadootje...ik was gistere nml jarig |

hehe mn hint heeft gewerkt, bedankt snug en timE=)))..ik heb trouwens de leeftijd van 19 jaren bereikt
en deze thread gaat idd nergens meer over...het had een thread moeten zijn met 1 replytje..maja shit happens hehehe
nou de mazzzzels en ik vind dat dit wel de laatste post van deze thread is
over en sluiten 
| ik vind dat dit wel de laatste post van deze thread is |
oeps, nu is het niet meer de laatste post...
Johnnie, wat is die Linnnn van je? Je vriendinnetje? Iemand waar je acheraan zit?

ja, daar ben ik nou ook wel benieuwd naar johnieboy..
gefeliciteerd nog trouwens
wel lastig dat je dat tegenwoordig niet meer kunt zien wie er jarig is die dag (of kan dat nog wel?? laat me het dan ff weten waar dat is
)
greetz kolkiewolkie
Okay Okay Gefeliciflapsteerd en dat dan weer een paar threads later en een nogal zeikerend dagje op me werk 
Lang leve chago mensen op het werk.
Maar bij deze:
GEFELICITEERD GEFELICITEERD en euhm GEFELICITEERD!!!!!