TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De Grootste Belg
Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]
^ 't is beter dan pedo... euh kbedoel pater Damiaan
brel = foei, maar boudewijn is nog meer foei

boudewijn was idd wel ne grote kerel, heel het koningshuis tenandere
en ook ne grote schijnheiligaard,
nie da die veel verkeerd dee,
ma sommige mense doen alsof da nen heilige was(omdat em zo sterk tegestander was van abortus omda em zelf geen kindere kon krijge)
da bewijst mij dat ne mens was.
Grootste Belg?
"viva la republique"
| quote: |
| Originally posted by Sh!fty boudewijn was idd wel ne grote kerel, heel het koningshuis tenandere en ook ne grote schijnheiligaard, nie da die veel verkeerd dee, ma sommige mense doen alsof da nen heilige was(omdat em zo sterk tegestander was van abortus omda em zelf geen kindere kon krijge) da bewijst mij dat ne mens was. Grootste Belg? "viva la republique" |
| Originally posted by Sh!fty boudewijn was idd wel ne grote kerel |
grootste Belg = 2m20?
| Originally posted by djcresto grootste Belg = 2m20? |
sportmenschen zijn veel te licht om grote belgen te zijn vind ik. Hun prestaties rijken ni verder dan 3 bergen oprijden, ok�, ik zou het ni kunnen, toegegeven, EN DAN? Heeft dat voor de mensheid enige meerwaarde gebracht?
Maar ja, da's democratie zeker he. Ik vind sommige ministers ook te licht om minister te zijn, ma als het volk da wilt... dan moet da maar zo: Dictatuur van het proletariaat.
| Originally posted by Tiger777 sportmenschen zijn veel te licht om grote belgen te zijn vind ik. Hun prestaties rijken ni verder dan 3 bergen oprijden, ok�, ik zou het ni kunnen, toegegeven, EN DAN? Heeft dat voor de mensheid enige meerwaarde gebracht? |