TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA ID Contest 12 (deadline 22/12)
Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]
Ik snap ook niet goed wat het probleem is? 
Och, totaaaal onbelangrijk zulle!
| quote: |
| 13. Dance Nation - Dance! (Fire & Ice Remix) (0:15) 2.5/3 het zijn maar details in de remix, maar ze tellen |
| Originally posted by Belgian Bonzai Och, totaaaal onbelangrijk zulle! da was dus -0.5 wegens die 'Vital' neem ik aan, en bij mijn weten hoort die 'Vital' daar niet. Never mind |
En op discogs staat die Vital er idd ook niet bij. Nu maakt dat idd weinig uit, maar als ge bv. op slechts een half punt van de winnaar staat had dat wel een verschil kunnen maken, dus kvind dat wel goe dat ge dat zegt
wel, wanneer komt de volgende eraan? das wa ontspanning in deze blok/examentijden
Nog een paar dagen geduld 
| Originally posted by Bl@ckOut New Wave, volgende keer gaan we voor de 3 puntjes he? |
| Originally posted by mellow_head LMAO @ New Wave's points |
| Originally posted by Push2005 Volgende keer beter �h New Wave,de moed nie opgeven. |

| Originally posted by Shadowkid De gemiddelde score was 66.31 punten ![]() Top 3 van de meeste geraadde nummers Deze werd door iedereen behalve New Wave geraden.Net als de vorige door iedereen behalve New Wave geraden Deze werd enkel door The Freezz, en natuurlijk New Wave, niet geraden ![]() |

Ik heb zo'n zin in een nieuwe contest
!
gij moet studeren, gij hebt daar geen tijd voor
maar er mag er wel terug ��ntje komen ja 
| Originally posted by Bl@ckOut gij moet studeren, gij hebt daar geen tijd voor maar er mag er wel terug ��ntje komen ja |