TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- 2-2-2002;Dutch Dimension....Hoe was Het??
Pages (10): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 »
| quote: |
| Originally posted by TimeportE zoals al eerder vermeld, maak dan geen nieuwe thread maar gooi em in die dutch dimension thread.. ?? no offence siesta! ps wel een geinige tracklist!! |
Ik was er gister en ben hem nu aan 't leechen..
Dj_Tiesto_-_Live_at_Dutch-Dimension_Solo_Tour_Holland-SAT-02-02-2002-TWCMP3
TWCMP3 Roxxx
| Originally posted by Divine9 Ik was er gister en ben hem nu aan 't leechen.. Dj_Tiesto_-_Live_at_Dutch-Dimension_Solo_Tour_Holland-SAT-02-02-2002-TWCMP3 TWCMP3 Roxxx |
Heeft iemand please die link voor mij. Had er echt bij willen zijn.
Heb dan wel geen kabel, maar ken genoeg mensen die dat wel hebben 
Als de link niet zo gegeven mag worden dan graag in een PMetje of mailtje.
Onwijs bedankt alvast
| Originally posted by Divine9 Ik was er gister en ben hem nu aan 't leechen.. Dj_Tiesto_-_Live_at_Dutch-Dimension_Solo_Tour_Holland-SAT-02-02-2002-TWCMP3 TWCMP3 Roxxx |
Eerste foto's
Hier zijn de eerste foto's.
Ik zal er nog wel een paar online zetten. De rest kun je van de week zien op mijn website www.ikgahetjezeggen.com
Mzzl

waar zit dat twcmp3 toch .... irc ken ik ze nie finduuh en op het internet ook nie ...
Iemand ???
Uniq
| Originally posted by Uniq waar zit dat twcmp3 toch .... irc ken ik ze nie finduuh en op het internet ook nie ... Iemand ??? Uniq |
als u dat zou willen doen dan ben ik u zeer erkentelijk ...
Thanks..
Uniq
Stuur je gegevens en je hebt het 
Kleine moeite... ok der mogen nog 9 andere mensen :P
dat is een goede want die weet ik nie ...... ben ik nu de zwakste schakel ??... 
Uniq
Ik had er al een keer omgevraagd, maar dan nog een keertje
.
Zou je mij ook een pmetje kunnen sturen 
Onwijs bedankt
A please paas mij die ook ff ik heb um vannacht opgenomen dachtik
, maar ik wilde gaan luisteren en t was echt kut-kwaliteit, en heel er zacht...
Dus please!!
Ik bedoelde dus: jullie sturen MIJ de gegevens waar ik kan uploaden en ik doe het 
Ik wacht op de gegevens
En jullie op de set 
En de kwaliteit die ik heb is VET
Yep het was idd erg vet.Enige minpunt van de avond was alleen dat we op de gastenlijst zouden staan.Kwamen we er niet op voor.Mochten we zwart kaartje halen.1 van 60 en 1 van 70 euro.fokking duur.maar ja dat kon mijn avond niet verpesten.vette avond,goede sfeer,Mooie dames
en natuurlijk relaxede muziek.Ennuh PCP2017 als jij CJ Bolland al vond beuken,wat dacht je dan van speedy j - electric deluxe en Gaiden - Point Blank (Speedy J mix).Wooow wat was dat vet zeg daar in de HMH.gewoon 2 dikke technoraggers gedraaid.cool 
GREETZ!!
Als alle TranceAddicts nou ff zo aardig zijn om als ze de set hebben deze in hun Shared Folder van Audiogalaxy te zetten. Zo krijgen de mensen met een minder snelle verbinding ook een kans om hem te downen. Alvast bedankt,
WTB.
ps: Ik had 'm vannacht ook geprobeerd op te nemen maar om een of andere vage reden heb ik alleen het eerste kwartiertje (en dus niet de 7 uur waar ik 'm op ingesteld had).

| Originally posted by WTB Als alle TranceAddicts nou ff zo aardig zijn om als ze de set hebben deze in hun Shared Folder van Audiogalaxy te zetten. Zo krijgen de mensen met een minder snelle verbinding ook een kans om hem te downen. Alvast bedankt, WTB. ps: Ik had 'm vannacht ook geprobeerd op te nemen maar om een of andere vage reden heb ik alleen het eerste kwartiertje (en dus niet de 7 uur waar ik 'm op ingesteld had). |
35=Speedy J - Electric Deluxe....Hahahaha wat vet was dat zeg..damn
hij draaide ook nog Gaiden - Point Blank (Speedy J Mix)
GREETZ!!
| Originally posted by Sumaya Ik heb dus geen audiogalaxy en ga het er ook niet naar uploaden whatsover :P Aanbieden via verbindingen waar wij alleen maar over kunnen dromen vind ik voldoende, een ftp servertje open zetten is dan niet zo heel veel werk toch? |
).
Binnekort staat hij waarschijnlijk ook op Djmixes2k. Dus daar kan je hem dan ook vandaan halen 
jep er staat er trouwens een op audio galaxy, ik weet alleen niet of het de goeie is. Hij is in inder geval lang. Succes ermee
| Originally posted by TimeportE huh ![]() ![]() ![]() ![]() heb je zon rare internet telefoon ofzo.. nou iig VEEEEEEEELLLLL PLEZIER!!!! ![]() (tiesto draait nu uuh crystal - new order (lee coombs remix)!! |
Daar is strax de groepsfoto voor. Ik vond de meeting zeer geslaagd, hoop mensen gezien en het private feestje met tijs08 op jan johnston zal ik nooit vergeten 
GreetZ, DC
WTF
.. is die set nu al gereleasd.. hebben die releasers niks beter te doen 
Ik heb 'm lekker op de videoband.. toen ik vannacht thuis kwam hoorde ik net de "standaard" tiesto mix... Hidden Flight, Flight 643 en Fancy Fair 
Vanmorgen ff eerste deel geluisterd.. en dat was zwaar relaxt.. vooral Allure en dan dat zeer "chill" nummer New Order. Nu nog ff de mix op m'n PC zetten
:
Heyy,, was gister op DD; het was een SUPERfeest!
Maarre,, nou dus de question.. Weet iemand waar die set staat op internet? (en wil dit met mij delen!!) stuur dan aub ff een pm of mail ([email protected])..
Dank je wel alvast