TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voornemens 2006
Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Maar als ge wegzijt Toni, kunt ge dan aan X-Tune vragen om terug te komen? Anders wordt het hier zo saai |

| Originally posted by Toni_D2 Mijn voornemen voor 2006 is om nooit meer op dit forum te komen. |
Ik maak geen voornemens omdat daar toch nooit iets van komt. En dan kunde ook ni ontgoocheld zijn als iets ni lukt.
Ik ben al van vrijdag aan mijn goede voornemens bezig. Ik ben al elke dag een uurtje met de fiets gaan rijden
Het is soms afzien maar ik moet zeggen dat ik er mij goed door voel
Ik voel ook wel dat het keer vandoen is om te sporten. Vandaag staat er de volgende rit op het programma: Wetteren-Ten-Ede > Wetteren > Schellebelle > Berlare > Overmere > Laarne > Wetteren-Ten-Ede Dit zal wel een ritje worden van 1u30 denk ik
| Originally posted by FUSyke Wetteren-Ten-Ede > Wetteren > Schellebelle > Berlare > Overmere > Laarne > Wetteren-Ten-Ede Dit zal wel een ritje worden van 1u30 denk ik |
| Originally posted by Antony amai, da moet allemaal ver uiteen liggen dan |
op anderhalfuur zien ik ni zoveel dorpkes...
ma swel aangenamer fietsen in die streken waarschijnlek 
| Originally posted by FUSyke een 30km met een gewone fiets, dus geen koersfiets. Dit zal wel een normaal tempo zijn zeker? Mijn conditie is zeer laag en dus moet ge mee iets beginnen. Ik ben al tevreden met mijn prestatie vandaag |
morgen den derde, nog 363 dagen om te stoppen met roken 
| Originally posted by domineesje morgen den derde, nog 363 dagen om te stoppen met roken |
E�n van m'n goede voornemens was om op tijd te zijn op 't werk, zodat ik ook op tijd naar huis kan gaan.
k Was vanmorgen voor de verandering al 20 minuten te laat 
| Originally posted by Antony ni opgeven eh... |
Wat is er bij jullie gelukt?
| Originally posted by CygnusX - Definitief rijbewijs eindelijk halen ===> Ok - Leuk werk zoeken en vinden ===> Ok - Reis maken deze zomer ===> Ok - Sparen voor die reis ===> Ok - Een beetje leren koken ===> Niet ok - Genieten van mijn laatste half jaar op kot ===> Ok |
Kwist eigenlijk ni meer dat ik voornemens had voor dit jaar
| Originally posted by Bl@ckOut - Eindelijk eens een job vinden -> OK - Terug beginnen fitnessen -> half OK - Wat meer draaien -> OK - Mij wat meer met producing bezighouden -> niet echt OK |
Kijk es aan hoe levendig BeTA was vorig jaar. 
| Originally posted by domineesje I try, damn is moeilijk |
| Originally posted by Bertn - mijn thesis in eerste zit indienen - diploma dus in eerste zit binnenhalen - nog voor september mijn eerste job in de TV-wereld, ofwel bij een hip reclamebedrijf of zo - wat vermageren - blijven gestopt zijn met roken |

| Originally posted by Kelly* - paar kilo bijkomen - nief job zoeken (deze is saaaaaaaaaaai!) - euhm.... voor de rest wetek het ni.... |
| Originally posted by djcresto - mijn vriendin verwennen - paar reisjes maken - geen verkeersovertredingen - sparen? - kampioen spelen met men ploegske - oja ook nog wat kilo's vermageren. Der zijn er al veel af maar nog 5 eraf zou ideaal zijn. |

kvond geen post terug van mij, guess I didn't have any 
kvond geen post terug van mij, guess I didn't have any |