TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Afvallers & Verzwaarders Kamp
Pages (8): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 »
komop manne, komende zondag allemaal de Antwerp 10 miles meedoen =)
Komt weeral wa te vroeg om zonder voorbereiding mee te doen 
| quote: |
| Originally posted by Gladius komop manne, komende zondag allemaal de Antwerp 10 miles meedoen =) |
| Originally posted by Kelly* Hoogte: 1,71 m Gewicht: 47-48 kg BMI: 16 Mijn streefdoel: 54 kilo maar ben nog nooit boven de 50 geraakt.... zelfs ni dak 3 jaar gestopt was met sporten |

| Originally posted by Icone Kheb wel een vrij 'statische' job (read: achter de pc zitten) en ik heb een wagen nu, dus ik ga wat extra's moeten inlassen... Oppassen voor da buikske eventueel dus! |
| Originally posted by TOR Hehe, dito. Ben op korte tijd al vijf kilo bijgekomen gewoon door niet meer de fiets te nemen naar het station zoals tijdens de schoolperiode. Al een geluk dat ik nog 1 keer per week volleybal, anders was het hek al helemaal van de dam. In het weekend probeer ik ook zoveel mogelijk de fiets te nemen. |
| Originally posted by Icone Dat het maar snel ne keer trug mooier weer wordt in Belgi�; dan haal ik mijn fieske zeker trug boven! |
hier ook prachtig weer. ik ga nu al een dikke maand 3 keer per week 2 uur fitnessen (krachttoestellen only) en dinsdag en donderdag fietsen. gistre toch 40km gedaan, mag opgedreven worden... al wassek steendood omdak me ni wilde laten kennen aan al die ander wielertoeristen, hehe. volgende keer men eigen snelheid bepalen, en nu eerst men versnellingsappartaatje trug goe afstellen
Lengte: 1m83
Gewicht: 72 kg
Vooral toch door fitness. Ben daardoor al zo'n 4kg bijgekomen.
eerst wou ik niet posten.
is vrij simpel bij mij. Een goede 4 jaar geleden stond ik te vechten om af te vallen:
1,73m voor een goede 100 kilo
Nu: 62,5 kilo, dus in totaal een 40-tal kilo. En nu moet ik vechten om NIET meer af te vallen.
En dit allemaal door een obsessie voor mijn gewicht die een goede 2 jaar geleden begonnen is... tijdens de slechte periodes (4 dagen in het buitenland met jetlag voor een booking bvb) kwam ik terug met tot 4 kilo eraf.
Dit allemaal voor te zeggen, mensen, oppassen daarmee, en noodni te ver gaan met afvallen. Er is wel een no-return point en het brengt je leven in gevaar.
Ik ben gestopt met de weegschaal 3 keer per dag te checken en ik voel mij nu beter.
Je doet da eerst om je beter te voelen, ma als je te ver geraakt, dan voel je je nog slechter. Mijn vrouw heeft er ook last van, want het is een kleine nachtmerrie geworden om nog op een gewone manier te eten.
Voila, ik zeg niks anders en wens jullie allemaal veel succes ermee, ma ni te ver please.
L.
^ extreem
| Originally posted by Sh!fty ^ extreem |
| Originally posted by Aur�lie Zeker niet ,je zou er van verschieten hoeveel mensen elke dag op de weegschaal staan en hun calorie�n tellen |
| Originally posted by Aur�lie Zeker niet ,je zou er van verschieten hoeveel mensen elke dag op de weegschaal staan en hun calorie�n tellen |

| Originally posted by djcresto ik sta zo goed als elke dag op de weegschaal |
| Originally posted by djcresto ik sta zo goed als elke dag op de weegschaal |
Aight, kheb mij zonet ingeschreven voor The Classic, op 10 juli in Tessenderlo. Kheb die wedstrijd een paar jaar geleden ook al eens gelopen, en dat is echt een onvergetelijke ervaring. 4000 lopers op een prachtig parcours door het centrum van Tessenderlo, tussen 10000-en supporters, overal muziek en animatie, tis eens wat anders dan een normale stratenloop. 
Het doel is toch wel om zeker onder de 40 minuten te lopen, en hopelijk top 250 halen...
| Originally posted by Jasperovitsj Aight, kheb mij zonet ingeschreven voor The Classic, op 10 juli in Tessenderlo. Kheb die wedstrijd een paar jaar geleden ook al eens gelopen, en dat is echt een onvergetelijke ervaring. 4000 lopers op een prachtig parcours door het centrum van Tessenderlo, tussen 10000-en supporters, overal muziek en animatie, tis eens wat anders dan een normale stratenloop. ![]() Het doel is toch wel om zeker onder de 40 minuten te lopen, en hopelijk top 250 halen... |
| Originally posted by Jasperovitsj Aight, kheb mij zonet ingeschreven voor The Classic, op 10 juli in Tessenderlo. Kheb die wedstrijd een paar jaar geleden ook al eens gelopen, en dat is echt een onvergetelijke ervaring. 4000 lopers op een prachtig parcours door het centrum van Tessenderlo, tussen 10000-en supporters, overal muziek en animatie, tis eens wat anders dan een normale stratenloop. ![]() Het doel is toch wel om zeker onder de 40 minuten te lopen, en hopelijk top 250 halen... |
en hopelijk haal je je streef
| Originally posted by Bl@ckOut Nice. En over welke afstand hebben we het dan, anders zegt die 40 min niet veel natuurlijk |

hmm, kben toch niet tevreden hoor. Ik heb veel meer getraind dan vorig jaar, en toch kon (of durfde) ik m'n eigen geen zwaarder tempo opleggen. Ik had achteraf ook niet het gevoel dat ik er 'alles' uit had gehaald.
de plaats zegt zowiezo weinig omdat er veel meer volk meedeed. de tijd, 1 minuutje beter dan vorig jaar... meh =)
^Damn damn al die mooie initiatieven, nice guys, en congrats Gladius 
Me sebiet gaan inschrijven in de fitness..hopelijk heb ik der binnen een uurtje nog zin in...nog maar 2x geweest van de jaar 
vorig jaar om men broer een plezier te doen de korte classic run in tessenderloo meegedaan. waren wel iets te laat aan de start door verkeer enzo. eerste bochten dus kunnen zoeken tussen al het volk dat al op de baan was en verder constant mensen inhalen geef je op den duur ook op, al zigzaggend was het ook ongeveer nog 10km
heb achteraf niet eens naar men tijd gekeken, was wel 3 minuten sneller dan men broer
maar is wel mooi daar inderdaad, liepen door een sporthal vlak voor het podium waar een orkest aan het spelen was en je kon de muziek langs de kant op voorhand zelf mee kiezen op de website enzo... was leuk
succes dit jaar en hopen op een even stralende zon als verleden jaar
| Originally posted by Antony vorig jaar om men broer een plezier te doen de korte classic run in tessenderloo meegedaan. waren wel iets te laat aan de start door verkeer enzo. eerste bochten dus kunnen zoeken tussen al het volk dat al op de baan was en verder constant mensen inhalen geef je op den duur ook op, al zigzaggend was het ook ongeveer nog 10km : |
En als je zo laat vertrekt loop je de eerste 3 kilometer toch constant volk voorbij tot je eindelijk bij een groep komt die uw eigen tempo loopt...
| Originally posted by domineesje Hoogte: 1,69m Gewicht: 50 - 51 kg BMI: 17.9 - 18 kantje boord ondergewicht ![]() streef ==> tegen 31/12/2006, 52 - 53 kg ('t zal moeilijk gaan ze) |