TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Afvallers & Verzwaarders Kamp
Pages (8): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 »

Posted by Gladius on Apr-20-2006 08:55:

komop manne, komende zondag allemaal de Antwerp 10 miles meedoen =)

Posted by Jasperovitsj on Apr-20-2006 09:00:

Komt weeral wa te vroeg om zonder voorbereiding mee te doen

Posted by Xilver on Apr-20-2006 09:27:

quote:
Originally posted by Gladius
komop manne, komende zondag allemaal de Antwerp 10 miles meedoen =)

gezond doen zeker... zot

Posted by Icone on Apr-20-2006 14:47:

quote:
Originally posted by Kelly*
Hoogte: 1,71 m
Gewicht: 47-48 kg
BMI: 16

Mijn streefdoel: 54 kilo
maar ben nog nooit boven de 50 geraakt....
zelfs ni dak 3 jaar gestopt was met sporten

Holy crap

Best oppassen daarmee zou'k zeggen! Ik denk dat ge gerust zelfs 62kg zou mogen wegen ofzo.

Mijn 'stats':

Grootte: 1m91
Gewicht: +/-83kg
BMI: 22.75

Gezonde voeding van de mama (soep, pattatekes, groenten en vlees) en h��l v��l met de fiets naar school gaan (20 jaar). Meestal ging ik vroeger dan nog elk weekend een 5-tal uur sjotten, of een paar uur basketten

Kheb wel een vrij 'statische' job (read: achter de pc zitten) en ik heb een wagen nu, dus ik ga wat extra's moeten inlassen... Oppassen voor da buikske eventueel dus!

Op zich ni veel schrik om bij te komen ofzo, want dun zijn zit runs in the family

Posted by TOR on Apr-20-2006 17:20:

quote:
Originally posted by Icone
Kheb wel een vrij 'statische' job (read: achter de pc zitten) en ik heb een wagen nu, dus ik ga wat extra's moeten inlassen... Oppassen voor da buikske eventueel dus!

Hehe, dito.
Ben op korte tijd al vijf kilo bijgekomen gewoon door niet meer de fiets te nemen naar het station zoals tijdens de schoolperiode.

Al een geluk dat ik nog 1 keer per week volleybal, anders was het hek al helemaal van de dam. In het weekend probeer ik ook zoveel mogelijk de fiets te nemen.

Posted by Icone on Apr-21-2006 13:34:

quote:
Originally posted by TOR
Hehe, dito.
Ben op korte tijd al vijf kilo bijgekomen gewoon door niet meer de fiets te nemen naar het station zoals tijdens de schoolperiode.

Al een geluk dat ik nog 1 keer per week volleybal, anders was het hek al helemaal van de dam. In het weekend probeer ik ook zoveel mogelijk de fiets te nemen.

Dat het maar snel ne keer trug mooier weer wordt in Belgi�; dan haal ik mijn fieske zeker trug boven!

Posted by Den Backer on Apr-21-2006 13:42:

quote:
Originally posted by Icone
Dat het maar snel ne keer trug mooier weer wordt in Belgi�; dan haal ik mijn fieske zeker trug boven!

Tis ier bij mij in den tuin in schaduw 22�C & schoon zonneken derbij!!
Is da geen mooi weer mss? Of hoe ist dr bij u?

Posted by Antony on Apr-21-2006 13:57:

hier ook prachtig weer. ik ga nu al een dikke maand 3 keer per week 2 uur fitnessen (krachttoestellen only) en dinsdag en donderdag fietsen. gistre toch 40km gedaan, mag opgedreven worden... al wassek steendood omdak me ni wilde laten kennen aan al die ander wielertoeristen, hehe. volgende keer men eigen snelheid bepalen, en nu eerst men versnellingsappartaatje trug goe afstellen

Posted by IgnazZio on Apr-21-2006 16:39:

Lengte: 1m83
Gewicht: 72 kg

Vooral toch door fitness. Ben daardoor al zo'n 4kg bijgekomen.

Posted by Lolo on Apr-23-2006 20:11:

eerst wou ik niet posten.

is vrij simpel bij mij. Een goede 4 jaar geleden stond ik te vechten om af te vallen:

1,73m voor een goede 100 kilo

Nu: 62,5 kilo, dus in totaal een 40-tal kilo. En nu moet ik vechten om NIET meer af te vallen.

En dit allemaal door een obsessie voor mijn gewicht die een goede 2 jaar geleden begonnen is... tijdens de slechte periodes (4 dagen in het buitenland met jetlag voor een booking bvb) kwam ik terug met tot 4 kilo eraf.

Dit allemaal voor te zeggen, mensen, oppassen daarmee, en noodni te ver gaan met afvallen. Er is wel een no-return point en het brengt je leven in gevaar.

Ik ben gestopt met de weegschaal 3 keer per dag te checken en ik voel mij nu beter.

Je doet da eerst om je beter te voelen, ma als je te ver geraakt, dan voel je je nog slechter. Mijn vrouw heeft er ook last van, want het is een kleine nachtmerrie geworden om nog op een gewone manier te eten.

Voila, ik zeg niks anders en wens jullie allemaal veel succes ermee, ma ni te ver please.

L.

Posted by Sh!fty on Apr-23-2006 21:49:

^ extreem

Posted by Aur�lie on Apr-24-2006 13:48:

quote:
Originally posted by Sh!fty
^ extreem

Zeker niet ,je zou er van verschieten hoeveel mensen elke dag op de weegschaal staan en hun calorie�n tellen

Posted by djcresto on Apr-24-2006 13:48:

quote:
Originally posted by Aur�lie
Zeker niet ,je zou er van verschieten hoeveel mensen elke dag op de weegschaal staan en hun calorie�n tellen

ik sta zo goed als elke dag op de weegschaal

Posted by Icone on Apr-24-2006 14:01:

quote:
Originally posted by Aur�lie

Zeker weten. Er zijn denk ik nog veel mensen die vermoeden dat dingen zoals anorexia zaken zijn waarvoor je 'kiest', terwijl het echt wel een ziekte is.

Calorie�n tellen is nu niet echt iets voor mij, een gewicht is uiteindelijk ook maar een getal voor mij. Zoalng als ik me goed in mijn vel voel (psychologisch en 'esthetisch') - en ik krijg geen opmerkingen van mijn vriendin - dan zit alles goed

Grtz,
Wim

PS: about the wheather, het is enkel deze zondag bij ons thuis redelijk geweest, voor de rest ni veel soeps. De lente laat dit jaar FERM op zich wachten...

Posted by Jasperovitsj on Apr-24-2006 14:19:

quote:
Originally posted by djcresto

Posted by Bl@ckOut on Apr-24-2006 16:50:

quote:
Originally posted by djcresto

Zo heb ik ook een periode gehad, maar dan in de hoop dat ik wat was bijgekomen

Posted by Jasperovitsj on May-15-2006 15:54:

Aight, kheb mij zonet ingeschreven voor The Classic, op 10 juli in Tessenderlo. Kheb die wedstrijd een paar jaar geleden ook al eens gelopen, en dat is echt een onvergetelijke ervaring. 4000 lopers op een prachtig parcours door het centrum van Tessenderlo, tussen 10000-en supporters, overal muziek en animatie, tis eens wat anders dan een normale stratenloop.

Het doel is toch wel om zeker onder de 40 minuten te lopen, en hopelijk top 250 halen...

Posted by Bl@ckOut on May-15-2006 16:01:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Aight, kheb mij zonet ingeschreven voor The Classic, op 10 juli in Tessenderlo. Kheb die wedstrijd een paar jaar geleden ook al eens gelopen, en dat is echt een onvergetelijke ervaring. 4000 lopers op een prachtig parcours door het centrum van Tessenderlo, tussen 10000-en supporters, overal muziek en animatie, tis eens wat anders dan een normale stratenloop.

Het doel is toch wel om zeker onder de 40 minuten te lopen, en hopelijk top 250 halen...

Nice. En over welke afstand hebben we het dan, anders zegt die 40 min niet veel natuurlijk

Posted by domineesje on May-15-2006 16:02:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj

nice initiatief en hopelijk haal je je streef

succes!

Posted by Jasperovitsj on May-15-2006 16:19:

quote:
Originally posted by Bl@ckOut
Nice. En over welke afstand hebben we het dan, anders zegt die 40 min niet veel natuurlijk

10 kilometer
Wel een redelijk golvend parcours, maar de tijd die je verliest op de hellingen maak je weer goed tijdens de afdaling. Enfin, zolang je tijdens de afdalingen de motor niet opblaast

Daarstraks trouwens Gladius tegengekomen in de uitslagen van de Antwerp 10 miles. Net geen top 500, en een tijd van 1u08, not bad at all!!

Posted by Gladius on May-15-2006 16:32:

hmm, kben toch niet tevreden hoor. Ik heb veel meer getraind dan vorig jaar, en toch kon (of durfde) ik m'n eigen geen zwaarder tempo opleggen. Ik had achteraf ook niet het gevoel dat ik er 'alles' uit had gehaald.
de plaats zegt zowiezo weinig omdat er veel meer volk meedeed. de tijd, 1 minuutje beter dan vorig jaar... meh =)

Posted by Synthesia on May-15-2006 17:02:

^Damn damn al die mooie initiatieven, nice guys, en congrats Gladius

Me sebiet gaan inschrijven in de fitness..hopelijk heb ik der binnen een uurtje nog zin in...nog maar 2x geweest van de jaar

Posted by Antony on May-15-2006 17:59:

vorig jaar om men broer een plezier te doen de korte classic run in tessenderloo meegedaan. waren wel iets te laat aan de start door verkeer enzo. eerste bochten dus kunnen zoeken tussen al het volk dat al op de baan was en verder constant mensen inhalen geef je op den duur ook op, al zigzaggend was het ook ongeveer nog 10km heb achteraf niet eens naar men tijd gekeken, was wel 3 minuten sneller dan men broer

maar is wel mooi daar inderdaad, liepen door een sporthal vlak voor het podium waar een orkest aan het spelen was en je kon de muziek langs de kant op voorhand zelf mee kiezen op de website enzo... was leuk

succes dit jaar en hopen op een even stralende zon als verleden jaar

Posted by Jasperovitsj on May-15-2006 18:03:

quote:
Originally posted by Antony
vorig jaar om men broer een plezier te doen de korte classic run in tessenderloo meegedaan. waren wel iets te laat aan de start door verkeer enzo. eerste bochten dus kunnen zoeken tussen al het volk dat al op de baan was en verder constant mensen inhalen geef je op den duur ook op, al zigzaggend was het ook ongeveer nog 10km :

Hell yeah!

Toen ik die de eerste keer meedeed stond ik realtief vanachter bij de start, en het heeft exact 2 minuten geduurd voor ik eigenlijk over de startlijn kon vertrekken. Die 2 minuten kwamen toen wel mooi bij bij m'n eindtijd En als je zo laat vertrekt loop je de eerste 3 kilometer toch constant volk voorbij tot je eindelijk bij een groep komt die uw eigen tempo loopt...

Dit jaar toch iets meer naar voren proberen te vertrekken

Posted by domineesje on Oct-15-2006 17:26:

quote:
Originally posted by domineesje
Hoogte: 1,69m
Gewicht: 50 - 51 kg
BMI: 17.9 - 18

kantje boord ondergewicht

streef ==> tegen 31/12/2006, 52 - 53 kg ('t zal moeilijk gaan ze)

Heb mijn streef haalt!!! ik zit er zelf een kilo over en nu zo houden

Hoe zit het met de anderen en hun streven?

Pages (8): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 »