TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Fotbolls-VM 2006
Pages (24): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »
Har Klose som lagkapten i dr�melvan 
Har honom ocks� i mitt lag.
om tyskland tar sig framm�t i turneringen � t�pper till defensiven s� kommer klose bli en solklar kandidat till skytteligan 
Wow Tyskland - Costa Rica !
underbar match med n�gra underbara m�l.
Fast Tyskland m�ste sk�rpa defensiven, Friedrich var en katastrof idag. N�stan s� att man hoppas p� Sverige - Tyskland i �ttondelen nu
Polen - Ecuador 0-1 i halvtid.
riktigt s�mnpiller d�r Polen inte imponerar.
Han �r redan nu en kandidat och var det innan, deras mittbackspar var riktigt d�ligt idag.
Har aldrig gillat att Klinsmann valt att spela med de
Ecuador - Polen 2-0
Polen ruskigt svaga idag men Ecuador var �verraskande bra.
Men m�ste s�ga att Polen hade en hel del otur ocks� med sina tv� tr�ffar i tr�virket.
F�r att summera denna dag
Ecuador var den stora �verraskningen med fint passningspel, utm�rkt huvudspel och teknisk anfallsspel.
Tyskland gjorde en bra match anfallsm�ssigt men l�mnade m�nga fr�gor om f�rsvarsspelet.
Costa Rica presterade nog sitt max idag men mot Tyskland r�cker det inte till. Visade ett fint kontringsspel.
Polen var den stora negativa �verraskningen. Uruselt passningsspel, uselt f�rsvarsspel. jag har nog �verskattat detta lag inf�r VM.
Innan s� trodde ja p� Polen som 2a i gruppen efter Tyskland, nu verkar ju Ecuador r�tt l�mpade f�r den platsen ..
| quote: |
| Originally posted by Braxen Innan s� trodde ja p� Polen som 2a i gruppen efter Tyskland, nu verkar ju Ecuador r�tt l�mpade f�r den platsen .. |
| Originally posted by Kongo_kim Om inte t.om etta |
Polen hade inget spel idag och �ven om de hade tv� skott i virket �r det �nd� inte tillr�ckligt f�r att summera en bra match.
De m�ste nu vinna, eller i alla fall ta po�ng mot Tyskland.
Ecuador var helt klart en positiv �veraskning f�r min del, visst hade dom bra tekniskt spel och huvudspel men defensiven imponerade mest.
Polen spelade inte d�ligt fr�n b�rjan utan br�ts succesivt ner av Ecuador.
Jag tror Tyskland kan f� st�rre problem mot Ecuador �n de fick idag, blir helt klart en sv�rare defensiv att ta sig igenom.
Jag tippar Tyskland etta & Ecuador tv�a avgjort p� m�lskillnad.
| Originally posted by Kongo_kim Friedrich var en katastrof idag |

Tur att jag tog ut Artur Boruc ur min Dr�melva till f�rm�n f�r Shaban..
Tror dock Polen kommer rycka upp sig inf�r n�sta match, tror starkt p� dem som grupptv�a.
| Originally posted by hustler Tur att jag tog ut Artur Boruc ur min Dr�melva till f�rm�n f�r Shaban.. Tror dock Polen kommer rycka upp sig inf�r n�sta match, tror starkt p� dem som grupptv�a. |
Allt �r troligt.
Ge aldrig upp hoppet skulle jag vilja s�ga.

Om Costa Rica lyckades g�ra 2 m�l p� Tyskland utan att alls imponera, s� tror jag helt �rligt att Polen kan chocka Tyskland �ven om det skall mycket till. Tyskarnas mittf�rsvar m�ste sk�rpa till sig tillsammans med Friedrich, os�kert om de ens startar n�sta match.
Polen hade mycket otur ig�r �ven om de inte alls spelade bra, men tv� utropstecken var helt klart Smolarek och Jelen. De var fakitskt ganska bra.
Dessutom �r det en riktigt hett m�te.

Beger mig snart ner mot stan f�r att se det hela p� storbildssk�rm ute i solen! 
fotbolls-VM + sommar = <3
ska bli kul � se sverige f� stryk ikv�ll 
C'mon fuckin get in !! 
J�vla England jag hatar dom
Kom igen Paraguay
Trevlig match hittils. 
| Originally posted by Kongo_kim J�vla England jag hatar dom Kom igen Paraguay |
Riktigt d�lig match, S�mst av de 3 spelade hittills.
Nu f�r vi hoppas att Sverige vinner mot Trinidad & Tobago med ett par m�l.
Sverige vs. T&T
3 - 0

Nu sticker jag till puben � dricker bira & skriker 
In med Kim f�r fan.