TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Monday Bar Spring Cruise 2006
Pages (10): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 »
Roll Call
13 SWE-TAs
Pjox
CJ InterCity
Aendy
Vizay
Kaveh
Laszlo
Braxen
mr_fisken
xPROXYx
jofawe
staz
Steve
reveal
ENDAST 14 DAGAR KVAR !!!
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Roll Call 14 SWE-TAs Pjox CJ InterCity Aendy Vizay Kaveh Laszlo Braxen mr_fisken xPROXYx jofawe staz Steve reveal |
det m�ste va n� fel me mig, ja e inte alls pirrir o l�ngtar inte alls!!!
men det l�r v�l komma senare...ja vet hur kul ja kommer ja d o s� men vafan orka jaga upp sig 14 dagar innan n�r man kan fakka uur en dag innan!!!
v�rt g�ng �r iaf 28st(som vi har hytter med)sen massa vi k�nner.....o fotas alla sweta's p� denna kryss ska ja fan va me!!! s� d s�!!!
puss p� er alla 
15 SWE-TAs
Pjox
CJ InterCity
Aendy
Vizay
Kaveh
Laszlo
Braxen
mr_fisken
xPROXYx
jofawe
staz
Steve
reveal
Kvicket
Cham
| Originally posted by jofawe och jag ger mig fan p� att jag inte ska f� min kamera tills dess ... j�vla hor-canon! |
16 SWE-TAs
Pjox
CJ InterCity
Aendy
Vizay
Kaveh
Laszlo
Braxen
mr_fisken
xPROXYx
jofawe
staz
Steve
reveal
Kvicket
Cham
Funfrock
Fan va grymt boys! Vi f�r ta och k�ra en TA-meetup...!
| Originally posted by Laszlo Fan va grymt boys! Vi f�r ta och k�ra en TA-meetup...! |
vi kan g�ra som sist 
| Originally posted by jofawe vi kan g�ra som sist |
17 SWE-TAs
Pjox
CJ InterCity
Aendy
Vizay
Kaveh
Laszlo
Braxen
mr_fisken
xPROXYx
jofawe
staz
Steve
reveal
Kvicket
Cham
Funfrock
FredAcler
Visserligen skriver jag n�stan aldrig h�r, men jag l�ser n�gra tr�dar emellan�t och har ju faktiskt registrerat medlemskap, s� kanske kan jag ocks� r�kna mig till TA-skaran?
| Originally posted by Flanker Visserligen skriver jag n�stan aldrig h�r, men jag l�ser n�gra tr�dar emellan�t och har ju faktiskt registrerat medlemskap, s� kanske kan jag ocks� r�kna mig till TA-skaran? |

| Originally posted by Pjox Det tycker jag att du kan g�ra. ![]() S� skriv upp dig p� den d�r listan du! Ere n�gon som b�rjar bitcha s� f�r dom v�l g�ra det? |

*vill vara med*
19 SWE-TAs
Pjox
CJ InterCity
Aendy
Vizay
Kaveh
Laszlo
Braxen
mr_fisken
xPROXYx
jofawe
staz
Steve
reveal
Kvicket
Cham
Funfrock
FredAcler
Flanker
[SWE]Helios
Jag �r lite road av att st� f�rst p� listan 
ho ho David, klart du ska med p� listan! annars kommer inte jag med
S�g Sasha i Rum�nien f�r 1 vecka sen, men jag har en k�nsla av att detta kommer sl� allt
har jag r�tt eller har jag r�tt??
Hur mycket pengar kan man r�kna med att man kommer br�nna?
Jag uppt�ckte nyligen att jag har inte s� v�rst mycket pengar...
Jag kan ju inte p�st� att jag planerat min ekonomi s� v�rst bra denna v�r 
| Originally posted by CJ InterCity S�g Sasha i Rum�nien f�r 1 vecka sen |
Trevligt att h�ra att man direkt f�r bli "en i g�nget"! Ser otroligt mycket fram emot denna f�rsta kryss... Blir den s� bra som jag r�knar med s� t�nker jag givetvis h�nga med p� augusti-kryssen ocks�! 
| Originally posted by Pjox Hur mycket pengar kan man r�kna med att man kommer br�nna? Jag uppt�ckte nyligen att jag har inte s� v�rst mycket pengar... Jag kan ju inte p�st� att jag planerat min ekonomi s� v�rst bra denna v�r |
ja har r�knat ut min ekonomi noga inf�r denna kryss
mat=100kr
parfym=600kr
sprit= ca 1500kr
dvs 2200
man m�ste ju k�pa lager tills midsommar
J�vlar i havet...600 kronor parfym f�r en kryssning? Tappar man bort dig s� �r det bara att f�lja doften
Mina favvoparfymer b�rjar ocks� ta slut nu - alla p� en g�ng ocks�. J�vla skit...
VA faen! tyckte jag fick mail fr�n monday bar f�r inte alls l�nge sen utan att dom n�mnde n�gon spring cruise. Eller det kanske stod n�ra botten. 
Yeah om 1 vecka e man f�rmodligen r�tt slut vid den h�r tiden
.. b�rjar bli bra sugen nu faktiskt, fett me skoj ska d bli