TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 2005 TranceAddict Tune of the Year
Pages (9): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 »

Posted by Shadowkid on Jan-24-2006 16:32:

quote:
Originally posted by Real
Love Theme Dusk voor mij.

Een dikke proficiat aan Jonas met z'n finaleplaats, maar tune of the year zal het wel niet worden. Maar toch erg indrukwekkend maat!

Maar hij zal toch even op kop gestaan hebben:

Voor mij is het Silent Waves geworden, enige track in de finale die echt tot mijn absolute favo tracks van het jaar behoort.

Posted by Gladius on Jan-24-2006 16:32:

idd, kheb ook voor silent waves gestemd, ook omdat ik het veruit de beste vind van het lijstje.
silent waves staat eerst atm =)

Posted by Bertn on Jan-24-2006 16:34:

het overgrote deel van de perasma-mixen zijn toch in 2004 uitgekomen?

ik ga trouwens voor signalrunners

Posted by Real on Jan-24-2006 16:43:

quote:
Originally posted by Bertn
het overgrote deel van de perasma-mixen zijn toch in 2004 uitgekomen?

ik ga trouwens voor signalrunners

Nee hoor.

http://www.discogs.com/release/366054
Dat is de oudste, en die is van december.

Gabriel&Dresden & Deserves An Effort enz. zijn allemaal 2005.

Posted by Jasperovitsj on Jan-24-2006 16:46:

Hij werd wel al gewhored van pakweg maart 2004, dus daarom is het misschien wat vreemd

Posted by cyberia on Jan-24-2006 17:08:

heb voor silent wave gevote, heb'et gisteren nog is in den auto gehoord en ik kreeg weer kippenvel

Posted by Blue Sky 99 on Jan-24-2006 17:58:

Jonas nog altijd op kop, ook maar ff chauvinistisch geweest en erop gestemd (al is het mijn ding niet) Mss kan iedereen maar eens wat chauvinistischer zijn er op stemmen, zo wordt er mss wel een Belgische track TATOTY!

Posted by Bl@ckOut on Jan-24-2006 17:58:

quote:
Originally posted by cyberia
heb voor silent wave gevote

idem

Posted by CygnusX on Jan-24-2006 20:11:

Hmmm, ik twijfel tussen Swing 2 Harmony en Without You.

Posted by TOR on Jan-24-2006 20:39:

Pryda - Aftermath

Silent Waves nog steeds aan de leiding.. mooi
ik begrijp eigenlijk nog steeds niet waarom Swing 2 Harmony het zo goed blijft doen. die gaat al bijna twee jaar mee..

Posted by Phortastic on Jan-25-2006 01:21:

quote:
Originally posted by TOR
Pryda - Aftermath

+1

Perasma aan de leiding nu...

Kmoet trouwens zeggen dat ik dit final lijstje helemaal niet slecht vind. Enkel love theme dusk en summerdream zijn overhyped en niet waard om in die lijst te staan IMO. De andere 6 tracks zijn goed tot zeer goed.

Posted by Push2005 on Jan-25-2006 09:51:

Bwaja, Summerdream heeft een leuk euforisch melodietje

Maar eigenlijk valt idd nie echt te klagen over de platen... Alleen vind ik het nog 'n beetje raar dat Halcyon er niet inzit; beide versies waren goed en hadden alle kenmerken om een veelbelovende tranceplaat te worden... beter geswitched met adrenaline ofzo

Posted by Estuera on Jan-25-2006 14:14:

Bedankt voor de stemmen op silent waves tot nu toe Het ziet er naar uit dat het een close race gaat worden tussen swing to harmony en silent waves maar dat maakt me niet zo uit. Het feit dat een track van me in de finale zit is al egostrelend genoeg

Posted by Antony on Jan-25-2006 19:54:

Swing to Harmony staat momenteel 22 - 21 voor op Silent Waves met naaste achtervolgers... maar er zijn nog maar 113 stemmen uitgebracht, dat zouden er minstens 317 moeten worden (af te leiden uit de voorrondes) dus met iets meer dan 1/3 van de stemmen kan het nog alle kanten op

Posted by Vishnu on Jan-25-2006 20:06:

Ook Silent Waves gestemd, niet omdat het Belgisch is, wel omdat het veruit de beste is die ertussen staat (alleen Without You Near vond ik nog beter).

Posted by Transfusion on Jan-25-2006 21:19:

Gegaan voor silent waves, heerlijk nr ... en belgisch =)

Posted by TOR on Jan-26-2006 19:07:

die bootleg met Dark Side of the Moon vind ik mooi.. die vocals voegen toe wat het origineel mist naar mijn gevoel. op zich zit Silent Waves iets te eenvoudig in elkaar om eruit te springen. voor mij dan toch.

Posted by Gladius on Jan-26-2006 19:22:

idd, ik vind ik bootleg ook zalig

Posted by cyberia on Jan-26-2006 20:57:

quote:
Originally posted by TOR
die bootleg met Dark Side of the Moon vind ik mooi.. die vocals voegen toe wat het origineel mist naar mijn gevoel. op zich zit Silent Waves iets te eenvoudig in elkaar om eruit te springen. voor mij dan toch.

ik vind'em nu net zo mooi in al z'n eenvoud
kvind die bootleg ook wel knap,ma toch net liever het origineel

Posted by Belgian Bonzai on Jan-27-2006 14:45:

oeoeoeoe, spannend; 37-37! Eigenlijk vind ik Dogzilla een tikkie beter, maar ik voelde eens mijn patriottisme opwellen
Swing To Harmony vond ik toch veel minder.

Posted by Zehra on Jan-27-2006 16:05:

love theme dusk *kots*

mijn stem is voor die belg

Posted by Loraine on Jan-30-2006 03:28:

quote:
Originally posted by Estuera
Het feit dat een track van me in de finale zit is al egostrelend genoeg

Ik moet ff een zonnebril opzetten, want dat ego van je is weer us oogverblindend (de zilveren tranen springen me acuut in de ogen)!
Maar tis je van harte gegund hoor, Frietje, of je nou wel/niet zal gaan winnen van Perasma (wat vooralsnog ten tijde van DIT schrijven 1 stem voorstaat)!!!

Posted by djcresto on Jan-30-2006 07:42:

nauwelijks 260 stemmen tot nu toe. Tis 50-50 nu trouwens

Posted by Real on Jan-30-2006 07:52:

Welwel, had ik niet verwacht.

Hup Jonas hup !

Posted by Push2005 on Jan-30-2006 10:06:

Voor mij wint Jonas toch sowieso...

Die �ne original mix van silent waves moet het opnemen tegen een 6tal remixes van swing to harmony, die gericht zijn op elk een verschillend trancepubliek... niet echt een gelijke strijd alsjet mij vraagt...

Dus Jonas, you've won already ... Congratulations

Pages (9): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 »