TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [11-03-2006] Intuition Winter Event - Asta, Den Haag
Pages (8): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 »


Posted by MdJ on Mar-01-2006 00:47:

Wie is Aurelie eigenlijk?


Posted by eieregooie on Mar-01-2006 08:55:

Een Belg


Posted by Moz on Mar-01-2006 09:05:

Hallo allemaal,

Het Intuition Winter Event wordt voor mij het eerste event waar ik heen ga in NL sinds ik Trance ben gaan luisteren in 1998. \o/
So, count me in.

Ik probeer wat vrienden mee te nemen die nieuw zijn in Trance. De lineup is prima toegankelijk denk ik, en het wordt vast een top feest.

Ik ben wel paar keer naar Heaven e.d. in London geweest. Hoe is de ASTA?
Nog dingen waar ik aan moet denken?


Posted by eieregooie on Mar-01-2006 09:45:

quote:
Originally posted by Moz
Het Intuition Winter Event wordt voor mij het eerste event waar ik heen ga in NL sinds ik Trance ben gaan luisteren in 1998. \o/
So, count me in.


Zo vanzelfsprekend vind ik het niet om je in te counten


Posted by Moz on Mar-01-2006 10:13:

quote:
Originally posted by eieregooie
Zo vanzelfsprekend vind ik het niet om je in te counten


Nee?


Posted by jp on Mar-01-2006 15:41:

Ei zeurt. Dat komt door de vogelpest.


Posted by Loraine on Mar-01-2006 15:57:

quote:
Originally posted by jp
Ei zeurt. Dat komt door de vogelpest.



Lullig hoor, die ophokplicht voor ons EITJE...
Gelukkig kunnen zijn huisgenoten nog bier (en evt. eten) halen


Posted by Kaidreas on Mar-02-2006 19:52:

als die blonde vrouw van het gta forum ook komt, dan ge ik toch ff een potje liggen blijten hoor.


Posted by dancetherapy on Mar-02-2006 20:17:

Ik ben er volgende week ook bij!


Posted by MdJ on Mar-04-2006 11:00:

Nog maar 1 weekje


Posted by eieregooie on Mar-04-2006 18:39:

Woehoe

Vanavond ook nog ffies naar dieje Asta, maar ik heb zo'n vermoeden dat t volgende week leuker wordt


Posted by M_Peror on Mar-05-2006 13:01:

Ik zie ineens dat ik er nog helemaal niet bij sta, maar natuurlijk ook van de partij!

ROLL CALL:

MdJ
Estuera

Siesta
Zzandirt
Loraine
Stephan B
Ei (met dank voor de kleverige post !)
jp
@win
HardKiller
MaGiK54
Muppy
Jay M (Yarune )
Tom Lont
bloesem
RubendeRonde
Unique
Frank-HH [GTA]
Kasperhauser [GTA]
Unit-er [GTA]
JaL [GTA]
M_Peror (+Engeltje)


Posted by dancetherapy on Mar-05-2006 13:08:

Update:

quote:
ROLL CALL:

MdJ
Estuera

Siesta
Zzandirt
Loraine
Stephan B
Ei (met dank voor de kleverige post !)
jp
@win
HardKiller
MaGiK54
Muppy
Jay M (Yarune )
Tom Lont
bloesem
RubendeRonde
Unique
Frank-HH [GTA]
Kasperhauser [GTA]
Unit-er [GTA]
JaL [GTA]
M_Peror (+Engeltje)
+
Dancetherapy (aka Dancemania) + gevolg


Posted by Moz on Mar-05-2006 22:10:

+
Moz (& Lise & evt. gevolg)


Posted by MagicImpuls on Mar-07-2006 19:04:

ROLL CALL:

MdJ
Estuera

Siesta
Zzandirt
Loraine
Stephan B
Ei (met dank voor de kleverige post !)
jp
@win
HardKiller
MaGiK54
Muppy
Jay M (Yarune )
Tom Lont
bloesem
RubendeRonde
Unique
Frank-HH [GTA]
Kasperhauser [GTA]
Unit-er [GTA]
JaL [GTA]
M_Peror (+Engeltje)
Dancetherapy (aka Dancemania) + gevolg
Moz (& Lise & evt. gevolg)
MagicImpuls


Posted by Tom Lont on Mar-07-2006 19:22:

Ik heb hier zo onwijs veel zin in


Posted by Loraine on Mar-07-2006 20:05:

Mag ik dan ook nog een keer de blije doosch uithangen ???

Nog VIER nachtjes slapen


Posted by jp on Mar-07-2006 21:13:

quote:
Originally posted by Loraine
Mag ik dan ook nog een keer de blije doosch uithangen ???

Nog VIER nachtjes slapen


Wat trek je aan? Is het doorschijnend?


Posted by Unique2701 on Mar-07-2006 22:44:

ik heb er ook zin in


Posted by jp on Mar-09-2006 18:40:

Neem je kroepoek voor me mee?


Posted by Unique2701 on Mar-09-2006 22:03:

wel als jij coke meebrengt







AIVD: dit was maar een grapje!!!


Posted by jp on Mar-10-2006 16:10:

Ja zeg het is al besteld


Posted by @win on Mar-10-2006 18:21:

Wordt gezellig!


Posted by moogwai on Mar-11-2006 18:12:

quote:
Originally posted by @win
Wordt gezellig!


Zeker

Tot vanavond!


Posted by MaGiKaL_MiKe on Mar-11-2006 18:19:

Ik ben zo enorm gesloopt, geen totaal geen stem meer dus dat gaat leuk worden vanavond

Wel een enorme zin!


Pages (8): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.