TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- SWETA Mixfestival 2006 The Spring Edition
Pages (15): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »
| quote: |
| Originally posted by Laszlo sagt och gjort...�r denna f�r kaxig? ![]() |
| Originally posted by SteveTranz4ever Nice nice.... men �r det tiderna vi ska k�ra d� ? |
Klockren laszlo! sen ang tiderna kan vi v�l spika fr�n 19 el. 20 � framm�t? � sen ha en sl�focksdeadline en helg till? men d� f�r folk se till att f� tummarna ur...!
Spelade in min mix i natt s� nu �r �ven jag klar
Blev lite �ldre sv�ngighouse, mixarna blev v�l inte rikgit s� bra som jag ville men man �r ju alltid sj�lvkritisk s� det f�r duga.
Ska bara fixa ett FTP program och sen uppar jag
BTW, min mix �r 67 min f�r att kompensera n�gra som gjorde lite kortare mixar
Sl�nger upp mitt bidrag nu! 
Spelade precis in och har inte ens hunnit lyssna sj�lv eller s� men.. blir nog bra 
Off to bed!
Fan synd deadlinen har g�tt... f�tt en m�jlighet att spela in p� fre. 
jofawe ville ju ha en sl�flocksdeadline - f�r jag har hellre inte spelat in...ska g�ra det NU faktiskt 
Om det finns sl�fockdeadline kan ju t.o.m. jag vara med, f�rjag har en lucka imorgon, onsdag, som jag skulle kunna anv�nda till att spela in en mix lite hastigt och lustigt. 
Ja men det �r v�l bara att spela in d�.. Deadline's �r ju bra att ha, men med tanke p� att vi inte �r s� ruskigt m�nga s� blir det ju bara trevligare om ett par till kan haka p�. The more the merrier! 
K-pax... tycker du ska f� va med � leka... Skicka upp ba !
BTW. Tycker vi ska inf�ra en ny regel...
Den vars set vi spelar m�ste vara aktiv p� SWETA under den kv�llen 
Tycker folk �r allt f�r inaktiva mellan dessa feta och legendariska events 
| Originally posted by SteveTranz4ever Tycker folk �r allt f�r inaktiva mellan dessa feta och legendariska events |

| Originally posted by SteveTranz4ever Tycker folk �r allt f�r inaktiva mellan dessa feta och legendariska events |
| Originally posted by jofawe Steve: G�r det s�nda tv� mp3or samtidigt via shoutcast? S� man kan k�ra presentationen �ver f�rsta minutrarna i settet? OM det g�r vore det ju kalas |
| Originally posted by Gate 42 D� f�r man inte lira mig p� onsdag n�sta vecka. F�r d� �r det s�songspremi�r f�r innerbandyn p� jobbet |
| Originally posted by SteveTranz4ever R�st som enkelt presenterar (l�gg g�rna p� n�n effekt & f�rvr�ng ljudet) Musik i bakgrunden. 10 sek l�ng eller n�t Beh�ver inte vara sv�rare �n s�... |
H�rligt att se alla ide�r sprudla, ska vi b�rja bruka den d�r bannern lr ? ... + att min mix j�tteg�rna f�r spelas p� tisdagen .. [ps.*l�s. m�ste*] 
Ja det skulle funka om alla kunde visste hur man spelar in och g�r om till mp3.
Skulle va kul dock + man s�ger vem man �r
" -Du lyssnar p� Swedish tranceaddicts mixfestival p� sweta.mine.nu, din boj i bukten !
Jag �r Stiiiiiiiiiiiiiiv och nu ska du f� pl�gas av mitt mixset"
Braxen... alla tider �r ju inte spikade s� de g�r ju inte riktigt �n 
| Originally posted by SteveTranz4ever Ja det skulle funka om alla kunde visste hur man spelar in och g�r om till mp3. Skulle va kul dock + man s�ger vem man �r " -Du lyssnar p� Swedish tranceaddicts mixfestival p� sweta.mine.nu, din boj i bukten ! Jag �r Stiiiiiiiiiiiiiiv och nu ska du f� pl�gas av mitt mixset" Braxen... alla tider �r ju inte spikade s� de g�r ju inte riktigt �n |
Den h�r g�ngen ska jag iaf vara n�rvarande n�r mixen spelas 
| Originally posted by SteveTranz4ever Ja det skulle funka om alla kunde visste hur man spelar in och g�r om till mp3. Skulle va kul dock + man s�ger vem man �r " -Du lyssnar p� Swedish tranceaddicts mixfestival p� sweta.mine.nu, din boj i bukten ! Jag �r Stiiiiiiiiiiiiiiv och nu ska du f� pl�gas av mitt mixset" |
Men jag inst�mmer med Jofawe, Lazlo har en kanonr�st f�r s�nt h�r 
| Originally posted by FredAcler Ja det vore riktigt grymt, synd att man inte har n�n mic bara Men jag inst�mmer med Jofawe, Lazlo har en kanonr�st f�r s�nt h�r ![]() |

s�d�r, nu �r min mix p�v�g upp...blev faktiskt riktigt n�jd med den 
60:02 blev min...TAJMING 
| Originally posted by SteveTranz4ever �s... menar Laszlo on the mic ![]() |
| Originally posted by Laszlo nu slutar ni upp att g�ra narr av mig och min sm�l�ndska |
..Har vi kommit fram till n�tt ? 
jag hade denna som intro f�r varje DJ n�r vi k�rde GHF's Anniversary Weekend
http://s21.yousendit.com/d.aspx?id=...M91C4NCWS5ZJ23P
Nu har jag �ntligen f�tt tillbaka min b�rbara dator fr�n service.
Jag hade gjort en mix tidigare men det hade d� endast min gamla dator med ett urgammalt ljudkort som hackade (se detta forum flik 8).
Nu har jag dock gjort om denna mix igen 4 dagar efter deadline.
Finns det n�gon m�jlighet att man kan f� vara med �nd� p� detta festival trots att man �r 4 dagar sen? Var ju med f�rra g�ngen och skulle j�tteg�rna vilja vara med igen. Vad tycker ni?