TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [11-03-2006] Intuition Winter Event - Asta, Den Haag (NL)
Pages (8): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 »
^^ even klein als uw pietje (dus da ziet er ni te best uit
)
Nee, serieus, best ni op mij rekenen, het zou eerder echt straf zijn moest ik nog mee willen en kunnen. Als ge uwen auto volkrijgt zonder mij doede maar gerust.
^pietje.... Big ben doet zijn naam toch eer aan.
doe me denken aan nen openingszin...
"seg schat, h�dde gij hoogtevrees?
nee? dan mode is op mijne paal kome zitte"
Kaidreas, hoe gaan we da regelen morgen? Tenminste als gij nog altijd wilt rijden natuurlijk 
kga toch niet mee morgen Dries. Ben nog steeds ziek, en een party zou op dit moment zeker geen goed doen...

maar ale, ik was tijdens Trance Energy ook ziek. Laat u ni kennen he 
al� mensen,
tzijn wel de mannen
Andy Moor
DJ Orkidea
Airbase
Jonas Steur vs. Menno de Jong
die komen draaien h�
wie gaat er nog allemaal??
mss wordt het idd es tijd voor een roll call.
de line-up spreekt me aan, maar ik ga daar niet op mijn eentje gaan ronddolen, hehe..
het was toch... blackie bomar en ik.. en met u erbij kevin.
seg joskes laat eens iets weten, 0476/466954
ik wil nog altijd gaan+rijden
Tja, voor mij is't nog altijd in orde om naar berchem te komen, als da voor u ni te lastig is. Zeg maar tegen hoe laat dan he.
ik ga toch passen, zie nogal op tegen de grote verplaatsing.. i know, heb die afstand al meerdere malen afgelegd maar ik ben nogal moe de laatste tijd en heb echt es een goeie nachtrust nodig. vannacht es uitslapen, zodat ik er morgen tegenaan kan 
amuseer jullie 
slechts 3 man ofwa 
gaat het nog door of niet??
Beetje opschieten anders komen jullie te laat 
Insanse set, die Menno vs Jonas
Kheb em recorded, dus wie em wil moet maar efe roepen dan upload ik wel !
^zijt mor zekerst. afsluiten met suburban train 
ik wil die set wel pimp
anyways er was weer veel "Pieuw Pieuw zoem zoem kaboem" trance (er zal hier ws maar 1ne zijn die dit begrijpt
)
zeg aub dat het niet ZOOO goed was, dan heb ik minder schuldgevoel =)
| quote: |
| Originally posted by Gladius zeg aub dat het niet ZOOO goed was, dan heb ik minder schuldgevoel =) |

| quote: |
| Originally posted by Push2005 02:00-04:00 Menno De Jong vs. Jonas Steur 01. Mr Sam feat Kirsty Hawkshaw - Split (Jonas Steur Remix) 02. Super8 vs. DJ Tab - Helsinki Scorchin' (Original Mix) 03. ID 04. Allure vs. Blank & Jones - Lost The Perfect Silence (Bootleg) 05. Estuera - Flow (Offshore Edit) 06. ID 07. Galen Behr & Robert Burns - Till We Meet Again (Galen Behr Remix) 08. ID 09. Fable - Nightshift 10. DJ Governor - Arctic Globe (Festival Mix) 11. Jonas Steur - Castamara 12. ID 13. ID 14. Reflekt - Need To Feel Loved (Bart Claessen Bootleg Remix) 15. Fable - Above 16. Tiesto - Suburban Train |
code:
http://s49.yousendit.com/d.aspx?id=01ZM4GDDNO3WF3KKMJ74EA6CBJ

leech = reply dus erg bedankt voor de streamrip Pushita!
Was idd een beestige set. Thx Push 
Ziet er super uit..
Tnx Push
Je denkt miss "ooh, tis maar 128kbps" maar tzou nieks hebben uitgemaakt hoor; aangezien de opname toch uit de zaal kwam... 192 zou geen verschil gemaakt hebben 
De set van Andy Moor heb ik ook, maar die is wel in 2 stukken :/
idd, lekkere remix, maar die mc moet zijn klep houden
ik neem hem ook, merci voor de rip Luc 
ziet er op het eerste zicht niet zo heel spectaculair uit, maar mss zitten er wel leuke nieuwe dingen tussen.
de set van Orkidea zag er wel zalig uit
nu ja, voorlopig nog niet echt spijt da'k nie geweest ben 
nu maar hopen dat Armin sterk draait vanavond, want anders zou die spijt wel es kunnen opkomen