TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Eurosong 2006!!
Pages (13): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 »

Posted by Phortastic on Jan-30-2006 18:16:

quote:
Originally posted by Dj LPG
kan diene gast ni uitstaan... Zeker ni na Wellens en wee...

+1

heb der misschien een kwartier van gezien van dieje wellens en wee, maar toen ik die gortige boerenfamilie aan de tafel zag eten als een bende uitgehongerde prehistorische varkens was men goesting om verder te zien heel snel over.

Posted by Kaidreas on Jan-30-2006 18:17:

^bart wellens valt nog mee, kheb met zen broer in school gezeten
dat is toch wel de uber idioot der idioten. die heeft ooit nog een blokske hout tegen mijn hoofd gegooid

Posted by Dj LPG on Jan-30-2006 18:22:

quote:
Originally posted by Kaidreas
dat is toch wel de uber idioot der idioten. die heeft ooit nog een blokske hout tegen mijn hoofd gegooid

en hoe voelde u nu na nen attack van nen ECHTEN bv?

Posted by Gladius on Jan-30-2006 19:01:

Mijn broer heeft op school gezeten met Bart Wellens! kan hem ook niet goed hebben als persoon, maar als renner kan hij mij wel bekoren. (gisteren bv, op die trappen, wow!)

Posted by Lady_LizzY on Jan-30-2006 19:27:

quote:
Originally posted by Kaidreas

Sorry, ik probeerde mij het voor te stellen

Posted by TOR on Jan-30-2006 20:17:

quote:
Originally posted by Estuera
Kunnen ze ook Belle sturen , die woont hier een dorp verder

waarom steek je zelf niet es iets in elkaar voor eurosong?
als ik u was, zou ik Eddy Wally's deelname in 2008 produceren

Posted by Eagle` on Feb-05-2006 20:48:

pro-file yo

Posted by djcresto on Feb-05-2006 20:50:

Profile mag van mij gerust winnen.
Kate Ryan heeft wel een krachtig nummer

Posted by Eagle` on Feb-05-2006 20:52:

Beste 3 vond ik Kay, Els de schepper en het 2 nr, kan me de naam ni meer herrineren thou

Posted by Xilver on Feb-05-2006 20:59:

Profile, *kots*

Achterlijke r&b, de vuilbak in dermee

Posted by Antony on Feb-05-2006 21:01:

idd, hup hup Kate

Posted by TOR on Feb-05-2006 21:03:

Els de Schepper for the win!

Kate Ryan heeft inderdaad ook een ijzersterk nummer, maar ik vrees dat het er net niet genoeg zal uitspringen.

Posted by Jasperovitsj on Feb-05-2006 21:05:

Ik vind dat nummer van Kate Ryan toch ook het sterkste van deze halve finale. En hoewel de parallell wordt getrokken met het nummer van Xandee omdat het beiden dance-nummers zijn, vind ik toch dat het nummer van Kate Ryan pakken sterker in elkaar zit, en vooral v��l minder cheesy is dan dat van Xandee. Zoals Andr� Vermeulen al zei: mooi contrast tussen die eerder donkere en lage strofen en dat happ, harmonieus refrein. Voor mijn part mogen ze dit dus naar Athene sturen

Posted by Xilver on Feb-05-2006 21:05:

Voor mij mag Kate Ryan ons vertegenwoordigen, vind dat een sterk nummer, en echt iets voor 't songfestival.

En Els De Schepper, ik kan da voos wijf ni af, met haar belachelijke stomme grappen altijd

Posted by Jasperovitsj on Feb-05-2006 21:57:

03. Els De Schepper
02. Kaye Styles
01. Kate Ryan

Die 3 kwamen in elke jury toch als beste 3 naar voren

Posted by E-motion_error on Feb-05-2006 22:06:

Nummer van Kate Ryan is misschien beste nummer als je wil winnen in het 'Eurovisiesongfestival', willen ze echter opvallen door kwaliteit te sturen zijn er andere, betere nummers vind ik...

Posted by Phortastic on Feb-05-2006 22:27:

ik heb die Kaye Styles zen nummer nu 3 keer gehoord en ben het al zo moe als kou pap. Ligt da aan mij?

Posted by Eagle` on Feb-05-2006 22:34:

Om het uit te drukken gelijk sommigen, weer zon belachelijk voos dance-nr, alle clich�s weer op nen hoop gesmeten met Ryan ...

kortom ik vin het wel grappig da Ryan weer opgehemeld wordt terwijl het geen kloten origineler is dan het craig david achtige nr van styles

Posted by TranceSeeker on Feb-06-2006 10:07:

Kate Ryan is wel een sterk nummer, maar volgens mij steekt zoiets helemaal nie boven de rest uit in Griekenland, net als Xandee vorige keer.
De hype in Belgie is weer alom, don't make the same mistake twice.
Ik zou De Schepper sturen, sterk nummer, en voor buitenlanders nog mysterieus ook denk ik.

Posted by Xilver on Feb-06-2006 10:14:

ach, fuck De Schepper, wa gaat da mens daar doen.

Posted by TranceSeeker on Feb-06-2006 10:25:

Over smaak valt niet te discussieren, en over de uitkomst van de behaalde positie in Griekenland al evenmin.
Ryan met een superdeluxe eurosonggehalte of GlamRock.
Ik stel me het nummer van Els in het Russisch voor...super toch?
De uitkomst zal toch niet te voorspellen zijn.
Maar Xandee en dit ligt in hetzelfde straatje, en daar moet men maar conclusies uit trekken.
Anyway als Ryan wint, ben ik zeker niet teleurgesteld.
Ik vind dat we verschillende keuzes hebben om te sturen, Evrard en La Shakra komen ook nog.
Vorig jaar was er ��n favoriet en die won, terwijl ze Amor� Loco hadden moeten sturen, twas origineler, maar de hype en de ��nwording rond het liedje van Xandee was zo groot dat de Belg even vergat dat ze eigenlijk iets origineels moesten sturen en niet iets waarmee ze goed vertrouwd zijn, hetzelfde geldt voor Kate Ryan nu.
Langs de andere kant, kan het enorm aanslaan voor Europa, net zoals Perez (Bagger) maar dat kan je absoluut niet voorspellen.
Als ik dan moet kiezen dan kies ik voor originaliteit

Posted by Bertn on Feb-06-2006 12:50:

ik snap vooral gans dat gezeik rond eurosong niet. dat is toch 1 grote grap? voor mijn part mogen ze urbanus of zo sturen, ik lig er niet wakker van.

Posted by Nabistai on Feb-06-2006 13:23:

quote:
Originally posted by Bertn
voor mijn part mogen ze urbanus of zo sturen

+1

Dan zou ik tenminste is kijken

Posted by Jasperovitsj on Feb-06-2006 13:38:

quote:
Originally posted by TranceSeeker

Vorig jaar was er ��n favoriet en die won, terwijl ze Amor� Loco hadden moeten sturen, twas origineler,

Origineel misschien, maar wel pokkevals gezongen

Posted by Antony on Feb-06-2006 14:41:

der is niemand orgineel genoeg om me een �cht songfestivalnummer uit te pakken... Dan hopek gewoon da we een mooi exportproduct sturen.
Aangezien Belle te Spaans is hebbek dan liefst Kate Ryan bovendien een liedje dat we in vele Europese hitlijsten gaan terugvinden.

diene Kaye Styles is gewoon mijn genre ni. derstraks in de krant nog gelezen da hij nog ni weet wa een songfestival is... " nog nooit naar gekeken "

Ons Petra heeft ook nog een mooi nummer, die mag alvast volgende week winnen en dan krijgen we een spanner van een finale

Pages (13): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 »