TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Eurosong 2006!!
Pages (13): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 »
| quote: |
| Originally posted by Dj LPG kan diene gast ni uitstaan... Zeker ni na Wellens en wee... |
^bart wellens valt nog mee, kheb met zen broer in school gezeten
dat is toch wel de uber idioot der idioten. die heeft ooit nog een blokske hout tegen mijn hoofd gegooid
| Originally posted by Kaidreas ^bart wellens valt nog mee, kheb met zen broer in school gezeten dat is toch wel de uber idioot der idioten. die heeft ooit nog een blokske hout tegen mijn hoofd gegooid |
Mijn broer heeft op school gezeten met Bart Wellens!
kan hem ook niet goed hebben als persoon, maar als renner kan hij mij wel bekoren. (gisteren bv, op die trappen, wow!)
| Originally posted by Kaidreas ^bart wellens valt nog mee, kheb met zen broer in school gezeten dat is toch wel de uber idioot der idioten. die heeft ooit nog een blokske hout tegen mijn hoofd gegooid |
| Originally posted by Estuera Kunnen ze ook Belle sturen , die woont hier een dorp verder ![]() |
pro-file yo
Profile mag van mij gerust winnen.
Kate Ryan heeft wel een krachtig nummer
Beste 3 vond ik Kay, Els de schepper en het 2 nr, kan me de naam ni meer herrineren thou
Profile, *kots*
Achterlijke r&b, de vuilbak in dermee
idd, hup hup Kate 
Els de Schepper for the win!
Kate Ryan heeft inderdaad ook een ijzersterk nummer, maar ik vrees dat het er net niet genoeg zal uitspringen.
Ik vind dat nummer van Kate Ryan toch ook het sterkste van deze halve finale. En hoewel de parallell wordt getrokken met het nummer van Xandee omdat het beiden dance-nummers zijn, vind ik toch dat het nummer van Kate Ryan pakken sterker in elkaar zit, en vooral v��l minder cheesy is dan dat van Xandee. Zoals Andr� Vermeulen al zei: mooi contrast tussen die eerder donkere en lage strofen en dat happ, harmonieus refrein. Voor mijn part mogen ze dit dus naar Athene sturen 
Voor mij mag Kate Ryan ons vertegenwoordigen, vind dat een sterk nummer, en echt iets voor 't songfestival.
En Els De Schepper, ik kan da voos wijf ni af, met haar belachelijke stomme grappen altijd 
03. Els De Schepper
02. Kaye Styles
01. Kate Ryan
Die 3 kwamen in elke jury toch als beste 3 naar voren 
Nummer van Kate Ryan is misschien beste nummer als je wil winnen in het 'Eurovisiesongfestival', willen ze echter opvallen door kwaliteit te sturen zijn er andere, betere nummers vind ik...
ik heb die Kaye Styles zen nummer nu 3 keer gehoord en ben het al zo moe als kou pap. Ligt da aan mij? 
Om het uit te drukken gelijk sommigen, weer zon belachelijk voos dance-nr, alle clich�s weer op nen hoop gesmeten met Ryan ...
kortom ik vin het wel grappig da Ryan weer opgehemeld wordt terwijl het geen kloten origineler is dan het craig david achtige nr van styles
Kate Ryan is wel een sterk nummer, maar volgens mij steekt zoiets helemaal nie boven de rest uit in Griekenland, net als Xandee vorige keer.
De hype in Belgie is weer alom, don't make the same mistake twice.
Ik zou De Schepper sturen, sterk nummer, en voor buitenlanders nog mysterieus ook denk ik.
ach, fuck De Schepper, wa gaat da mens daar doen.
Over smaak valt niet te discussieren, en over de uitkomst van de behaalde positie in Griekenland al evenmin.
Ryan met een superdeluxe eurosonggehalte of GlamRock.
Ik stel me het nummer van Els in het Russisch voor...super toch? 
De uitkomst zal toch niet te voorspellen zijn.
Maar Xandee en dit ligt in hetzelfde straatje, en daar moet men maar conclusies uit trekken.
Anyway als Ryan wint, ben ik zeker niet teleurgesteld.
Ik vind dat we verschillende keuzes hebben om te sturen, Evrard en La Shakra komen ook nog.
Vorig jaar was er ��n favoriet en die won, terwijl ze Amor� Loco hadden moeten sturen, twas origineler, maar de hype en de ��nwording rond het liedje van Xandee was zo groot dat de Belg even vergat dat ze eigenlijk iets origineels moesten sturen en niet iets waarmee ze goed vertrouwd zijn, hetzelfde geldt voor Kate Ryan nu.
Langs de andere kant, kan het enorm aanslaan voor Europa, net zoals Perez (Bagger) maar dat kan je absoluut niet voorspellen.
Als ik dan moet kiezen dan kies ik voor originaliteit
ik snap vooral gans dat gezeik rond eurosong niet. dat is toch 1 grote grap? voor mijn part mogen ze urbanus of zo sturen, ik lig er niet wakker van.
| Originally posted by Bertn voor mijn part mogen ze urbanus of zo sturen |
| Originally posted by TranceSeeker Vorig jaar was er ��n favoriet en die won, terwijl ze Amor� Loco hadden moeten sturen, twas origineler, |
der is niemand orgineel genoeg om me een �cht songfestivalnummer uit te pakken... Dan hopek gewoon da we een mooi exportproduct sturen.
Aangezien Belle te Spaans is hebbek dan liefst Kate Ryan
bovendien een liedje dat we in vele Europese hitlijsten gaan terugvinden.
diene Kaye Styles is gewoon mijn genre ni. derstraks in de krant nog gelezen da hij nog ni weet wa een songfestival is... " nog nooit naar gekeken "
Ons Petra heeft ook nog een mooi nummer, die mag alvast volgende week winnen en dan krijgen we een spanner van een finale