TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Dj Contest
Pages (52): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 »
Ik heb u bezig gezien op de Beta party, en ge mixt uiteindelijk volledig live. Dus voor mijn part doe je gewoon mee en word je beoordeeld zoals alle andere dj's. 
Als je volledig in realtime mixed; (ik heb je trouwens gezien op highlite en toen deed je dat toch ook) dan is er geen enkel probleem; inladen van mp3s is toegelaten uiteraard.
Het is gewoon het automixen enzo dat niet mag! Dus breng de eerlijkheid op die functie niet te gebruiken 
Voor de rest zou ik zeggen: zeker meedoen, hoe meer hoe beter... maar realtime is een vereiste
ok 
add me to the list then 
Dj's
Jasperovitsj
Push2005
Dj LPG
Blue Sky 99
Xilver
Real
Eagle�
Sh!fty
dj Zevan
Tiger777
Dj Zetski
Pheatus
...
Juryleden
djCresto
domineesje
Bertn
MikeVee
Synthesia
Bunz
Zehra
Aur�lie
Speentje
Shadowkid
Bl@ckout
Misschien ook niet t� veel juryleden meer nemen? Uit de NLBETA contest is toch gebleken dat 4 juryleden per poule echt wel de maximum was. De punten per jurylid worden wel allemaal samengeteld, maar in geval van ex aequo of onenigheid over het eindresultaat van de poule is het al heel moeilijk om met meer dan 4 mensen een compromis te sluiten...
DJ's kunnen er anders niet genoeg zijn! Er moet hier toch nog meer volk zitten dat een mix kan insturen? 
ellow 
ik ga mijnen trance nog es bovenhalen en es meedoen als dj if ya don't mind 
Allemaal dankzij Real. 
Ge moet stemmen bij de juryleden ronselen Real, niet nog extra DJ's aanbrengen. Dat VERKLEINT uw kansen, dat maakt ze niet groter. 
ow doet real ook mee ... dan zijn je kansen verkeken hoor jongeman

nene 
morgen es mixke opnemen en beseffen da trance mixen verdorie lang geleje is 
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Ge moet stemmen bij de juryleden ronselen Real, niet nog extra DJ's aanbrengen. Dat VERKLEINT uw kansen, dat maakt ze niet groter. |
Is het alleen voor BeTA-ers of mogen NLTA-ers ook meedoen?
Ik zou deze alleen voor Beta's houden, en dan kunnen we misschien deze zomer weer een grote NLBETA contest houden? 
| Originally posted by Jasperovitsj Ik denk dat we als criterium voor het al dan niet toelaten van computermixes 2 dingen kunnen nemen: 1. De mixes moeten live gemixt zijn in 1 take, zonder onderbrekingen. 2. Het beatmatchen en phasematchen en effectieve mixen (schuif open, schuif dicht, toonregeling enzo) moet ook manueel gebeuren, zonder enige hulp van het gebruikte computerprogramma. Dus ook al gebruik je geen beatcounters of bpm-synchronisatie, als je een automix-functie gebruikt om de tracks aaneen te mixen mag het wat mij betreft ook niet. Whaddayathink? |
Ge snapt wel wat ik bedoel h�. 
Automixfuncties waar de computer in uw plaats de tracks inmixt en de toonregeling regelt zijn niet toegelaten, that's all...
| Originally posted by Sh!fty + Heeft iemand ze al tegelijk online gezien? |

| Originally posted by The Freezzz Is het alleen voor BeTA-ers of mogen NLTA-ers ook meedoen? |

Ik discrimineer hollanders... Zo neig datter enen al es bekan op men bakkes getoekt heeft toen ik zei "gierigen hollander
"![]()
| Originally posted by Tiger777 Ik discrimineer hollanders... Zo neig datter enen al es bekan op men bakkes getoekt heeft toen ik zei "gierigen hollander " |
Klapt Vloms. 
De psytrance heeft hem weer eens ziek gemaakt 
Ejh even voor de goeie orde. De dj contest was gewoon een NLTA contest. Ik heb hier toen een thread gemaakt of jullie mee wilden doen. Hoe meer zielen hoe meer vreugde. Was niets BETANL wedstrijd aan. Dus laat die nederlanders lekker meedoen met jullie contest. Of zijn jullie zo bang dat jullie verliezen van een kaaskop op klompen.
Mietjes! Bang dat de nederlanders weer boven de belgen staan!
Schijtebroeken!
Jullie schijten al 7 kleuren als een nederlandse DJ de zaal in komt lopen. bang dat de nederlanders weer beter zijn huh? Stelletje janettes! Wijven! Mietjes! Dj Wouten!
Ei wint toch.

*hug* 
mag ik ook meedoen? of is da enkel voor de mensen dat hier al langer zitte?
Gij moogt zeker meedoen.
| Originally posted by deefke mag ik ook meedoen? of is da enkel voor de mensen dat hier al langer zitte? |