TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Discussie : Deense cartoons
Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]

Posted by djcresto on Feb-10-2006 17:04:

ook de sportwereld leidt eronder:

Rencontre INDONESIE / DANEMARK annul�e

Jakarta, Indon�sie

Une rencontre Indon�sie / Danemark en pr�paration � la Thomas Cup devait avoir lieu le 14 mars prochain. Cette rencontre a �t� annul�e en raison des violentes protestations contre les caricatures du Proph�te Mahomet publi�es dans un journal danois.

Mr Sulistiyanto de Indonsesia Badminton Association annon�ant l�annulation de la rencontre disait : � nous anticipons les probl�mes de s�curit� face aux r�centes manifestations �.

Le gouvernement Danois a demand� cette semaine � ses ressortissants de quitter l�Indon�sie, le pays du monde ayant la plus grande population islamique.
Source : Associated Press

Fort heureusement, la finale intercontinentale des Thomas et Uber Cups aura lieu au Japon (du 28 avril au 7 mai). Les pays Islamiques ou Islamophiles voudraient se mettre au ban du monde moderne, ils ne s�y prendraient pas mieux

Posted by Kaidreas on Feb-10-2006 19:12:

^pfffffff
nu moet ik nog een woordenboek frans/nederlands gaan zoeken

Posted by Devilex on Feb-10-2006 21:29:

Ik had in de krant gelezen dat men de aalstenaars met carnaval aanraadt om zich wat in te houden als het op de islam aankomt. Dit hadden ze nu juist NIET moeten doen, want hier in aalst kennende gaan ze de moslims belachelijke maken tot en met. Vb iemand die verkleed als mohammed een schaap staat te penetreren e.d.

Ik hou me al vast als ik eraan denk wat dit gaat uitlokken. Ik zal er mijne carnaval alleszinds niet laten door bederven.

Posted by Vishnu on Feb-10-2006 21:58:

quote:
Originally posted by Kaidreas
als ik al die mensen soms zie blijten op tv omdat ze de paus zen muts hebben gezien. damn dat ge daar zo in kunt opgaan.

Man man gij moet schrijver worden.

Posted by Devilex on Feb-10-2006 22:10:

Godsdiensten zijn in de geschiedenis ALTIJD al de aanleiding geweest tot oorlogen. Vroeger waren de mensen veel simpeler en deden ze alles in naam van de kerk. Nu hier in de 21e eeuw weten wij hier in het westen wel beter. Maar in het oosten waar men nog niet zo be�nvloed wordt door de media speelt de kerk nog altijd een enorme rol.

De macht van een geloof mag niet onderschat worden, die mensen hebben geen schrik om te sterven en ze hebben minder te verliezen ook.

Alleszinds mijn standpunt is dat de Islam een re�el gevaar betekent voor het Westen, niet meteen maar toch binnen een redelijke tijd.

De Westerlingen hebben indertijd met de kruistochten de moslims verdreven van rond de middelandse zee, en op de koop toch kwam Israel zich daar vestigen op palestijns grondgebied.
Denk dat die mannen daar nog altijd enorm mee zitten.

En ivm die acties van moslims in europa...ik denk dat 75% van die amokmakers nog nooit een voet in een moskee heeft gezet. De meeste zijn er gewoon op uit om boel te maken.

Dat is hetzelfde als wanneer ik auto's zou gaan in brand steken als men hier de lokale parochiekerk sloopt terwijl ik er eigenlijk nog nooit een voet heb binnen gezet.

Ze grijpen hun geloof veel te veel aan om hun daden te rechtvaardigen.

Vandaag zag ik in de krant ook foto's van de "asjoera" een soort "feesr" waarbij men zichzelf tot bloedens toe geselt. Of vrouwen steningen omdat ze vreemd gaan. Bij mijn weten worden homosexuelen daar ook nog altijd vervolgd. Jaja en voor enkele cartoons zo een herrie.

En ik heb een hekel aan mensen die sommige uitspraken meteen in het extreme trekken.

Posted by Push2005 on Feb-10-2006 22:14:

quote:
Originally posted by Devilex
Vb iemand die verkleed als mohammed een schaap staat te penetreren e.d.

Lol, hoe komen ze op't idee alleen al

Posted by Bl@ckOut on Feb-11-2006 10:18:

^idd, pakt dan toch ne kameel he

Posted by MikeVee on Feb-11-2006 10:29:

Der was toch een of andere iman die zei dat moslimmannen sex met schapen mochten hebben als het met hun vrouw niet mocht.
Mohammed de profeet is die pedo die met een 9-jarig meisje trouwde.

Posted by Push2005 on Feb-15-2006 20:49:

http://www.danishmuhammedcartoons.c...ogyEnglish.html

Posted by Jasperovitsj on Feb-15-2006 22:03:

Ch00n

Posted by The_G0dfather on Feb-15-2006 22:11:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ch00n

Posted by DJ Bart J on Feb-16-2006 18:01:

Ik lig er niet van onder tafel, maar das ook ni de bedoeling denk
Kvindt ze zeker amusant... as ze een beetje origineel zijn verschijnt er toch wel minstens ne glimlach op mijne kop

Er wordt over alles gegrapt... religie, abortus, blondjes Moesten al die blondjes op mij afkomen als ik zo'n grapke maak

Posted by TOR on Feb-16-2006 18:40:

hoe maakt een blondine puree?

ze schilt de kroketten

Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]