TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- NEXUS PARTY!!!! 23 februari in Utrecht!!!!!
Pages (7): « 1 2 3 4 5 [6] 7 »
euh als we dan om 23:30 afspreken op utrecht centraal???
ik zelf kom ook om 23:12 of 22:42 aan 
Magrec, zorgen we dat we die van 23:12 - aankomst tijd.....lopen we naar meeting point waar de rest van de jostie bende staat......goed?
| quote: |
| Originally posted by New Wave Magrec, zorgen we dat we die van 23:12 - aankomst tijd.....lopen we naar meeting point waar de rest van de jostie bende staat......goed? |
Enschede: 21:28
Utrecht: 23:13
Fucking hell. Treinkaartje kost me ook weer Retour Fl. 57,96
Dure grapjes allemaal. Nu ga ik toch wel weer ff twijfelen. Ik heb t geld niet op m'n rug groeien nml.
| Originally posted by New Wave waar de rest van de jostie bende staat |
de rest is aan t oefenen op de nieuwe instrumenten
| Fucking hell. Treinkaartje kost me ook weer Retour Fl. 57,96 |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Enschede: 21:28 Utrecht: 23:13 Fucking hell. Treinkaartje kost me ook weer Retour Fl. 57,96 Dure grapjes allemaal. Nu ga ik toch wel weer ff twijfelen. Ik heb t geld niet op m'n rug groeien nml. |
of eerder
ik heb t maar makkelijk.. 23 minuutjes in de trein en ik ben er.. en helemaal gratiz 
Wie heeft die rielaxte flyer al ontvangen? ikkes wel :P
anyways ik wil em em wel scannen voor als er nog luis zijn die em nie hebben en net blind zijn als ik.. gooi dr maar een pm-etje er tegen aan.
ik....ben..............arm 
mijn loon is op........mijn stufi is op.........mijn spaargeld is op.......ik krijg pas eind van de maand mijn ouderlijke bijdrage 
en dan moet ik zelfs nog naar de rosenmontagsrave en naar TE!! 
*zucht* petrus......jij bent niet de enige spelbreker dit keer 
jah dat kan gebeuren, maar iig nog genoeg TA 'Ers die wel gaan.....wordt zeker wel lache...enne new_wave neem je fakkels mee.........
greetz,
yarnie
whehehehe, tering hey, jij wilt mijn bankrekening wel errug leeg hebben...gister 2 en morgen weer 1, das al weer 75 piek gheghe.....
ennuh, dan stikt iedereen als je in die zaal bent gheghe, ken ik nie maken 
| Originally posted by Miss Proximus ik....ben..............arm ![]() mijn loon is op........mijn stufi is op.........mijn spaargeld is op.......ik krijg pas eind van de maand mijn ouderlijke bijdrage ![]() en dan moet ik zelfs nog naar de rosenmontagsrave en naar TE!! ![]() *zucht* petrus......jij bent niet de enige spelbreker dit keer |
| Originally posted by Jukx gelukkig dat je je studiefinanciering altijd op de 21e krijgt!! |
jukx is erg scherp
Die honderd euro.. heh
100 euro? was het maar zo!! 
eigenlijk vind ik dat iedereen gewoon evenveel moet krijgen...
| Originally posted by M5 100 euro? was het maar zo!! ![]() eigenlijk vind ik dat iedereen gewoon evenveel moet krijgen... |
maar ik moest t ff kwijt
Originally posted by Miss Proximus ja heel logisch vooral omdat jij thuis woont en ik elke maand 1200 piek moet ophoesten voor de huur van mijn EIGEN appartement en mijn EIGEN boodschappen niets persoonlijks driekus maar ik moest t ff kwijt |
)
) van de grondwet waarin staat dat het verboden is mensen te discrimineren op grond van geslacht, ras , politieke voorkeur of op welke grond dan ook!
WWWWWOOOOOOOOEEEEEEEEEEIIIIII
groen licht!!!
heb iemand gevonden die dat ook wel wat lijkt
niet dat jullie die avond verder veel van mij meekrijgen hoor... vind het namelijk een beetje lullig iemand helemaal naar utrecht mee te slepen en dan um vervolgens negeren....
maar toch, ik ben er..
nog fftjes de sleuteltjes van de auto ontfutselen..
(zoals jullie weten heb ik nogal een hekel aan OV, zekers in het weekend, als je er nog voor moet betalen ook..)
even offtopic: het wout van studiefinanciering is idd wel heel onoverzichtelijk... me moet het met iets van 70 Euro in de maand doen.
gelukkig loop ik dit hele jaar stage en zijn in de techniek de meeste bedrijven zo sociaal hier een flinke vergoeding tegenover te zetten, waardoor ik tot mijn eigen verbazingen en schik elke maand nog een flink bedrag over houd....(het leven is unfair, I know
)
greetz kolkiewolkie
... 2 meetings in 1 week: KEWL!
EyeRiz ff laaste opmerking van mij richting M5,
Kijk mensen die meer studiefinciering krijgen hebben gewoon een mindere thuis situatie fiscaal gezien.
Als je uit huis woont dan heb je gewoon veel en veel meer kosten dus daar kan ook ook wel wat meer studie financiering tegen overstaan, Als de regering dat niet zo zou doen, dan zouden veel uitwonenden afhaken simpelweg omdat ze de studie niet kunnen opbrengen of geen zin hebben om zelf de studie te betalen.., De basis beurs vergoed in princiepe je complete lesgeld, en alles wat jij nog extra krijgt is wat je anders zou missen via kinderbijslag of wat dan ook.
In priciepe wordt er ook geen onderscheid gemaakt tussen MBO en HB0/UNI, alleen wordt er voor het HBO/UNI gedeelte de mogelijkheid geboden voor een prestatie beurs, en dat is simpel weg noet mogelijk bij het MBO want een MBO werkt niet met presatie punten. Bovendien is een HBO/UNI nog vaak iets duurder... en begin je daar pas later mee (Niet dat DAT iets hoeft uit te maken, maar toch)
Om het toch nog een beetje nexus minded te houden:
Jeej Kolkiewolkie komt :P
ik weet het aphex...uitwonenden zitten wat krapper dan de thuiswonende student zij hebben ook meer nodig , maar ik vind dat je als regering gewoon hierin geen onderscheid mag maken....iedereen gelijk...iedereen evenveel...punt uit.
ik weet niet hoe het precies zit met die prestatiebeurs , maar in ieder geval is de grens van 21punten per jaar belachelijk laag...ik zit dit jaar al op 22 dus ik heb hem alweer binne....ze moeten hem gewoon op 36 zetten ofzow...gewoon de druk er lekker op houden , want werken onder druk is ook wat het bedrijfsleven van je verwacht later! en ik weet zeker dat de studenten ineens veeel beter hun best gaan doen 
Ik kom ook samen met een vriend van me. We gaan waarschijnlijk met de auto, dus dat scheelt me weer �30,-
Maar het uit huis gaan wonen is 1 van de beste dingen die ik heb gedaan. Niet dat ik het niet naar me zin had bij m'n ouders, maar op een gegeven moment begint het te knabbelen en wil je gewoon je eigen weg op gaan.
De financiele kraan is toen ook dicht gegaan, ze willen nu alleen nog me opleiding betalen (als ik daar ooit mee verder ga). Vink ook meer dan logisch dat ze me niet meer spekken.
hihi, excuses aan mij? Hoeft niet hoor! 
Gebeurt toch in elke thread? Niet meer dan normaal dat het op een gegeven moment ergens anders over gaat 
Een ding: cool dat je toch nog komt Petrus! En Kolkiewolkie: die iemand die met je meegaat, vind de anderen misschien wel zo leuk dat jullie allemaal de grootste vriendjes worden
. En zoniet, dan niet. Ieder komt toch voor zijn eigen leuke avond. (Als je mede-TA-ers toch niet zo leuk blijken te zijn, dan zijn er nog zat anderen die dat wel zijn
)
Erg scherpe opmerking trouwens Jukx, dat dacht ik nl ook toen ik het las: we hebben niet voor niets het eind van de maand uitgekozen. Dan hebben de studjes geld, de werkende mensen worden geacht gewoon altijd met geld uit te komen (ook al lukt mij dat nooit) en de scholieren: die hebben papa en mama nog 
Zo. Volgens mij kan ik niet rekenen... dat waren drie dingen ipv een... 
Nog maar twee weekjes 
Trouwens, is hier iemand die wat flyers in Den Haag zou willen verspreiden? Zoja, pm me dan even...
Eye_riz ik wil dat wel doen!!!
stuur die berg maar naar mij!
Daarvoor hebben we toch postbodes??