TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tiesto - In Search Of Sunrise 5: Los Angeles
Pages (7): « 1 2 3 4 5 [6] 7 »
| quote: |
| Originally posted by magrec lang leve usenet, ff gedownload en hij zit alweer in mijn prullenbak...Mixen slecht echt heel slecht zeg. Kun je wel een boel mooie plaatjes hebben maar zorg er dan voor dat je je cd zo programmeert dat je tracks uitkiest die een beetje mooi in elkaar overlopen en dat je een boeiende cd maakt. Het geheel is gewoon saai. |
| Originally posted by Asperge Hopen dat er binnenkort een lekkere liveset met dezelfde platen uitkomt met WEL goede mixen. |
Op de Winter Music Conference heeft Tiesto dan ook geen enkele award gewonnen... LMFD 
http://www.wintermusicconference.com/idmanominees06.htm
| Originally posted by Asperge Ik vind hem absoluut niet saai, zitten echt een paar topplaten tussen! Alleen dat mixen he, niet top nee, maar dat had ik ook niet verwacht. Hopen dat er binnenkort een lekkere liveset met dezelfde platen uitkomt met WEL goede mixen. |
| Originally posted by magrec De platen zijn niet slecht nee maar [...] dat als je van minuut tien naar minuut 30 skipt er niks is veranderd, zelfde tempo en zelfde soort plaat. |
| Originally posted by Asperge Ik vind hem absoluut niet saai, zitten echt een paar topplaten tussen! Alleen dat mixen he, niet top nee, maar dat had ik ook niet verwacht. Hopen dat er binnenkort een lekkere liveset met dezelfde platen uitkomt met WEL goede mixen. |
| Originally posted by HBtje Op de Winter Music Conference heeft Tiesto dan ook geen enkele award gewonnen... LMFD ![]() http://www.wintermusicconference.com/idmanominees06.htm |
| Originally posted by AversusZ zitten wel een paar mooie awards tussen Best underground Dance Track Air For Life - Above & Beyond vs. Andy Moor (Anjunabeats) |
| Originally posted by HBtje Above & Beyond en/of Andy Moor is in ieder geval al beter aan te horen dan Tiesto (iig vergeleken met zn laatste 2cd) |
Nog geen tijd gehad om ISOS5 goed te checken. Morgen eens in de trein luisteren dan.
| Originally posted by HBtje Op de Winter Music Conference heeft Tiesto dan ook geen enkele award gewonnen... LMFD ![]() http://www.wintermusicconference.com/idmanominees06.htm |
in hoeverre moet je deze awards dan serieus nemen...
| Originally posted by moogwai Nog geen tijd gehad om ISOS5 goed te checken. Morgen eens in de trein luisteren dan. Ach ja, als Paul van Dyk als beste producer en vooral The Politics of Dancing Vol. 2 � Paul van Dyk als beste compilatie wordt verkozen in hoeverre moet je deze awards dan serieus nemen...sorry Bjorn |
Best leuk zomer cd'tje. Heb hem maar even gedownload ter completering van de collectie.
Vind nummer 3 Empty Streets van cd2 echt briljant!
| Originally posted by M5 Best leuk zomer cd'tje. Heb hem maar even gedownload ter completering van de collectie. Vind nummer 3 Empty Streets van cd2 echt briljant! |
| Originally posted by Dj_Day-V Hier staat het op CD1 |
HET IS M5!!!!!!!!!
M5, relaxte kampbewonert! 
KKkrrrRRrraAAaa!
| Originally posted by Glaniskanis HET IS M5!!!!!!!!! |
| Originally posted by Chicane M5, relaxte kampbewonert! ![]() KKkrrrRRrraAAaa! |
. Echter trance blijkt toch een soort aantrekkingskracht te houden
.
Trance heeft ook afgedaan hier hoor
Lees het forum nog wel, maar post eigenlijk vrij weinig meer
Goed om te zien dat je nog leeft iig!
Vroeger was ik een grote Tiesto fan maar nu ik luister naar deze cd is ie wel gezakt zeg.. Vond 'm in december al k** draaien in de hmh en deze dubbelaar is matig te noemen. Had wel meer verwacht van de isos serie. Dit is een cd om in je auto te hebben met heel warm weer op weg naar het strand.. Hmmz zet ie het zomerse gevoel toch nog goed neer.
Meer is het niet!
Wel een aardige compilatie. Staan een paar geweldige tracks op en andere tracks kunnen mij weer totaal niet boeien. Maar ik vind de meeste reacties of het mixwerk wel overdreven...
Dit is echt zo'n vet stuk:
3. Late Night Alumni - Empty Streets
4. Electro-Prompt - Beside Me (Gothek D.C. Remix)
5. Fonzerelli - Moonlight Party
6. Leama & Moor - Everything Matters (Matthew Dekay Remix)
| Originally posted by moogwai Wel een aardige compilatie. Staan een paar geweldige tracks op en andere tracks kunnen mij weer totaal niet boeien. Maar ik vind de meeste reacties of het mixwerk wel overdreven... Dit is echt zo'n vet stuk: 3. Late Night Alumni - Empty Streets 4. Electro-Prompt - Beside Me (Gothek D.C. Remix) 5. Fonzerelli - Moonlight Party 6. Leama & Moor - Everything Matters (Matthew Dekay Remix) |
Tiesto - Wintergalactic (04-03-2000)
1. Gouryella - Gouryella
2. Mario Lopez - Sound Of Nature (Plug n' Play)
3. Mario Piu A.K.A. DJ Arabesque - Serendipity (Mas Mix)
4. Green Court - Follow Me (Cosmic Gate remix)
5. Godazia - The First Wave
6. Major League - Wonder
7. The Digital Blonde - Electra
8. The Quest - C Sharp
9. Vengaboys - Kiss (Airscape Remix)
10. Gouryella - Walhalla
11. Transa - Supernova
12. ID
13. Allure - No More Tears
14. Deepsky - Stargazer (X-Caps Remix)
15. The Morrighan - Remember (To The Millenium)(Lange remix)
16. Chicane feat. Bryan Adams - Don't Give Up (Tomski vs. Disco Citizens Vocal Mix)
17. DJ Merlyn - Krass
18. Solar Stone - Seven Cities (V-One Remix)
19. John 00 Flemming - Lost In Emotion (The Digital Blonde remix)
20. Rank 1 - Airwave (Rank 1 vs Dutch Force Mix)
nuff said 
| Originally posted by Asperge Het beatmatchen heeft ableton goed gedaan alleen timed tijs een paar keer goed verkeerd. |
| Originally posted by basvh ik gok op protools |
| Originally posted by HBtje Tiesto - Wintergalactic (04-03-2000) 1. Gouryella - Gouryella 2. Mario Lopez - Sound Of Nature (Plug n' Play) 3. Mario Piu A.K.A. DJ Arabesque - Serendipity (Mas Mix) 4. Green Court - Follow Me (Cosmic Gate remix) 5. Godazia - The First Wave 6. Major League - Wonder 7. The Digital Blonde - Electra 8. The Quest - C Sharp 9. Vengaboys - Kiss (Airscape Remix) 10. Gouryella - Walhalla 11. Transa - Supernova 12. ID 13. Allure - No More Tears 14. Deepsky - Stargazer (X-Caps Remix) 15. The Morrighan - Remember (To The Millenium)(Lange remix) 16. Chicane feat. Bryan Adams - Don't Give Up (Tomski vs. Disco Citizens Vocal Mix) 17. DJ Merlyn - Krass 18. Solar Stone - Seven Cities (V-One Remix) 19. John 00 Flemming - Lost In Emotion (The Digital Blonde remix) 20. Rank 1 - Airwave (Rank 1 vs Dutch Force Mix) nuff said |