TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Gefilterde posts uit "Stel uzelf voor"
Pages (27): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 »
| quote: |
| Originally posted by _Jedi nog ne late welkom van mij ook aan de nieuwelingen . tjein aylake .. van Sint-Pieters-Leeuw .. binnekort Beta meeting in de Colruyt?! |
'k lijd momenteel aan acuut geheugenverlies
maw: kan me niet herinneren dat ik hier ooit m'n 'data' gepost heb. Bij deze:
Voornaam : Sebastien
Leeftijd : 22
Werk/Studies : Master in Information Technology
Hobbies (buiten Trance) : zot doen, (zaal)voetbal, piano, pc's
Favoriet nummer allertijden : Plastic Boy - Silver Bath
Favoriete DJ(s) : M.I.K.E
Wanneer begon trance voor jou? : kan er nooit een jaartal op plakken, ma kdenk rond 1998.
Met welk nummer begon het? : Push - Universal Nation ('fcourse
)
DJ je? : Juppers
Produce je? : Idem
| Originally posted by aylake Voornaam : Ilse Leeftijd : 20 Woonplaats : Gent/St-P-Leeuw Werk/Studies : architectuur aan Sint Lucas Gent Hobbies (buiten Trance) : feeste, snowboarden, cocktails drinke Favoriet nummer allertijden : paul van dyk - for an angel Favoriete DJ(s) : paul van dyk Wanneer begon trance voor jou? : 1998/1999 Met welk nummer begon het? : liveset van oakenfold of paul van dyk DJ je? : nee, zinnens om te beginnen Produce je? : nee |
Waar is die school "St-Lucas" in Gent ergens? Ik zit op Guislain, een paar minuutjes van het Rabot
Btw Welcome!
thxie
ik zit op de hoogstraat, zulk ne groene gevel en voor me theorie zittek op de zwartezusterstraat
hoi o/
![]()
hehehe koekelare 
| Originally posted by Kaidreas hehehe koekelare |
mja.... kennen is veel gezegd. ma kvind het een grappige naam, en kmoest terug denken aan de "man van melle"
anyways Welkom dude
Thx 
Well hello there!
Laat ik maar meteen met de deur in huis vallen: Ik ben Jasper, en ik HAAAAAAAAT Traffic!
Maar laat u daar niet door afschrikken, we're not all like that!

| Originally posted by Jasperovitsj Maar laat u daar niet door afschrikken, we're not all like that! |

Zolang hij niet denkt dat Traffic trance is...
Welkom trouwens 
| Originally posted by Pumaz Zolang hij niet denkt dat Traffic trance is... |
| Originally posted by X-Tune wat dan? |
| Originally posted by X-Tune wat dan? |
| Originally posted by Jasperovitsj Een zwakke poging tot het producen van iets wat op techno zou moeten lijken... |
Het zit hier vol kenners
Toch kenner genoeg om te horen wanneer een plaat trance dan wel techno is 
| Originally posted by FUSyke Het zit hier vol kenners |
| Originally posted by X-Tune Dat is geen techno, en zeker geen poging tot. Zijn er hier kenners? |
)
| Originally posted by Xilver And that's why they call this TRANCEaddict and not TuningbeatsAddict |
| Originally posted by X-Tune Hoor je niet het verschil tussen de muziek op TuningBeats en Ti�sto? Daar hoort Ti�sto ook niet op. |