TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Sensation White 15/04 @Sportpaleis
Pages (16): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »

Posted by Bl@ckOut on Mar-10-2006 14:18:

Tja, 't is al eens eerder gezegd geweest geloof ik, maar der zijn er volgens mij genoeg die er naartoe gaan gewoon om te kunnen zeggen dat ze zijn geweest
Anyway, mij zult ge daar ook niet vinden. Vrij zwakke line-up, behalve M.I.K.E. dan.

Posted by djcresto on Mar-10-2006 14:26:

2 jaar geleden zouden we met mike op mainstage wel verdomd gelukkig geweest zijn. Nu spreekt ons dat ook al niet meer aan, verwende nesten dat we zijn.

Posted by mrcanon on Mar-10-2006 14:37:

Zoals eerder gezegt: breng Antwerp Is Burning terug! Da waren tenminste line-ups!

Posted by djcresto on Mar-10-2006 14:40:

quote:
Originally posted by mrcanon
Zoals eerder gezegt: breng Antwerp Is Burning terug! Da waren tenminste line-ups!

wie draaide daar?

mike en marco V

Wat niet wil zeggen dat ik deze line up ga verdedigen. Marco V en ook mike vond ik vroeger pakken beter.

Posted by Shadowkid on Mar-10-2006 14:46:

quote:
Originally posted by djcresto
wie draaide daar?

mike en marco V

Wat niet wil zeggen dat ik deze line up ga verdedigen. Marco V en ook mike vond ik vroeger pakken beter.

Maar vergis ik mij of was Antwerp is Burning ook ni goedkoper dan Sensation? En op Antwerp is Burning stonden prolly wel nog aantrekkelijke namen buiten die 2?

Posted by mrcanon on Mar-10-2006 14:48:

Neem nu de laatste indoor: daar stonden M.I.K.E. en Armin, en dan nog Christopher Lawrence, Marco Bailey en Richie Hawtin en de outdoor: Elof, M.I.K.E., Armin Van Buuren en John 'OO' Fleming, da waren toch veel betere lineups en idd voor minder geld, 30 euro ofzo.

Posted by mrcanon on Mar-10-2006 14:49:

quote:
wie draaide daar?

mike en marco V

Heb het eigenlijk vooral over de laatste indoor en outdoor

Posted by Blue Sky 99 on Mar-10-2006 14:52:

Wat een kritiek Ik overweeg nu net juist eens om naar Sensation te gaan

1) Men geeft de kans aan Belgische DJ's:

- een ietwat onbekendere (Tom De Neef) maar die moeten toch ook hun kans krijgen?

- een bekendere + ��n die momenteel volledig in de lift zit (Dave Lambert) Deze situatie is ongeveer wel te vergelijken met die van Elof vorig jaar denk ik, die was ook nog niet ongelooflijk bekend ...

- een overbekende (M.I.K.E.)

2) 2 mooie internationale namen:

- Marco V is zowat de enige trance DJ van wie ik nog wel een productie kan smaken dus die zou ik zeker wel eens willen bezig zien/horen

-Darren Emmerson, mss niet zo bekend maar heeft toch ook al z'n waarde bewezen, heeft toch al een GU-album op z'n naam staan?

Ik kan er echter wel inkomen dat de doorwinterde trance-fan hier niet staat voor te springen. 40 � is anders ook wel genoeg naar m'n goesting.

Vraagje: hoe hard let men op de dresscode? Moet je volledig in't wit gekleed zijn? Geraak je er bijvoorbeeld ook in met een jeansbroek en een witte t-shirt?

Posted by Antony on Mar-10-2006 15:08:

quote:
Originally posted by Blue Sky 99
Vraagje: hoe hard let men op de dresscode? Moet je volledig in't wit gekleed zijn? Geraak je er bijvoorbeeld ook in met een jeansbroek en een witte t-shirt?

vorig jaar waren er naar het schijnt 3 met een jeans. hebben ze binnengelaten omdat het er toch maar 3 waren...

Posted by Shadowkid on Mar-10-2006 15:23:

quote:
Wat een kritiek Ik overweeg nu net juist eens om naar Sensation te gaan

Moest de prijs lager zijn, zou ik ook overwegen om te gaan (maar ik heb het wel ni zo voor die dresscode). Als je niet naar de prijs kijkt valt de line-up best mee, maar tegen de prijs die zij vragen zeg ik "No thanx".

Posted by Bl@ckOut on Mar-10-2006 15:24:

quote:
- Marco V is zowat de enige trance DJ van wie ik nog wel een productie kan smaken dus die zou ik zeker wel eens willen bezig zien/horen

Dan gaat ge zeker aan u trekken komen. Als ge de tracklist van Marco V vorig jaar op sensation bekijkt, hij heeft precies een fobie voor muziek dat niet van hemzelf komt

Posted by Blue Sky 99 on Mar-10-2006 15:34:

quote:
Originally posted by Antony
vorig jaar waren er naar het schijnt 3 met een jeans. hebben ze binnengelaten omdat het er toch maar 3 waren...

Damn, ik verkoos een ander antwoord

Posted by Blue Sky 99 on Mar-10-2006 15:35:

quote:
Originally posted by Shadowkid
Moest de prijs lager zijn, zou ik ook overwegen om te gaan (maar ik heb het wel ni zo voor die dresscode). Als je niet naar de prijs kijkt valt de line-up best mee, maar tegen de prijs die zij vragen zeg ik "No thanx".

Die dresscode steekt mij ook tegen ja, wie heeft er nu in godsnaam een witte broek?

Posted by Tiger777 on Mar-10-2006 16:19:

quote:
Marco V en ook mike vond ik vroeger pakken beter.

Da is man.

Van die witte broek.. Sjah, da is naast geen lineup de reden waarom ik nog geen tiket heb Ik ga der ook geen kopen, veel geld voor weinig actie

Posted by FredNova on Mar-10-2006 16:20:

dit is een meer dan geslaagde line-up

Tom De Neef: wordt op handen gedragen over heel de wereld, ik vrees dat weinigen hem hier kennen.
Darren Emerson: dit vind ik wel een hele grote klepper hoor... en zeer origineel
MIKE: idem wordt op handen gedragen over heel de wereld, en in Belgi�... tja...
Marco V: gewoon top, een trendsetter
Dave Lambert: ��n van de beste Belgische club djs en goed op weg om met nieuw productiemateriaal terug de wereld te veroveren

60% Belgen

Paul van Dyk en Armand van Helden hebben 3 maanden lang met de voeten van ID&T gerammeld...

Posted by Real on Mar-10-2006 16:27:

Line-up zegt me niet veel, en da's meer goed ook als ik mijn financi�le status bekijk.

EDIT: PvD zou wel heerlijk geweest zijn.

Posted by Jasperovitsj on Mar-10-2006 16:58:

quote:

-Darren Emmerson, mss niet zo bekend maar heeft toch ook al z'n waarde bewezen, heeft toch al een GU-album op z'n naam staan?

Hij heeft zelfs 2 GU's op z'n naam staan als ik me niet vergis. Het is in ieder geval een serieuze internationale klepper! Maar of zijn stijl gaat aanslaan op Sensation, das nog maar de vraag. In ieder geval kan zo iemand ook wel wat muziekpuristen aantrekken natuurlijk.

Posted by TOR on Mar-10-2006 18:31:

vind het best een goeie line-up hoor

ik zal es horen bij de vriendenkring

Posted by InTeXoR on Mar-10-2006 18:55:

het stond al vast dat ik ging met wat volk, en nu blijkt de line-up ook nog goed mee te vallen voor mij. vind het wel grappig dat er weer zoveel commentaar is, ondanks dat ik mij thans meen te herinneren dat half BETA voor M.I.K.E. op Sensation zat te zagen, en als hij er dan staat is hij geen �40 waard of kunt ge hem toch genoeg op andere plaatsen zien, bedoel rofl waar slaat dat nu op Of iedereen wil Belgische namen, er staan er 3 op de affiche en dan is het niet genoeg, of zijn het niet de namen die je wou horen

dat ze nooit voor iedereen goed kunnen doen is normaal, maar nu worden ze bij ID&T toch wel echt zwaar afgebroken ondanks een vrij degelijke line-up af te leveren. vraag me echt af of het veel had uitgemaakt als PvD wel had toegezegd, al doet het je natuurlijk geen goed als je 2 jaar op rij de headliner niet geboekt krijgt.

op naar de 15e april dan maar zeker.

Posted by Eagle` on Mar-10-2006 18:57:

toch wel verrassend relatief vernieuwende line-up, had er ene of andere opgestaan ala estuera of weet ek veel wie, wast prolly werelds lol

Posted by Transfusion on Mar-10-2006 19:17:

Ik ga toch passen, 45� is me net iets teveel.

Posted by Push2005 on Mar-10-2006 19:41:

Kvind het maar een debiele line-up; en wellicht zal ik nie gaan. M.I.K.E als headliner is fantastisch; maar we zullen hem wel nog genoeg horen. Marco V is IMO al een 3tal jaar nieks meer waard ... vorig jaar ben ik leterlijk in slaap gevallen op zijn set

Posted by Tiger777 on Mar-10-2006 20:22:

quote:
Originally posted by InTeXoR
het stond al vast dat ik ging met wat volk, en nu blijkt de line-up ook nog goed mee te vallen voor mij. vind het wel grappig dat er weer zoveel commentaar is, ondanks dat ik mij thans meen te herinneren dat half BETA voor M.I.K.E. op Sensation zat te zagen, en als hij er dan staat is hij geen �40 waard of kunt ge hem toch genoeg op andere plaatsen zien, bedoel rofl waar slaat dat nu op Of iedereen wil Belgische namen, er staan er 3 op de affiche en dan is het niet genoeg, of zijn het niet de namen die je wou horen

dat ze nooit voor iedereen goed kunnen doen is normaal, maar nu worden ze bij ID&T toch wel echt zwaar afgebroken ondanks een vrij degelijke line-up af te leveren. vraag me echt af of het veel had uitgemaakt als PvD wel had toegezegd, al doet het je natuurlijk geen goed als je 2 jaar op rij de headliner niet geboekt krijgt.

op naar de 15e april dan maar zeker.

joa, da is na wel Mor ja, ik heb men recente mening over mike al gegeven. Alleen voor marco V zou ik gaan. En eerlek gezegd, ik heb geen witte broek, ik ga zo niet om met mensen die zich WIT kleden, zijn meestal nogal randdebielen Dus dan zou ik nog een broek moeten gon kopen... Denk dat ik ga passe.

Posted by Push2005 on Mar-10-2006 20:24:

quote:
Originally posted by Tiger777
joa, da is na wel Mor ja, ik heb men recente mening over mike al gegeven. Alleen voor marco V zou ik gaan. En eerlek gezegd, ik heb geen witte broek, ik ga zo niet om met mensen die zich WIT kleden, zijn meestal nogal randdebielen Dus dan zou ik nog een broek moeten gon kopen... Denk dat ik ga passe.

Khad vorig jaar nen broek voor 7 euro in de promo fashion

(Btw, waarom staat Bill in uw avatar ? )

Posted by Tiger777 on Mar-10-2006 21:25:

quote:
Originally posted by Push2005
Khad vorig jaar nen broek voor 7 euro in de promo fashion

(Btw, waarom staat Bill in uw avatar ? )

Omg, ch00n

49 euro voor de marco... Misschien En dan vergeet ik men benzine nog

Omda den dries naar een vervanging van men avatar zocht en hij een klein pitje toont

(kebbem trouwes vervangen)

Pages (16): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »