TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [14/15-07-2006] Dance Valley - Recreatiegebied Spaarnwoude, Velsen
Pages (10): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 »
Sasha is de 2e naam die bekend is voor extrema naast sander k (voor mij dan)
Bye bye dancevalley 
| quote: |
| Originally posted by magrec Sasha is de 2e naam die bekend is voor extrema naast sander k (voor mij dan) Bye bye dancevalley |
hey guys .. i have a few mates that are going to be in Holland for DV .. just wanting to find out if it sells out or if they can get tickets from there ?? thanks guys ~!
It has sold out out in the past, you might not wanna take the risk...
Last year they gave away 1000's of (weekend) tickets... 
I don't recall, I thought weekend tix were sold out weeks in advance...
| Originally posted by eieregooie I don't recall, I thought weekend tix were sold out weeks in advance... |
Well that explains... I'm neither 
You're a smart man 
Originally posted by jp Almost anyone who was UDC member or newsletter reader got a free weekend ticket |

Oh well, everything is relative
DANNY TENAGLIA OP DANCE VALLEY!!!!!!!!!!!!!!!!!
| Originally posted by basvh DANNY TENAGLIA OP DANCE VALLEY!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Dan hoop ik dat er dus nog een dikke tribalstage bijkomt met naast Tenaglia nog Chus & Ceballos, Dj Vibe, Luca Ricci, Simon and Shaker en meer van dat brute pompgeweld! 
sjappies nu is het niet meer leuk hoor....
| Originally posted by magrec sjappies nu is het niet meer leuk hoor.... |
| Originally posted by tango Bron!? Of was dit een soort van request? [EDIT]Nevermind, van partyscene.nl Danny Tenaglia Zojuist kregen we te horen dat niemand minder dan levende legende Danny Tenaglia op Dance Valley staat deze zomer! De DJ blijft meestal in eigen land en de redenen daarvoor zijn vaak besproken in het nachtleven. Zo zou hij enorme vliegangst hebben, maar wordt er ook gefluisterd dat zijn fee onbetaalbaar is. Hij weet in ieder geval zijn eigen mythe te cre�ren, want wereldwijd wachten clubbers op de dag dat d� DJ, vooral bekend van zijn urenlange marathonsets, plaats zal nemen in een DJ-booth in de buurt. En Nederland is nu eindelijk aan de beurt! Morgen hier meer info�[/EDIT] Ben benieuwd wat Jerry hierover te melden heeft |
| Originally posted by basvh hoe bedoel je? |
Nu kun je toch niet meer kiezen
| Originally posted by @win Dan hoop ik dat er dus nog een dikke tribalstage bijkomt met naast Tenaglia nog Chus & Ceballos, Dj Vibe, Luca Ricci, Simon and Shaker en meer van dat brute pompgeweld! |
| Originally posted by SnuggLe Reken er dan maar 30000 % op dat hij die avond ervoor of erna in de Panama te bewonderen is. Of ze moeten moeten hem een 10 uurs set laten draaien op DV zelf. |
| Originally posted by tango Bron!? Of was dit een soort van request? [EDIT]Nevermind, van partyscene.nl Danny Tenaglia Zojuist kregen we te horen dat niemand minder dan levende legende Danny Tenaglia op Dance Valley staat deze zomer! De DJ blijft meestal in eigen land en de redenen daarvoor zijn vaak besproken in het nachtleven. Zo zou hij enorme vliegangst hebben, maar wordt er ook gefluisterd dat zijn fee onbetaalbaar is. Hij weet in ieder geval zijn eigen mythe te cre�ren, want wereldwijd wachten clubbers op de dag dat d� DJ, vooral bekend van zijn urenlange marathonsets, plaats zal nemen in een DJ-booth in de buurt. En Nederland is nu eindelijk aan de beurt! Morgen hier meer info�[/EDIT] Ben benieuwd wat Jerry hierover te melden heeft |

Hahaha!
Je probeert t wel goed te praten voor jezelf he? 
2 uur tenglia doet het ook niet voor mij. Kdacht dat panama met tenaglia bezig was voor in augustus ofzo.
| Originally posted by magrec 2 uur tenglia doet het ook niet voor mij. Kdacht dat panama met tenaglia bezig was voor in augustus ofzo. |
I'm wondering how good this last stage will be for saturday
I think Nick Warren is on it....