TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [14/15-07-2006] Dance Valley - Recreatiegebied Spaarnwoude, Velsen
Pages (10): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 »

Posted by magrec on Apr-03-2006 19:33:

Sasha is de 2e naam die bekend is voor extrema naast sander k (voor mij dan)

Bye bye dancevalley

Posted by basd on Apr-03-2006 21:22:

quote:
Originally posted by magrec
Sasha is de 2e naam die bekend is voor extrema naast sander k (voor mij dan)

Bye bye dancevalley

Pleur der anderhalve goeie techno-DJ bij en ik weet het ook wel.. DV is wat dat betreft maar matig. Ook al geen psy (totnogtoe)..

Posted by RaVVaR on Apr-04-2006 04:18:

hey guys .. i have a few mates that are going to be in Holland for DV .. just wanting to find out if it sells out or if they can get tickets from there ?? thanks guys ~!

Posted by eieregooie on Apr-04-2006 13:49:

It has sold out out in the past, you might not wanna take the risk...

Posted by jp on Apr-04-2006 16:13:

Last year they gave away 1000's of (weekend) tickets...

Posted by eieregooie on Apr-04-2006 16:35:

I don't recall, I thought weekend tix were sold out weeks in advance...

Posted by jp on Apr-04-2006 16:52:

quote:
Originally posted by eieregooie
I don't recall, I thought weekend tix were sold out weeks in advance...

Almost anyone who was UDC member or newsletter reader got a free weekend ticket

Posted by eieregooie on Apr-04-2006 17:19:

Well that explains... I'm neither

Posted by jp on Apr-04-2006 17:39:

You're a smart man

Posted by magikb on Apr-04-2006 22:39:

quote:
Originally posted by jp

Almost anyone who was UDC member or newsletter reader got a free weekend ticket

yeah except you have to live in the Netherlands to get them

Anyhow, I am sure if Sasha is in fact at Extrema.. they are paying a lot more then DV offered him

I will just be upset if the techno lineup at Extrema is better

Posted by jp on Apr-05-2006 15:42:

Oh well, everything is relative

Posted by basvh on Apr-05-2006 16:32:

DANNY TENAGLIA OP DANCE VALLEY!!!!!!!!!!!!!!!!!

Posted by tango on Apr-05-2006 16:51:

quote:
Originally posted by basvh
DANNY TENAGLIA OP DANCE VALLEY!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bron!? Of was dit een soort van request?

[EDIT]Nevermind, van partyscene.nl

Danny Tenaglia

Zojuist kregen we te horen dat niemand minder dan levende legende Danny Tenaglia op Dance Valley staat deze zomer!

De DJ blijft meestal in eigen land en de redenen daarvoor zijn vaak besproken in het nachtleven. Zo zou hij enorme vliegangst hebben, maar wordt er ook gefluisterd dat zijn fee onbetaalbaar is.

Hij weet in ieder geval zijn eigen mythe te cre�ren, want wereldwijd wachten clubbers op de dag dat d� DJ, vooral bekend van zijn urenlange marathonsets, plaats zal nemen in een DJ-booth in de buurt. En Nederland is nu eindelijk aan de beurt!

Morgen hier meer info�[/EDIT]

Ben benieuwd wat Jerry hierover te melden heeft

Posted by @win on Apr-05-2006 17:52:

Dan hoop ik dat er dus nog een dikke tribalstage bijkomt met naast Tenaglia nog Chus & Ceballos, Dj Vibe, Luca Ricci, Simon and Shaker en meer van dat brute pompgeweld!

Posted by magrec on Apr-05-2006 18:06:

sjappies nu is het niet meer leuk hoor....

Posted by basvh on Apr-05-2006 18:07:

quote:
sjappies nu is het niet meer leuk hoor....

hoe bedoel je?

Posted by SnuggLe on Apr-05-2006 18:07:

quote:
Originally posted by tango

Danny Tenaglia

Zojuist kregen we te horen dat niemand minder dan levende legende Danny Tenaglia op Dance Valley staat deze zomer!

De DJ blijft meestal in eigen land en de redenen daarvoor zijn vaak besproken in het nachtleven. Zo zou hij enorme vliegangst hebben, maar wordt er ook gefluisterd dat zijn fee onbetaalbaar is.

Hij weet in ieder geval zijn eigen mythe te cre�ren, want wereldwijd wachten clubbers op de dag dat d� DJ, vooral bekend van zijn urenlange marathonsets, plaats zal nemen in een DJ-booth in de buurt. En Nederland is nu eindelijk aan de beurt!

Reken er dan maar 30000 % op dat hij die avond ervoor of erna in de Panama te bewonderen is. Of ze moeten moeten hem een 10 uurs set laten draaien op DV zelf.

Posted by magrec on Apr-05-2006 18:13:

quote:
Originally posted by basvh
hoe bedoel je?

Op 1 dag op 2 events te veel goede dj's Nu kun je toch niet meer kiezen

Posted by eieregooie on Apr-06-2006 00:33:

quote:
Originally posted by @win
Dan hoop ik dat er dus nog een dikke tribalstage bijkomt met naast Tenaglia nog Chus & Ceballos, Dj Vibe, Luca Ricci, Simon and Shaker en meer van dat brute pompgeweld!

Simon & Shaker ben ik wel benieuwd naar... Een aantal van hun producties zijn zo heerlijk zomers dat dat absoluut niet zou misstaan op een festivalletje

Posted by magikb on Apr-06-2006 01:16:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Reken er dan maar 30000 % op dat hij die avond ervoor of erna in de Panama te bewonderen is. Of ze moeten moeten hem een 10 uurs set laten draaien op DV zelf.

One can only hope that there is a place he will be playing 10hrs +
I have been lucky enough to experience one of those marathons and OMG is all I have gotta say

Posted by GrooveCollect. on Apr-06-2006 02:47:

quote:
Originally posted by tango

Danny Tenaglia

ok, hier ben ik dan eindelijk
wilde dit al eerder plaatsen (op GC natuurlijk) maar dat werd me door de medewerker van UDC die het me vorige week vertelde sterk afgeraden.

Ze vertelde me dat hij op mainstage zou draaien. nou hoop ik dat ze dit verkeerd heeft, want dan gaat het zeker maar om een korte set (er staan al veel namen op de main) en dan zal hij ook zeker niet doen waar hij bekend om staat: duistere lange sets die je eigenlijk moet horen in 1 of ander donker hol.

Ik heb Tenaglia een keer of 5 gehoord. 2 keer meer dan 12 uur. Andere keren een 6 uur set en zelfs een keer een 2 uur set. Het kwam voor mij over alsof die man pas in zijn element raakt als hij langer dan 6 uur staat te draaien. Die kortere sets zijn niks bijzonders.

Als hij dan ook op de main staat voor een 2 uur set zal hij de hooggespanne verwachtingen die door alle verhalen niet kunnen waarmaken en waarschijnlijk een zomers setje neerzetten. Ik ga dan ook gewoon naar Extrema.

Posted by eieregooie on Apr-06-2006 03:28:

Hahaha!

Je probeert t wel goed te praten voor jezelf he?

Posted by magrec on Apr-06-2006 08:33:

2 uur tenglia doet het ook niet voor mij. Kdacht dat panama met tenaglia bezig was voor in augustus ofzo.

Posted by SnuggLe on Apr-06-2006 16:34:

quote:
2 uur tenglia doet het ook niet voor mij. Kdacht dat panama met tenaglia bezig was voor in augustus ofzo.

Nah, reken daar ook maar op hoor.

Posted by burtonlinx on Apr-06-2006 21:36:

I'm wondering how good this last stage will be for saturday

I think Nick Warren is on it....

Pages (10): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 »