TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- WWW (Wij Wonen Waar ??)
Pages (15): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »

Posted by M_Peror on Feb-01-2002 19:36:

Ikke is uit Den Bosch -- da's vlak naast Blik op dat mapje...

Posted by serialkillah on Feb-01-2002 23:54:

Heeee, sta ik ook opeens op de lijst... Thanx

Posted by HiGH_NrG on Feb-02-2002 16:06:

LELYSTADDDD! voor mij...

Posted by Flipper01 on Feb-02-2002 16:37:

quote:
Originally posted by M_Peror
Ikke is uit Den Bosch -- da's vlak naast Blik op dat mapje...

Added!!
Het wordt wel druk daar rondom Den Bosch

Posted by stampertje on Feb-02-2002 21:00:

Mijn huis woont in Capelle a/d IJssel. (= Rotterdam) vlakbij Trancefool

Posted by OENKABOENKA on Feb-03-2002 13:59:

Hoorn

Posted by Sumaya on Feb-03-2002 15:07:

Tilboland en Tilboland alleen (= Tilburg)

Posted by Dj Alpha on Feb-04-2002 09:31:

hehe grappig ik sta er ook al op en mn plaatsgenoot wessel (the groove) ook al..
naja is dat iig geregeld.. was al paar daagies nie meer egt aktief geweest op t forum.. was druk met aantal dingetjes

Posted by Alex F. on Feb-04-2002 16:56:

Jester

Roermond (limburg is nog zo leeg.... )

Posted by aphex on Feb-04-2002 17:38:

Hmm, eelde is niet op die plek waar je hem hebt gezet Flippe, maar ok, het is in de buurt en das voldoende

Posted by tijs08 on Feb-04-2002 18:13:

quote:
Originally posted by Alex F.
Roermond (limburg is nog zo leeg.... )

ja indd. PartyHardy en Alex F. misschien ff wat merchandisen daaro voor TA

Posted by TimeportE on Feb-04-2002 18:20:

ja misschien wel een gein idee
en trouwens, tijs (dutCh dimension)
en aphex, flipper01 regeld de map, flippe nie

Posted by Flipper01 on Feb-04-2002 21:48:

Confused Waar dan?

quote:
Originally posted by aphex
Hmm, eelde is niet op die plek waar je hem hebt gezet Flippe, maar ok, het is in de buurt en das voldoende

Zoals TimeportE al zei: it's Flipper01

Maar waar ligt Eelde dan?? In m'n bosatlas vind ik alleen Eelde-paterswolde en vliegveld Eelde.. En naar mijn idee liggen die zoals ik heb aangegeven..
Geef maar ff door hoever ik het moet verplaatsen, daar in Drente is nl nog plaats zat!

Posted by aphex on Feb-05-2002 12:33:

quote:
Originally posted by TimeportE
en aphex, flipper01 regeld de map, flippe nie

Oeeeps
Sorry Flipper01

Posted by aphex on Feb-05-2002 12:38:

Re: Waar dan?

quote:
Originally posted by Flipper01

Maar waar ligt Eelde dan?? In m'n bosatlas vind ik alleen Eelde-paterswolde en vliegveld Eelde.. En naar mijn idee liggen die zoals ik heb aangegeven..

het ligt wat meer links van groningen en iets hoger.. je hebt nu het vliegveld aangewezen.. ach het boeit nix hoor, het is een kwestie van een milimeter ofzo, dus veranderen hoeft nie.. zonde van de moeite

Posted by Jappio on Feb-05-2002 22:34:

Heyy ik hoop dat er nog een btje ruimte is in de randstad, maar ik kom dus uit hetzelfde dorp als dj Lex,, Spijkenisse dus

Leuk idee trouwens,, je kan nou gelijk zie welke ta-ers in de buurt wonen

Posted by tijs08 on Feb-06-2002 16:22:

quote:
Originally posted by Jappio
Heyy ik hoop dat er nog een btje ruimte is in de randstad, maar ik kom dus uit hetzelfde dorp als dj Lex,, Spijkenisse dus

Leuk idee trouwens,, je kan nou gelijk zie welke ta-ers in de buurt wonen

ja pecies!

Ik woon dus niet echt ver bij jou en Lex vandaan!

Ik zie in je sig dat je naar Marco V gaat, ga je morgen ook naar Johan Gielen? Off_Corso is echt een gave tent, en de vrouwen daar........ woooeeeeiiii!!

greetzzz

Posted by Jappio on Feb-06-2002 18:04:

quote:
Originally posted by tijs08

ja pecies!

Ik woon dus niet echt ver bij jou en Lex vandaan!

Ik zie in je sig dat je naar Marco V gaat, ga je morgen ook naar Johan Gielen? Off_Corso is echt een gave tent, en de vrouwen daar........ woooeeeeiiii!!

greetzzz

Ja, k zit nog een btje te twijfelen.. Mag maar 80 % van de lessen lessen missen En ik moet ook nog ff kijken of er nog een paar vrienden van me meegaan maarreee.. anders ben ik uiteraard van de party! maar jij gaat wel?

Posted by tijs08 on Feb-06-2002 21:59:

Jaja, ik ga zowieso, vandaag ff 20 kaartjes gehaald, kheb een gave klas
Vandaag project afgerond dus deze hele week vrij verder

Vorige keer, Armin was echt super, en de huis dj: Mark Stable is ook heel goed, vorige keer niet eens gemerkt dat Armin al 1,5 uur pleite was

Als je gaat kunnen we misschien ff meeten, is altijd lache TA te kennen, en volgens mij was jij ook op DD maar kheb je niet gezien!

oja, tis tot 5 uur dus als je naar Spijk terug moet hoef je maar een half uurtje te wachtn op de metro, als je met ov gaat dan

greetzzz

Posted by Donna on Feb-07-2002 11:19:

Ik woon in Wormerveer,en RV is een jokkebrok want die woont hier ook,naja ok sinds 2 weken dan maar toch
Dussuh Flip,invulluh die handel

Posted by Jappio on Feb-07-2002 12:25:

quote:
Originally posted by tijs08
Jaja, ik ga zowieso, vandaag ff 20 kaartjes gehaald, kheb een gave klas
Vandaag project afgerond dus deze hele week vrij verder

Vorige keer, Armin was echt super, en de huis dj: Mark Stable is ook heel goed, vorige keer niet eens gemerkt dat Armin al 1,5 uur pleite was

Als je gaat kunnen we misschien ff meeten, is altijd lache TA te kennen, en volgens mij was jij ook op DD maar kheb je niet gezien!

oja, tis tot 5 uur dus als je naar Spijk terug moet hoef je maar een half uurtje te wachtn op de metro, als je met ov gaat dan

greetzzz

Ja,, ik vrees dus dat t feest niet doorgaat.. Al die standaardverhalen weer: ik heb geen geld, geen zin, geen tijd.. WAT MOET IK HIER NOU MEE????

Maar ja,, volgende maand dus wel naar Marco V, en dan neem ik Lex ook mee dus dan wordt t toch nog een meeting haha

Enne,, Armin was idd errug gaaf, en die huisdj ook.. Enne,, vergeet de vrouwen nie h�,, die waren ook toppie

Ltr!

Posted by Flipper01 on Feb-07-2002 14:28:

OKeej, ik heb Jappio en Donna er ook opgezet!
En DjRV verplaatst naar Wormerveer!

Posted by eXos on Feb-08-2002 13:34:

quote:
Originally posted by Flipper01
OKeej, ik heb Jappio en Donna er ook opgezet!
En DjRV verplaatst naar Wormerveer!

Zo blijf je ook lekker bezig ofnie. Al die zeurende mensen die er nog niet op staan of verkeerd zoals Donna enzo.

Posted by tijs08 on Feb-08-2002 23:18:

quote:
Originally posted by Jappio

Ja,, ik vrees dus dat t feest niet doorgaat.. Al die standaardverhalen weer: ik heb geen geld, geen zin, geen tijd.. WAT MOET IK HIER NOU MEE????

Maar ja,, volgende maand dus wel naar Marco V, en dan neem ik Lex ook mee dus dan wordt t toch nog een meeting haha

Enne,, Armin was idd errug gaaf, en die huisdj ook.. Enne,, vergeet de vrouwen nie h�,, die waren ook toppie

Ltr!

Zonde zonde zonde.........

Het was echt weer een super feestje in off corso!!!

1 HEEL GROOT MINPUNT: Gielen was ziek dus kwam Jurgen (gelukkig maar 1,5 uur, dus ff wezen loungen, het kon de pret ehter niet drukken)

Verder waren er weer een heeeeleboel mooie vrouwens, en was de muziek weer SUPER, nog ff met die huis dj gesproken en echt een toffe gast (drifting away heeft ie dur ook ff opgegooit speciaal voor mij)

Oja RAYMOND ook een TA was er ook maar kheb hem niet gezien (sorry guestbook van dance again niet meer gecheckt voor donderdagavond), word volgende x dan best een aardige meeting: Ik, Raymond, Jappio, Dj Lex..... en iedereen is verder welkom natuurlijk.

See ya next time

Posted by Creamfields23 on Feb-10-2002 20:47:

Hey ikke wil er ook op!!!!!!!

Ik ben weer terug van weggeweest en ik moe op die kaart!!!! Tilburg de gekste!!!!

Pages (15): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »