TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- In Search Of Sunrise 5
Pages (8): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 »

Posted by Blue Sky 99 on Mar-31-2006 16:36:

CD 2 verder aan't beluisteren:

Damn Tijs, why do you even try to mix in an �zg�r tune if you know you can't handle it?

Posted by Phortastic on Mar-31-2006 16:49:

quote:
Originally posted by Blue Sky 99
CD 2 verder aan't beluisteren:

Damn Tijs, why do you even try to mix in an �zg�r tune if you know you can't handle it?

rofl, nail on the head

en Devil_Dante... goeie flow

wtf zeg

Posted by Blue Sky 99 on Mar-31-2006 17:13:

quote:
Originally posted by Phortastic
rofl, nail on the head

Grr, mij stelt hij hier nu toch ook wel teleur hoor

CD 1 viel nog best te pruimen, track selection is af (ISOS-sfeer hangt wel degelijk in de lucht), flow komt er na een tijdje wel, enkele overgangen kunnen idd beter (ze komen vooral te hard in naar mijn mening) maar kom ...

CD 2 daarentegen verknalt het voor mij toch wat ... de samenhang is zo goed als weg, de trackselection is heel wat minder en bij de overgang van Estuera's track naar Irony gaat hij echt wel in de fout

Posted by Devil_Dante on Mar-31-2006 23:16:

quote:
rofl, nail on the head

en Devil_Dante... goeie flow

wtf zeg

Ik bedoel dat er meer sprake is van "flow" in isos 5, kheb nie gezegd dat die goed is.

Posted by Meltoz on Apr-01-2006 08:43:

Goe gemixt of ni, heb de cd spijtig genoeg nog nie kunnen beluisteren of gevonden , maar ik ga alleszins naar het feesje op 3 juni in Amsterdam, tickets hiervoor zijn ook net besteld en heb er een h��l goed gevoel bij, dat ik van dit Tiesto feesje ook weer (TIC en TIC 2) ga genieten

Posted by IgnazZio on Apr-01-2006 09:01:

Stomme vraag:

Hoe kommet da jullie al kunnen luisteren? CD is toch nog ni uit dacht ik? Of loop ik weer achter

Posted by Aur�lie on Apr-01-2006 09:07:

Posted by Meltoz on Apr-01-2006 09:08:

quote:
Originally posted by IgnazZio
Stomme vraag:

Hoe kommet da jullie al kunnen luisteren? CD is toch nog ni uit dacht ik? Of loop ik weer achter

Als ik het goed begrepen heb stond er op't forumpje van TA ergens een link, maar ondertussen is deze vakkundig verwijderd...

Posted by FredNova on Apr-01-2006 09:12:

quote:
Originally posted by IgnazZio
Stomme vraag:

http://www.insearchofsunrise.net/

hier kan je 'voorbeluisteren'

Posted by Devil_Dante on Apr-01-2006 10:00:

Ik zou je ook de torrent kunnen geven om te downloaden... maar dat is tegen de forum regels?

Posted by CygnusX on Apr-01-2006 11:00:

quote:
Originally posted by Devil_Dante
Ik zou je ook de torrent kunnen geven om te downloaden... maar dat is tegen de forum regels?

Inderdaad

Posted by Blue Sky 99 on Apr-01-2006 14:39:

Ondertussen circuleert ook het volgende setje: behalve de eerste track zijn alle tracks afkomstig van ISOS 5.

Ti�sto Live @ The Mansion, Miami 26-03-06 - BBC Essential Mix 31-03-06

01. Conjure One - Damascus
02. Alex Stealthy - Something Is Wrong
03. Shah & Laruso Pres. Global Experience - Zanzibar
04. Tom Cloud - Told You So
05. A.M. - Arise (Exclusive Hammer & Funabashi Remix)
06. Smith & Pledger Pres. Aspekt - Hi-Jack (Instrumental Mix)
07. Leama & Moor - Everything Matters (Matthew Dekay Club Mix)

Posted by dj Elof on Apr-01-2006 16:45:

Oh my god.. you got to be kidding me!

Ik hoop dat de meesten hier aan het zeveren zijn want wat ik allemaal lees kan echt niet door de beugel. Ik zit momenteel naar ISOS 5 te luisteren en let extra op "jullie commentaar". De eerste tracks van CD 1 worden inderdaad wat vlugger ingegooid, maar stoort dit? Echt wel niet hoor. De mix is digitaal opgenomen, dat hoor je perfect. Of het nu Ableton was of een ander programma, who cares. Ik denk zelfs dat het vlugger ingooien van de tracks beetje bedoeld is om een soort van "live mixing" effect erin te steken. Of misschien omdat trance tracks zo lang zijn en men ze korter wou houden. In plaats van te knippen of in de opbouwen te mixen is dit een oplossing.

En dan maar klagen dat het slecht gaat met trance, als zelfs de die hards hun idolen afbreken en omschrijven als een "amateur dj die zelfs niet in de pre selectie van een Beta contest zou geraken".

Diegenen die het zoveel beter kunnen: ik zie u graag volgend jaar verschijnen in de DJ LIST TOP 100.

Posted by Blue Sky 99 on Apr-01-2006 17:05:

quote:
Originally posted by dj Elof
Oh my god.. you got to be kidding me!

Ik hoop dat de meesten hier aan het zeveren zijn want wat ik allemaal lees kan echt niet door de beugel. Ik zit momenteel naar ISOS 5 te luisteren en let extra op "jullie commentaar". De eerste tracks van CD 1 worden inderdaad wat vlugger ingegooid, maar stoort dit? Echt wel niet hoor. De mix is digitaal opgenomen, dat hoor je perfect. Of het nu Ableton was of een ander programma, who cares. Ik denk zelfs dat het vlugger ingooien van de tracks beetje bedoeld is om een soort van "live mixing" effect erin te steken. Of misschien omdat trance tracks zo lang zijn en men ze korter wou houden. In plaats van te knippen of in de opbouwen te mixen is dit een oplossing.

En dan maar klagen dat het slecht gaat met trance, als zelfs de die hards hun idolen afbreken en omschrijven als een "amateur dj die zelfs niet in de pre selectie van een Beta contest zou geraken".

Diegenen die het zoveel beter kunnen: ik zie u graag volgend jaar verschijnen in de DJ LIST TOP 100.

Ik denk dat de DJ LIST TOP 100 de laatste tijd nog weinig te maken heeft met kwaliteit?

Btw: wat vind je dan van die overgang van Estuera's track naar Irony?

Posted by Phortastic on Apr-01-2006 17:10:

totaal de reply die ik van u verwacht had dj Elof

Posted by TOR on Apr-01-2006 17:24:

quote:

Op zich stoort een track er vlug ingooien helemaal niet, vooral live is dit een uitstekende techniek om de energie hoog te houden. Het probleem is dat daardoor een aantal elementen door elkaar gaan klinken. Ti�sto staat bekend voor zijn contrasterende overgangen en die manier van werken kan iets bijdragen tot de sfeer van de set in zijn geheel, maar op een ISOS-compilatie werkt dat helaas niet, omdat die naam synoniem staat voor warm en smooth. CD1 valt goed mee op dat vlak, maar CD2 is toch behoorlijk zwak.

Ik ging me niet meer uitlaten over dit punt, maar ik voelde toch de nood op enige verduidelijkingen te scheppen

Posted by domineesje on Apr-01-2006 18:00:

quote:
Originally posted by Blue Sky 99
Ondertussen circuleert ook het volgende setje: behalve de eerste track zijn alle tracks afkomstig van ISOS 5.

Ti�sto Live @ The Mansion, Miami 26-03-06 - BBC Essential Mix 31-03-06

01. Conjure One - Damascus
02. Alex Stealthy - Something Is Wrong
03. Shah & Laruso Pres. Global Experience - Zanzibar
04. Tom Cloud - Told You So
05. A.M. - Arise (Exclusive Hammer & Funabashi Remix)
06. Smith & Pledger Pres. Aspekt - Hi-Jack (Instrumental Mix)
07. Leama & Moor - Everything Matters (Matthew Dekay Club Mix)

gevonden

Posted by Push2005 on Apr-01-2006 20:01:

quote:
Originally posted by TOR
Op zich stoort een track er vlug ingooien helemaal niet, vooral live is dit een uitstekende techniek om de energie hoog te houden. Het probleem is dat daardoor een aantal elementen door elkaar gaan klinken. Ti�sto staat bekend voor zijn contrasterende overgangen en die manier van werken kan iets bijdragen tot de sfeer van de set in zijn geheel, maar op een ISOS-compilatie werkt dat helaas niet, omdat die naam synoniem staat voor warm en smooth. CD1 valt goed mee op dat vlak, maar CD2 is toch behoorlijk zwak.

Ik ging me niet meer uitlaten over dit punt, maar ik voelde toch de nood op enige verduidelijkingen te scheppen

Ik ga hiermee volledig akkoord. Voor een mixcompilatie had Ti�sto eigenlijk wel wat meer effort kunnen doen. Live zou deze cd beter werken, maar daar dient ze niet voor. Daarom dat Ti�sto's ISOS parties dan ook v��l vetter zijn dan de cd zelf.

Als ik een Dj live hoor, dan hoor ik zelfs liever een overgang die slechts voor 90% correct is, dan een serene overgang. De reden is simpel: dat kleine basverschil geeft een extra kick waardoor duidelijk wordt dat een nieuwe track bezig is. Deze energiestoot doet mij altijd weer zin krijgen om door te gaan . Daarom dat Ti�sto live ��n van de besten is. Voor deze mixcompilatie heeft hij idd toegewerkt op het ruimere publiek door de tracks drastisch in te korten, waardoor het soms melodisch clashed. Da's wel een jammere zaak uiteindelijk...

Posted by DJ Sid on Apr-01-2006 21:34:

ben net nr cd2 aant luisteren, zit bij die nieuwe rework van tales from the south met het flow melodieke in, maar kvind het toch maar niets eigenlijk

geef mij maar de originele tales from the south, veel betere sfeer zit daarin imo, en vind de verwerking van die flow melodie in die nieuwe versie ook niet zo geslaagd, maarja das mss smaak

edit: Second Turn is overigens wel helemaal top

Posted by dj Elof on Apr-02-2006 01:30:

quote:
totaal de reply die ik van u verwacht had dj Elof

Net zoals jullie mag ik ook mijn mening zeggen.

Posted by Bertn on Apr-02-2006 09:52:

Trouwens, het argument van "de nr 1 dj van de wereld" slaat wel op niks. het is niet omdat hij in die populariteitspoll boven een armin staat dat hij ook betere mixcompilaties MOET afleveren dan van buuren. ter vergelijking: britney spears was op een bepaald moment het populairste popsterretje van deze aardkloot, maar dat was ook niet omdat ze technisch gezien het best kon zingen he...

Posted by Tiger777 on Apr-02-2006 10:15:

quote:

Dat is nu eens helemaal zo... Tegenwoordig is er niks meer goed als het puur trance is. Ik vind dat elof hier een punt heeft. En natuurlijk is de nr 1 zijn van de wereld in een populariteitspoll weinig zeggend over de kunsten van de DJ, maar(zoals dat al zoveel gezegd geweest is) als elkeen van jullie zouden kunnen wisselen met tiesto (en zijn bankrekening), zouden jullie geen moment twijfelen.

Tiesto doet misschien niet 100% wat wij van hem verwachten, maar hij doet wel wat het overgrote deel van de andere mensen van hem verwachten(zie zijn bankrekening), en dat terwijl hij toch nog min of meer trance promoot. Isos is toch vrij toegankelijke trance voor het grote publiek, misschien dat het enkele mensen aanzet een beetje dieper te graven in het genre... Dat kan toch geen kwaad?

En besides, Ik zou tiesto verkiezen boven eendert welke andere dj furax van deze wereld

(weer zo onoverzichtelijk geschreven.. )

Posted by Shadowkid on Apr-02-2006 11:00:

quote:
Originally posted by Tiger777
Dat is nu eens helemaal zo... Tegenwoordig is er niks meer goed als het puur trance is. Ik vind dat elof hier een punt heeft. En natuurlijk is de nr 1 zijn van de wereld in een populariteitspoll weinig zeggend over de kunsten van de DJ, maar(zoals dat al zoveel gezegd geweest is) als elkeen van jullie zouden kunnen wisselen met tiesto (en zijn bankrekening), zouden jullie geen moment twijfelen.

Tiesto doet misschien niet 100% wat wij van hem verwachten, maar hij doet wel wat het overgrote deel van de andere mensen van hem verwachten(zie zijn bankrekening), en dat terwijl hij toch nog min of meer trance promoot. Isos is toch vrij toegankelijke trance voor het grote publiek, misschien dat het enkele mensen aanzet een beetje dieper te graven in het genre... Dat kan toch geen kwaad?

En besides, Ik zou tiesto verkiezen boven eendert welke andere dj furax van deze wereld

(weer zo onoverzichtelijk geschreven.. )

Hier hebt ge gelijk, maar Elof zijn reply komt over alsof alle commentaar die reeds gepost op niets slaagt, flauwekul is en dat je geen negatieve comment mag geven op de nieuwe ISOS.

ALs er bepaalde dingen storen in ISOS mag dat gezegd worden. En het feit dat deze cd nog eens zo kritisch bekeken wordt, is gewoon een gevolg van de sublieme eerste ISOS. En eens je een standaard gezet hebt, verwachten mensen steeds meer (op toch op zen minste hetzelfde niveau). Moest deze compilatie anders heten, zouden de verwachtingen ook al minder hoog geweest zijn.

Dus, ja, Ti�sto is nog steeds een uithangbord voor trance, maakt het toegankelijker voor mensen en dergelijke, maar dat wil niet zeggen dat ge het niet moogt zeggen als iets negatief is. En ISOS heeft enkele sublieme nrs er op staat (imo), maar heeft ook minpunten. En of Ti�sto nu enkel naar het geld kijkt of niet, als die minpunten er zijn, mogen ze aangehaald worden. Het is trouwens niet alsof hij het zich neig zal aantrekken.

Posted by Tiger777 on Apr-02-2006 11:10:

^^ jaja, ok, kritiek hebben is geen probleem he.. maar de wereld is nu eenmaal niet perfect. Zo ook met muziek, tenzij je de muziek zelf gemaakt hebt, kun je altijd en op alles kritiek spuien. Ik wil maar hebben dat het onbegonnen werk is op kritiek beginnen te geven op DJ furax en dergelijke. Tiesto pwns alle furaxen joeng

Posted by Shadowkid on Apr-02-2006 11:24:

quote:
Originally posted by Tiger777
^^ jaja, ok, kritiek hebben is geen probleem he.. maar de wereld is nu eenmaal niet perfect. Zo ook met muziek, tenzij je de muziek zelf gemaakt hebt, kun je altijd en op alles kritiek spuien. Ik wil maar hebben dat het onbegonnen werk is op kritiek beginnen te geven op DJ furax en dergelijke. Tiesto pwns alle furaxen joeng

Aske moet beginnen met op die mannen kritiek te geven, komt ge met gans u levensduur nog niet toe om duidelijk te maken hoe hard die sucken

Pages (8): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 »