TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- In Search Of Sunrise 5
Pages (8): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 »
CD 2 verder aan't beluisteren:
Damn Tijs, why do you even try to mix in an �zg�r tune if you know you can't handle it? 
| quote: |
| Originally posted by Blue Sky 99 CD 2 verder aan't beluisteren: Damn Tijs, why do you even try to mix in an �zg�r tune if you know you can't handle it? |

| Originally posted by Phortastic rofl, nail on the head ![]() |
| Originally posted by Phortastic rofl, nail on the head ![]() en Devil_Dante... goeie flow wtf zeg |
Goe gemixt of ni, heb de cd spijtig genoeg nog nie kunnen beluisteren of gevonden
, maar ik ga alleszins naar het feesje op 3 juni in Amsterdam, tickets hiervoor zijn ook net besteld en heb er een h��l goed gevoel bij, dat ik van dit Tiesto feesje ook weer (TIC en TIC 2) ga genieten

Stomme vraag:
Hoe kommet da jullie al kunnen luisteren? CD is toch nog ni uit dacht ik? Of loop ik weer achter 

| Originally posted by IgnazZio Stomme vraag: Hoe kommet da jullie al kunnen luisteren? CD is toch nog ni uit dacht ik? Of loop ik weer achter |
| Originally posted by IgnazZio Stomme vraag: Hoe kommet da jullie al kunnen luisteren? CD is toch nog ni uit dacht ik? Of loop ik weer achter |
Ik zou je ook de torrent kunnen geven om te downloaden... maar dat is tegen de forum regels?
| Originally posted by Devil_Dante Ik zou je ook de torrent kunnen geven om te downloaden... maar dat is tegen de forum regels? |
Ondertussen circuleert ook het volgende setje: behalve de eerste track zijn alle tracks afkomstig van ISOS 5.
Ti�sto Live @ The Mansion, Miami 26-03-06 - BBC Essential Mix 31-03-06
01. Conjure One - Damascus
02. Alex Stealthy - Something Is Wrong
03. Shah & Laruso Pres. Global Experience - Zanzibar
04. Tom Cloud - Told You So
05. A.M. - Arise (Exclusive Hammer & Funabashi Remix)
06. Smith & Pledger Pres. Aspekt - Hi-Jack (Instrumental Mix)
07. Leama & Moor - Everything Matters (Matthew Dekay Club Mix)
Oh my god.. you got to be kidding me!
Ik hoop dat de meesten hier aan het zeveren zijn want wat ik allemaal lees kan echt niet door de beugel. Ik zit momenteel naar ISOS 5 te luisteren en let extra op "jullie commentaar". De eerste tracks van CD 1 worden inderdaad wat vlugger ingegooid, maar stoort dit? Echt wel niet hoor. De mix is digitaal opgenomen, dat hoor je perfect. Of het nu Ableton was of een ander programma, who cares. Ik denk zelfs dat het vlugger ingooien van de tracks beetje bedoeld is om een soort van "live mixing" effect erin te steken. Of misschien omdat trance tracks zo lang zijn en men ze korter wou houden. In plaats van te knippen of in de opbouwen te mixen is dit een oplossing.
En dan maar klagen dat het slecht gaat met trance, als zelfs de die hards hun idolen afbreken en omschrijven als een "amateur dj die zelfs niet in de pre selectie van een Beta contest zou geraken".
Diegenen die het zoveel beter kunnen: ik zie u graag volgend jaar verschijnen in de DJ LIST TOP 100.
| Originally posted by dj Elof Oh my god.. you got to be kidding me! Ik hoop dat de meesten hier aan het zeveren zijn want wat ik allemaal lees kan echt niet door de beugel. Ik zit momenteel naar ISOS 5 te luisteren en let extra op "jullie commentaar". De eerste tracks van CD 1 worden inderdaad wat vlugger ingegooid, maar stoort dit? Echt wel niet hoor. De mix is digitaal opgenomen, dat hoor je perfect. Of het nu Ableton was of een ander programma, who cares. Ik denk zelfs dat het vlugger ingooien van de tracks beetje bedoeld is om een soort van "live mixing" effect erin te steken. Of misschien omdat trance tracks zo lang zijn en men ze korter wou houden. In plaats van te knippen of in de opbouwen te mixen is dit een oplossing. En dan maar klagen dat het slecht gaat met trance, als zelfs de die hards hun idolen afbreken en omschrijven als een "amateur dj die zelfs niet in de pre selectie van een Beta contest zou geraken". Diegenen die het zoveel beter kunnen: ik zie u graag volgend jaar verschijnen in de DJ LIST TOP 100. |
totaal de reply die ik van u verwacht had dj Elof ![]()
| Originally posted by dj Elof Ik hoop dat de meesten hier aan het zeveren zijn want wat ik allemaal lees kan echt niet door de beugel. Ik zit momenteel naar ISOS 5 te luisteren en let extra op "jullie commentaar". De eerste tracks van CD 1 worden inderdaad wat vlugger ingegooid, maar stoort dit? Echt wel niet hoor. De mix is digitaal opgenomen, dat hoor je perfect. Of het nu Ableton was of een ander programma, who cares. Ik denk zelfs dat het vlugger ingooien van de tracks beetje bedoeld is om een soort van "live mixing" effect erin te steken. Of misschien omdat trance tracks zo lang zijn en men ze korter wou houden. In plaats van te knippen of in de opbouwen te mixen is dit een oplossing. |
| Originally posted by Blue Sky 99 Ondertussen circuleert ook het volgende setje: behalve de eerste track zijn alle tracks afkomstig van ISOS 5. Ti�sto Live @ The Mansion, Miami 26-03-06 - BBC Essential Mix 31-03-06 01. Conjure One - Damascus 02. Alex Stealthy - Something Is Wrong 03. Shah & Laruso Pres. Global Experience - Zanzibar 04. Tom Cloud - Told You So 05. A.M. - Arise (Exclusive Hammer & Funabashi Remix) 06. Smith & Pledger Pres. Aspekt - Hi-Jack (Instrumental Mix) 07. Leama & Moor - Everything Matters (Matthew Dekay Club Mix) |
| Originally posted by TOR Op zich stoort een track er vlug ingooien helemaal niet, vooral live is dit een uitstekende techniek om de energie hoog te houden. Het probleem is dat daardoor een aantal elementen door elkaar gaan klinken. Ti�sto staat bekend voor zijn contrasterende overgangen en die manier van werken kan iets bijdragen tot de sfeer van de set in zijn geheel, maar op een ISOS-compilatie werkt dat helaas niet, omdat die naam synoniem staat voor warm en smooth. CD1 valt goed mee op dat vlak, maar CD2 is toch behoorlijk zwak. Ik ging me niet meer uitlaten over dit punt, maar ik voelde toch de nood op enige verduidelijkingen te scheppen |
. Daarom dat Ti�sto live ��n van de besten is. Voor deze mixcompilatie heeft hij idd toegewerkt op het ruimere publiek door de tracks drastisch in te korten, waardoor het soms melodisch clashed. Da's wel een jammere zaak uiteindelijk...
ben net nr cd2 aant luisteren, zit bij die nieuwe rework van tales from the south met het flow melodieke in, maar kvind het toch maar niets eigenlijk
geef mij maar de originele tales from the south, veel betere sfeer zit daarin imo, en vind de verwerking van die flow melodie in die nieuwe versie ook niet zo geslaagd, maarja das mss smaak 
edit: Second Turn is overigens wel helemaal top 
| Originally posted by Phortastic totaal de reply die ik van u verwacht had dj Elof |
Trouwens, het argument van "de nr 1 dj van de wereld" slaat wel op niks. het is niet omdat hij in die populariteitspoll boven een armin staat dat hij ook betere mixcompilaties MOET afleveren dan van buuren. ter vergelijking: britney spears was op een bepaald moment het populairste popsterretje van deze aardkloot, maar dat was ook niet omdat ze technisch gezien het best kon zingen he...
| Originally posted by dj Elof En dan maar klagen dat het slecht gaat met trance, als zelfs de die hards hun idolen afbreken en omschrijven als een "amateur dj die zelfs niet in de pre selectie van een Beta contest zou geraken". |
)
| Originally posted by Tiger777 Dat is nu eens helemaal zo... Tegenwoordig is er niks meer goed als het puur trance is. Ik vind dat elof hier een punt heeft. En natuurlijk is de nr 1 zijn van de wereld in een populariteitspoll weinig zeggend over de kunsten van de DJ, maar(zoals dat al zoveel gezegd geweest is) als elkeen van jullie zouden kunnen wisselen met tiesto (en zijn bankrekening), zouden jullie geen moment twijfelen. Tiesto doet misschien niet 100% wat wij van hem verwachten, maar hij doet wel wat het overgrote deel van de andere mensen van hem verwachten(zie zijn bankrekening), en dat terwijl hij toch nog min of meer trance promoot. Isos is toch vrij toegankelijke trance voor het grote publiek, misschien dat het enkele mensen aanzet een beetje dieper te graven in het genre... Dat kan toch geen kwaad? En besides, Ik zou tiesto verkiezen boven eendert welke andere dj furax van deze wereld (weer zo onoverzichtelijk geschreven.. ) |
^^ jaja, ok, kritiek hebben is geen probleem he.. maar de wereld is nu eenmaal niet perfect. Zo ook met muziek, tenzij je de muziek zelf gemaakt hebt, kun je altijd en op alles kritiek spuien. Ik wil maar hebben dat het onbegonnen werk is op kritiek beginnen te geven op DJ furax en dergelijke. Tiesto pwns alle furaxen joeng 
| Originally posted by Tiger777 ^^ jaja, ok, kritiek hebben is geen probleem he.. maar de wereld is nu eenmaal niet perfect. Zo ook met muziek, tenzij je de muziek zelf gemaakt hebt, kun je altijd en op alles kritiek spuien. Ik wil maar hebben dat het onbegonnen werk is op kritiek beginnen te geven op DJ furax en dergelijke. Tiesto pwns alle furaxen joeng |