TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Ace Events presents Ministry of Sound at Slagthuset
Pages (7): « 1 2 3 4 5 [6] 7 »
Som jag skrev p� TC
Jag gissar lite... en icke EDM'are som skrek "Ass� fan assch� fan va du � bra assch�.... whooohooo men du schpela den d�ra "Cascada - Evrii tajjm vi tatch" f�r d� j�lar schkaru se p� r�jj (och min mus om jag inte trillar ner p� dina schpelare....) "
Bruden var allt annat �n ful - synd bara att hon var s� j�vla dr�ggfull. Lika avt�ndande som en brakfj�rt under ett f�rspel....
| quote: |
| Originally posted by Laszlo Bruden var allt annat �n ful - synd bara att hon var s� j�vla dr�ggfull. Lika avt�ndande som en brakfj�rt under ett f�rspel.... |
sjysta bilder laszlo
s�... hur m�nga va d�r? likam�nga som f�rra mos festen?
| Originally posted by SteveTranz4ever D� kan ni ju t�nka er vad brudar tycker om alla fulla grabbar vilket �r l�ngt fler |
| Originally posted by benni sjysta bilder laszlo s�... hur m�nga va d�r? likam�nga som f�rra mos festen? |

Riktigt skoj kv�ll m�ste jag s�ga
.. hade inte t�nkt att �ka ner men halv �tta drog jag, klaff, tears och coma fr�n Link�ping.. kom fram halv ett
.. s�p lite snabbt i en l�genhet o sen ner till slagthuset
. Fan jag tr�ffade ju Sipowitz utanf�r Burger King, stod o snackade med honom ett tag men kunde fan inte komma p� vad han hette 
.. men nu vet jag ju.
erhm.. allts�.. hur fan kom hon dit?
| Originally posted by jofawe erhm.. allts�.. hur fan kom hon dit? |
| Originally posted by anuga Kl�ttrade upp p� h�gtalarna brevid sen var det bara att promenera ut p� dj bordet |
| Originally posted by jofawe vilket stolpskott... |

hehe, v�ntar vi bara p� anugas bilder d�... 
| Originally posted by mjz hehe, v�ntar vi bara p� anugas bilder d�... |
hehehe
| Originally posted by jofawe vilket stolpskott... |
Jag som inte var d�r... vem �r vem av alla DJs ???
http://www.liquidsunset.org/photo/photoserie.php?id=536
DJ 1?
DJ 2?
DJ 3?
DJ 4?
Kyau vs Albert
DJ Choose (with the half of F&W jumping in the background
)
Verkar som att jag missade en fet fest. F�r se till att inte planera in resor samtidigt som fester i forts�ttningen 
F�rresten, blev det n�gra bilder fr�n f�rfesten/f�rfesterna?
Axwell

MellanStadie Discjokey'n

Jimi Disco (gissar jag p�)

Jag tog lite bilder p� Stoneface and Terminal 
Helschyssta boy's 
| Originally posted by reveal Verkar som att jag missade en fet fest. F�r se till att inte planera in resor samtidigt som fester i forts�ttningen ![]() F�rresten, blev det n�gra bilder fr�n f�rfesten/f�rfesterna? |
tyv�rr, men det �r bara kom hit hela TA folket s� ska det nog bli av 

suck
anuga: kanske kan skicka hela bildserien till mig �ver msn eller n�t om det inte �r f�r m�nga, kul att se om det var n�gra fler d�r som man missade. 
shit pommes vad h�rt du kopierat bilderna stiiiv! 
| Originally posted by Laszlo shit pommes vad h�rt du kopierat bilderna stiiiv! |
Nu har jag precis lagt upp mer bilder p� Liquid som Anuga tagit fr�n kv�llen =)
Kris O'Neil... did you have a good time playing for the Swedes ?
More pics at Liquid now 
[edit] Michael Splint was there also to check it all out

Haha... funny pic 
| Originally posted by SteveTranz4ever Nu har jag precis lagt upp mer bilder p� Liquid som Anuga tagit fr�n kv�llen =) Kris O'Neil... did you have a good time playing for the Swedes ? More pics at Liquid now ![]() [edit] Michael Splint was there also to check it all out ![]() Haha... funny pic |

| Originally posted by SteveTranz4ever Kopierat ? Menar du komprimerat s� �r det upladdningsmotorn som (php) som sk�ter den saken.... sorry isf. |
b�rjar bli sleten nu...never mind, det �r bra som det �r
Smeagel och Mjz

Fjorton Suger

Stoneface and Terminal

eXton (Club Amnesia Grundaren)