TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- M.I.K.E. album launch party in...!
Pages (9): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 »
waar ziiten de anderen met hun verslag?????
Het was wel een leuk feestje ja
We waren pas rond middernacht in Illusion omdat we Kevin nog aan het station waren gaan afhalen. Blijkbaar waren er wat technische problemen geweest waardoor het schema een half uur verlaat was, dus we hadden nog niks gemist. Aan de ingang kwamen we meteen M.I.K.E. tegen die wat stond te socializen met een paar fans. Hij verzekerde ons dat hij er zin in had en dat het iets speciaal ging worden, dus de verwachtingen lagen meteen hoog! Terwijl we de eerste bekenden tegen het lijf liepen (Synthesia, Christina, Mike Foston, Nagib) was Andrew Bennet bezig aan de warm up, en met Language liet hij meteen de keet een eerste keer ontploffen.
Rond half ��n was het dan de beurt aan M.I.K.E., en die maakte er een onvergetelijke set van! Sash heeft de playlist hier al boven gezet, dus die moet niet meer herhaald worden. Jammer dat het Illusion volk niet meteen loskwam op de nieuwe tracks van het album, waardoor de sfeer in het begin van de set maar tam was. Ten onrechte, want de meeste nummers op The Perfect Blend zijn echt gemaakt voor de dansvloer!
Halverwege zijn set begon Mike zijn meer bekendere tracks te draaien (Massive Motion, Strange World 2006), en dan gingen de handjes toch al vlotter in de lucht. En zowaar, opeens schalde Dave Gahan's stem door de boxen. M.I.K.E. draaide zijn fantastische Depeche Mode bootleg, meteen een zwaar kippenvelmoment!!
Ondertussen maakte een vreemd zootje ongeregeld zijn opwachting achter de dj-booth en op de dansvloer. Bleek dat The Bloodhound Gang (jaja, die van The Bad Touch
) in het land was, en aangezien ze met M.I.K.E. samengewerkt hebben kwamen ze maar eens een kijkje nemen in Illusion. Wel grappig om die rockmannen tussen al die clubpeople te zien, maar ze amuseerden zich precies toch wel
M.I.K.E. was intussen compleet op snelheid gekomen, en toen we de eerste tonen van The Seventh Day hoorden werd ik voor een tweede keer helemaal zot. Antwerp Is Burning memories all over again, wat een geweldige plaat is dat toch!!
Daarna volgden nog meer kleppers (Sunrise at palamos, 3gether), en tegen dat M.I.K.E. zijn eigenlijke dj-set begon moest ik toch even gaan uitblazen. Een half uurtje later nam Fred Baker het dan over voor een Active Sight special. En hoe beter zo'n set beginnen dat met The Search For Freedom?
Alle Beta's weeral volledig uit hun dak, en dat zou wel meer gebeuren tijdens Fred Baker's set. Goeie afwisseling tussen Active Sight platen, vette trance en stompende techtrance, goed aaneengemixt en nog extra opzwepend door Fred Baker's enthousiasme en grote smile.
Als laatste plaat draaide hij zijn nieuwe versie van Eisb�r, en die kreeg goeie reacties van het publiek.
Toen de nodige technische problemen opgelost waren kon tegen 5u onze FredNova aan zijn set beginnen. Al zeker een uurtje M.I.K.E. classics, daar keek ik toch wel zwaar naar uit!
En het begon meteen lekker met Time Never Stops! Eerst draaide Fred wat oudere platen, en het Illusion publiek kon die "retro" precies wel appreci�ren. Geleidelijk aan kwam het iets recentere werk aan bod, en dan begon het feestje pas echt! Bovendien passeerden zo goed als al mij requests de revue, waarvoor mijn dank Fred!
Wat ik me nog kan herinneren:
The Blackmaster - Time never stops
M.I.K.E. - Got to have it
Dolt Dish - This round up (Main mix)
Plastic Boy - Silver bath
Sinead O'Connor - Troy (Push remix)
Exposure - Magic impuls
Quadran - Unlovable (M.I.K.E. remix)
Intimo - Retention
M.I.K.E. - Sunrise at palamos
Matanka - Lost in a dream (Push trancendental mix)
Extreme Trax - Don't hold back 
Push - The legacy (Club mix)
Tijdens The Legacy dan ook maar besloten om naar huis te trekken, want het was al na 6u. Jammer genoeg bleken de t-shirts en cd's niet meer verkrijgbaar, dus die zullen we dan later nog eens moeten kopen
In ieder geval was het wel een geslaagd feestje! De sfeer was niet altijd even goed en er loopt toch een hoop foorvolk rond in Illusion. Maar dat hebben de aanwezige Beta's niet aan hun hart laten komen, en we hebben toch fameus gefeest! 
Zehra heeft foto's en filmkes gemaakt, maar ik weet niet wanneer die online gaan komen. 
Alee peeps waar blijven al die reviews, hier een video'ke tijdens Sunrise At Palamos, beetje donker uitgevallen moja,
http://users.skynet.be/sash.x/MOV00126.MPG
En zoals altijd de laatsten tijd, te weinig fotokes genomen en veel van degenen da'k had hebben zo ne waas over bepaalde delen in de foto...toch niet zo blij met deze camera...of misschien heeft broer der weer mee zitten moosen, k'zal ne keer eens tijd moeten maken om de settings keer na te kijken en wat te experimenteren dermee, als gevolg dus maar 2 gelukte fotokes:
Bennett
Ik, Kev (TOR) en inifinium (UK peep)
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Het was wel een leuk feestje ja |
| Originally posted by Jasperovitsj M.I.K.E. draaide zijn fantastische Depeche Mode bootleg, meteen een zwaar kippenvelmoment!! |
Could anyone kindly give some what of an English report? Sorry for my ignorance, it's just I'd love to hear how this party went since on paper it looked
Thanks guys!
Ik heb er niet veel aan toe te voegen! 't Was een uiterst aangename nacht. Leuk om de meesten nog eens terug te zien en wat nieuwe gezichten te leren kennen. Wel spijtig dat het Illusion volk zo tam is. En merci Fred voor het draaien van onze requests! Ge hebt da goed gedaan 
wat was dit een geweldig feest!
enorm genoten van fred baker's setje. paar topmomenten:
- active sight - the search for freedom (mijn favo active sight!!!)
- waterplanet - return to innocence (mr sam's tears in heaven interpretation) (zo een bom op de dansvloer en er buiten ook wel
!!)
- fred baker presents odyssey 3 - magic pad (fred baker remix 2006)
echt zalig!
heb niet veel fotos/filmpjes maar zal ze straks eens uppen
Eerst en vooral een heel grote thanx aan iedereen die er was. MIKE vroeg me om ook iedereen op de forums te bedanken!
Misschien beginnen met een primeur� Er was blijkbaar zelfs iets meer volk in Illusion dan met Markus Schulz (Amnesia) en mede daarom is de kans groot dat er nog van deze avonden komen. Uitgebouwd rond Club Elite� en de eerste mag je verwachten in het najaar (november)� TBC!
Andrew Bennett draaide een lekker setje, geheel in zijn stijl, progressive trance op zijn best! MIKE zijn nieuw album heeft me aangenaam verrast. De tracks zijn stuk voor stuk heel sterk! En de sympathieke Fred Baker beukte stevig door in zijn gekende stijl. Top avond! Later zag ik ook nog de platen die klaar zaten bij Nico en dat kon gewoon niet slecht gaan! Super!
Graag nog een bedankje aan de mensen achter Illusion (Jan, Steven,�) om deze avonden te blijven organiseren (en om ook de technische probleempjes (platenspelers) zo snel en professioneel op te lossen!) Merci!
Ik ben best tevreden over mijn eigen set. Harder dan het meer progressieve werk dat ik dezer dagen draai.
Een uur classics, allen van de hand van de meester zelf. En dan een uurtje een stevige club set. Ik koos ervoor om vrij kort/snel in te mixen zodat het tempo er flink in bleef. Om het zo niet te zweverig (en voor sommigen �te saai�) te maken� hoop dat het gelukt is. De reacties op het illusion forum zijn zeker en vast al zeer leuk!
Nogmaals bedankt iedereen en hopelijk tot een volgende keer!!!
Hieronder mijn playlist:
The Blackmaster - Time never stops!
Dj Looney Tune - Work station (M.I.K.E.'s Energized Remix)
M.I.K.E. - Got to have it
Dolt Dish - This round up! (Main Mix)
Plastic Boy - Silver bath
M.I.K.E. - Sunrise at Palamos
Sin�ad O'Connor - Troy [the phoenix from the flame] (Push Remix)
Exposure - Magic impuls
Quadran - Unlovable (M.I.K.E. Remix)
Matanka - Lost in a dream (Push Transcendental Remix)
Extreme Trax - Don't hold back (Trance Mix)
Intimo - Retention
Push - The legacy
Jones & Stephenson - The first rebirth (Liquid Overdose Remix)
Mind to Mind - Music is my life
Solar Stone - Solarcoaster (Midway Mix)
Marcel Woods - Monotone
Ferry Corsten - Whatever! (Marcel Woods Remix)
Re:Locate - Waterfall
Riley & Durrant - Candesco
Airbase - Escape
Purple Haze - Adrenaline
Coburn - We interrupt this program (Joris Van Der Straten Remix)
Marcel Woods - Advanced
SO Project - Direct dizko (Sander van Doorn Remix)
Marc Marberg - Guarana
Gabriel & Dresden ft Molly - Tracking treasure down
Simon & Shaker - Zero
Above & Beyond vs Andy Moor - Air for life
Kwaliteit van begin tot einde, echt super.
Teveel hoogtepunten om op te noemen.. Ik hou het bij ��n speciaal moment: Sunrise At Palamos als laatste plaat van Mike's set. Was me dat intens, amai.
Qua platenkeuze gaf Fred Nova mij wel het meeste voldoening. Vooral die Quadran, Matanka en Exposure waren het wachten waard. Technisch klonk het niet altijd even zuiver, maar de platenkeuze maakte dat goed. Hij had het volk ook goed mee.
Andrew Bennet draaide eigenlijk erg kwalitatief. Spijtig dat hij vroeg moest beginnen. Daardoor kreeg hij onterecht wat weinig appreciatie. Hopelijk komt hij nog eens naar Belgi�, en dan liefst om voor een groter publiek te spelen.
M.i.k.e. viel ook te waarderen, niet onmiddellijk door de gemiddelde bezoeker, want naar mijn mening moet zijn nieuwe cd nog wat groeien. Onbekend is onbemind, zeker in Illusion.
The Gift - The Seventh Day was een subliem moment. De eerste keer gehoord op nen Antwerp Is Burning outdoor om een uur of 5 's morgens, en het klinkt nog altijd even goed.
M.i.k.e.'s trance doet het nog altijd beter dan zijn tech daar in Lier.
Fred Baker draaide het eerste kwartier al The Search For Freedom en Out Of Our Lives, en dan kon hij voor mij al niet veel fout doen. Soms mixte hij de beat van de volgende plaat door de break van de plaat die speelde. Dat hoefde niet altijd en werkte soms storend.
Maar ik heb het gevoel dat Illusion het wel kon appreci�ren. Hij wisselde zijn traditionele trance af met tech-trance. Zoals te verwachten. Ik had nog gehoopt op enkele klassiekers genre zijn Mr. Sam remixen of Screen's, maar dat was dus ijdele hoop.
En het was druk in een Illusion met een volledige trance line-up.
Volgende week: Airwave!
Het was inderdaad niet altijd perfect gemixt, mijn excuses, maar zoals reeds gezegd 'het moest snel gaan' en het volk moet 's morgens kunnen blijven doorgaan (en niet in slaap vallen
)
Plaatjes die het net niet gehaald hebben (en die ik wel wou draaien):
MIKE - Keep rockin => kraken, oud, snel, kraken en kraken...
Push - Universal nation (Live @ Illusion mix!) => Fred Baker draaide al een mix in zijn set...
Sunscreem - Exodus (Push remix) of Cygnus X - The orange theme (Push remix)... net niet...
Plastic Boy - Live another life => toch Silver Bath verkozen
Moon Project - Glow of Moments are forever
Solar Factor - Deep sonar
Cosmo Kid - The meltdown
Overtone - Mental movement
...
Kiezen is toch zo moeilijk 
(Khad nog een uurtje (en nog veel langer) 'best of' kunnen draaien maar je moet met het publiek rekening houden)
Aaaarrrrgggghhhh, KNALPARTY alweer !!! Er komt geen einde aan precies...
We wouden absoluut Bennet voor de eerste keer horen, daarmee toch nog net op tijd Illusion binnengevallen (rond 23u.00)...
Superleuk was ook het decor buiten...
Wss, van een vorig feestje ofzo...
Spijtig dat Bennet zo vroeg geprogrammeerd stond, want hij draaide een supervette set, dus jammer dat er zo weinig volk aanwezig was op dat moment !!!
We stonden dan ook bijna als enigste op een quasi lege dansvloer te shaken...
Een paar superdikke bommen gedraaid !
M.I.K.E. verwittigde mij dat hij heel vernieuwend en weinig hitjes ging draaien, dus waren we heel benieuwd natuurlijk ! :-)
Zijn set was echt heel sterk ! Heb me supergoed geamuseerd !
Veel nieuwe platen gehoord met een groot bom potentieel ! 
Eerste keer Fred Baker aan het werk gezien en direct een schot in de roos... Eerst zweverig, daarna het iets zwaardere werk... ;-)
Het publiek was ook goed mee...
Tenslotte Fred zijn set... Fantastisch om al die ouwe gouwes nog eens te horen ! Moest inderdaad alles uit de kast halen om het volk in beweging te houden, maar dat is hem dan ook zeer goed gelukt !
Illusion mag hem zeker en vast nog eens programmeren ! :-)
Tenslotte nog eventjes Nico gehoord die de ene bom na de andere oplegde...
Was spijtig genoeg te cass� om te blijven doorfeesten en dan maar rond 7u30 doorgegaan...
Ondanks dat er 2500 gratis tickets waren uitgedeeld, was het in de ground level altijd heel goed te doen qua drukte... Alleen the level was te druk... Spijtig van de niet altijd gezellige sfeer door het vele dope volk (cfr. the level ???)... Dat was dan ook het grootste minpunt van deze avond...
fotos: M.I.K.E. - The Perfect Blend Album Launch Party
filmpjes: MVI001.AVI & MVI002.AVI
^ Thanks 
toni was er ook:

damn, ik kijk toch altijd zo 'slecht gezind' als ik aant mixen ben... (tis vant concentreren zeker... of toch poging tot) 
Bedankt Z voor de pics en vids!
| Originally posted by Zehra toni was er ook: |
Ik was trouwens van plan om nog achter een affiche te vragen, maar dat ben ik dus rats vergeten. Kan iemand er toevallig nog aan geraken?
| Originally posted by Jasperovitsj Ik was trouwens van plan om nog achter een affiche te vragen, maar dat ben ik dus rats vergeten. Kan iemand er toevallig nog aan geraken? |

| Originally posted by Dj Mike Foston Goed gegokt, maar mijne kameraad zijn echte naam is Geoffrey... |
| Originally posted by Jasperovitsj Ik was trouwens van plan om nog achter een affiche te vragen, maar dat ben ik dus rats vergeten. Kan iemand er toevallig nog aan geraken? |
| Originally posted by FredNova Ik had er aan MIKE gevraagd en die lagen klaar in zijn auto... en die liggen daar nu nog... |
^Ik wil ook wel zo een affiche als het mogelijk is, op BETA-party ben ik present. Dus als iemand ook ��n voor mij kan bemachtigen? Jesper? Fred? Alvast bedankt!
| Originally posted by mrcanon ^Ik wil ook wel zo een affiche als het mogelijk is, op BETA-party ben ik present. Dus als iemand ook ��n voor mij kan bemachtigen? Jesper? Fred? Alvast bedankt! |