TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Monday Bar Summer Cruise 2006 ..::.. 10 augusti
Pages (20): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 »
Jag kommer ha minst 2 hangarounds, kanske upp till 6 
T�nker k�pa en nya kamera till Cruisen med
Senaste Sony'n A100 
S� Man Kan Fota extra mycket Sweta folk 
| quote: |
| Originally posted by SWE_TRANCE ## UPDATE ## (Tryckte med mina hangarounds )Anuga Braxen+7 Laszlo NooN Steve SWE_TRANCE + 6 tobo99 Vizay fisken kvicket Jofawe rawbound mjz Smeagol staz marey keddo cham |
| Originally posted by Braxen Jag vill ju inte va s�mre :P |
look mom, that guy has a bigger penis than dad. Does that mean dad lost? 
N�n som saknar biljett?
Jag har en �ver till c-hytt utan f�nster. Skicka ett PM om du �r intresserad.
Akia
| Originally posted by Akia N�n som saknar biljett? Jag har en �ver till c-hytt utan f�nster. Skicka ett PM om du �r intresserad. Akia |
Jo... men d hade definitivt varit v�rt n�n hundralapp xtra
.
| Originally posted by Akia Jo... men d hade definitivt varit v�rt n�n hundralapp xtra . |
| Originally posted by Akia Jo... men d hade definitivt varit v�rt n�n hundralapp xtra . |
sen e det party party party resten av tiden
Mmmm... t�nkte inte ens sova s� mycket. Men med en f�nster hytt vid vattenniv�n hade d kunnat bli lite tid i hytten �nd�. 
Det h�r kommer f�rresten att bli min f�rsta Mbar-kryssning!
Har ni n�ra bra tips till en jungfru?
ta med kondomer 
� flytv�st!
ALWAYS WEAR PROTECTION 
| Originally posted by Akia Det h�r kommer f�rresten att bli min f�rsta Mbar-kryssning! Har ni n�ra bra tips till en jungfru? |
| Originally posted by jofawe ta med kondomer ![]() � flytv�st! ALWAYS WEAR PROTECTION |
Kondomer �r faktiskt det sista jag har p� packlistan - dels f�r att det alltid finns n�gon annan som har det, men framf�rallt f�r att jag �r d�r f�r att dansa....knulla kan man g�ra annanstans 
Med sex kryssningar i bagaget (inte lika hardcore som steve dock med sina tio
) s� �r �ronproppar att rekommendera! Jag minns v�l under de f�rsta kryssningarna d� jag knappt kunde st� p� dansgolvet utan �ronproppar - nu har jag inga som helst problem med att st� v�nd mot h�gtalara med ansiktet i princip innuti l�dorna utan proppar...jag vet inte om jag bara vant mig eller om min h�rsel blivit s� mycket s�mre - s�kerligen en blandning av b�gge....hur kul det �n �r s� �r det fan itne v�rt att sabba h�rseln och bli d�v p� k�pet...jag bara v�ntar p� den dagen d� min tinitus ska bli best�ende och allvarlig.
N�got annat jag g�rna vill understryka �r ocks� att inte �ka dit med den inst�llningen att bli fulla...n�gra av de stj�rnorna jag �ker med d�ckar ALLTID innan tolvslaget f�rsta natten...de l�r sig aldrig, vilket �r s� j�vla waste of b�de tid och pengar. Men jag �r varken deras barnvakt eller morsa, s� de f�r g�ra som de vill.
Jag och Steve hade en diskussion om detta senaste kryssningen, och vi var b�da ganska �verrens. F�r mig r�cker det med en �l i timman, kanske varannan till och med...resten av det jag f�rt�r �r vatten. Ska inte f�rneka att jag smuttar p� n�gon Mintu en g�ng eller tv� nere i hytten, men fyllan f�rs�ker jag h�lla p� en s� l�g niv� som m�jligt - p� s� vis orkar man mer och missar mindre...tr�tssupa sig full kan man g�ra p� krogen d�r hemma n�r man h�r boten anna och shakira spelas f�r 42:a g�ngen inom loppet av en kvart...
Ut�ver detta s� finns det v�l inte s� mycket att t�nka p�...ha kul, sl�pp loss och gl�m inte att dricka vatten...�nnu viktigare f�r den som dricker mycket sprit... 
Fina visdomsord Laz, funtar p� � tjacka �ronproppar faktiskt, aldrig testat .. men d l�r va v�rt det 
Tack Laszlo! Jag skriver upp �ronproppar p� listan.
Har b�rjat springa 15 km i veckan nu ox� s� jag hoppas vara fit till augusti...
| Originally posted by Akia Det h�r kommer f�rresten att bli min f�rsta Mbar-kryssning! Har ni n�ra bra tips till en jungfru? |
f�r d� f�r man sitta i fyllecell oftast om vakterna kommer p� en. Plus att det �r inte s� himla bra med droger. Det �r emot dessutom emot mondaybars policy etc. Plus att ingen tar ansvar f�r alla som hamnar �verbord. Fast man egentligen borde.
| Originally posted by Laszlo Kondomer �r faktiskt det sista jag har p� packlistan - dels f�r att det alltid finns n�gon annan som har det, men framf�rallt f�r att jag �r d�r f�r att dansa....knulla kan man g�ra annanstans ![]() Med sex kryssningar i bagaget (inte lika hardcore som steve dock med sina tio ) s� �r �ronproppar att rekommendera! Jag minns v�l under de f�rsta kryssningarna d� jag knappt kunde st� p� dansgolvet utan �ronproppar - nu har jag inga som helst problem med att st� v�nd mot h�gtalara med ansiktet i princip innuti l�dorna utan proppar...jag vet inte om jag bara vant mig eller om min h�rsel blivit s� mycket s�mre - s�kerligen en blandning av b�gge....hur kul det �n �r s� �r det fan itne v�rt att sabba h�rseln och bli d�v p� k�pet...jag bara v�ntar p� den dagen d� min tinitus ska bli best�ende och allvarlig.N�got annat jag g�rna vill understryka �r ocks� att inte �ka dit med den inst�llningen att bli fulla...n�gra av de stj�rnorna jag �ker med d�ckar ALLTID innan tolvslaget f�rsta natten...de l�r sig aldrig, vilket �r s� j�vla waste of b�de tid och pengar. Men jag �r varken deras barnvakt eller morsa, s� de f�r g�ra som de vill. Jag och Steve hade en diskussion om detta senaste kryssningen, och vi var b�da ganska �verrens. F�r mig r�cker det med en �l i timman, kanske varannan till och med...resten av det jag f�rt�r �r vatten. Ska inte f�rneka att jag smuttar p� n�gon Mintu en g�ng eller tv� nere i hytten, men fyllan f�rs�ker jag h�lla p� en s� l�g niv� som m�jligt - p� s� vis orkar man mer och missar mindre...tr�tssupa sig full kan man g�ra p� krogen d�r hemma n�r man h�r boten anna och shakira spelas f�r 42:a g�ngen inom loppet av en kvart... Ut�ver detta s� finns det v�l inte s� mycket att t�nka p�...ha kul, sl�pp loss och gl�m inte att dricka vatten...�nnu viktigare f�r den som dricker mycket sprit... |
Det d�r med kl�derna har jag aldrig fattat, m�ste man sp�ka ut sig f�r att man gillar trance ?

| Originally posted by Braxen Det d�r med kl�derna har jag aldrig fattat, m�ste man sp�ka ut sig f�r att man gillar trance ? |
Tack Snowave! Jag har checkat in kl�dsajterna, tror inte d blir n�t s�nt d�r j�tte xtremt men d fanns en del snyggt. Kan nog vara bra � ha n�ra upps�ttningar ombyte ox�, d blir v�l s�kert varmt p� dansgolvet... 
Hahaha, pingiskatterna e urgulliga! Och skickliga!
Tack f�r alla goda r�d och tips! Vi ses i augusti!
Akia
Haha.. jag sk�mtade sj�lvklart med kondomerna 
Men, som laszlo sa s� �r �ronproppar att f�redra, har �kt p� 6 el 7 nu och jag har haft proppar hela tiden, inte bara p� dansgolven eftersom de spelas r�tt h�gt i hytterna ocks�.
Sen, att ta med lite eget k�k typ baguette �r en h�jdare att ha p� dag2 morgonen.
Kom ih�g ocks� att ALLT utom alkoholen �r dyrt p� b�ten, men man ska inte vara dumsn�l, som vissa �r.
Sen som laszlo sa (vis man det d�r!) om att man inte ska dricka sig tokrak direkt �r ett bra tips, sj�lv har jag, trots min ganska h�rda fylla f�rra kryssen (j�vla giselajnendrinkar) tagit det r�tt lungt.
nu ska jag �ven k�ra hem till v�xj� direkt efter kryssen denna g�ng s��� ... de blir liiiite h�rt � dricka sig kalas p� dag 2 :P
Men party, det blir det �nd�!
� att steve skulle vara "lagom" full �r bara bull .. thihihi..
| Originally posted by Laszlo Med sex kryssningar i bagaget (inte lika hardcore som steve dock med sina tio ) s� �r �ronproppar att rekommendera! |
F�rst g�ngen f�r mig med!! 
Kan ju vara skoj att skaffa n�t att ha p� sig till detta som minne liksom. Sj�lvlysande neon �r v�l lite overkill, men det �r skoj att f� ha p� sig lite mer "konstiga" kl�der f�r en g�ngs skull, iaf om det snyggt. Och n�t snyggt trancigt ska jag nog kunna hitta!
Och s� ska man visst inte gl�mma kondomerna 
ses